![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 24> |
Author | |
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
епа тогаш сум во грешка.... добро, најверојатно ме "запали", па затоа сакав да кажам дека ни е потребна..... како и да е, во скоро време да имаме пробиени тунели за проектите кои се во план..... тунел... чудно влијание... |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Фосил, ни јас не можам да се сетам на пример каде вакви машини се користеле за булевари и автопатишта. Еве и од соседството, Албанците само што избушија речиси 6km автопатски тунел (две цефки) и користеа други методи. Пред тоа Хрватите ги избушија тунелите Мала Капела и Свети Рок исто речиси 6km без вакви машини. Пред тоа Караванке помеѓу Словенија и Австрија... Демир Капија ниту ќе биде особено долг, а чисто вака лаички би рекол дека чиста карпа и не е баш поволен материјал за бушење со ваква машина... За јужен булевар секако не би ни требала, бидејќи тој тунел е создаден за dig&cover. Сигурно би имала примена за некои наши проекти, ама мислам не толку широка како што велиш.
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Единтвен начин за тунелирање со машини, би бил овој...
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Методот на тунелирање не е ист кај сообраќајници. Значи сообраќајници од типот на тунелот под плоштад се далеку по обемни ако земеме во обзир 3+3 или 2+2 со средишна барикада... Се на се овој тип на машини се за тунели за метро и брзи возови... Секако освен dig and covеr методот. А и не знам што е толку битно за кај нас ниту има нешто официјално за изградба.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
а истото важи и за ЛРТ подземната траса која би идела во средина.... два тунела...
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
мислам дека две со дијаметар 9,5 - 10м ќе завршат работа за нашиве подземни сообраќајници... една за една, друга за друга насока.... а најверојатно ќе бидат по две ленти, така и сметам, па овој дијаметар е доволен.... сигурно доле нема да правиме булевари со три ленти, автопати.... нема ни потреба тоа се брзи сообраќајници кои немаат некои комликации во одвивање на сообраќајот па да има застој...
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Ама формата е таа? |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Се користи 100%.... нешто мора да ротира за да буши.... а круг е најлогично да ротира, за друго незнам.... 9.5м дијаметар е доволно..... за две ленти... од по 3,5м..... со висина 4,5 - 5м..... зависи може да се прават модификации на внатрешните ѕидови.... Плус има место и за вентилација и за други технички елементи... секогаш се буши со кружни дупчалки, а потоа се поставуваат тие внатрешни ѕидови за да се оформи сообраќајницата.... мислам дека е најважен дијаметарот од аспект на тоа дали ќе ја собере..... а за квалитетот на машините, и квалитетот на ископот не се сомневам, бидејќи не се играчка и не се прават така лесно.... веројатно има и гаранција.... Edited by FoSsiL - 16-Oct-2010 at 22:23 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Ако не се лажам ваква машина не се користи за пробивање на подземни сообраќајници оваа е за тунелирање од ваков круг претежно за метро тунели или возови како во случајот со тунелот во Швајцарија.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Па воопшто не е скапо.... зошто да не си земеме и ние една ваква, ќе ни се најде..... па и да рентаме, најверојатно е поефтино од да се купи.... ако дијаметар и е 9,5м тогаш сигурно ќе може да се користи и за пробивање на подземните сообраќајници... ќе речете еј па само за нив ќе биде и после ќе ни стои.... епа незнам, јас мислам дека и не е баш така.... ако државата формира агенција и купи една ваква... за кое сум против (тоа да биде државата).... но еве, ако.... зошто да не.... ќе се користи и за Јужен булевар, и за пробивање на тунели за железница, после може и за Демир капија- Смоквица, и за други делници.... па може и да се рента.... секако во странство.... а секако и на концесионерите за подземните сообраќајници и јужен булевар, како и други, многу поисплатливо би им било да земат една од тука отколку да ја влечкаат од странство.... секако ако агенцијата нуди прифатлива цена.... добро јас сега незнам како идат тие работи, ни од правен, ни економски, ни кој било друг аспект, но како идеја мислам дека е добра..... Павче.... А откако ја нарачавте, за колку време ви ја испорачаа...? |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Значи, специално ова машина не е наjмувана, а е купена. 15 мил. евро е цената и.
Eве ти кратко инфо на бугарски од статиjата во весник "Труд"
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
eeee една или две вакви за нас и завршивме работа.... ахахахахах Павче.... колку плаќа инвеститор/изведувачот за користење на машинава.... мислам за цела изградба од почеток до крај.... отприлика.... или зависи од време, компликации итн.... Ако имаш спознанија ќе бидат од голема корист.... Edited by FoSsiL - 16-Oct-2010 at 21:24 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
TBM-от коj го копа МД-2 во Софиjа од средата на Април гoдинава, е веке изминал 450 метри од 3000-те, кои треба да се изградат до повезуването со постoeчките тунели каj НДК.
Моментално машината е во станица Банишора и се подготвува да продолжи по натаму. 2 слики од весник "Труд" Главата на TBM во станица Банишора ![]() Веке готовиот тунел ![]() И од Tego(SSC Bulgaria): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by pavche - 16-Oct-2010 at 21:07 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Малце пресни слики од изградбата на Станица 19 од линиjа 1 на софиското метро и големиот подземен паркинг, под булевард Цариградско Шосе. Приземани се од brank, SSC.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Предходната станица 18 во населбата Младост 3 оди со по-бавно темпо на изградба. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
![]() |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Софија со новиве тролејбуси и обновени трамваи добива европски лик. БРАВО! За метрото нема што да се каже освен дека градот има одлична перпесктива и иднина со таков совршен транспортен систем.
Edited by Supervisor - 01-Sep-2010 at 19:16 |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Повторно на бул. Цариградско Шосе, во близина на државната печатница Димитар Благоев (видна во позадината):
![]() ![]() Многу ми се допаѓа овој дисплеј, кој е поставен крај последната врата. Особено е потребен при зглобните возила: ![]() И по една слика од рециклираните тролејбуси Икарус (линија ТБ 9) и трамваите Инекон (линија ТМ 5): ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |