build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 11-Jan-2018 at 18:02
Според планот на СДСМ треба да се изгради пруга од околу 2.5 километри, така што не би требало да чини повеќе од 3 милиони евра (според compassinternational.net High speed double track on new stone rail road stone bed, Low Cost per Km е $1443750. Пругата Бељаковце-Крива Паланка, во многу потежок терен, чини околу 4 милиони евра по километар: 136 милиони евра за 36 километри). Потоа ќе треба да се купат гарнитури за превоз, а претходно да се осмисли концептот за приградска железница и да се реформираат ЈСП и МЖ. Исто така, треба да се изгради и станица или терминал (што може, но не мора, да биде работа на ТАВ).

А новата Влада е избрана за да ја подобри државата. Составен дел од тоа се и критиките од страна на јавноста за сите нејзини грешки. Тоа што на одредени лица не им е познат концептот на одговорна Влада и одговорни граѓани, доведе до формирање на злосторничко здружување маскирано во партија, т.е. партии кои ја користеа државата да се стекнат со пари и моќ. Се надевам дека новата Влада е многу добро запознаена со концептот на одговорност и критика (што е многу различно од критизерство).

Edited by Staro Skopje - 11-Jan-2018 at 18:05
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 11-Jan-2018 at 17:42
Originally posted by Obedineta Makedonija

Малку ви е и овааа, баравте добивте, ќутете си!!

P.S. „ред се редат мале“


А зашто би ќутеле? Ги биравме за да ќутиме? Тоа е единиот начин што го гледаш?

Не очекував ваква глупост да прочитам во нишкава (канализацијата).


Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 11-Jan-2018 at 17:32
Зошто ТАВ да гради канализација? И канализацијата, и железничкото поврзување на скопскиот аеродром се работа на државата, ТАВ треба да ги вложи парите директно во авиосообраќајот - подобрување и, доколку е потребно, проширување на двата постоечки аеродрома во државата, доколку веќе не гради нов.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 11-Jan-2018 at 17:15
@Obedinata makedonija Да си градеше твојот водник како што треба, ќе имаше за се пари. Како не си свесен дека има причина за ова, нема канализација тоа е. Нека се гради барем канализација наместо споменици и вили за ,,некоја фамилија,,
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 11-Jan-2018 at 16:52
Малку ви е и овааа, баравте добивте, ќутете си!!

P.S. „ред се редат мале“
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 11-Jan-2018 at 16:12
Секоја чест за „визионерството“ на новата влада. Како го турија на популизам, на најјако. А тука зборуваме за проширување на скопскиот аеродром, за железничко поврзување со градот....

А добро, канализацијата нели треба да ја градат општините? Или Министерство за транспорт и врски со пари од буџетот? И како некој воопшто смее да променува услови од договорот(во овој случај владата!) како ќе му текне?

Тешки опинци, никаква визија, и ако може, да ми каже некој каде би можел да го вратам државјанството од оваа земја назад?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 11-Jan-2018 at 16:07
Битно некои имаа време да си пофантазираат за железничко поврзување со скопскиот аеродром

Со парите за карго аеродромот ќе се гради канализација

Нема да се гради Карго аеродромот кај Штип. Парите што турски ТАВ требаше да ги инвестира во градба на аеродромот ќе треба да ги вложи во изградба на канализација. Ова денеска за Алсат М го потврди и министерот за транспорт и врски Горан Сугарески.

„Во јавни добра кој се од интерес на граѓаните на Македонија а пред се во најголем дел од парите ќе бидат во канализација иако министерството за транспорт и врски има веќе распишани тендери.Но генерално тие 45 милиони евра ќе се сведат на изградба на канализација.“ – изјави Горан Сугарески -министер за транспорт и врски

Од „ТАВ Македонија“ пак велат дека сеуште не знаат ништо, ги чекале инструкциите од Владата за да може да постапат и да решат каде и во што ќе ги вложат парите со кои требаше да го градат карго аеродромот. Првиот човек на ТАВ Алпар Ерсој смета дека најдобро е парите да се распределат во проширување на аеродромите во Скопје и Охрид.

