build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 15-May-2009 at 00:30
beTon, се со време, ќе нарасне и самата железница да има прво свој сајт со сите нишани, а потоа како во случајот со синдикалците од Ниш и свој форум.

Него полека полека забегавме во постов со ова (можда ова требаше во Железници (општо))

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 15-May-2009 at 00:20
Аирлија нека е форумот Владимир, ова за внатрешни членови од железница ја имаш стокмено претпоставувам Smile шала на страна но добро би било да се одважат бар синдикалците и отворено и јавно да имаат некаде да разврзат муабет за случувањата.
добро јасно дека ентузијасти ќе има на куп, но со оглед дека специјализиран сигурно ќе ги завози и самите железничари форумот, не би било лошо доколку можеш на самиот сајт на железница да издејствуваш, да затера овој форум.
во секој случај нек се угоде, па сетне и до портал да стаса!   
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 14-May-2009 at 23:33
Originally posted by pbanks



Честито форум Владимир Cheers

Благодарам pbanks,
се надевам и би сакал да биде бар приближно ко овој
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 14-May-2009 at 22:31


Честито форум Владимир Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 14-May-2009 at 22:02
Originally posted by гитардемон

Ај кажи ни некој добар форум за железници (веројатно ти ги посетуваш почесто) штом веќе спомна форуми. Кој е најобилен со информации? (тука регионален или од цел свет, било каков).

Не почесто него редовно
Еве некој од нашето окружување

Србија

http://www.railserbia.net/forum/

Србија, Ниш

http://nsm-nis.com/forum/

Хрватска

http://zeljeznice.net/forum/

Словенија

http://www.vlaki.info/forum/

* И првиот Македонски која сега се средува и ажурира

http://z3.invisionfree.com/zeleznici/

Ги има уште но за железнички модели, а остатокот од светот ги има илјадници, би бил огромен чаршав ако сите ги постирам
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 14-May-2009 at 20:33
Ај кажи ни некој добар форум за железници (веројатно ти ги посетуваш почесто) штом веќе спомна форуми. Кој е најобилен со информации? (тука регионален или од цел свет, било каков).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 14-May-2009 at 19:22
На форумите нашата МЖ 462-002 е во центарот на вниманието и нејзиното тајно усликување





фото: MALI, Велика Горица
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 14-May-2009 at 13:29
Тајно уловена преку ограда МЖ 642-002 во Кончар, од страна на хрватските возоњубители.
Како што изгледа брзо ќе биде дома.






фото: Bitter
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 09-May-2009 at 12:27
Е колку би сакал да се појават кај нас некој нови современи возови но дечки да бидеме реални, чергата се уште ни е кратка.
И ја ко би бил на нивно место просто не би знаел која дупка попрво да ја пополнам, многу години уназад е оставена оваа држава стихијно да се одржува, и просто невероватно како толку работи се уште не крахирале до таа мерка да се распаднат.
Изгледа овој народ како така е познат по снаодливоста, трпеливоста и со голема верба во подобро утре.

Еве и ја забегав Smile

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 09-May-2009 at 03:01
Па и инфраструктурата нема да ја гради Русија како држава туку субјекти што можат да бидат и АД. Исто така МЖ транспорт и покрај тоа што е АД ваљда во моментов е 100% во сопственост на државата, а и да не е, државата ќе можеше едноставно да си го зголеми уделот доколку би го насочила враќањето на долгот во МЖ транспорт. Сето тоа си е работа на договор и усогласување на интереси и разноразни трансакции. Зборот ми е дека нема никаква пречка да се договориме долгот да се исплаќа и со патнички гарнитури, единствено прашање е дали тоа би бил наш најдобар избор и дали другата страна би се согласила.

Туку ај да не забегувам  Smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 09-May-2009 at 02:17
Клириншкиот долг веќе е договорено да се враќа преку некакви проекти околу енергетика со гасификација. Да не навлегувам сега во проектот конкретно но битно сакав да потенцирам дека ќе се враќа преку енергетика. Но и од друга страна нема никаква логика АД од една земја да враќа државен долг на земјата од која што потекнува и тоа на АД од земјата на која што и должено. Значи долгот е меѓу две држави и може да се врати или во пари или во инфраструктура, односно во нешто што би било државна сопственост.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 08-May-2009 at 19:39
Владимир, мислам дека во твоето набројување треба да се додадат и електромоторните возови Горбачов коишто одржуваат 6-7 пара возови од Скопје за Велес, Гевгелија и Табановци секој ден, а од кои единствено 2 се во функција. Да не кобам, но во моментот кога еден од нив ќе доживее потежок дефект, со пола од овие линии треба да се збогуваме. Истото е и со дизелмоторните возови Шпанци, 3 од нив во моментов се во функција, но колку од нив секојдневно возат. Често се случува да остане само еден во функција, па поради тоа релацијата кон Кичево се покрива со Кенеди.
Поради тоа, сметам дека треба да се размислува на купување на нови дизел и електромоторни возови.
Еве пример, колку што се сеќавам Русија има долг кон Македонија од преку 60 милиони долари. Зошто не се поттикне иницијатива бар половина од долгот да се врати во нови ЕМВ и ДМВ единици? Русите не молат со години да ни го вратат долгот, а ние не знаеме за што да го искористиме. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 08-May-2009 at 19:34
Да, сите тие ознаки се меѓународни стандарди UIC и секоја буква (и бројка) значи нешто.
Би бил голем список на сите вагони да ги наведам сега, но ќе направам една листа (највероватно во некоја нишка на вагони).
Да многу земји тоа го прават, или да речеме осовременуваат.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 08-May-2009 at 19:07
Дали овие ознаките GAs, Rms, Ealos се некои стандардизирани типови на товарни вагони, некоја листа на спецификации или па се воведени од наша страна?! Ако се типови тогаш кои типови товарни се присутни во Македонија, дали има некои типови пто постојат плус освен овие Gas, Ealos, Rms. Дали оваа преправка на вагоните е позната како случај во светската пракса или е некоја вовдена кај нас од мука?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 08-May-2009 at 18:52
МЖ-Транспорт има голема количина на овакви вагони кој се со дрвена оплата, и која е распадната така да од нив се користи долниот строј

МЖ Gas-z



И се преправаат во овие два типа кој најповеќе се користат за лимови од металургијата

МЖ Ealos-wz



МЖ Rms-wz

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 08-May-2009 at 18:18
Originally posted by Vladimir P


- Преправка и обнова на товарните вагони од Gas во Rms и Ealos кој е во тек,

Те замолувам за објаснување на овие кратенки
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 08-May-2009 at 18:12
Мое мислење е дека со мрежата која е имаме и големината на Македонија

- Двете дизел моторни гарнитури кој треба Колска - Велес да ги заврши,
- Патничките вагони кој исто така се обновуваат во Колска,
- Преправка и обнова на товарните вагони од Gas во Rms и Ealos кој е во тек,
- Модернизација на двете електрични локомотиви,
- Обнова на четирите дизел маневарки.
- Поголемо одвојување за тековни и резервни делови во депо Лисиче за обнова на вагони и локомотиви која може кај нас да се направи.

Ке се задоволат моменталните потреби на Македонија.

Е сега каде е проблемот на Македонија во железницата

- Неелектрифицирани делница нарочно кон Битола, со тоа драстично ќе се намали рентабилноста на тој правец
- Домодернизација на коридор 10 со тоа и протокот низ тој коридор
- И бар за почеток еден крак од коридорот 8

Тоа би било доволно за следните 3-4 години, а потоа можда би требало да се размислува за набавка на некој нови гарнитури.

Иначе оваја година имаме едино улагање во железница во последните 17-20 год. освен модернизација на 3 електрични локомотиви пред неколку години

П.С. Пола од тие гарнитури за брзини од 200 км/ч кои нашите соседи ги набавуваат, буквално немаат каде да ги искористат, со нивната инфраструкура која е слична или полоша од нашата
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 08-May-2009 at 16:45
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=556&PID=37933#37933
После оваа вест ептен почна да ми боде очи дека цел регион на големо набави/набавува патнички единици и гарнитури. Од она што ми е мене познато (а веројатно има и повеќе), работите стојат вака:



Словенија - Desiro

БиХ - нови шпански гарнитури Talgo и нови гарнитури во производство на Кончар

Хрватска - нагибните Bombardier "ICN" и половни шведски Y1/YF1

Србија - половни шведски Y1/YF1 и сега оваа вест за значителен број електромоторни гарнитури

Грција - неколку типа вклучувајќи и Desiro

Романија - Desiro (120 гарнитури)

Бугарија - Desiro (голем број)

Па дури и на Косово купиле или добиле како донација од шведските половни Y1/YF1.

Само Албанија и Црна Гора чмаат, барем за сега.



Ние сега за сега остануваме единствено на една најкратка можна и неопиплива најава за 2009, изнесена во ова интервју со Јанакиевски:
http://www.vlada.mk/?q=node/2082

...За подобрување на возниот парк на транспортната компанија, предвидена е набавка на 50 товарни вагони и два патнички дизел моторни четвороделни воза...

Дали ќе се оствари ќе видиме, нам ни останува да се надеваме.

Но би сакал да ги прашам поупатените, отприлика колку од постоечките гарнитури со рационални инвестиции можеме да ги вратиме во возна состојба и со таков пристап (доколку е финансиски оправдан) до кога можеме да одлагаме поголема нарачка на нови единици и гарнитури?


Edited by Cloverstack - 08-May-2009 at 16:48
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 07-May-2009 at 20:26
Originally posted by zookisk

Шпедициите и големите компании тоа нека го прават кога ти ќе работиш во МЖ и гледам дека многу е лесно од страна вака да се пишува и коментира!

Што има толку погрешно во тоа што го кажав?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 07-May-2009 at 19:01
И како одговор на овие неколку постови предходно
навлагање на нови транспортни претпријатија - железницата е многу скупа играчка

Edited by Vladimir P - 07-May-2009 at 19:02
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.324 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.