build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 06-May-2011 at 09:38
Јас воопшто не сум среќен за рекламите на Т-мобајл на новите автобуси. Ако добро ги погледате постарите автобуси на ЈСП, откога ќе се извади рекламата остануваат трајни траги на бојата на автобусите, а во одредени случаи истите изгледаат толку грозно што мора да се префарбаат.

Треба да внимаваат од ЈСП што материјал ставаат како реклама на новите автобуси, односно како ќе изгледаат откога ќе се извади рекламата по предвидениот период.


Edited by BOJAN - 06-May-2011 at 09:40
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 06-May-2011 at 08:10
Originally posted by sanos_a

на стаклените површини не лепат реклами особено не на вратите


Ај провери уште еднаш. И на сликата се гледа дека имаат залепено на стаклото (лаптопот кајшто е на сликата), само не на вратите.

Лепакот не е никаков проблем да се извади, ако се потроши малце време.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 06-May-2011 at 01:21
Previous
 
Паметен потег, не за нешто друго туку, колку и да се обидувам да верувам дека ЈСП Скопје ќе ги одржува новиве автобуси како што треба, сепак не верувам дека ќе ги мијат до тој степен за да не ги отстранат и остатоците од лепилото од рекламите кои биле залепени за стаклата, како што е препознатливо кај старите канти.
 
Рекламата ја нема повеќе, но сепак се познава на стаклото, од наједноставна причина, бидејќи стаклото не е добро измиено.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 05-May-2011 at 19:20
на стаклените површини не лепат реклами особено не на вратите
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 05-May-2011 at 15:09
Originally posted by гитардемон


Зошто ниту еден автобус не е цел излепен со реклами, туку само страниците? А предницата и задницата? Вака тотално без врска личи. Небаре кој знае колку е тешко, секаде во светот се такви.P.S. Можеле барем предниот бандаш (или раткапна е?) да го исфарбаат виолетов.


Чудно е и што рекламата е пресечена кај вратите. Обично тоа не е случај. Еве пример:

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 05-May-2011 at 14:26


Зошто ниту еден автобус не е цел излепен со реклами, туку само страниците? А предницата и задницата? Вака тотално без врска личи. Небаре кој знае колку е тешко, секаде во светот се такви.

P.S. Можеле барем предниот бандаш (или раткапна е?) да го исфарбаат виолетов.


Edited by гитардемон - 05-May-2011 at 14:27
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 04-May-2011 at 20:11
Денес повторно го видов истиот тој нов единечен нископоден градски автобус од украински ЛАЗ кој сообраќааше на линија 65B до Инџиково, овој пат и гаражниот број му го забележав, а тоа е 1020.
 
Овој пат воопшто и не работеше ниту еден од електронските дисплеи, туку најкомотно си беше декориран со стариот добар картон на кој пишуваше "65B До Инџиково".
 
Значи волкот навистина само влакното си го менува, а карактерот му останува ист.
 
Не ја префрлам одговорноста за ова на возачите, туку на вработените во ЈСП Скопје, на возачот одговорноста е безбедно и навремено да ги превезе патниците.
 
Но од друга страна, кога сме кај сообраќајните несреќи, вината си ја делат градот и останатите возила во сообраќајот 60%, а возачот на автобусот 40%, ова е мое мислење, не мора да значи ниту дека е вистина, ниту дека треба сите да го прифатат.
 
А кога сме кај развиените земји, во 2007 или 2008 во некое градче во Германија со закон беа укинати семафорите, на сите раскрсници има или кружен тек на сообраќајот, или STOP знаци, за жал не го помнам името на градчето, помнам дека ова е трајно, а не некаков сообраќаен експеримент.
А од кога е воведен ваквиот закон со кој се забранети семафорите, стапката на сообраќајни несреќи во градчето се намалила за неверојатни 40%.
 
Но за жал, дури и кај нас да направат нешто вакво, сепак свеста и одговорноста кај учесниците во сообраќајот, остануваат главни проблеми што се однесува до безбедноста во сообраќајот.
 
Еве ви два примера: новите семафори кај пешачкиот премин кај Битпазар, и семафорите кај Народна Банка.
 
Што ако е зелено за возилата, а црвено за пешаците ?
Пешаците си тераат по нивно како семафорите да не постојат.
Значи, на крајот, сепак свеста и одговорноста кај учесниците во сообраќајот, остануваат главни проблеми што се однесува до безбедноста во сообраќајот.


