build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 28-Nov-2008 at 16:40
Bash

Кај државните институции роковите едноставно не важат, тоа одамна ми е јасно, ама овие стварно претераа. Двеста рокови и триста најави до сега и пак си останавме со празни раце.
Еве сега ладно им било... А што правевте цело лето??? Или тогаш многу топло ви беше??? Есенва веројатно многу тмурно... Стварно кој ги измисли овие годишни времиња до толку незгодни за градење патишта Roll%20eyes

А за погрешната сигнализација исто годишните времиња ли се криви?!?

Говеда Bash
Вашата неспособност и неодговорност немаат граници.


Во секој случај ова е добар индикатор што можеме да очекуваме за другите проекти, особено за Д.Капија-Смоквица, кој уште непочнат а стилот неодоливо потсеќа на обиколницава. Ништо не е случајно.

Ќе понесе ли некој некогаш некаква одговорност? Штетите од ваквиот јавашлук се навистина огромни.



е единствениот автопат во земјава на кој се поставени заштитни звучни ѕидови
Не е точно, има и на влезот во Скопје кај Ченто.


Edited by Cloverstack - 28-Nov-2008 at 16:48
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 28-Nov-2008 at 11:22
Нема обиколница за Нова година
Скопје
Иако беше најавено, скопската обиколница нема да биде готова до крајот на годинава. Од Агенцијата за патишта, поранешен Фонд за магистрални и за регионални патишта, велат дека втората делница од обиколниот автопат, која е долга 14 километри, ќе се догради во првите месеци од идната година. Оттаму објаснуваат дека роковите за изградба биле одложени поради неповолните временски услови во изминатиов период, кои ги попречувале градежните работи.

- Со силно темпо се изведуваат градежните работи на делот од обиколницата што се протега од Хиподром до Оризари. Сите имотноправни проблеми што порано ја кочеа работата се решени, односно извршена е експропријација на земјиштата, а останува да се решат некои проблеми со помали имоти. Сепак, асфалтниот слој на автопатот нема да може да се постави ако температурите се под нула Целзиусови степени. Затоа не можеме ниту да го прецизираме новиот рок кога целиот автопат ќе биде пуштен во употреба. Но се надеваме дека тоа ќе се случи уште во почетокот на наредната година и со тоа скопјани ќе можат да ја користат целата северна обиколница - објасни Катерина Панова-Илиевска, шефица на кабинетот во Агенцијата за патишта.

Делот од обиколницата од Оризари до Сарај, кој е долг 12 километри, беше пуштен во употреба во јули годинава, а за неговата изградба беа потрошени 70 милиони евра. Од нив 32,3 милиони биле обезбедени со кредит од Европската банка за обнова и развој, 24,6 милиони од Европската инвестициска банка, а другите се од државниот буџет. Градежните работи на оваа делница ги изведуваше грчката фирма „Терна“, а тие се одвиваа побрзо затоа што немаше големи имотноправни прашања, ниту проблеми со населението.

За разлика од таму, делот до Хиподром што го гради „Гранит“ почна да се прави порано, но сè уште не е довршен. Причина за тоа се не само приватните имоти туку и протестите на населението од некои околни села, пред сè од Стајковци. Жителите ги попречуваа градежните работи затоа што, според нив, трасата поминувала премногу близу до неколку куќи и со тоа се загрозувала нивната безбедност. Поради тоа во одредени периоди автопатот мораше да се гради со полициско обезбедување.

Од Агенцијата за патишта објаснуваат дека обиколницата е изградена според светски стандарди и очекуваат дека таа ќе го олесни транспортот и ќе го намали метежот низ Скопје за 20-30 отсто. Кога ќе биде готова целата обиколница, возачите што патуваат од влезот на градот кај Петровец кон Тетово нема да мораат да се движат низ сообраќајот на градските улици. За оваа намена сè уште се користат булеварите Александар Македонски, Никола Карев, Илинден и Партизански одреди, како и улицата Ѓорче Петров, чиј асфалт постојано се оштетува од тешките товарни возила.

По изградбата на обиколницата возачите ќе можат да се приклучат на новиот пат кај населбата Хиподром и да се возат по него до излезот кај Сарај. Вкупната должина на обиколницата изнесува 26,7 километри, на неа граѓаните ќе можат да се приклучуваат по осум клучки, а за нејзиното користење нема да се наплатува патарина. Делницата што е пуштена во употреба е единствениот автопат во земјава на кој се поставени заштитни звучни ѕидови, а на неа се наоѓа и најдолг мост со должина од 630 метри.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=248&ArticleID=12319


Edited by lslcrew - 28-Nov-2008 at 11:41
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 23-Nov-2008 at 04:05
Забораив да ви кажам, на втората слика кајшто има едни купови земја, тука до патот се копаше една огромна дупка, ама не успеав да ја сликнам поради предходно неведениот господин. Очигледно се работи за шахта за атмосферската канализација.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 20-Nov-2008 at 12:51
Еве го надвозникот кој што новинариве го викаат "клучка".







Во продолжение следи една слика од обиколницата каде што моментално се тампонира делот кај Бутел. За жал направив само една слика пошто одкако го извадив апаратот ми пристапи еден "фин" господин, кој што изгледа во младоста бил лишен од запознавање со општи морални норми.

Г-динот: Што сликаш, за кај ти се сликите?!
Ја: Ми требаат сликите за на една интернет страна!
Г-динот: Неможе, треба прво да се најавиш си имаме ние канцеларија!
Ја: А каде е канцеларијата?!
Г-динот (Покажувајќи со раката кон рандом правец): Тамо...!!!
Ја. Добро, а дали може со ваша дозвола да направам неколку слики?!
Г-динот: Ме слушаш ли ти ја што ти зборувам...?!

Еве ја сега сликата:


Сега следат слики кои се направени во обратен правец, од Радишани према центар.
Еве на првата се гледа колку лошо е изведен спојот каде што е новата раскрсница од страна на Радишани. Тоа што порано беше Бутелска, сега е севисна уличка за неколкуте куќи.



И сега повторно слика од "клучката":





Edited by lslcrew - 20-Nov-2008 at 12:58
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 15-Nov-2008 at 13:31

Edit na mojot posleden post: 8 dekemvri e Sv Kliment Ohridski, drzaven praznik.

Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 12-Nov-2008 at 14:25
Сега идам од Радишани (не земав апарат, кој да знае дека ќе идам натаму). Преусмерувањето е комплетно завршено, инаку имаше камиони и булдожери, одма се фатиле за работа на обиколницата во тој дел каде што е прекинот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 12-Nov-2008 at 13:41


Она што е останато за доизградба реално е многу малку, ако се ангажираат без проблем може да го завршат до крај на месецов. Но проблемот е темпото со кое се работи на терен и да, се сложувам дека ако вака продолжат само господ знае кога ќе завршат.


Edited by Cloverstack - 12-Nov-2008 at 13:41
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 12-Nov-2008 at 13:13
Колку што гледам, не се работи само за завршување на финалните подготовки за пуштање во употреба. Овие уште не ги завршиле ниту надземните премини, а некаде нема поставено асфалтBash. Мислам дека во текот на зимава нема да ја доградат обиколницата, а можеби дури нема да биде готова и за изборите!
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 12-Nov-2008 at 09:42
Do Nova godina nema.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 12-Nov-2008 at 01:06
НЕ бе па ти!!!! Не е работата уште пола година фора. Него сакам да ти кажам дека нема теорија да се надмашат 6 месеци. Тоа е како некој психолошки ѕид и преку нема нема.

п.с. Има ли некој празник у скоро време?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 12-Nov-2008 at 00:56
Е сега ме утеши... уште пола година фора!  Ouch

Гризни јазик таму!!! LOL
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 12-Nov-2008 at 00:35
Јас сум убеден дека обиколницава ќе биде пред избориве. Кај се остава вакво капитално сечење лента за после избори?! И тоа можам уште сега да претпоставам дека барем 5-6 луќе ќе ја сечат лентата некаде околу февруари.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 11-Nov-2008 at 20:34
Со обиколницава упорно се влечкаат... Барем сега кога нема веќе пречки за градба требаше да се потрудат да надокнадат и нешто од загубеното време, а не уште толку да се опуштат... Ама зошто би се брзале кога може лека-полека. Што ќе ни се рокови да не ограничуваат? Кога-тогаш ќе се заврши... Crazy

Па дали овие планираат барем до нова година да завршат  Question
А не е само ова вакво искуство... И како после ова човек да биде оптимист, поготово за мега-проектите од инфраструктурата во најава? Што тоа преку ноќ до толку ќе се смени кај нас?

Инаку приметете ја последната слика (бр.10). Кај го ископаа Е-65 натака???
Станува правило на обиколницава да се поставува погрешна сигнализација (за нестандардизирана или нејасна воопшто да не праиме муабет), а после толку време тоа или никој не го приметил или никој не се потрудил да го корегира. Како функционираат овие наши институции???
Ohno  Wallbash




1.  Кај клучката Сингелич



2.  Се асфалтираше надвозникот



3.  Према Хиподром



4.  Од „рампите“ на клучката нема абер



5. 



6.  Према Стајковци



7.  Кај клучката Стајковци



8.  Овде дури и со надвозникот не е готово...



9. 



10.  Повторно неунифицирани и пред се неточни табли. Навистина жалосно.
Bash Bash Bash

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 06-Nov-2008 at 16:15
Леле, уште се гради обиколницатаBashWallbash! Јас мислев дека е готова целосно! Нели имотните проблеми завршија, парите се обезбедени? Што се чека? Ние градиме обиколница колку што е потребно да се изгради нафтовод од неколку илјади километри, секој ден по 10 сантимиBig%20smile.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 05-Nov-2008 at 23:15
Ова го извозев пред малку се враќав од Радишани. Готово е 99 посто само оставено е уште еден дел кај раскрсинацата од страна на Радишани да се доасфалтираат уште 10-тина метри гребен асфалт.

Edited by lslcrew - 05-Nov-2008 at 23:16
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 20-Oct-2008 at 17:37


Преусмерувањето е речиси целосно готово. Сега останува да се работи уште на спојките со постојниот пат. Моментално сообраќајот се одвива преусмерено по субстандардни сокаци.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 09-Oct-2008 at 02:39
Вчера поминав. Се гради со ужасно бавно темпо. При крај е, ама таква е уште одамна. Поминувам од таму во поголеми интервали и од поминување до поминување се гледа само минорен напредок.
Unhappy
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 08-Oct-2008 at 22:09
Sto e so kluckata Hipodrom, se gradi li i ako e taka do kade e rabotata?
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 07-Oct-2008 at 22:13
Се слагам во делот да ја оставиме секој да ја користи каква потреба има и во делот за докомплетирање на клучката Хиподром, иако сега таа комуникација се компензира со улици низ Стајковци.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 07-Oct-2008 at 19:33
Originally posted by lslcrew

А за обиколницата еднаш постирав нето за тоа во чија служба треба да биде. Зборев околу тоа дека обиколницата е автопат кој случајно се погоди да биде обиколница на Скопје, затоа и така треба да ја третираме. Незнам зашто би се користел автопат за транфер од едно место во градот во друго, освен во ретки случаеви кога се патува од едниот крај на градот до другиот.

Па добро сеа, не е баш случајно што обиколницата се поклопува со коридорот 8. Никаде не се погодуваат така „случајно“ автопати да бидат обиколници... Нема град што има автопатска обиколница а таа да не е дел од „поголемата слика“. Секаде овие работи се поврзуваат и преклопуваат, па така и во Скопје. Факт е дека таа е обиколница и исто така е факт дека без разлика што е дел од некаква поголема слика, нема пречка да биде користена за потребите на внатрешниот сообраќај. Нема зошто да ја третираме теоретски вака или така, туку едноставно да оставиме на кого му одговара да ја користи на било каков начин. А дефинитивно може да биде од голема корист за крајните источни, северни и западни делови на градот, како и за доста приградски населби и села. За многу комбинации е најкратка опција, а дури и каде што е подолга опција, не треба да се потцени разликата помеѓу градска вожња и автопат. Дефинитивно може да прибере доста локален сообраќај кој инаку би поминувал низ градските сообраќајници. Но за тоа треба конечно да се комплетира, а не ќе е лошо и клучката Хиподром да се дооформи.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.