![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 42> |
Author | |
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
beTon, се со време, ќе нарасне и самата железница да има прво свој сајт со сите нишани, а потоа како во случајот со синдикалците од Ниш и свој форум.
Него полека полека забегавме во постов со ова (можда ова требаше во Железници (општо)) |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
Аирлија нека е форумот Владимир, ова за внатрешни членови од железница ја имаш стокмено претпоставувам
![]() добро јасно дека ентузијасти ќе има на куп, но со оглед дека специјализиран сигурно ќе ги завози и самите железничари форумот, не би било лошо доколку можеш на самиот сајт на железница да издејствуваш, да затера овој форум.
во секој случај нек се угоде, па сетне и до портал да стаса!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Благодарам pbanks, се надевам и би сакал да биде бар приближно ко овој |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Честито форум Владимир ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Не почесто него редовно Еве некој од нашето окружување Србија http://www.railserbia.net/forum/ Србија, Ниш http://nsm-nis.com/forum/ Хрватска http://zeljeznice.net/forum/ Словенија http://www.vlaki.info/forum/ * И првиот Македонски која сега се средува и ажурира http://z3.invisionfree.com/zeleznici/ Ги има уште но за железнички модели, а остатокот од светот ги има илјадници, би бил огромен чаршав ако сите ги постирам |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Ај кажи ни некој добар форум за железници (веројатно ти ги посетуваш почесто) штом веќе спомна форуми. Кој е најобилен со информации? (тука регионален или од цел свет, било каков).
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
На форумите нашата МЖ 462-002 е во центарот на вниманието и нејзиното тајно усликување
![]() ![]() фото: MALI, Велика Горица |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Тајно уловена преку ограда МЖ 642-002 во Кончар, од страна на хрватските возоњубители.
Како што изгледа брзо ќе биде дома. ![]() ![]() ![]() фото: Bitter |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Е колку би сакал да се појават кај нас некој нови современи возови но дечки да бидеме реални, чергата се уште ни е кратка.
И ја ко би бил на нивно место просто не би знаел која дупка попрво да ја пополнам, многу години уназад е оставена оваа држава стихијно да се одржува, и просто невероватно како толку работи се уште не крахирале до таа мерка да се распаднат. Изгледа овој народ како така е познат по снаодливоста, трпеливоста и со голема верба во подобро утре. Еве и ја забегав ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Па и инфраструктурата нема да ја гради Русија како држава туку субјекти што можат да бидат и АД. Исто така МЖ транспорт и покрај тоа што е АД ваљда во моментов е 100% во сопственост на државата, а и да не е, државата ќе можеше едноставно да си го зголеми уделот доколку би го насочила враќањето на долгот во МЖ транспорт. Сето тоа си е работа на договор и усогласување на интереси и разноразни трансакции. Зборот ми е дека нема никаква пречка да се договориме долгот да се исплаќа и со патнички гарнитури, единствено прашање е дали тоа би бил наш најдобар избор и дали другата страна би се согласила.
Туку ај да не забегувам ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Клириншкиот долг веќе е договорено да се враќа преку некакви проекти околу енергетика со гасификација. Да не навлегувам сега во проектот конкретно но битно сакав да потенцирам дека ќе се враќа преку енергетика. Но и од друга страна нема никаква логика АД од една земја да враќа државен долг на земјата од која што потекнува и тоа на АД од земјата на која што и должено. Значи долгот е меѓу две држави и може да се врати или во пари или во инфраструктура, односно во нешто што би било државна сопственост.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Владимир, мислам дека во твоето набројување треба да се додадат и електромоторните возови Горбачов коишто одржуваат 6-7 пара возови од Скопје за Велес, Гевгелија и Табановци секој ден, а од кои единствено 2 се во функција. Да не кобам, но во моментот кога еден од нив ќе доживее потежок дефект, со пола од овие линии треба да се збогуваме. Истото е и со дизелмоторните возови Шпанци, 3 од нив во моментов се во функција, но колку од нив секојдневно возат. Често се случува да остане само еден во функција, па поради тоа релацијата кон Кичево се покрива со Кенеди.
