![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 86> |
Author | |
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
За ЈСП се уште научна фантазија претставува воведување на кружна линија, или пак поставување на времиња на пристигнување на автобуски постојки, или пак управување со гужвите и соодветен број на автобуси во тоа време, или ... многу или има
![]() |
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
![]() А тоа дека ЈСП нема капацитет за соодветен менаџмент на повеќе функции, апсолутно се согласувам. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Никаков проблем не е дали автобусите ќе личат на трамвај, тролејбус или експресен воз. Тоа што ќе му бидат дадени на ЈСП, user-аlienate претпријатие, е тоа е проблем кој е толку голем, што ние што не сме негови корисници, не можеме ни да си го замислиме. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
![]() Само не разбирам зошто упорно го потенцирате тоа дека автобусите требало да личат на трамвај. И како тоа ќе личат на трамвај кога се знае како изгледаат моделите на тие 10тина најголеми производители на електрични автобуси во светот. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
ЈСП-Скопје објави јавна покана до производителите за доставување на писма за изразување на интерес за учество на меѓународен тендер. Ваков тендер не е уште објавен. Се работи за тие електронски автобуси што ќе личеле на трамвај, за кои не видовме ниту еден стручен документ кои им се предностите и зошто не трамвај.
Ако веќе се купени вакви автобуси, тогаш набавката е направена во четири очи. Не верувам дека би се осудиле на ваква глупост пред избори, што не значи дека не се зборува за тоа која компанија е преферирана. |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Па нели ова беше планот откако го откажаа трамвајот? Да се купат зглобни автобуси, со пластична фуш каросерија која ќе изгледа како трамвај. Верувам ова е нарачката за истите.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Дај посочи на кои медиуми е објавена таа вест дека ќе се набават 60 елктрични автобуси, па згора и зглобни. Набавка ќе вклучува: (I) Набавка на 20 електрични зглобни автобуси кои имаат капацитет за минимум 150 патници, (II) Набавка на 30 електрични минибуси и (III)Набавка на полначи (fast charging) потребни за полнење на електричните автобуси со електрична енергија. http://www.jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=28 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
60 електрични автобуси, кои ќе изгледаат како трамвај и ќе му бидат замена. Јасно и гласно беше објавена веста по сите медиуми, не се секирај ти ![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Дали некој налетал на оваа информација (ја најдов пренесена на autobusi.net, оригинално прв пост на ssc)?
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=137747577&postcount=84 Skopje orders 60 BYD electric articulated buses. The only other balkan city with electric buses at the moment is Belgrade that has 5. Чудно да немаше помпезно најавување низ добрите медиуми... Edited by Тркало - 25-Jan-2017 at 21:03 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
никогаш не сум возел точак и не ни намеравам да возам затоа што ми останала единствена опција, сакам квалитетен и сериозен јавен превоз кој наместо да ги злоупотребува и малтретира патниците, ќе се грижи за нив и нивните потреби, без глупи цени и платежни системи, со соодветни линии и соодветна распределба на возниот парк во зависност од условите... не е квантна физика, ниту кошта многу средства... се што треба е ЈСП да има доволно компетентен, писмен и одговорен менаџмент
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Ај не го тупи култузин... Ја можам точак да возам без проблем... Ама Скопје си има голем проблем со јавниот превоз... Преку глава од тие ваши релативизации и оправдувања...
Миракулис... да рамен е теренот... ама инфраструктура е катастрофа... а да не збориме за тоа дека од Аеродром до Карпош ќе наполниш плуќа со издувни гасови од колите покрај кои возиш... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
особено што скопје воглавно рамен град. Со исклучок на водно и газибаба од Ѓорче преку Карпош и Центар па до Аеродром и Кисела Вода се е рамно и идеално за велосипед. Градови со многу поизразен рељеф има поразвиен транспорт на велосипед.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Tocakot ne e poarno tuku e najarno resenie. Treba malku da se oslobodime od stereotipite demek "ako treba i tocak ke vozam..." kako da e toa neznam kolku loso. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Точно, но мене сега ми изгледа поедноставно со кола да барам паркинг отколку да се возам со ЈСП. Патем, цената не им соодвествува со услугата...
Јас сум за јавен превоз како еколошка придобивка... Но нема да дозволам некој тоа да го злоупотребува, поарно точак ќе возам. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
а инаку, во секое време би избрал автобус место кола, ниту мислиш за паркинг, ниту за гориво, ниту пак се нервираш во гужви... само седнуваш и се возиш... ама не бе, неспособњаци како ЈСП се решени да се самоуништат... дури и кога користам автобус, се трудев најчесто да биде приватен, ама еве сега и нив ги ставија под капа на ЈСП ![]() |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Си иам кола... и покрај тоа користев ЈСП неколку пати во месецот... но после ова нема да го користам... толку ќе кажам.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Eве тоа како е регулирано во Бреша.
Билет за автобус и метро во прва зона чини 1.40 € и важи 90 минути, а билет за прва и втора зона чини 1.90 € и важи 100 минути. http://www.bresciamobilita.it/en/utenti/autobus/biglietti-tariffe-e-abbonamenti Се чини скапо, но затоа имаш дневен билет со важност од 24 h за прва зона по цена од 3.0 € и за прва и втора зона по цена од 4.0 €. Билетот ти важи и за автобус и за метро. http://www.bresciamobilita.it/public/resources/brescia mobilita/160901_opuscolo-tariffe-web-sett.pdf А во Скопје, ЈСП воведува времен билет од 90 минути за автобус и автобус. Настрана што кога се гужви, а тоа се случува особено често, градските автобуси за 30 минути не можат да стигнат од Транспортен Центар до Соборен Храм. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
Автоматите ќе ги решеа најголем дел од проблемите што ги детектираме сега. Подобро да се почекаше со имплементацијата на системот уште некој месец, за да може да се набават автоматите, отколку да се воведуваат вакви хибридни и очигледно недоквакани решенија.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Само колку да имате за споредба, иако ова веќе го имам опишано двапати од порано ама реалноста е дека тешко кој ќе листа во теми нанзад и бара постови (освен тоа нема опција на форумов за да ги најдам тие постови полесно и да ги цитирам).
Во Бризбен електронската картичка е главниот начин на наплаќање јавен транспорт уште од пред повеќе од 5 години. Не постојат месечни или карти со 10 возења туку се само тоа што ќе наполниш и се наплаќа секоое возење, ама да не навлегувам во моделите на тарифите. Поентата е дека на секоја попрометна автобуска станица има најмалку еден автомат за надополнување (нешто што требаше кај нас бар делумно да биде веќе во функција пред да се пуштат картичките во употреба. Освен тоа во сите тобакоа (7eleven) може да се купи картичка и да се надополни без проблем. Исто картичките можат да се регистрираат и да се надополнуваат преку интернет (и автоматски да се влече пари од сметка или по желба да се префрла). Клучниот момент е дека има поединечни билети и од автоматите и во повеќето автобуси, ама по дупла цена. Од друга страна пак во Мелбурн (каде картичката беше воведена пред 3 и нешто години) неможе да се купи единечна карта во автобус туку само на автомат. Додека во Сиднеј минатата година после воведувањето на картичката и укинувањето на единечните билети во автобус го воспоставија плаќањето со телефон (NFC) што беше многу топло прифатено во медиумите , зашто со тоа не мораат луѓето да купуваат картичка туку користат апликација на смартфоновите за замена (знам дека не е за споредба пошто кај нас не секој има средства за мобилен со НФЦ). Значи стандард во имплементацијата на надополнување на картичка и генерално електронско наплаќње за јавен транспорт нема освен тоа што секогаш инфраструктурата (автомати и , тобакоа и билетарници) е добро развиена и добро обучена пред масовната имплементација. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |