build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 30-Oct-2010 at 15:13
Изградба на линија 2 на софиското метро, слики на Tego од SSC:

















Извор.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 17-Oct-2010 at 09:52

епа тогаш сум во грешка.... добро, најверојатно ме "запали", па затоа сакав да кажам дека ни е потребна.....

како и да е, во скоро време да имаме пробиени тунели за проектите кои се во план.....

тунел... чудно влијание...

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 17-Oct-2010 at 02:51
Фосил, ни јас не можам да се сетам на пример каде вакви машини се користеле за булевари и автопатишта. Еве и од соседството, Албанците само што избушија речиси 6km автопатски тунел (две цефки) и користеа други методи. Пред тоа Хрватите ги избушија тунелите Мала Капела и Свети Рок исто речиси 6km без вакви машини. Пред тоа Караванке помеѓу Словенија и Австрија... Демир Капија ниту ќе биде особено долг, а чисто вака лаички би рекол дека чиста карпа и не е баш поволен материјал за бушење со ваква машина... За јужен булевар секако не би ни требала, бидејќи тој тунел е создаден за dig&cover. Сигурно би имала примена за некои наши проекти, ама мислам не толку широка како што велиш.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 17-Oct-2010 at 01:31
Единтвен начин за тунелирање со машини, би бил овој... 
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 17-Oct-2010 at 01:23
Методот на тунелирање не е ист кај сообраќајници. Значи сообраќајници од типот на тунелот под плоштад се далеку по обемни ако земеме во обзир 3+3 или 2+2 со средишна барикада... Се на се овој тип на машини се за тунели за метро и брзи возови... Секако освен dig and covеr методот. А и не знам што е толку битно за кај нас ниту има нешто официјално за изградба.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 16-Oct-2010 at 22:30
а истото важи и за ЛРТ подземната траса која би идела во средина.... два тунела... 
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 16-Oct-2010 at 22:28
мислам дека две со дијаметар 9,5 - 10м ќе завршат работа за нашиве подземни сообраќајници... една за една, друга за друга насока.... а најверојатно ќе бидат по две ленти, така и сметам, па овој дијаметар е доволен.... сигурно доле нема да правиме булевари со три ленти, автопати.... нема ни потреба тоа се брзи сообраќајници кои немаат некои комликации во одвивање на сообраќајот па да има застој...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 16-Oct-2010 at 22:24

Originally posted by Andrej_LJ

Krticite za soobrakjajnici se sosema drugi, sostaveni od nekolku paralelni krtici ili so pogolem dijametar, vo zavisnost od toa kakov tunel se kopa (vo smisol na kolku lenti, dali bi imalo dodatno i pruga i drugi parametri. Masinata isto taka se prisposobuva na geoloskata sostojba na terenot i specialno za taa namena se modificira...

Ама формата е таа?

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 16-Oct-2010 at 22:22

Се користи 100%.... нешто мора да ротира за да буши.... а круг е најлогично да ротира, за друго незнам....

9.5м дијаметар е доволно..... за две ленти... од по 3,5м..... со висина 4,5 - 5м..... зависи може да се прават модификации на внатрешните ѕидови....

Плус има место и за вентилација и за други технички елементи...

секогаш се буши со кружни дупчалки, а потоа се поставуваат тие внатрешни ѕидови за да се оформи сообраќајницата.... мислам дека е најважен дијаметарот од аспект на тоа дали ќе ја собере.....

а за квалитетот на машините, и квалитетот на ископот не се сомневам, бидејќи не се играчка и не се прават така лесно.... веројатно има и гаранција....



Edited by FoSsiL - 16-Oct-2010 at 22:23
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 16-Oct-2010 at 22:15
Krticite za soobrakjajnici se sosema drugi, sostaveni od nekolku paralelni krtici ili so pogolem dijametar, vo zavisnost od toa kakov tunel se kopa (vo smisol na kolku lenti, dali bi imalo dodatno i pruga i drugi parametri. Masinata isto taka se prisposobuva na geoloskata sostojba na terenot i specialno za taa namena se modificira...
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 16-Oct-2010 at 21:50
Ако не се лажам ваква машина не се користи за пробивање на подземни сообраќајници оваа е за тунелирање од ваков круг претежно за метро тунели или возови како во случајот со тунелот во Швајцарија.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 16-Oct-2010 at 21:39

Па воопшто не е скапо.... зошто да не си земеме и ние една ваква, ќе ни се најде..... 

па и да рентаме, најверојатно е поефтино од да се купи....

ако дијаметар и е 9,5м тогаш сигурно ќе може да се користи и за пробивање на подземните сообраќајници... 

ќе речете еј па само за нив ќе биде и после ќе ни стои.... епа незнам, јас мислам дека и не е баш така.... ако државата формира агенција и купи една ваква... за кое сум против (тоа да биде државата).... но еве, ако.... зошто да не.... ќе се користи и за Јужен булевар, и за пробивање на тунели за железница, после може и за Демир капија- Смоквица, и за други делници.... па може и да се рента.... секако во странство.... 

а секако и на концесионерите за подземните сообраќајници и јужен булевар, како и други, многу поисплатливо би им било да земат една од тука отколку да ја влечкаат од странство.... секако ако агенцијата нуди прифатлива цена....

добро јас сега незнам како идат тие работи, ни од правен, ни економски, ни кој било друг аспект, но како идеја мислам дека е добра.....


Павче.... А откако ја нарачавте, за колку време ви ја испорачаа...?

Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 16-Oct-2010 at 21:28
Значи, специално ова машина не е наjмувана, а е купена. 15 мил. евро е цената и. 

Eве ти кратко инфо на бугарски од статиjата во весник "Труд"

Подобна хай-тек къртица като софийската копае най-дългия в света железопътен тунел под швейцарските Алпи. Вчера снимки на машината, която прокопа 57 км под планината, обиколиха планетата. Тя е с размерите на софийската й “колежка” - 9,5 м диаметър.

Нашата къртица е с дължина 85 м и тегло 1600 тона. Произведена е по поръчка от изпълнителя на метроучастъка от “Надежда” до бул. “Патриарх Евтимий” - турската “Доуш Иншаат ве Тиджарет” в Германия от фирма “Херенкнехт”. Съоръжението струва 15 млн. евро. Минималната скорост, с която върви, е 9 м на денонощие.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 16-Oct-2010 at 21:22

eeee една или две вакви за нас и завршивме работа.... ахахахахах  

Павче.... колку плаќа инвеститор/изведувачот за користење на машинава.... мислам за цела изградба од почеток до крај.... отприлика.... или зависи од време, компликации итн....

Ако имаш спознанија ќе бидат од голема корист....



Edited by FoSsiL - 16-Oct-2010 at 21:24
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 16-Oct-2010 at 21:03
TBM-от коj го копа МД-2 во Софиjа  од средата на Април гoдинава, е веке изминал 450 метри од 3000-те, кои треба да се изградат до повезуването со постoeчките тунели каj НДК.

Моментално машината е во станица Банишора и се подготвува да продолжи по натаму.

2 слики од весник "Труд"

Главата на TBM во станица Банишора


Веке готовиот тунел



И од Tego(SSC Bulgaria):
















Cheers


Edited by pavche - 16-Oct-2010 at 21:07
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 29-Sep-2010 at 11:50
Малце пресни слики од изградбата на Станица 19 од линиjа 1 на софиското метро и големиот подземен паркинг, под булевард Цариградско Шосе. Приземани се од brank, SSC.
















Предходната станица 18 во населбата Младост 3 оди со по-бавно темпо на изградба.



Cheers

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 02-Sep-2010 at 20:27
Се тоа во ред ама Софија со самиот поим дека добива цели три линии на метро со околу 35 станици до 2015. си кажува колку е напред како што и самиот кажа и факт дека станува европски град. Без разлика што ЛРТ мрежата ќе биде секундарна тие веќе ја имаат што во иднина за разлика од нас им останува само модернизирање додека ние ќе си тапкаме во место со чадливи автобуси од 1960. г.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 02-Sep-2010 at 20:17
Софија, за жал е многу далеку од решавањето на своите сообраќајни проблеми, но важен е трендот, а мислам дека ниеден град во поширокиот регион неможе да се пофали со поголем број на капитални инвестиции во инфраструктурата. Како главна слабост од страна на градскиот транспорт би ја истакнал трамвајската мрежа и застарениот возен парк. Голем дел од трамвајските траси се стари и амортизирани, истото се однесува и на возилата. Пред се трамвајскиот превоз во Софија моментално е во некаква состојба на исчекување, затоа што од сегашниот примарен, во 2012 треба да премине во секундарен тип на транспорт, односно да му се потчини на дотогаш големото метро. Огромен дел од трамвајните траси ќе бидат укинати, а ќе треба да се прошири мрежата во региони, каде досега немаше ваква инфраструктура. Со изградба на линијата 3 на Метрополитенот, сосема ќе се смени ситуацијата, но тоа да стане треба да помине уште една декада од сега. Тука треба да се нагласи дека голем дел од трамвајските линии (но не и во центаорт освен во тунелот по НДК), се некаква форма на ЛРТ, односно се де-нивелирани вкрстувања и одвоени траси од другиот сообраќај, што ги прави брзи и полесни за оптимизирање/модернизација. Трамвајската мрежа е занемарена во однос на метрото и нема знаци за нејзина приоретизација. Инаку Пбанкс во друга нишка нагласи дека е разочаран од главната шопинг улица, односно Витоша и јас целосно се согласувам со него. Би сакал да ви претставам една слика од неделава. Булеварот Витоша сега целосно е затворен за сообраќај, сите трамвајни линии се префрлени по други траси и булеварот интензивно се копа за метролинијата 2. По завршување на тунелите, Витошка целосно ќе се реконструира, како асфалт, така и тротоари, а преминувањето на трамваите ќе биде ограничено. Веќе огромен дел од фасадите се обновени или во процес на обнова, што е видно и од сликава:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 01-Sep-2010 at 19:15
Софија со новиве тролејбуси и обновени трамваи добива европски лик. БРАВО! За метрото нема што да се каже освен дека градот има одлична перпесктива и иднина со таков совршен транспортен систем.


Edited by Supervisor - 01-Sep-2010 at 19:16
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 01-Sep-2010 at 17:51
Повторно на бул. Цариградско Шосе, во близина на државната печатница Димитар Благоев (видна во позадината):





Многу ми се допаѓа овој дисплеј, кој е поставен крај последната врата. Особено е потребен при зглобните возила:



И по една слика од рециклираните тролејбуси Икарус (линија ТБ 9) и трамваите Инекон (линија ТМ 5):



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.198 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.