build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 12-Jan-2015 at 19:37
Ајде не е во употреба, не се возат луѓе во него, пингвини се возат.

Меѓутоа кои кретени се грижат за возовите, за ваква негрижа и незаинтересираност треба да лежат во затвор. Говеда!
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 12-Jan-2015 at 16:51
Демант

Возот в снег не возел патници

Почитувани,

Правењето фотографии за одредена појава, настан или во случајов временската ситуација во земјата побудува посебен интерес кај блогерите и нивното фотографирање чини задоволсто, а напати клони и кон уметноста. Но, нивно подметнување со текст, кој нема врска со вистината е нешто сосема друго – злоупотреба на објективот.

Вистината е сосема друга. Популарниот „шпанец“ кој е фотографиран не е во сообраќај подолг временски период. Па оттаму, како возиме патници со него - кога нема никакви траги во снегот!?

Возовите, може да се случи и да не се доволно топли, но надвор од секоја логика е да сообраќаат вакви патнички гарнитури. Затоа доблесно би били Вашиот сајт VelesTvOnline.com да се извини на Македонски железници Транспорт АД – Скопје, но и на патниците, дека за текстот во информацијата „Македонски воз во зимски услови (ФОТО)“ употребил несоодветни фотографии или пак за добиените и објавени фотографии напишан е текст кој не е кореспондира со објавените фотки.

Во случајов и не се толку важни тезите, туку грубото нарушување на деловноста на МЖ Транспорт АД – Скопје.

извор:демант на МЖ
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 12-Jan-2015 at 16:24








извор:Македонски воз во зимски услови

Edited by jyvation - 12-Jan-2015 at 16:24
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 06-Jan-2015 at 16:49
гратис доаѓа што ние и бугарите се имам промашено со тунелите.или ќе правиме кривини во тунелот или ќе правиме два
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 06-Jan-2015 at 15:44
Колку се сеќавам од времето од 1993 г., кога пругата беше почната со изградба, нејзината тогашна цена беше 100 000 000 долари, како буџетски средства.

П.С:

Познат е вицот според кој за иста цена се добиваа два тунели. Кај нас, логиката е обратна: се добива една пруга, платена два пати...Unhappy


Edited by MIKI1 - 06-Jan-2015 at 15:45
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 04-Jan-2015 at 21:24
Во 90-тите за пругата кон Бугарија се потрошија сите пари предвидени за проектот, и плус 50% дополнителни пари.Но за вакви промашувања обично кај нас се сноси само политичка одговорност,ретко кривична
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 04-Jan-2015 at 20:16
Originally posted by gjoko

наново ќе се врши тампонирање.слично се прави на коридорот 10 .значи се оди темелно со реконструкцијата,се оди до земјеното ниво.се ставаат и некои фолии кои ги има на сликите од Владимир.


 А за парите кои се веќе потрошени за пругата кон Бугарија, ќе одговара ли некој или?...Question Или ќе имаме една пруга ама платена два пати?...

„Фолиите„ се веријатно т.н. геотекстил, кој се користи за подобрување на носивоста од тлото и за целосно искористување на носивоста од толченикот, како и за непречено протекување на подземните и површинските води низ толченикот, без негово оштетување.


Edited by MIKI1 - 04-Jan-2015 at 20:17
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 04-Jan-2015 at 17:27
подсвесно се надевам дека не си во право
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 04-Jan-2015 at 12:48
Originally posted by gjoko

наново ќе се врши тампонирање.слично се прави на коридорот 10 .значи се оди темелно со реконструкцијата,се оди до земјеното ниво.се ставаат и некои фолии кои ги има на сликите од Владимир.


