build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железницата низ историјата

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 18>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 11-Feb-2009 at 10:16
Originally posted by zabegan

ок делот со пругата ми е јасен, ама што е со водно, кое според твоите податоци нама шанси да се наоѓа позади железничката под тој агол?
објектите што си ги посочил се обични куќи со приземје, а објектот од сликата има два спрата
улицата на последната слика има објект на крајот, само се гледа многу матно и не ветува многу

уште еднаш би прашал, можно ли е оваа станица (можда и привремена) да била на таа
локација?

и уште нешто, нели приказната за ул. Македонија иде дека таа е создадена со цел да се поврзе центарот на градот (тогаш чаршијата) со новата железничка станица, а ул. Македонија е направена долго време пред да се изгради денешниот музеј на град Скопје?

п.с. не можам да ја најдам сликата со хотел бристол и зградичето на сликата Roll%20eyes


Трасата кон Косовска Митровица е правена 1874 како што напиша горе Владимир така да таа теорија си останува.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 11-Feb-2009 at 10:12
ок делот со пругата ми е јасен, ама што е со водно, кое според твоите податоци нама шанси да се наоѓа позади железничката под тој агол?
објектите што си ги посочил се обични куќи со приземје, а објектот од сликата има два спрата
улицата на последната слика има објект на крајот, само се гледа многу матно и не ветува многу

уште еднаш би прашал, можно ли е оваа станица (можда и привремена) да била на таа
локација?

и уште нешто, нели приказната за ул. Македонија иде дека таа е создадена со цел да се поврзе центарот на градот (тогаш чаршијата) со новата железничка станица, а ул. Македонија е направена долго време пред да се изгради денешниот музеј на град Скопје?

п.с. не можам да ја најдам сликата со хотел бристол и зградичето на сликата Roll%20eyes

EDIT: увидов дека сум грешка за зградичево, ама мислам дека за се друго сум во право Big%20smile


Edited by zabegan - 11-Feb-2009 at 10:15
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 11-Feb-2009 at 01:33
Или уште нешто
Улицата е Краља Петра 1927 година, како што се гледа на крајот на улицата нема двоспратна зграда - железничка станица
 


Ако добро се анализира сликата што ја постираше zabegan објектот има еден оџак а кај станицата таков распоред на оџаци и прозори не е

По пронапѓање на додатни урбанистички планови (1922 и 1929 год) и фотографии од Скопје од тој период еве ја правата локација на првата железничка станица во Скопје

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=549&PN=5

За овој пост морам да се извинам, за мојте погрешни констатации, заведен од добиени погрешни информации и се надевам за вашето разбирање.

Previous  Previous  Previous  Previous  Previous  Previous  Previous  Previous  Previous



Edited by Vladimir P - 20-Feb-2009 at 12:08
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 11-Feb-2009 at 01:11
Ја мислам дека ова може да објасни се

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 11-Feb-2009 at 01:01
Владимир, аголот под кој се гледа Водно на оваа фотка е навистина чуден доколку се работи за локацијата на денешен транспортен центар. Сигурен си дека немало некоја станица кај стара железничка во периодот измеѓу, пред таа да се изгради во финалната форма?




Edited by Cloverstack - 11-Feb-2009 at 01:02
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 11-Feb-2009 at 00:55
Originally posted by zabegan

извинете за дупол пост ама еве морама да си разјаснам
еве ја сликата каде се гледа железничката


Тоа е некое од овие објекти кој биле на тоа место пред да се гради железничката



Иначе негде погоре спомнав за урбанистички планови на Скопје од 1922 година, за овој дел од знаењето Smile


Edited by Vladimir P - 11-Feb-2009 at 00:58
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 11-Feb-2009 at 00:43
Originally posted by Cloverstack

...
Него што е тоа Зибевче?
Мала железничка станица пред Ристовац, во тоа време турско-српска граница, каде се спојуват двете траси (Талични Том и златниот клин) Smile
Originally posted by Cloverstack


И друга работа што ме буни е периодот што го имаш спомнато за транспортен центар. Имав едно ЦД со фотки од старо Скопје и кратка историја на градот каде беше наведено дека новата железничка е пуштена во употреба ако добо памтам цирка 1980.
Не можам да проверам пошто ЦД-то ми е кај пбанкс па нека провери он... мада се сомневам дека го изгубил само нејќе да ми признае Bash   LOL

Транспортниот центар е пуштен на 10 годишнина од земјотресот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 11-Feb-2009 at 00:31
извинете за дупол пост ама еве морама да си разјаснам
еве ја сликата каде се гледа железничката
http://www.skopjeonline.com.mk/galerija/stari/golemi/7.jpg
извинете што е со линк Roll%20eyes



Edited by zabegan - 11-Feb-2009 at 00:37
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 11-Feb-2009 at 00:14
@Vladimir мора малце паметен да се направам, од каде ти се информациите? знам дека знаеш се за македонската железница ама нешто упорно ме буни
1. Имаше слика каде што се гледа железничката која ја постираше лсл, некаде во нишката за старо скопје, на крајот на ул. Македонија
2. Тоа малото зградиче на сликата на лсл ако не грешам го има и на други слики и се наоѓало до хотел Бристол
3.Според ова земјениот пат до зградичето  би требало да биде почетокот на ул. Македонија (сметајќи дека ова е долго пред да биде калдрмисана)
4. Планината во позадина со чиста совест тврдам дека е Водно (гледано од центар)

можда јас сум грешка, можда се работи за четири станици? јас се збунив сега Dunno

п.с. Кој ја пронајде другата слика со ул. Македонија и железничката, и другата слика со зградата за која зборев, го частам Smile


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 11-Feb-2009 at 00:00
Одлично визуелно доловено Владимир Cheers


Него што е тоа Зибевче?

И друга работа што ме буни е периодот што го имаш спомнато за транспортен центар. Имав едно ЦД со фотки од старо Скопје и кратка историја на градот каде беше наведено дека новата железничка е пуштена во употреба ако добо памтам цирка 1980.
Не можам да проверам пошто ЦД-то ми е кај пбанкс па нека провери он... мада се сомневам дека го изгубил само нејќе да ми признае Bash   LOL
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 10-Feb-2009 at 22:53
Владимир фала многу. Thumbs%20Up
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 10-Feb-2009 at 22:50
Првата линија Солун - Скопје во 1873 и изградба на првата железничка станица во Скопје



Во 1874 се поврзува Скопје со Косовска Митровица



Со поврзувањето во 1888 со Зибевче со поврзува со пругата која е изградена од Белград кон Скопје



Железничка станица денешен МГС која почнува да се гради во 1937 и е завршена 1940



Се гради транспортен центар во 1971 и свечано пуштен во 1973



Edited by Vladimir P - 11-Feb-2009 at 16:33
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 10-Feb-2009 at 16:43
Владимир вака преку преписка се разбираме, аме не баш скроз. Една слика иљада зборови! Ај те молам, ако не ти е тешко, една мапа на Скопје со сите пруги со различни бои, што знаеш што некогаш биле низ Скопје!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 10-Feb-2009 at 15:39
Originally posted by lslcrew

Владимир, а оние пругине што ги има чат-пат останато по должина на Теодосиј Гологанов од која пруга се?! Теснолинејка се тие пруги или нормален колосек?! Ако се и тие пруги во игра тогаш станицата може била само малку поназад од МГС барем следејќи го правецот старите пруги од око, до тоаков заклучок може да се дојде?!

Мислиш на овие


Во случајот се останати само од нормален колосек, кој идел од МГС кон Ѓорче т.е. Митровица а подоцна и кон Тетово - Кичево

Од теснолинејката се дигнати многу пред тоа кој иделе паралелно само сто тие почнувале од Мала станица (преко пат зградата на „Нова Македонија“).


Edited by Vladimir P - 10-Feb-2009 at 15:39
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 10-Feb-2009 at 15:26
Thumbs%20Up супер, сега е јасно...и логично Smile

Edited by anDarko - 10-Feb-2009 at 15:26
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 10-Feb-2009 at 15:23
Владимир, а оние пругине што ги има чат-пат останато по должина на Теодосиј Гологанов од која пруга се?! Теснолинејка се тие пруги или нормален колосек?! Ако се и тие пруги во игра тогаш станицата може била само малку поназад од МГС барем следејќи го правецот старите пруги од око, до тоаков заклучок може да се дојде?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 10-Feb-2009 at 15:18
Originally posted by anDarko

значи сим бил грешка...али не знам зошто, мислам дека на повеќе пати имав прочитано дека железничката станица градена 1930те години бика изградена токму на истиот плац каде што била и претходно...

На многу месте ќе го најдеш тој податок кој мислам е погрешен, и незнам од кај прв пат почнал да се грешно надградува

Логично да размислиме, што бара станицата на локацијата кај денешен МГС кога кракот кон Горче т.е. Митровица не постоел би било лудо да проектираш станица со слеп колосек од едната страна.

Постојат урбанистички планови од 1922 год. каде е уцртана само I - та станица на местото на новата III - станица

И планови од 1929 год. каде постои I - та станица, и со уцртани само проектирани колосеците од II - та „новата станица“ но без самата станица-зграда (или некој друг објект), која тек 1937 почнува да се гради.


Edited by Vladimir P - 15-Feb-2009 at 14:26
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 10-Feb-2009 at 14:53
значи сим бил грешка...али не знам зошто, мислам дека на повеќе пати имав прочитано дека железничката станица градена 1930те години бика изградена токму на истиот плац каде што била и претходно...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 10-Feb-2009 at 13:08
Originally posted by lslcrew


Ова е железничка станица во Скопје за време на последните години од турската империја.

Дали е ова истата локација како и стара железничка или у тоа време железничката се даоѓала на некое трето место?!

Во многу записи изгледа се побркува локацијата на првата железничка станица мислејќи дека се наогала во близината на железничката станица од 1940 година - денес Музеј на град Скопје што мислам не е точно, на сликата помеѓу станицата и зградата во прв план, која највероватно е хотел по некој записи

Првото поврзување на Солун со Скопје 9 август 1873 во меѓувреме се гради и првата железничка станица во Скопје со прв назив „Uskup“ потоа со доагањето на србија се преименува во Скопље а подоцна во „Војвода Путник“.
И дали е ова железничка за првата железничка линија на балканот?!

Да, не само на балканот него и по широко


Edited by Vladimir P - 15-Feb-2009 at 14:25
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 10-Feb-2009 at 09:57
Originally posted by lslcrew


Ова е железничка станица во Скопје за време на последните години од турската империја.

Дали е ова истата локација како и стара железничка или у тоа време железничката се даоѓала на некое трето место?! И дали е ова железничка за првата железничка линија на балканот?!


на сите прашања одговорот е ДА - локацијата е иста, станицата  била за првата пруга Скопје - Солун Smile ридот (брдо) Буковик всушност е алтернативното име за Водно, кое се гледа позади станицата и е во иста позиција како што е и до ден денес во однос на Стара Железничка.


Edited by anDarko - 10-Feb-2009 at 09:59
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.145 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.