build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 03-May-2011 at 23:45
Не знаат да ги возат, мислат дека се со старине и дека можат маневри да прават. Во мајтапството на шоферите се уверив и деновиве на меѓународна линија, а и претходно во новите на ЈСП. Има некои стварно ги пазат, ама вечином као гајле да им е. Па не е можно толку лупање на новиве автобуси за толку кратко време. Треба да си сфатат дека тоа им е као лично нова кола да си купиле и дека од неговата плата се дадени пари за автобусот. Али се додека не сфаќаме дека све што државата купува е од наш џеб, ондак ќе ни се дешава лупање на чичка нови автобуси.
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 03-May-2011 at 23:20
Како можеше за толку кратко време 3 нови автобуси да се оштетат Confused
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 03-May-2011 at 22:37
Да. И јас викам така. Нема врска на помалку од 100 метри да има семафор.

А и друга работа е тоа што кога например некој ќе застане на пешачки го губи зелениот бран, и дур да стигне до следните семафори веќе е црвено.

Мислам дека еден надземен или подземен премин би бил екстра за тој дел. Можно е да се и два, но тоа како ќе стоиме со финансии. Но најпрвин еден па после два, ако има потреба и услови.


Но многу ќе биде важно и како тоа би било изведено со оглед дека по булеварот поминува главната сообраќајна оска, како и за сегашен сообраќај, така и за идно реализирање на ЛРТ или слично. Најдобро би било тие премини да бидат интегрирани во тој систем, или пак ако ништо друго да се остави простор за кога ќе се гради ЛРТ да може да функционираат интегрирано.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 03-May-2011 at 22:26
Na bulevari od tipot na J.Sandanski (brzi gradski soobrakajnici) se pravat podzemni ili nadzemni premini a ne pesacki i semafori na sekoi 20 metra.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 03-May-2011 at 22:10
Еден семафор би го решил проблемот кај Бисер.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 03-May-2011 at 19:44
Да, компететноста и одговорноста на шоферите, но и на раководството на ЈСП, Градот Скопје и граѓаните кои учествувааат со своите возила во сообраќајот.

Еве ќе дадам еден обичен пример, а верувајте ги има неверојатно многу.

Кај Бисер, на пешачкиот и на третата лента, се прави некогаш толку голема гужва, што ако навистина не очекуваш, ништо чудно да се судриш. Работата е тоа што Јане Сандански е прилично брзо-проточен булевар, но делот кај Бисер е тесно грло.

Иако некое време работата тргна на подобро, сега се е по старо, дури и се повеќе и повеќе се влошува. Пешаците кога ќе им текне поминуваат на пешачки (кој реално според сообраќајни правила, прописи-стандарди е недозволлив). Па луѓе кочат наеднаш, а ако има некој од позади кој се убрзал, има големи шанси да се удри во тие пред него. Исто така третата лента, и од едната и од другата страна е узурпирана од таксисти и коли, коли кои најчесто се на застанување, па затоа дури не ни гледаат кај ќе застанат, застануваат на сами автобуски постојки, или пред нив, зад нив, или пак дури на пешачкиот.

И после како ќе има безбедност во сообраќајот, кога нема никаков ред.

Да не зборувам за Рекорд и Битпазар, ама ај дека тие секогаш се така, па човек се навикнува.

Мислам дека најзезнати делови, поготово на трасата на 15ка, се деловите од Булевар Србија до Транспортен Центар во Аеродром, и делот од после Рекорд до негде најмалку Симпо. Секако и централното градско подрачје, но таму се може да се очекува.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 03-May-2011 at 17:23
Dobro e kako trgnale do kraj na godina site novi avtobusi nema da ostanat nenachnati.Toa go otvara prashanjeto za kompetentnosta i odgovornosta na shoferite.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 03-May-2011 at 15:16
Вторник, 03 Мај 2011 11:28
Сподели8
Споделете ја веста со Вашите пријатели

Еден од новите украински автобуси, утринава имаше сообраќајна несреќа, но за среќа без поголеми последици.