„Постои веке дебата за ова , но нема конечна одлука да не се гради карго аеродромот и да се распределат парите .. Доколку Владата донесе таква одлука ние ке дејствуваме согласни нивните инструкции и парите ке бидат распределени во Скопје или Охрид или во други проекти” – вели Алпар Ерсој – директор на ТАВ Македонија

Според извори на Алсат М, најверојатно од вкупо 60 – сете милиони евра што турската компанија требаше да ги вложи во карго аеродромот 45 – милиони евра ќе се вложат во канализација а останатите 15 милиони евра најверојатно ќе се инвестираат во проширување на аеродромот „Свети апостол Павле“ во Охрид. Изградбата на карго аеродромот е неизвесна уште од пред неколку години кога владата предводена од Никола Груевски одлучи наместо во Струмица, карго аеродромот да се гради во Штип. Но, заради лошото струење и силината на ветерот овој важен проект нема да може да се реализира.

http://www.alsat-m.tv/mk/%D1%81%D0%BE-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%BE-%D0%B0%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%82-%D1%9C%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B3%D1%80%D0%B0/
За сè има вторпат
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 11-Jan-2018 at 10:45


Охрид веројатно би требало да може да има потенцијал од 500к годишно во разумен рок. Точно сместувачките капацитети се мизерни на нив треба да се работи, но не само во Охрид туку и во цел тој регион (Струга, Преспа, Пелистер).

Воедно, чисто гледано претприемачки, мислам дека треба да се „колонизира економски“ албанското крајбрежје на Охридското езеро со што би се создал дополнителен потенцијал за аеродромот. Албанците се свртени кон нивните мориња и охридското езело го имаат забаталено, а за нас тоа е се.


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 11-Jan-2018 at 10:08
Ми се чини дека треба да се внимава со охридскиот аеродром, особено да не се оди со мегаломански идеи во однос на некој идна терминална зграда што би се градела. Овој аеродром служи за превезување на 150.000 патници во моментов. Се плашам да не излезе празна аеродромска зграда, со минимален број на патници. Треба да следуваат вкрстени анализи за сместувачкиот капацитет на охридското крајбрежје, капацитетот за привлекување на патници од поширокиот регион, проектите за изградба на автопат и железничка пруга што ќе минуваат крај аеродромот итн. Сите планови околу охридскиот аеродром треба да се базираат на реални факти.

Сметам дека најголем дел од средствата треба да бидат пренасочени кон скопскиот аеродром. Не знам какви се капацитетите за карго превоз, но веројатно дека тоа би било приоритет при инвестирањето, земајќи го во предвид фактот дека нема да се гради карго аеродромот во Штип. Старата аеродромска зграда „боде очи“ како потенцијал, не зборувам само за објектот, туку и за самата парцела до аеродромот.

Железничката врска до скопскиот аеродром за мене е приоритет. Таа треба да ја гради државата, да го доведе возот до самиот аеродром, но самата просторна локација на истата, проектната документација за станицата и поврзување со терминалот е работа што треба да се дискутира со ТАВ. Оваа железничка врска ќе им служи и на граѓаните што живеат во овој дел на Скопје, може да овозможи формирање на комбиниран превоз за овој дел на Скопје, на индустриската зона Бунарџик...

Воедно, на аеродромот му фали хотел или каков и да е сместувачки капацитет.Тоа е мој впечаток
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 10-Jan-2018 at 23:29
Железница нема логика да прави ТАВ, сосема е вон нивниот домен. Железничката врска треба да ја иструрка државата, допирна точка со ТАВ би био само асална интеграција на железничкиот со аеродромскиот терминал.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 10-Jan-2018 at 23:28
Повеќе од сигурно е дека во Штип нема да се гради Карго аеродром , досегашните испитувања докажуваат дека има ветер и нема услови за изградба на такво нешто , исто така и не верувам дека скопскиот аеродром ќе се проширува , бидејќи ете и самите турци изјавиле доколку немаме национален превозник такво нешто нема да се прави , така што најдобро барем за сега би било целосна реконструкција и модернизација на Охридскиот аеродром и по можност негово проширување , а за Скопје решавање на проблемот со старата зграда , а изградба на железничка врска од скопје до аеродром е преголем залак што чисто сумљам дека би се остварило такво нешто , но да не шпекулираме , има доста добри идеи што и како би требало да се вложат тие пари а да бидат искористени на најдобар можен начин ,како и да е нас никој не не слушша , но ете ќе видиме следната недела баш што ќе смислат
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 10-Jan-2018 at 23:01
Охридскиот треба да се среди леле каква катастрофа е. Ништо не направиле скоро. Како автобуска станица хаха
Иначе железница до александар велики значи од една страна рехабилитација а од друга страна може и сосем промашна идеја да биде. Не сме ние таков народ што се возиме по возови
А лудило би било брз трамвај/воз од охридскиот аеродром до охрид, тоа е тамам и за туристите ама се фантазија
Во скопје би го проширил аеродромот.

Edited by my Macedonia - 10-Jan-2018 at 23:11
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 10-Jan-2018 at 22:50
Јас мислам дека најдобро би било изградба на железничка станица и пругата до Бунарџик. Може евентуално да се користи и за карго доколку има потреба. Но да, мислам дека најлогична и најдобра инвестија во овој момент, за државата да заштеди а да добиеме вачна инфраструктура, која можеби на почеток и нема да биде потполно искористена, е тоа... Железничка врска. Јас за тоа навивам. Не знам колку ќе чини, но ако не стигнат парите од ТАВ може и да државата да фрли некој денар. Но не верувам да чини многу, 3 км макс се, нема многу експропријација (претпоставувам низ касарната ќе поминува негде), релативно рамен терен е... не би требало да чини повеќе од 10-15 милиони самата пруга, дупла и електрифицирана, и една тип топ станица не би требало да чини повеќе од 10-15 милиони евра, така да целата инвестиција не би требало да е повеќе од 20-30 милиони евра... јес да мислам дека и тоа се многу...

Ако случајно останат пари, може да се искористат за некоја доградба или средување на Охрид. Но мислам дека железничка врска до Скопје треба да е приоритет.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 10-Jan-2018 at 22:37


Беше објавена веста во темата за Јавен превоз.
За сè има вторпат
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 10-Jan-2018 at 22:06
Во нишката остана незабележано, дека како оператор на линијата Скопје-Александар Велики влегол нов играч на местото на Вардар Експрес и тоа: http://www.manoragroup.com/

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 10-Jan-2018 at 21:38
За ILS-от стварно немам познавање и затоа само прашувам....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 10-Jan-2018 at 21:37
Originally posted by pbanks

Реално во моментов нема потреба од тоа, иако и мене би ми било кејф да се среди. Најдобро би било турците да инвестираат во скопскиот и охридскиот терминал. Веројатно и двата се предоволни за сообраќајот кој го реализираат и кој ќе го реализираат во догледно време, но со оглед на тоа дека турците се обврзале да ја инвестираат сумата пари со концесијата, тоа треба да се искористи и не треба да им се прости.



Во овој дел апсолутно се согласувам и плус од бизнис и маркетинг аспект не е изводливо дуплирање на содржините, на тој начин ќе дуплираш трошоци и содржини а ефектот ќе биде ист па може и полош... тргнувајки од паркинг, фришопови, сендвичари, кафе ресторанти и тнт...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 10-Jan-2018 at 21:32


Нели ILS (асална категорија) не беше возможен во скопска котлина од друг правец освен од велешкиов?

Стариот терминал да се вклопи во приказната е фино, но веројатно е и не така мал трошок. Не е само објектот, туку и целата аеродромска логистика (сигурности системи, царинска контрола, полициска контрола, хендлање багаж). Реално во моментов нема потреба од тоа, иако и мене би ми било кејф да се среди.

Најдобро би било турците да инвестираат во скопскиот и охридскиот терминал. Веројатно и двата се предоволни за сообраќајот кој го реализираат и кој ќе го реализираат во догледно време, но со оглед на тоа дека турците се обврзале да ја инвестираат сумата пари со концесијата, тоа треба да се искористи и не треба да им се прости.




Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 10-Jan-2018 at 21:12
Мислам првично најдобро би било(немам стручни познавања ако некој знае нека сподели-односно дали е полезно и изводливо) да се направи ILS на пистата и од правец 16 односно од страната на Бунарџик.. а секако, надоградба на сите содржини во склоп на Аеродромот а и надоградба на патничкиот терминал и платформа во Охрид!
*пред некое време, имаше идеа од странма на ТАВ и Владата за изградба на Хангар кој би се дал под концесија на одреден оператор за сервисирање на авиони(Луфханза Техник, Адриа Техник и многу други.....) со што би се отвориле упте поголеми перспективи на Скопскиот аеродром а со самото тоа и зголемување на бројот на летови(без патници)
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 10-Jan-2018 at 19:30
Можат да ги средат и прошират објектите во Охрид.Два лета истовремено и како градски пазар е, не аеродром.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.525 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.