build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 20>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 04-Jun-2010 at 22:55
Ги имам сите филмови-DVD од сите тие езотерични возови од свет со нивните услови и услуги, и додуше само еден сум пробал
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 04-Jun-2010 at 19:05
Хе, хе, Владимир одговори пред менеBig%20smile. Има посебна веб-страница на Desert Express, на која се закачени сите важни информации... уште во моментов да можев да ја најдам...Ohno
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 04-Jun-2010 at 18:36

Еднодневна тура (преспивање) е од ~250 £, има тури и до 13 дена со пропрани забави, тие се 10-ци илјади.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 04-Jun-2010 at 17:07


Да не наиде на податок колкава е должината на патувањето со Desert Express и какви се цените?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 02-Jun-2010 at 10:11
Држава: Намибија, регион:Јужна Африка

Случајно проверувајќи го БДП-то по глава на жител на Македонија разбрав дека сме рамо-до-рамо со Намибија. Разлистав малку и дојдов до информација дека Намибија била поранешна германска колонија, во која германците направиле голем погром на почетокот од 20-ти век.

Како и да е, денес Намибија ја има истата архитектура како Германија зачинета со клима слична на медитеранската, на некои места блиска и до умерено-континенталната, но и сурова пустинска. Досега не сум видел германска архитектура накитена со палми, така што сум воодушевен од земјава.

Главниот град Виндхук


Градот Luderitz




Намибија има железничка мрежа од 2382 километри, а главен оператор е компанија Transnamib. Намибија има железница уште од крајот на 19-тиот век, која што до денешен ден се проширува низ пространите пустински предели.

Железничка инфраструктура во Намибија:



Железничкиот транспорт воглавно е ориентиран кон товарниот сообраќај.




Сепак, постои и патнички сообраќај под името Starline, Namibia. На фотографијата се спални вагони на ноќен воз.



Главна туристичка атракција во однос на возовите е Desert Express, гордоста на Намибија













Desert Express сообраќа помеѓу главниот град Windhoek и туристичкиот центар Swakopmund



Па доколку ве води некогаш патот натаму...Big%20smile

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 26-May-2010 at 20:42
Франкфурт на Мајна

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 19-May-2010 at 22:26
Ова е само идеја која ја разработуваат ситните жолти мали но ...

Иначе што велиш „електрифицирани пруги“, не, се работи за маглев систем каде нема класични контакти за напојување.



Edited by Vladimir P - 19-May-2010 at 22:27
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 19-May-2010 at 21:57
Originally posted by Vladimir P

Како кинезите размислуваат за новата генерација на транспорт



Интересно ама за да има сметка во ова возот треба да е стварно многу брз а така колку долга платформа треба за да може модулот за истовар да застане и модулот за утовар да се забрза доволно? Делува непрактично за помали станици а за оние големите станици вакви стандардни мали модули дали ќе имаат доволен капацитет? Исто нели е проблем за електрифицирани пруги дека модулот ќе биде одма испод напојувањето?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 19-May-2010 at 20:07
30 ранени при влакова катастрофа на о. Майорка


Дерайлирал влак рани 30 души на испанския остров Майорка, предаде El Mundo.

Инцидентът е станал рано тази сутрин.
Някои от ранените са в тежко състояние.
Причина за катастрофата е подпора, паднала върху релсите в следствие на проливни дъждове.
Влакът не се е движел с висока скорост и това предотвратило по-голям инцидент.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 16-May-2010 at 19:16
Железничкиот сообраќај под Ла Манш прекинат
Автор: Ивана Терзиевска
15 мај 2010, 12:13
Извор: Макфакс


Лондон
Движењето на возовите на Евростар беше запрено утринава од компанијата Евротунел поради загриженост дека е можно да избие пожар поради појавата на чад.
„Имаше појава на дим и сите патници беа евакуирани од тунелот, рече неименуваната портпаролка на Евротунел, која изјави дека не дошло до опожарување.
Ниту еден воз на Евростар не се движи изутрина во тунелот под Ла Манш и патниците чекаат на станиците. Двете компании се надеваат дека многу скоро ќе почнат нормало да функционираат.
http://www.makfax.com.mk/_home/home#107683
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 12-May-2010 at 12:04
Како кинезите размислуваат за новата генерација на транспорт

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 08-May-2010 at 13:07
Siska bridges, Fraser Canoyn, BC, Canada

1.

2.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 07-May-2010 at 18:51
Возот Gautrain е со брзина од 160 км/час и ова е првата фаза од проектот Јоханезбург - Преторија кој треба да се заврши до средината на 2011 и кошта 3,25 милиарди $

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 07-May-2010 at 18:02

Првиот брз воз почнува со работа три дена пред Светското првенство

07 мај 2010, 18:22
Извор: Макфакс
Кептаун

Првиот експресен воз во Јужна Африка ќе биде пуштен во сообраќај на 8 јуни, три дена пред почетокот на Светското првенство во фудбал .

Француската градежна компанија која е носител на проектот објави дека линијата ќе биде воспоставена на делницата од аеродромот ОР Тамбо до Јоханезбург.

Посетителите на Светското првенство ќе можат со возот да стигнат до аеродромот во елитната населба Сандтон во Јоханезбург за помалку од 15 минути.

Цената на билетот ќе изнесува 10 евра.

Јужноафриканската власт најави пуштање во сообраќај на пруга во средината на 2011 година која ќе ги поврзува Преториа и Јоханезбург./крај/сх/ми

http://www.makfax.com.mk/#106939
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 04-May-2010 at 08:44
Е кога би знаеле би биле ексклузивци

Само овие две слики



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 04-May-2010 at 01:55
Знаеме нешто за ова? Shifty Се сомневам за фотки Big%20smile можда од циа, фби, кгб... 
 
.."суперлуксузен блиндиран воз"..
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 17-Apr-2010 at 08:02

Очигледно веснициве го читаат Build
-----------------------------------------------------
И Америка почнува со ЕКО

Norfolk Southern NS 999: The World’s First Battery Powered All-Electric Train



Plug-in electric cars make plenty of sense now. But a train? Norfolk Southern just unveiled their prototype locomotive, the 100% battery-powered NS 999.

Developed in partnership with the US Department of Energy, the Federal Railroad Administration and Penn State, the barreling green beast won't be carrying a diesel engine like other trains. Instead, it's going to roll using a 1,500 horsepower electric motor, powered exclusively by a 1,080 units of 12-volt lead-acid batteries.

The Norfolk Southern NS 999 can carry the same load as an equally-sized switching train and costs around the same price to build, making it a logical replacement for traditional gas-guzzling choo-choos. It draws power directly from the grid and picks up trickles of energy from regenerative braking.

Battery life is carefully monitored through a computer-based management system, assuring safe and continuous operation. A single two-hour charge will let it operate for an entire 24 hours (three shifts), with weekly calibrations required for optimal use.

While not yet operational, the zero-emissions prototype seems like a feasible idea. In fact, the team has already secured an initial $1.3 million funding for further development and testing. More than likely, this thing should debut in one of Norfolk Southern's routes among its 22 service states sometime soon.


Edited by Vladimir P - 17-Apr-2010 at 08:07
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 24-Mar-2010 at 23:18
ВО ИНДИЈА СООБРАЌА НАЈЛУКСУЗНИОТ ВОЗ НА СВЕТОТ
 
Во "Махараџа експрес" патникот е крал!
 
За патувањето достојно на кралеви се плаќа најмалку 800 долари за ноќ
 
Во Индија е пуштен во сообраќај најскапиот и најлуксузен воз на светот, наменет за богатите туристи кои се подготвени за една ноќ да платат најмалку 800 долари. Возот наречен Махараџа експрес", што може да прими само 84 патници, првото патување меѓу Калкута и Њу Делхи го имаше викендов. Тоа е првата рута и е наречена Класична Индија", а следната е Делхи - Мумбај или рутата Кралска Индија". Секој патник располага со кабина - вистински апартман со сопствена бања, климатизација и телевизор со рамен екран. На патниците на располагање им се два ресторана во кои се служи најразновидна храна, а можат да се опуштат во салон за одмор, опремен со маси за игра, пренесува МИА.
- Патувањето со овој воз е достојно на кралските семејства. Патниците навистина се третирани како кралеви, изјави промоторот на возот Томас Тотатил, по повод неговото пуштање во сообраќај. Најевтината кабина чини 800 долари за ноќ, додека претседателскиот апартман, кој подразбира две кабини, чини 2.500 долари за ноќ. Патувањето од Калкута до Њу Делхи трае околу една недела и вклучува неколку егзотични дестинации меѓу кои и светиот град Варанаси и Таџ Махал во Агра.


 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 12-Mar-2010 at 15:50
Иначе постои таа линија долга 9288 км од Москва до Владивосток преминувајќи 8 временски зони

Deluxe Trans-Siberian Express







Останува да се убрза
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 12-Mar-2010 at 15:40


Тоа е секаде во светот е страшен подем.

Еве само некој многу мал дел од ИСТОКОТ, да не набројувам на западот, боли глава колку овакви специјални линии има.

Африка - Rovos Rail Luxury Train





Индија - Има 5 (пет) овакви луксузни возови пр. Royal Rajasthan on Wheels, Deccan Odyssey, Deccan Odyssey - The Indian Maharaja и Golden Chariot.





Виетнам - Victoria Train





Малезија и Сингапур - Eastern & Oriental





.... и уште најмалку десетина во овој „затуцан“ дел
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.