build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 27-Jan-2017 at 23:34
За ЈСП се уште научна фантазија претставува воведување на кружна линија, или пак поставување на времиња на пристигнување на автобуски постојки, или пак управување со гужвите и соодветен број на автобуси во тоа време, или ... многу или има
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 27-Jan-2017 at 12:05
Муабетот ми е дека не е коректно да се повторува оти автобусите требало да личат на трамвај. Најпрво беше прифатена шпекулацијата дека електрични автобуси биле супститут за трамвајот, па после и дека ќе личеле на трамвај.

А тоа дека ЈСП нема капацитет за соодветен менаџмент на повеќе функции, апсолутно се согласувам.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 26-Jan-2017 at 18:14
Originally posted by Navigator

Во право си, собрани се писмата со интерес, но сеуште не е објавен тендерот. И најверојатно нема да се објави додека не се формира нова влада. Инаку поканата ги содржеше тие параметри: 20 големи автобуси (за најмалку 150 патници), 30 минибуси и полначи за брзо полнење.

Само не разбирам зошто упорно го потенцирате тоа дека автобусите требало да личат на трамвај. И како тоа ќе личат на трамвај кога се знае како изгледаат моделите на тие 10тина најголеми производители на електрични автобуси во светот.


Никаков проблем не е дали автобусите ќе личат на трамвај, тролејбус или експресен воз. Тоа што ќе му бидат дадени на ЈСП, user-аlienate претпријатие, е тоа е проблем кој е толку голем, што ние што не сме негови корисници, не можеме ни да си го замислиме.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 26-Jan-2017 at 17:46
Во право си, собрани се писмата со интерес, но сеуште не е објавен тендерот. И најверојатно нема да се објави додека не се формира нова влада. Инаку поканата ги содржеше тие параметри: 20 големи автобуси (за најмалку 150 патници), 30 минибуси и полначи за брзо полнење.

Само не разбирам зошто упорно го потенцирате тоа дека автобусите требало да личат на трамвај. И како тоа ќе личат на трамвај кога се знае како изгледаат моделите на тие 10тина најголеми производители на електрични автобуси во светот.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 26-Jan-2017 at 17:08
ЈСП-Скопје објави јавна покана до производителите за доставување на писма за изразување на интерес за учество на меѓународен тендер. Ваков тендер не е уште објавен. Се работи за тие електронски автобуси што ќе личеле на трамвај, за кои не видовме ниту еден стручен документ кои им се предностите и зошто не трамвај.

Ако веќе се купени вакви автобуси, тогаш набавката е направена во четири очи. Не верувам дека би се осудиле на ваква глупост пред избори, што не значи дека не се зборува за тоа која компанија е преферирана.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 26-Jan-2017 at 16:25
Па нели ова беше планот откако го откажаа трамвајот? Да се купат зглобни автобуси, со пластична фуш каросерија која ќе изгледа како трамвај. Верувам ова е нарачката за истите.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 26-Jan-2017 at 12:37
Originally posted by гитардемон


60 електрични автобуси, кои ќе изгледаат како трамвај и ќе му бидат замена. Јасно и гласно беше објавена веста по сите медиуми, не се секирај ти


Дај посочи на кои медиуми е објавена таа вест дека ќе се набават 60 елктрични автобуси, па згора и зглобни.

Набавка ќе вклучува: (I) Набавка на 20 електрични зглобни автобуси кои имаат капацитет за минимум 150 патници, (II) Набавка на 30 електрични минибуси и (III)Набавка на полначи (fast charging) потребни за полнење на електричните автобуси со електрична енергија.

http://www.jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=28
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 26-Jan-2017 at 06:29
Originally posted by Тркало

Дали некој налетал на оваа информација (ја најдов пренесена на autobusi.net, оригинално прв пост на ssc)?
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=137747577&postcount=84

Skopje orders 60 BYD electric articulated buses.

The only other balkan city with electric buses at the moment is Belgrade that has 5.

Чудно да немаше помпезно најавување низ добрите медиуми...


60 електрични автобуси, кои ќе изгледаат како трамвај и ќе му бидат замена. Јасно и гласно беше објавена веста по сите медиуми, не се секирај ти
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 25-Jan-2017 at 21:02
Дали некој налетал на оваа информација (ја најдов пренесена на autobusi.net, оригинално прв пост на ssc)?
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=137747577&postcount=84

Skopje orders 60 BYD electric articulated buses.

The only other balkan city with electric buses at the moment is Belgrade that has 5.

Чудно да немаше помпезно најавување низ добрите медиуми...

Edited by Тркало - 25-Jan-2017 at 21:03
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 06-Jan-2017 at 09:59
никогаш не сум возел точак и не ни намеравам да возам затоа што ми останала единствена опција, сакам квалитетен и сериозен јавен превоз кој наместо да ги злоупотребува и малтретира патниците, ќе се грижи за нив и нивните потреби, без глупи цени и платежни системи, со соодветни линии и соодветна распределба на возниот парк во зависност од условите... не е квантна физика, ниту кошта многу средства... се што треба е ЈСП да има доволно компетентен, писмен и одговорен менаџмент
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 06-Jan-2017 at 03:18
Ај не го тупи култузин... Ја можам точак да возам без проблем... Ама Скопје си има голем проблем со јавниот превоз... Преку глава од тие ваши релативизации и оправдувања...

Миракулис... да рамен е теренот... ама инфраструктура е катастрофа... а да не збориме за тоа дека од Аеродром до Карпош ќе наполниш плуќа со издувни гасови од колите покрај кои возиш...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 06-Jan-2017 at 01:13
особено што скопје воглавно рамен град. Со исклучок на водно и газибаба од Ѓорче преку Карпош и Центар па до Аеродром и Кисела Вода се е рамно и идеално за велосипед. Градови со многу поизразен рељеф има поразвиен транспорт на велосипед.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 05-Jan-2017 at 23:52
Originally posted by FoSsiL

поарно точак ќе возам.


Tocakot ne e poarno tuku e najarno resenie. Treba malku da se oslobodime od stereotipite demek "ako treba i tocak ke vozam..." kako da e toa neznam kolku loso.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 05-Jan-2017 at 23:34
Точно, но мене сега ми изгледа поедноставно со кола да барам паркинг отколку да се возам со ЈСП. Патем, цената не им соодвествува со услугата...

Јас сум за јавен превоз како еколошка придобивка... Но нема да дозволам некој тоа да го злоупотребува, поарно точак ќе возам.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 05-Jan-2017 at 17:25
Originally posted by FoSsiL

Си иам кола... и покрај тоа користев ЈСП неколку пати во месецот... но после ова нема да го користам... толку ќе кажам.
и јас исто користам наизменично кола и автобус, ама бидејќи колата не ми е цело време на располагање, принуден сум да користам автобус сакал или нејќел
а инаку, во секое време би избрал автобус место кола, ниту мислиш за паркинг, ниту за гориво, ниту пак се нервираш во гужви... само седнуваш и се возиш... ама не бе, неспособњаци како ЈСП се решени да се самоуништат... дури и кога користам автобус, се трудев најчесто да биде приватен, ама еве сега и нив ги ставија под капа на ЈСП
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 05-Jan-2017 at 13:53
Си иам кола... и покрај тоа користев ЈСП неколку пати во месецот... но после ова нема да го користам... толку ќе кажам.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 05-Jan-2017 at 12:32
Eве тоа како е регулирано во Бреша.

Билет за автобус и метро во прва зона чини 1.40 € и важи 90 минути, а билет за прва и втора зона чини 1.90 € и важи 100 минути.

http://www.bresciamobilita.it/en/utenti/autobus/biglietti-tariffe-e-abbonamenti

Се чини скапо, но затоа имаш дневен билет со важност од 24 h за прва зона по цена од 3.0 € и за прва и втора зона по цена од 4.0 €. Билетот ти важи и за автобус и за метро.

http://www.bresciamobilita.it/public/resources/brescia mobilita/160901_opuscolo-tariffe-web-sett.pdf

А во Скопје, ЈСП воведува времен билет од 90 минути за автобус и автобус. Настрана што кога се гужви, а тоа се случува особено често, градските автобуси за 30 минути не можат да стигнат од Транспортен Центар до Соборен Храм.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 05-Jan-2017 at 11:24
Автоматите ќе ги решеа најголем дел од проблемите што ги детектираме сега. Подобро да се почекаше со имплементацијата на системот уште некој месец, за да може да се набават автоматите, отколку да се воведуваат вакви хибридни и очигледно недоквакани решенија.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 05-Jan-2017 at 03:34

Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 05-Jan-2017 at 01:45
Само колку да имате за споредба, иако ова веќе го имам опишано двапати од порано ама реалноста е дека тешко кој ќе листа во теми нанзад и бара постови (освен тоа нема опција на форумов за да ги најдам тие постови полесно и да ги цитирам).
Во Бризбен електронската картичка е главниот начин на наплаќање јавен транспорт уште од пред повеќе од 5 години. Не постојат месечни или карти со 10 возења туку се само тоа што ќе наполниш и се наплаќа секоое возење, ама да не навлегувам во моделите на тарифите. Поентата е дека на секоја попрометна автобуска станица има најмалку еден автомат за надополнување (нешто што требаше кај нас бар делумно да биде веќе во функција пред да се пуштат картичките во употреба. Освен тоа во сите тобакоа (7eleven) може да се купи картичка и да се надополни без проблем. Исто картичките можат да се регистрираат и да се надополнуваат преку интернет (и автоматски да се влече пари од сметка или по желба да се префрла). Клучниот момент е дека има поединечни билети и од автоматите и во повеќето автобуси, ама по дупла цена. Од друга страна пак во Мелбурн (каде картичката беше воведена пред 3 и нешто години) неможе да се купи единечна карта во автобус туку само на автомат. Додека во Сиднеј минатата година после воведувањето на картичката и укинувањето на единечните билети во автобус го воспоставија плаќањето со телефон (NFC) што беше многу топло прифатено во медиумите , зашто со тоа не мораат луѓето да купуваат картичка туку користат апликација на смартфоновите за замена (знам дека не е за споредба пошто кај нас не секој има средства за мобилен со НФЦ).
Значи стандард во имплементацијата на надополнување на картичка и генерално електронско наплаќње за јавен транспорт нема освен тоа што секогаш инфраструктурата (автомати и , тобакоа и билетарници) е добро развиена и добро обучена пред масовната имплементација.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.461 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.