Поради тоа, сметам дека треба да се размислува на купување на нови дизел и електромоторни возови. Еве пример, колку што се сеќавам Русија има долг кон Македонија од преку 60 милиони долари. Зошто не се поттикне иницијатива бар половина од долгот да се врати во нови ЕМВ и ДМВ единици? Русите не молат со години да ни го вратат долгот, а ние не знаеме за што да го искористиме. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Да, сите тие ознаки се меѓународни стандарди UIC и секоја буква (и бројка) значи нешто.
Би бил голем список на сите вагони да ги наведам сега, но ќе направам една листа (највероватно во некоја нишка на вагони). Да многу земји тоа го прават, или да речеме осовременуваат. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Дали овие ознаките GAs, Rms, Ealos се некои стандардизирани типови на товарни вагони, некоја листа на спецификации или па се воведени од наша страна?! Ако се типови тогаш кои типови товарни се присутни во Македонија, дали има некои типови пто постојат плус освен овие Gas, Ealos, Rms. Дали оваа преправка на вагоните е позната како случај во светската пракса или е некоја вовдена кај нас од мука?!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
МЖ-Транспорт има голема количина на овакви вагони кој се со дрвена оплата, и која е распадната така да од нив се користи долниот строј
МЖ Gas-z ![]() И се преправаат во овие два типа кој најповеќе се користат за лимови од металургијата МЖ Ealos-wz ![]() МЖ Rms-wz ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Те замолувам за објаснување на овие кратенки |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Мое мислење е дека со мрежата која е имаме и големината на Македонија
- Двете дизел моторни гарнитури кој треба Колска - Велес да ги заврши, - Патничките вагони кој исто така се обновуваат во Колска, - Преправка и обнова на товарните вагони од Gas во Rms и Ealos кој е во тек, - Модернизација на двете електрични локомотиви, - Обнова на четирите дизел маневарки. - Поголемо одвојување за тековни и резервни делови во депо Лисиче за обнова на вагони и локомотиви која може кај нас да се направи. Ке се задоволат моменталните потреби на Македонија. Е сега каде е проблемот на Македонија во железницата - Неелектрифицирани делница нарочно кон Битола, со тоа драстично ќе се намали рентабилноста на тој правец - Домодернизација на коридор 10 со тоа и протокот низ тој коридор - И бар за почеток еден крак од коридорот 8 Тоа би било доволно за следните 3-4 години, а потоа можда би требало да се размислува за набавка на некој нови гарнитури. Иначе оваја година имаме едино улагање во железница во последните 17-20 год. освен модернизација на 3 електрични локомотиви пред неколку години П.С. Пола од тие гарнитури за брзини од 200 км/ч кои нашите соседи ги набавуваат, буквално немаат каде да ги искористат, со нивната инфраструкура која е слична или полоша од нашата |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=556&PID=37933#37933
После оваа вест ептен почна да ми боде очи дека цел регион на големо набави/набавува патнички единици и гарнитури. Од она што ми е мене познато (а веројатно има и повеќе), работите стојат вака: Словенија - Desiro БиХ - нови шпански гарнитури Talgo и нови гарнитури во производство на Кончар Хрватска - нагибните Bombardier "ICN" и половни шведски Y1/YF1 Србија - половни шведски Y1/YF1 и сега оваа вест за значителен број електромоторни гарнитури Грција - неколку типа вклучувајќи и Desiro Романија - Desiro (120 гарнитури) Бугарија - Desiro (голем број) Па дури и на Косово купиле или добиле како донација од шведските половни Y1/YF1. Само Албанија и Црна Гора чмаат, барем за сега. Ние сега за сега остануваме единствено на една најкратка можна и неопиплива најава за 2009, изнесена во ова интервју со Јанакиевски: http://www.vlada.mk/?q=node/2082
Дали ќе се оствари ќе видиме, нам ни останува да се надеваме. Но би сакал да ги прашам поупатените, отприлика колку од постоечките гарнитури со рационални инвестиции можеме да ги вратиме во возна состојба и со таков пристап (доколку е финансиски оправдан) до кога можеме да одлагаме поголема нарачка на нови единици и гарнитури? Edited by Cloverstack - 08-May-2009 at 16:48 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Што има толку погрешно во тоа што го кажав?! |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
И како одговор на овие неколку постови предходно
навлагање на нови транспортни претпријатија - железницата е многу скупа играчка Edited by Vladimir P - 07-May-2009 at 19:02 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |