build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 11-Nov-2011 at 19:59

Мислам дека деновиве треба да пројде на борд па потоа во јавност,
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 11-Nov-2011 at 00:16
Originally posted by Vladimir P

ВОЗЕН РЕД е од

11-12-2011 - 08-12-2012


Така е Владимир, но МЖ мора да го објави возниот ред во дневните весници неколку недели(барем 2 недели ми се чини дека беше) пред неговото стапување во сила.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 11-Nov-2011 at 00:08
ВОЗЕН РЕД е од

11-12-2011 - 08-12-2012
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 10-Nov-2011 at 23:26
Кои се новините во новиот возен ред на МЖ за 2012 година, има ли некој информации? Крајот на ноември вообичаено од компанијата го објавуваат новиот возен ред по дневните весници.

Ќе имаме ли некои нови возови или не дај боже укинување на дел од постоечките?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 07-Oct-2011 at 01:38
Дали меѓународнот воз од Штрбово, кој е специјално наменет за натпреварот Македонија-Словачка, ќе пристигне на 10-ти или 11-ти Октомври? Гледам дека у 9:05 треба да пристигне, а знам и дека некој објави на форумов за таа линија, не сеа баш и не можам да најдам.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 25-Sep-2011 at 20:23
Originally posted by Cloverstack

Дали за Ск-Табановце е потребна толкава фреквенција на возови во однос на другите линии?Всушност секогаш сум се прашувал колку луѓе ја користат таа линија, бидејќи единствена побитна дестинација е Куманово, а железничката станица Куманово е практично надвор од градот и со оглед на тоа не знам Кумановчани колку масовно го користат железничкиот превоз, а од друга страна автобускиот возен ред кон Скопје е прилично збиен.



Линијата кон Табановце не е нешто фреквентна, најчесто ја користат луѓето кои живеат во селските средини измеѓу Скопје и Куманово, а доста села се наоѓаат помеѓу овие два града. Има патници и од Куманово, но поради причината која ја наведе нивниот број е мал. Сепак, има луѓе кои имаат месечни билети и мора да им се обезбеди утрински превоз од Куманово и попладневен превоз од Скопје, стави ги и експресните возови кон Белград и излегува дека не е голем бројот на возови кон оваа дестинација.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 25-Sep-2011 at 16:44


Дали за Ск-Табановце е потребна толкава фреквенција на возови во однос на другите линии?

Всушност секогаш сум се прашувал колку луѓе ја користат таа линија, бидејќи единствена побитна дестинација е Куманово, а железничката станица Куманово е практично надвор од градот и со оглед на тоа не знам Кумановчани колку масовно го користат железничкиот превоз, а од друга страна автобускиот возен ред кон Скопје е прилично збиен.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 25-Sep-2011 at 10:34
Бидејќи во овој временски период се прецизира возниот ред на возовите за наредната 2012 година, би го дал мојот предлог - возен ред направен според моменталните капацитети на МЖ-транспорт. Секако бројот на патничките вагони е најголема грижа:


Скопје-Гевгелија 6:10(п), 9:35(п), 16:45(п), 19:35(п);
Гевгелија-Скопје 4:50(п), 9:50(п), 15:00(п), 19:50(п);
(би сообраќале двете електромоторни гарнитури)

Скопје-Табановце 6:30(п), 8:30(е), 16:40(п), 19:05(п), 20:30(е), 23:00(п);
Табановце-Скопје 5:00(п), 6:40(е), 7:41(п), 16:37(е), 17:49(п), 20:17(п);

Скопје-Битола 7:20(п), 14:30(п), 17:15(е), 18:35(п);
Битола-Скопје 3:30(п), 6:00(е), 14:00(п), 18:55(п);

Скопје-Кичево 6:55(п), 16:40(п), 19:10(п);
Кичево-Скопје 5:30(п), 9:30(п), 19:00(п);

Скопје-Кочани 6:20(п), 16:00(п);
Кочани-Скопје 9:25(п), 19:05(п);

Скопје-Велес 13:30(п), 22:40(п);
Велес-Скопје 5:05(п), 14:30(п);

Скопје-Белград 8:30(е), 20:30(е);

Скопје-Приштина 9:40(б), 17:20(б);


Некаков коментар на мојов предлог?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 27-Aug-2011 at 21:02
Originally posted by N23

Originally posted by zookisk

Па што не одиш со автобус ако не ти се свиѓа патувањето со МЖ. Туку не ти се даваат околу 800 денари за повратен билет од Скопје до Битола или пак 2000 и кусур денари за со кола комплет со патарини. Затоа пријателе ќути си и свиркај си бидејќи голема е разликата од железничкиот повратен билет до Битола кој чини 335 денари и автобускиот кој чини негде околу 800 денари отприлика или пак околу две илјадарчиња за со кола...


Ти да не работиш у МЖ па се најде повреден случајно?
Прво со кола не е 2000, освен ако не одиш со БМВ. Плус ретко кој оди сам накај Бт за концерти. Математика вика дека со 1400 денари си таму и назад + вклучени патарини, поделено со 3 искача 450 денари. Која е предноста што ја дава МЖ? Мирис на старо железо, валканост и неудобност. Проблем е што поголем дел од луѓето што патуваат се вљубеници во железницата општо и сакаат да патуваат со воз. Но тоа не значи дека МЖ треба ко стока да не третира. Кај им е тука грижата за патниците. Тебе ако ти е у ред да патуваш у вакви возови (нз дали уопште си патувал) е твоја ствар, но ова мора јавно да се каже за да им текне дека се потребни промени.
Плус, мојата критика не се однесува за тоа каква е состојбата на вагоните, но за 5 евра можат да ми овозможат бар седиште. Никој за тие пари не бара внатре клима и стјуардеса да го послужува. Но за 5 евра во никој случај не смее да се добива да седиш наслонет на врата цел пат, 4 саати.



Дебатата ја покренав бидејќи навистина состојбата со патнички вагони не е добра. Истото важи и за Битола и за Белград, тука можам да се согласам дека доколку се нема доволен возен парк подобро да не се пуштаат по толку пара возови дневно, односно да се коригира возниот ред. МЖ реално не е виновно, едноставно нема пари, државата е таа која треба да издвои повеќе пари за модернизација на вагоните кои стојат во депо Лисиче.


Она што е поголем проблем е меѓународниот сообраќај, т.е. она што не може да се оддржи ниту кон Белград. Цената на превозот тука е идентична со автобускиот превоз, а превозот е се врши со мал број вагони кои не се ниту во домашен сообраќај да ги пуштиш. Во среде лето да пуштиш еден или два вагони за Белград е ненормална работа, ако на двете железнички компании(МЖ и ЖС) им е тешко да ја оддржуваат линијата тогаш подобро нека ја укинат.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 27-Aug-2011 at 19:34
Originally posted by zookisk

Па што не одиш со автобус ако не ти се свиѓа патувањето со МЖ. Туку не ти се даваат околу 800 денари за повратен билет од Скопје до Битола или пак 2000 и кусур денари за со кола комплет со патарини. Затоа пријателе ќути си и свиркај си бидејќи голема е разликата од железничкиот повратен билет до Битола кој чини 335 денари и автобускиот кој чини негде околу 800 денари отприлика или пак околу две илјадарчиња за со кола...


Ти да не работиш у МЖ па се најде повреден случајно?
Прво со кола не е 2000, освен ако не одиш со БМВ. Плус ретко кој оди сам накај Бт за концерти. Математика вика дека со 1400 денари си таму и назад + вклучени патарини, поделено со 3 искача 450 денари. Која е предноста што ја дава МЖ? Мирис на старо железо, валканост и неудобност. Проблем е што поголем дел од луѓето што патуваат се вљубеници во железницата општо и сакаат да патуваат со воз. Но тоа не значи дека МЖ треба ко стока да не третира. Кај им е тука грижата за патниците. Тебе ако ти е у ред да патуваш у вакви возови (нз дали уопште си патувал) е твоја ствар, но ова мора јавно да се каже за да им текне дека се потребни промени.
Плус, мојата критика не се однесува за тоа каква е состојбата на вагоните, но за 5 евра можат да ми овозможат бар седиште. Никој за тие пари не бара внатре клима и стјуардеса да го послужува. Но за 5 евра во никој случај не смее да се добива да седиш наслонет на врата цел пат, 4 саати.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 27-Aug-2011 at 16:24
Па што не одиш со автобус ако не ти се свиѓа патувањето со МЖ. Туку не ти се даваат околу 800 денари за повратен билет од Скопје до Битола или пак 2000 и кусур денари за со кола комплет со патарини. Затоа пријателе ќути си и свиркај си бидејќи голема е разликата од железничкиот повратен билет до Битола кој чини 335 денари и автобускиот кој чини негде околу 800 денари отприлика или пак околу две илјадарчиња за со кола...
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 27-Aug-2011 at 16:14

Бојан тоа веројатно дека вчера на сите композиции до Битола имаше по 4 вагони, па изгледа нашиве останале без истите потребни за до Бгд
Шала на страна, МЖ континуирано си игра со својот, сеа веќе удобен углед, кај патниците.
Зошто не разберат дека секогаш кога има било каков концерт во Прилеп или Битола, затоа што таму реално најчесто ги има надвор од Ск, не пуштат максимален број на вагони кои ги имаат во тој момент на располагање. Вчера по којзнае кој пат ми се деси да ко џукела стојам 4 саати до Ск до Бт. Преполни беа сите 4 вагони со млада раја која одеше на коцерт. Нека се информираат подобро кога има такви ивенти, нека сткратат по некој вагон или нека лимитираат број на карти. Не плаќаме сите за џабе по 5 евра.
Плус вчера се пунеше возот и во Велес и во Прилеп.
Малце информација и мало редуцирање на другите понерентабилни линии и сите ќе бидеме задоволни.
Вака само сакаат да не избркаат од возовите и за следечи коцерти да си идеме со кола или бус.
МЖ, поработете си малце на УСЛУГИТЕ!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 27-Aug-2011 at 13:12
Меѓународниот експресен воз Олимпус вчера на релацијата Белград-Скопје сообраќаше со еден единствен полураспаднат српски вагон. Не би сакал да патувам вчера со тој воз. Ова се случува во екот на летото кога има најголем број патници на оваа релација.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 10-Aug-2011 at 09:21
За воља на вистината мора да се земат предвид усте неколку фактори:

- Во Србија многу од пругите со бомбардирањето беа уништени па беа принудени на брзина (неквалитетно) да се обноват.
- Дојде одвојување на републиките а со тоа многу железнички работилници, фабрики, производители останава на други територии а со тоа и обновата стана недостапна за голем дел на возниот парк, резевни делови за истите како и материјали за инфраструктурата. Воведени се царини, давачки, тендери, ...
- Новите држави не се прилагодуваа брзо во новите ситеми а со тоа транспортотв остана на маргините.

А за надминување на ваквата состојба секако е и долгонајавуваниот меѓудржавен договор за заедничка мобилна царина, а со тоа и побрз премин на границите, додека во иднини не се отворат границите.

Но фактот дека и по 20 години сеуште сме во транзиција говори се.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 09-Aug-2011 at 22:31
ОСВРТ: Меѓународните македонски возови патуваат кон 19-тиот век

Времетраењето на патување со воз од Скопје кон Белград и Приштина полека се приближува кон првичните поаѓања на патничките возови со изградбата на пругите кон овие два града кон крајот на 19 – тиот век. Композициите „Хелас експрес“ и „Олимпус“ го минуваат растојанието помеѓу Скопје и Белград за неверојатни 9 часа и 37 минути според важечкиот возен ред за 2011 година на Македонски железници – транспорт, а во оваа минутажа не влегуваат доцнењата на возовите кои претставуваат честа пракса на која се жалат патниците. За споредба, деловниот воз на релацијата Скопје – Белград – Скопје во 1989 година ја минувал истата релација за 3 часа пократко од денешните експресни возови.

За разлика од нас денес, нашите дедовци и прадедовци во минатото ја имале привилегијата да патуваат побрзо кон Белград и Приштина со тогашните експресни возови. Возниот ред на Југословенските државни железници од 1937 година предвидувал поаѓања на два експресни возови од Скопје во 13:14 часот и 20:25 часот кои пристигнувале во Белград во 22:40 часот, односно во 6:30 часот. На легендарниот „Ориент експрес“ во 1937 година му требале 9 часа и 20 минути да ја помине трасата од Белград до Скопје како дел од долгото патување од Париз до Атина, а на интерсити возот „Олимпус“ во 2011 година му се потребни 9 часа и 17 минути за да ја помине истата дестинација, и тоа без вклученото редовно доцнење на возот.

Слично на 1937 година, возниот ред на Југословенските железници за 1957 година предвидел побрзи возови помеѓу главните градови на Македонија и Србија. Од Скопје кон Белград тогаш сообраќале меѓународни експресни возови кои поаѓале од Скопје во 12:42 часот и во 22:50 часот, а во Белград пристигнувале во 21:40 часот, односно во 8:20 часот. Пред повеќе од половина век возовите патувале побрзо и од Белград кон Скопје, па така утринскиот експресен воз го минувал растојанието за 8 часа и 47 минути, додека ноќниот воз патувал 9 часа и 30 минути.

Во возниот ред од 1965 година е вметнат возот „Австрија експрес“ кој од Скопје поаѓал во 22:31 часот, а во Белград пристигнувал во 5:28 часот, што е за повеќе од 2 часа побрзо отколку денес. Најфрапантни се податоците за времето на патување со воз во периодот на 70 – тите и 80 – тите години на минатиот век споредено со денешниот важечки возен ред на Македонски железници. „Атина експрес“ во 1979 година ја минувала трасата помеѓу Белград и Скопје за 7 часа и 15 минути, додека деловниот воз „Скопје експрес“ поаѓал од Белград во 14:20 часот, а во Скопје пристигнувал во 21:22 часот, односно за 7 часа и 2 минути.

Во споредба со сегашната состојба со брзината на меѓународните возови, возниот ред од 1989 година претставува невозможна мисија за Македонските и Српските железници. „Скопје експрес“ поаѓал од главниот град на земјава во 14:15 часот, а во Белград пристигнувал во 21:03 часот, односно за 6 часа и 48 минути. Ноќниот „Охрид експрес“ ја минувал истата траса за 7 часа и 18 минути како дел од патувањето помеѓу Битола и Љубљана кои биле крајни дестинации на овој воз.

Состојбата со возниот ред на меѓународните возови во 2011 година е повеќе од очајна. Дневниот воз „Олимпус“ поаѓа од Скопје во 9:05 часот и истиот пристигнува во Белград во 18:05 часот, а од главниот град на Србија поаѓа во 7:50 часот и пристигнува во македонската метропола во 17:07 часот. Ноќниот воз „Хелас експрес“ поаѓа од главниот град на Македонија во 20:45 часот, а во Белград пристигнува во 6:02 часот, додека во спротивна насока истата композиција патува со времетраење од 9 часа и 37 минути, тргнувајќи од Белград во 21:15 часот и доаѓајќи во Скопје во 6:52 часот. И покрај ваквиот возен ред, композициите често доцнат и по неколку часови на крајните дестинации.

Слично како и кон Белград, и кон Приштина македонските возови патуваат со неверојатно долго времетраење. Според важечкиот возен ред, брзиот воз од Скопје поаѓа во 16:35 часот, за истиот во Приштина да пристигне во 19:37 часот. Наспроти денешното 3 часовно патување, меѓународниот воз „Акрополис“ во 1989 година ја минувал идентичната релација за само 1 час и 40 минути.

Постојат повеќе причини за екстремно долгото патување на меѓународните возови кои поаѓаат од Скопје. Неколку децении старата и необновена пруга на Коридорот 10 е главниот фактор за ваквата негативна состојба. Возовите помеѓу Скопје и Белград минуваат по железничка траса на која постојат бројни ограничувања на брзината на возовите, при што моменталната состојба на српската и косовската железничка инфраструктура е особено очајна. Значајна причина која ги забавува меѓународните возови е и двојната гранична контрола помеѓу Македонија, Србија и Косово, како и промената на локомотивите со преминувањето на границата, при што овие формалности додаваат значителна минутажа на времето на патување.

Единствениот спас за надминување на ваквата состојба е предвидениот кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) со кој ќе се реконструираат 165 километри од железничкиот Коридор 10 во Македонија и Србија, а истата банкарска институција неодамна на Србија и додели дополнителни 200 милиони евра за поопсежна реконструкција на железничката пруга од Коридорот 10.



Возен ред од 1965 година објавен на форумот RailSerbia:





Бојан Блажевски

http://www.build.mk/?p=8585


Edited by build.mk - 09-Aug-2011 at 22:32
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 04-Aug-2011 at 16:52
АКТО фестивалот и оваа година ќе организира бесплатен железнички превоз и забава во возот на релација Скопје-Битола-Скопје, и тоа три дена по ред. Ова е последната информација од организаторот на овој уметнички фестивал, кој ќе трае од 11 до 14 август.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 19-Jul-2011 at 12:10
Има грешка во линкот. Еве го исправниот:

http://www.mztransportad.com.mk/
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 19-Jul-2011 at 11:50
Сајтот не се отвара ако може нешто табела распоред ми треба
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 19-Jul-2011 at 11:36
www.mztransportad.com.mkОди на оваа страница, тука ќе го најдеш возниот ред и цените на билетите, најубаво ти е пладневниот воз од Кичево кој во Скопје пристигнува во 14:22 часот, а за Кочани возот поаѓа во 15:20 часот. Во обратна насока, состојбата е понеповолна бидејќи утринскиот од Кочани за Скопје и од Скопје за Кичево се промашуваат во Скопје за десетина минути, па ќе мора да чекаш попладневен воз за Тетово.
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 19-Jul-2011 at 11:17
Дечки ако може да ми кажете колку е карта од Тетово до Штип и кои денови и во колку сат се тргнува од Тетово Smile Фала однапред 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.