Edited by Dexter26 - 04-May-2011 at 20:16
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 04-May-2011 at 19:17
^
Баш така во развените земји и во малите улички има ред. Скопје е премногу хаотично. Улички кои некогаш биле маалски денеска се прометни како да се булевар. Единствено решение гледам во намалување на користењето на автомобилите и ориентирање кон јавен превоз и велосипеди.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 04-May-2011 at 16:07
Originally posted by N23

Originally posted by pbanks

Затоа во нормален свет, постојат автобуски ленти, специјални режими за јавен превоз итн, со што меѓу другото би се избегнале конфликтните точки. Додека тие проблеми не се решат, овие работи ќе останат наше секојдневие.



Пбанкс за овој дел си сосема во право. Но памтатм, додека ги имаше оние специјални ленти на партизанска за автобуси, продавачите од буњаковец таму си паркираа коли, па автобусиве мораа да ги газат тие жолти пластифицирани чуда (не им го знам името, личеа на гума), за да по некое време исчезнат од улицата. Но проблем друг е што во поголем дел од улиците каде сообраќаат автобусите има една или две ленти така да би било тешко такво решение да се воведе. Ко за почеток на булеварите би било сасвим ок, но ако казни и апели не заиграат пак ќе има возачи што ќе ги попречуваат тие ленти.


Воопшто не е тешко ниту на помалите улици да се воведе ред, го има тоа секаде во свет. Едноставно јавниот превоз мора да има предност а  возилата се тие кои ќе мора да бараат алтернативни коридори.

Секако, сосема доволен успех би било да се воведе ред на големите булевари за почеток.
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 04-May-2011 at 16:06
Стварно не е фер одма и директно да се напаѓаат шоферите но и повеќе од сигурен сум дека дел од старата пракса на возење на старите автобуси ја пренесуваат по инерција и на новите. Градските власти треба да најдат соодветно решение за одвивање на градсиот превоз, но сепак сметам дека треба поголема свест и грижа од страна на возачите. Лично од прва рака кун 2-3 април годинава имав прилика да забележам "лудо" возење од стана на нов ЛАЗ автобус кај реонот на Општина Ѓорче Петров и за малку беше избегната посериозна сообраќајна незгода и верувајте од тогаш помислував кога само ќе се случи вакво нешто бидејќи одговорноста не е на највисоко ниво.

Иако секаде во светот се случуваат вакви несреќи и се дел од сообраќајот и факт е дека не можат 100% да се избегнат можат само да се минимизираат.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 04-May-2011 at 16:04
Originally posted by pbanks

Затоа во нормален свет, постојат автобуски ленти, специјални режими за јавен превоз итн, со што меѓу другото би се избегнале конфликтните точки. Додека тие проблеми не се решат, овие работи ќе останат наше секојдневие.



Пбанкс за овој дел си сосема во право. Но памтатм, додека ги имаше оние специјални ленти на партизанска за автобуси, продавачите од буњаковец таму си паркираа коли, па автобусиве мораа да ги газат тие жолти пластифицирани чуда (не им го знам името, личеа на гума), за да по некое време исчезнат од улицата. Но проблем друг е што во поголем дел од улиците каде сообраќаат автобусите има една или две ленти така да би било тешко такво решение да се воведе. Ко за почеток на булеварите би било сасвим ок, но ако казни и апели не заиграат пак ќе има возачи што ќе ги попречуваат тие ленти.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 04-May-2011 at 15:58
Originally posted by N23

Па не би рекол дека не е увек до шоферите. Денес, возејќи се по партизанска, шоферот максимално револтиран од гребењето и застојот, на еден сегмент стисна до даска по што автобусот така фино отиде неколку пати нагоре-надоле за пред да успори поштено да го изгребе одоздола. Се осетив ко моја кола да гребам. Нормално е сите сме напнати сеа коа се прават улициве, ама никој не му дава за право од нервоза така да се понаша. Ако треба нека вози со 20, ама ова не се старине високоподни на кои маста им ја извадија па по 13 години вожња изгледаат како од 70-ти години да се. Не е секад до улиците и другите возачи, многу шофери на ЈСП се понашаат тотално ноншалатно кон автобусите. Чест на исклучоци нормално.


Јас не реков дека шоферите се светци, но да се посочат како главен/единствен проблем е во најмала рака погрешно. Всушност твоето искуство укажува точно на она што го посочив, јавниот транспорт нема свои резервирани сообраќајни текови низ градот што доведува до вакви ситуации.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 04-May-2011 at 15:55
Па не би рекол дека не е увек до шоферите. Денес, возејќи се по партизанска, шоферот максимално револтиран од гребењето и застојот, на еден сегмент стисна до даска по што автобусот така фино отиде неколку пати нагоре-надоле за пред да успори поштено да го изгребе одоздола. Се осетив ко моја кола да гребам. Нормално е сите сме напнати сеа коа се прават улициве, ама никој не му дава за право од нервоза така да се понаша. Ако треба нека вози со 20, ама ова не се старине високоподни на кои маста им ја извадија па по 13 години вожња изгледаат како од 70-ти години да се. Не е секад до улиците и другите возачи, многу шофери на ЈСП се понашаат тотално ноншалатно кон автобусите. Чест на исклучоци нормално.
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 04-May-2011 at 15:22
Уште малце ако вака продолжат ќе останеме и без новите автобуси.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 04-May-2011 at 15:03
Не ми е јасна хајкава по шофери сега.

Скопје е буквално џунгла за возење, луѓе се судираат и со коли како Смарт па не кога возат нешто гломазно како автобус.

Затоа во нормален свет, постојат автобуски ленти, специјални режими за јавен превоз итн, со што меѓу другото би се избегнале конфликтните точки.

Додека тие проблеми не се решат, овие работи ќе останат наше секојдневие.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 04-May-2011 at 14:54
Ne zborete taka be luge, sigurno ne bilo namerno. Se slucuva na sekogo. Deka ako se utvrdi deka e po negova vina samiot shofer si ja plaka stetata a sofersajbna za konkretniov slucaj sigurno e kolku dve plati na shoferot.  ne veruvam deka JSP e bi stoela zad nego tuku ako si kriv ke si platis steta, i za avtobusot i za drugoto vozilo sto si go udril, a se nadevam deka ovie 2-3 slucai ke dovedat do pogolemo vnimanie kaj vozacite na novive avtobusi
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 04-May-2011 at 14:42
Originally posted by N23

Не знаат да ги возат, мислат дека се со старине и дека можат маневри да прават. Во мајтапството на шоферите се уверив и деновиве на меѓународна линија, а и претходно во новите на ЈСП. Има некои стварно ги пазат, ама вечином као гајле да им е. Па не е можно толку лупање на новиве автобуси за толку кратко време. Треба да си сфатат дека тоа им е као лично нова кола да си купиле и дека од неговата плата се дадени пари за автобусот. Али се додека не сфаќаме дека све што државата купува е од наш џеб, ондак ќе ни се дешава лупање на чичка нови автобуси.


Лоша пракса е во ЈСП ,возачите ги менуваат возилата ко чорапи.Во одредени фирми за меѓуградски превоз еден возач си е задолжен со едно возило и тој е одговорен за него и обично тие фирми имаат позачуван возен парк,за разлика од овие од типот на ЈСП,еден возач во 4 дена со 4 различни возила.
Друга работа е ако си задолжен со едно возило,едноставно се врзуваш за него,нормална човечка природа (па уште и ново ако ти дале)...само овие изгледа се нелуѓе
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 04-May-2011 at 13:21
Слободно. Има уште 29 автобуси кои немале сообраќајка до сега. ;-)
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 04-May-2011 at 13:01
Originally posted by OCB

Бесплатен интернет во 32 украински автобуса

Од утре бесплатен интернет ќе биде воведен во 32 нови украински автобуси, информираат од Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Проектот е финансиран од „Македонски телеком“. Од ЈСП очекуваат интернетот во автобусите најмногу да го користи младата популација и тоа преку мобилните телефони.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=FAD1895A4CD9094BAAA10B036ABC6C6E


Дали ова значи дека ако возам зад автобус, можам да си сурфам ? :-)
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 04-May-2011 at 12:14
Бесплатен интернет во 32 украински автобуса

Од утре бесплатен интернет ќе биде воведен во 32 нови украински автобуси, информираат од Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Проектот е финансиран од „Македонски телеком“. Од ЈСП очекуваат интернетот во автобусите најмногу да го користи младата популација и тоа преку мобилните телефони.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=FAD1895A4CD9094BAAA10B036ABC6C6E
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.