Да. Толку темелно се оди на реконструкција што со сегашниот интензитет на работа само за отстранување на шљунакот и наново тампонирање ќе им требаат 1 до 2 години.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 04-Jan-2015 at 12:28
наново ќе се врши тампонирање.слично се прави на коридорот 10 .значи се оди темелно со реконструкцијата,се оди до земјеното ниво.се ставаат и некои фолии кои ги има на сликите од Владимир.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 04-Jan-2015 at 12:05
Зошто на трасата на Коридорот 8 кадешто е предвидена изградба на пругата Куманово-Ѓуешево се вади и шљунакот? Дали тоа значи дека идејата за изградба на пруга е напуштена?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 04-Jan-2015 at 09:58
Originally posted by 11111

Што е проблемот со греењето во возовите со локомотиви 661 па баш сега на -20 под нулата.Дали има шанса локомотивите да се закрпат до крајот на зимава


Оваа зима со исправен парен генератор се 661-234 и 661-236...
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 04-Jan-2015 at 00:59
Што е проблемот со греењето во возовите со локомотиви 661 па баш сега на -20 под нулата.Дали има шанса локомотивите да се закрпат до крајот на зимава
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 20-Dec-2014 at 16:48
Потпишан договор за обнова на пругата Битола - Кременица

Бугарски конзорциум ќе ја ревитализира пругата Битола – Кременица. Инвестицијата од 20 милиони евра треба да почне да се гради веќе од почетокот на наредната година. Договорот е потпишан.

20.12.2014 16:41:31
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on jappyMore Sharing Services0
Битолчани за година и половина ќе можат да патуваат со воз кон Грција. По повеќе децении стартува реализацијата на проектот за ревитализација на пругата од Битола до границата со Грција. Договорот кој со бугарскиот конзорциум бил потпишан поред два дена предвидува градежните активности да почнат на почетокот на 2015 и да траат 18 месеци. Целиот проект тежи 20 милиони евра:

Ревитализацијата на пругата е од клучно значење не само за жителите на Пелагонискиот крај туку и за стопанството кое ќе добие алтернативен пристап до Солунското пристаниште. Ќе се зголеми и атрактивноста на Индустриската зона ``Жабени`` бидејќи еден крак од пругата ќе влегува во самата зона.

Сметам дека ова е можност за развој и на едни логистички центри кои од една страна ќе бидат поврзани со Солунското пристаниште, а од друга страна ќе ја имаат поврзаноста со Европската унија- рече Сашо Илковски, директор на ИЗ ``Жабени``.

Во целокупниот зафат, ќе биде реконструирана и железничката станица во Битола, а во поврзувањето со Грција, заедничка гранична станица ќе биде Кафкасос кај Меџитлија која ќе ја изградат нашите јужни соседи.

Костадин Делимитов
http://www.alfa.mk/News.aspx?ID=86963#.VJWaDX0AKA
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 04-Dec-2014 at 23:45
После толку (пофалби за) обновени вагони и гарнитури, пак ситуација 1 вагон на линија.И пак на Велешка линија т.е. градот со најмногу железнички патници...
Back to Top
ile97 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 07-Oct-2014
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote ile97 Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 04-Dec-2014 at 18:24

 
Originally posted by stratus

А, знае ли некој каква е пругата до Сопотница, дали воопшто функционира?


Како и секогаш Владимир има добра репортажа за делницата Бакарно Гумно - Сопотница.

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PID=85597#85597

"Проектирана како индустриска или линија од 2 ред за искористување на многуте рудни богатства нарочно во областа на Демир Хисар (од турски - Железна Планина) т.е. Жван кој е богат со железна руда."

Инаку денеска не е во функција.


Edited by ile97 - 04-Dec-2014 at 18:27
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 04-Dec-2014 at 16:57
Индија

Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 03-Dec-2014 at 22:21
И да додадам, очигледна е потребата од врска Штип-Радовиш-Струмица
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 03-Dec-2014 at 22:11

Статија на Вечер

Инаку ова и јас го имам размислувано, ама очигледно нашиве власти вакви едноставни потези нема никогаш да превземат, истото како и железничкото поврзување на аеродромот со Скопје.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 03-Dec-2014 at 21:49
Гледајќи ја вака картава, ми дојде идеја, после завршување на К8, не би било лошо да се изгради траса од Сопотница до средината на Струга-Кичево, со што Пелагонискиот регион би се поврзал со к8. Како и Охрид со останатиот дел од РМ. Не би било тоа повеќе од 20км.
А, знае ли некој каква е пругата до Сопотница, дали воопшто функционира?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.375 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.