build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 20>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 15-Oct-2010 at 07:57
Денеска свечано ќе биде пробиен најдолгиот тунел и инженерското чудо Gotthard тунел во Швајцарија.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 23-Sep-2010 at 20:13
Цените и времето за патување со возот Москва - Ница



Edited by Vladimir P - 23-Sep-2010 at 20:22
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 23-Sep-2010 at 17:21

По близу 100 години повторно тргнува луксузниот воз Москва-Ница

23 септември 2010, 15:55
Извор: Макфакс
Москва

Русија денеска го пушта во сообраќај новиот луксузен воз со кој ќе се патува 49 часа од Москва до Ница на југот на Франција, дестинација на високото друштво веќе 100 години, пишува рускиот весник „Известија“ во текстот со наслов „Гламур на шините“.

Возот треба да тргне од железничката станица „Белорусија“ во 16.17 часот по локално време, а треба да пристигне во Ница во сабота по 49 часовно патување.

Пред да стигне на крајната дестинација на Азурниот брег, возот ќе помине низ Минск, Варшава, виена, Милано, Женева и францускиот град Ментон.Оваа железничка врска помеѓу Москва и Ница не е новина, бидејќи на крајот на 19 век во Царска Русија, па се до 1914 година, се обраќале возови по оваа траса.

„Голем број на членови на руското кралско семејство, како и нивни роднини и потомци поседувале имот во Ница и редовно патувале натаму“, пренесува весникот.

Персоналот, кој го сочинуваат само Руси, се избрани по пат на конкурс, а тие морале да научат и англиски и француски јазик, како и добри манири пред да бидат примени да работат во најгламурозниот воз.

Предвидено е возот на оваа линија да се обраќа еднаш неделно. Возот има 12 вагони, меѓу кои има и два ресторан вагони. Цената на железничкиот билет во втората класа во еден правец изнесува 306 евра, а во првата класа, каде во кабината ќе има голем кревет, туш, тоалет и бар изнесува 1.200 евра.

Ница има долга традиција во гоштевањето на Русите која започнала во 1850 година. Руската црква во Ница, најголемата руска православна градба надвор од Русија, се наоѓа пред железничката станица, која секоја година е посетена од 100 до 150 илјади посетители

http://makfax.com.mk/#116865
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 16-Sep-2010 at 10:22

Железничка несреќа во Белгија, 56 лица се повредени

Најмалку 56 лица се повредени синоќа при судир на два воза на влезот во железничката станица во белгискиот град Арлон, кој се наоѓа во близина на границата со Луксембург.

Како што соопшти локалната полиција, при несреќата нема загинати, а сите жртви минале со полесни повреди. Само 23-ца од повредените се задржани во болница, додека останатите по укажаната медицинска помош се пуштени на домашно лекување.

До несреќата дошло кога патнички воз, кој пристигнувал од Луксембург, удрил во друг патнички воз, кој поаѓал од Арлон кон Луксембург. Во двата воза имало околу 200 патници.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 05-Sep-2010 at 23:17

WKT или „West Kowloon Terminus“ е името на еден од најголемите и најзанчајните проекти, кој што се гради во Хонг Конг. Железничката станица WKT е специфична по тоа што ќе има за задача да обедини три различни сообраќајни типа на железнички сообраќај и тоа директната брза линија до аеродромот, експресниот меѓународен сообраќај и градските линии.



Поставен е на значајна локација со површина од 400.000 м², точно спроти познатото пристаниште Викторија, позиција која наскоро ќе претставува граница или влез во новопроектираниот културен дистрикт на Хонг Конг.

Архитектите од проектантското студио Aedas го замислија овој објект како зелена оаза во која покривната површина ќе  биде обложена со зелени тревни насади и ќе претставува еко- портал за влез во овој милионски град.






Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 28-Aug-2010 at 10:14

Модернизацијата на Штутгарт ги подели граѓаните

 

Во Штутгарт почна уривањето на старата железничка станица која беше заштитена како споменик на културата. Уривањето е дел од проектот за модернизација вреден 5 милијарди евра. Дел од граѓаните на Штутгарт протестираат.

 

„Штутгарт 21“ е најголемата инвестиција во историјата на покраината Баден Виртемберг и еден од најголемите проекти за модернизација во Германија во догледно време. Тоа е проект за подземна железница, тунел долг девет километри, нова делница во продолжение и нова населба со големина од 140 фудбалски игралишта. Сето ова треба да се изгради до 2016 година, за речиси пет милијарди евра. 

Железничката станица во Штутгарт, со своите 16 перони и околу 300.000 патници дневно, е една од најголемите во Германија.

Возовите на станицата во швапската метропола, изградена во дваесетите години од минатиот век, можат да влезат и излезат само од едната страна. Сега треба да биде изградена подземна железница, која ќе биде поврзана со аеродромот и со мрежата на брзи меѓународни возови. Портпаролот Јирген Фридман зборуваше за големиот проект:

„Модерниот концепт на железничката станица во Штутгарт, претставува можност за флексибилно патување од и во сите правци. Тоа е предност, оти возовите нема да си пречат како на старата станица. Во иднина ќе имаме двоен капацитет, и времето за патувањето од Штутгарт до Улм ќе се преполови.“ Изгледот%20на%20новата%20железничка%20станица%20во%20ШтутгартBildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift:  Изгледот на новата железничка станица во Штутгарт

Најголемо градилиште во Европа

Во наредните десет години во срцето на Штутгарт ќе биде најголемото градилиште во Европа. Градоначалникот Волфганг Шустер вели:

„На Европа и‘ се потребни брзи делници. Инаку која би била алтернативата во Средна Европа? Или мораме да изградиме нови автопати, што еколошки не е пожелно. Или да го засилиме авионскиот сообраќај, што е едвај изводливо, ако се земе предвид преоптовареноста на воздушниот простор над Париз или Франкфурт.“

Европската унија ќе го поддржи проектот со 250 милиони евра. Покраината Баден Виртемберг ќе издвои скоро една милијарда, а државата 1,5 милијарди. Над новоизградените перони, во центарот на Штутгарт ќе се издигне нова населба.

Локалните економски здруженија ја поздравуваат одлуката за „Штутгарт 21“. Андреас Рихтер, раководителот на Индустриската и трговска комора вели:

„Баден Виртемберг е регион ориентиран кон извоз. Во целиот свет моментално сме можеби најголемиот индустриски центар. Но, нашата економија е зависна од добри сообраќајни врски.“Bildunterschrift:

Голем број граѓани против проектот

Но, проектот „Штутгарт 21“ има и многу противници. Ганголф Штокер е портпарол на граѓанското движење „Живеењето во Штутгарт“:

„Покраинската влада веќе најави дека планира двете милијарди делумно да ги издвои од средствата за регионализација, кои служат за набавки во регионалниот сообраќај. Тоа е на штета на регионалниот сообраќај.“

Покрај тоа треба да биде урната надворешната фасада на старата станица, а загрозени се и многу дрвја. Од железницата, пак, истакнуваат дека новата станица ќе биде со еколошки карактер. Портпаролот Јирген Фридман истакнува дека преку ден нема да има вештачко осветлување, ниту греење или климатизација, оти има постојана циркулација на воздух, и затоа проектот го смета за чекор напред во заштитата на животната средина.

http://www.time.mk/read/NONE/38e06e6c83/index.html
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 04-Aug-2010 at 12:00
Ситуација на врските во Европа
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 03-Aug-2010 at 19:28
Ново лудило во светот

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 29-Jul-2010 at 10:00
Статија напишана на порталот од нашиот колега BOJAN Cheers

http://www.build.mk/?p=4095

Кликнете на линкот бидејќи статијата излегува растурена на форумов (сликите и текстот се разместуваат) и е попријатна за читање на порталот.

Railjet патување од соништата

#  # #

# #

Доколку планирате патување низ Европа со воз, тогаш никако немојте да го пропуштите патувањето преку Будимпешта или Виена. Причина за тоа е новиот Railjet брз воз на Австриските железници којшто сообраќа на сите дневни поаѓања од унгарската престолнина кон Виена, Салзбург, Минхен и Цирих, а од 2012 година и од Љубљана, Загреб и Венеција.


Проектот Railjet е по многу нешта е уникатен и единствен. Модерниот изглед и луксузноста се карактеристика на овој воз што може да се потврди од она што возот може да го понуди. Имено, патниците имаат избор при своето патување да бидат сместени во прва класа, економска класа или премиум класа. Сите патници имаат пристап до бистро-барот, во кој е достапна храна и пијалоци долж целото патување до посакуваната дестинација. Патувањето во повисока класа во Railjet овозможува вклучен појадок и пијалок, додека економската класа нуди посебен оддел за деца, во кој може да се проследат некои од најпопуларните цртани филмови. Покрај луксузноста, Railjet ги овозможува сите стандардни услуги во европските возови: брз интернет и климатизација на вагоните. Railjet се грижи и за хендикепираните лица, така што возот е достапен за патување за лица во инвалидска количка.


Брзината на движење на возот во моментов е 200 километри на час, но се прават напори во иднина максималната брзина да се зголеми на 230 километри на час. Во моментов сообраќаат 13 пара Railjet возови, а од понудените патувања го препорачуваме она од Будимпешта до Виена, од каде што со тактни поаѓања на секои 2 часа може да се стигне во австриската престолнина за 3 часа, пократко отколку целокупното време за да се фати авион или да се вози автомобил. Неповторливо е и патувањето низ австриските Алпи од Будимпешта до Минхен преку Виена коешто трае 7 часа и 20 минути.


Накратко, и по техничките карактеристики Railjet се разликува од останатите возови, бидејќи е нешто помеѓу електромоторна гарнитура (француски TGV и европските ICE)  и стандардна локомотива со патнички вагони.  На чело на возот е новата трета генерација на локомотиви Taurus на германскиот производител Siemens.


Австриската железница, на чие тло започнува Коридорот 10, планира развој на Railjet возовите и кон Балканскиот полуостров, и тоа првенствено кон Словенија и Хрватска, а подоцна и кон Србија, Македонија и Грција, но како главна пречка за воведување на овој воз е ниската брзина на пругите во балканските држави.



http://www.build.mk/?p=4095

Edited by pbanks - 29-Jul-2010 at 10:02
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 19-Jul-2010 at 14:19










Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 19-Jul-2010 at 08:57

Виена ќе има најсовремена железничка станица

19 јули 2010, 07:50
Извор: СТА
Виена

Виена до крајот на 2014 година ќе добие најсовремена железничка станица, а крај неа ќе никне кварт, со 5000 станови, канцеларии, училишта, градинки и парк.

Изградбата на комплексот на местото на некогашната Јужна железничка станица, срушена во јануари, ќе чини две милијарди евра.

Средствата за како што го нарекуваат „Проектот на столетието“, ги обезбедуваат австриската железница, градот Виена, приватни инвеститори и Европската унија.

Станицата делумно треба да биде отворена во декември 2012 година, а до 2025 се очекуваат илјадници возови и 120 илјади патници на ден. Во јужната железничка станица во Виена ќе се крстосуваат единаесет брзи железници, три трамвајски линии, како и бројни градски и регионални автобуси./крај/ста/мп

http://www.makfax.com.mk/#112342;jsessionid=B9787F3EBD5BC2413F9F9D5B31A760A3
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 15-Jul-2010 at 21:17
„Сименс“ профитираше од средбата во Екатеринбург

Како потврда на заедничките намери за подобра економска соработка, Германија и Русија, на владините
Сименс-возови за Русија, зделка вредна 2,2 милијарди евра консулатции во Екатеринбург потпишаа договори вредни милијарди евра. Концернот „Сименс“, руската желензица „РЗД“ и московската фирма „Аероекспрес“ договорија во наредните десет години да бидат испорачани 240 регионални возови од Германија, во вредност од 2,2 милијарди евра, а 600 милиони евра треба да бидат вложени и во модернизација на железнички станици во Русија...

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5795226,00.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 07-Jul-2010 at 08:13
Екс функционери на италијанските железници приведени поради корупција
06 јули 2010
Извор: АФП/Хина

Рим
Двајца поранешни директори на јавното претпријатие на италијанските железници „Трениталија“ и двајца инвеститори се уапсени денеска во рамки на истрагата на Обвинителството за корупција во Неапол.
Четворицата, како што пренесува агенцијата Франс прес, се товарат за корупција, перење пари и местење на тендери, соопшти финансиската полиција.
Поранешните директори на „Трениталија“ Рафаеле Арена и Фиоренцо Карасаи им местеле на двајца бизнисмени повеќе зделки за одржување на вагоните и локомотивите, а тие за возврат на сметките на сопругата на првиот и синот на вториот уапсен им уплаќале пари.
Вредноста на тендерите од 2001. до 2007. година изнесува повеќе милиони евра.
Рафаеле Арена и Фиоренцо Карасаи уште претходно се отпуштени од „Трениталија“ поради „сериозни неправилности“ во работењето.
„Трениталија“ вработува 83.000 луѓе и секоја година превезува околу 600 милиони патници.

http://www.makfax.com.mk/_home/home#111570
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 07-Jul-2010 at 08:10
Иначе распишан е тендер за идејно решение за нови тип на IC возови под работен наслов IC x - или возови од четврта генерација, еден од условите е да бидат проектирани до 230 км/час ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 05-Jul-2010 at 22:37

ICE "Т" за Triebzug (повеќе единица), во периодот од ICE 1 кон развојот за ICE 2. Мада има усте подсерии во развојот како и ICT-VT Verbrennungstriebwagen дизел единица.

Работат лугето нема што
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 05-Jul-2010 at 22:12
ICE T, добро име (Ice Tea)

Тој беше "Tilting" (нагибен) така? За развивање на поголеми брзини на пруги со помал радиус на кривини?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 05-Jul-2010 at 21:39
Како и секогаш од нашите новинари, слушнато недослушнато, кажано недокажано и никогаш не истражено.

Се работи за нови серии ICE возови, иначе до сега ги имаат

ICE 1 од 1989-1993 год.

ICE 2 од 1995—1997 год.

ICE 3 од 2000-

Постојат усте некој серии (подсерии) како ICE S, ICE T, ICE TD
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 05-Jul-2010 at 20:10
Една вест за Германија од Дневник. Но не успеав да најдам ништо за тие ICH возови, по се изгледа е новинарска утка и всушност се работи за ICx возови, (како што е во втората вест што е на англиски јазик, мада таа е прилично постара)

„Дојче бан“ ќе инвестира 40 милијарди евра до 2014

Државната германска железничка компанија „Дојче бан“ планира да ја реализира најголемата инвестиција во својата историја во периодот до 2014 година, пренесува агенцијата Франс прес.

Компанијата ќе инвестира околу 41 милијарда евра во своите оперативни дејности, од кои 75 отсто ќе се искористат за железничката мрежа и за модернизација на станиците, додека остатокот од средствата ќе се користат за купување возови, соопшти Фолкер Кефер, технички директор на „Дојче бан“.

„Дојче бан“ планира да купи до 300 нови брзи возови ИЦХ, што ќе ги заменат возовите од типот ИЦЕ, што се користат сега.

Според Кефер, со овие инвестиции времето за патување ќе биде пократко, возовите ќе бидат поточни, но и покомфорни.
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=DB8EB78F52A64A4386189D4E25EBE72C


Siemens preferred bidder for ICx inter-city train deal

25 January 2010
DB%20inter-city%20train.

GERMANY: The high-profile ICx programme to renew DB's inter-city fleet took a decisive step forward on January 25, when DB Chairman Rüdige Grube announced the selection of Siemens as preferred bidder for a framework agreement. Detailed negotiations will now begin, with the aim of signing a firm contract this summer.

DB confirmed to Railway Gazette International that it has opted for fixed-formation trainsets with distributed traction, and is negotating for a range of different sets with various lengths, power rating and top speeds.

When DB launched the ICx concept in 2008, the top priority was to replace its locomotive-hauled InterCity and EuroCity stock, which despite refurbishment is approaching life-expiry. The original order was put at between 100 and 130 trainsets, with a maximum speed of 200 to 250 km/h.

The ICx programme was subsequently expanded to include replacement of DB's first generations of high speed train, the ICE1 and ICE2 sets. Intended to run at 280 km/h or more, these trains would lift the potential size of the ICx fleet to around 300 trainsets.

Bids were received last year from Alstom Transport and Siemens Mobility, which had reached agreement for Bombardier Transportation to act as a subcontractor. However, DB Board Member, Passenger, Ulrich Homburg said in October that the prices ranging from €5bn to €8bn were not acceptable. But despite DB warning that it might invite new tenders on the basis of smaller tranches, negotiations continued with both bidders.

Announcing the appointment of Siemens as preferred bidder, Grube said that 'even in these economically challenging times, the modernisation of our rolling stock fleet has highest priority', adding that 'we will drive the process forward in the coming months'. Board Member for Engineering Dr Volker Kefer emphasized that with the ICx forming the platform for DB's next generation of long-distance trains, 'the quality of the technology is an essential requirement. Setting milestones for quality assurance will be a crucial element in the negotiations.'

http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/10/siemens-preferred-for-icx-framework-deal.html
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 24-Jun-2010 at 13:32
Најмалку 12 загинати и 17 повредени во железничка несреќа во Шпанија
24 јуни 2010,
Извор: Макфакс

Барселона
Најмалку 12 лица го изгубија животот, а уште 17 се тешко повредени, кога синоќа налетале на воз додека ја преминувале пругата во близина на шпанскиот град Барселона.
Несреќата се случила околу полноќ, кога поголема група се упатила на фестивал по повод одбележувањето на Свети Јован.
Луѓето ја преминувале пругата, наместо да го користат преминот под железничката пруга што ја поврзува Барселона и Аликанте.
Според изјавите на спасувачите, кои биле на местото на несреќата, групата најверојатно се симнала на блиската станица, а потоа преку пругата се упатила кон плажата.
Над стотина луѓе, претежно млади синоќа учествуваа во славењето на плажата во близина на главниот град на Каталонија.

http://www.makfax.com.mk/_home/home#110662
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 24-Jun-2010 at 13:29
Генерален штрајк на француската железница
Автор: Катарина Стојанова
24 јуни 2010,
Извор: Макфакс
Париз

Вработените во француската железница започнаа 24 – часовен генерален штрајк, поради плановите на Владата да изврши реформи во пензискиот систем и да ја зголеми старосната граница за заминување во пензија, јавуваат француските медиуми.
Владата најави дека има намера да ги зголеми годините за стаж за заминување во пензија, од сегашните 60 на 62 години.
Француските железничари соопштуваат дека само секој втор воз ќе биде ставен во функција на меѓународните и на домашните линии.
Исто така и летовите на парискиот аеродром Шарл де Гол ќе бидат намалени за 15 отсто, во периодот од 5 до 12 часот, поради предупредувачкиот штрајк од работниците во авионската индустрија, соопштуваат властите на цивилната авијација, не прецизирајќи кои работници ќе штрајкуваат.
За утре се најавува на штрајкот да се приклучат и вработените од другите јавни сектори, меѓу кои транспорт, образование и државна администрација, пренесува Ројтерс

http://www.makfax.com.mk/_home/home#110680
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.