sudar-novbus500

Автобусот е со број 15, кој сообраќа на релација од Ново Лисиче до Карпош 4. http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/28116-Foto-Sudir-na-eden-od-novite-avtobusi

Back to Top
HAnS View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 17-Apr-2011
Location: UA Kyiv
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote HAnS Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 28-Apr-2011 at 12:34
Originally posted by Cloverstack

@  Santehnik  &  HAnS
What about CityLAZ-18LF? It is not included in the brochure, but it is included on the website.
I assumed CityLAZ-18LF is the model for Macedonia, not CityLAZ-20LF. As far as I know the length limit for vehicles in Macedonia is 18m (at least that was the case in the past).  CityLAZ-18LF fits in that regulation, but CityLAZ-20LF doesn't.


LAZ site, as already said Santehnik, has many mistakes. Moreover, the marking "CityLAZ-20LF" is only a brand. In fact, this bus is 18,75m long.

There where no CityLAZ-18LF built, so 20LF are the most likely buses to come.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 27-Apr-2011 at 22:02
Денес се возев во нов единечен нископоден автобус од украински ЛАЗ кој сообраќааше на линија 50, гаражен број 1022.
 
Првично што забележав беше фактот дека и покрај забелешките од хомологацијата, сепак и новите автобуси кои пристигнале во втората пратка доаѓаат без појас за инвалидите.
 
Средната врата на секои 20-30 секунди испушта звук како да ќе се отвори кој трае нецела секунда, но нервира.
 
Се слуша некаков постојан звук како тивка сирена кога вратите се отворени, ова го нема кај новите автобуси на приватњаците, звукот прекинува после 10-15 секунди или прекинува со затворањето на вратите.
 
Внатрешниот електронски дисплеј и понатаму наместо да прикажува која е наредната станица, ја прикажува таа стара порака:
"Почитувани патници: Добредојдовте во новите автобуси на ЈСП Скопје".
 
А возачот, што да кажам па за него, си прави муабет со патник кој е потпрен на таа шипката на влезот до него, си тераат муабет среде вожња, без гајле.
 
Имаше слободни седишта, но намерно стоев за да искусам како и кога ќе закочи, ви велам, со такви возачи, не ќе биде лошо ЈСП Скопје да вградат лулашки во новите единечни нископодни автобуси од украински ЛАЗ, нагло кочење при секое приближување до возило, особено па во градски метеж, како на Битпазар, па што да додадам уште.
Сакав да кажам, со вакви возачи, ЈСП Скопје на дебело би профитирале од вградување на лулашки во новите единечни нископодни автобуси од украински ЛАЗ, па да наплаќаат за лулањето по минутажа, 10 денари за 15 минути би била добра тарифа, со вакви возачи ќе има лулање колку ти душа сака.


Edited by Dexter26 - 27-Apr-2011 at 22:11
Back to Top
Sykes View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 23-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sykes Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 27-Apr-2011 at 20:40

Паркиран украински автобус почнал сам да се движи и предизвикал верижен судир

27 април 2011   16:23 GMT


Еден од новите украински автобуси синоќа околу 20 часот предизвика верижен судир на паркинг во Карпош, потврдуваат од СВР Скопје.

Според нивните информации, еден од новите украински автобуси „ЛАЗ“, кој што стоел на паркинг, почнал сам да се движи без возач внатре, при што удрил во друг автобус, „САНОС“ , а потоа во уште пет други патнички возила.

Најверојатно проблем настанал со автоматскиот менувач кој што го има автобусите. Од СВР Скопје велат дека е причинета мала материјална штета.

Извор: Макфакс

Нова технологија? Вештачка интелегенција? Дали автобусиве планираат да завладеат со градот?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 26-Apr-2011 at 16:31
Денес покрај Битпазар помина нова 65В, што вози до Инџиково.
На електронскиот дисплеј пишуваше само 65В, а беше поставен тој идиотскиот картон на кој пишуваше 65В ДО ИНЏИКОВО.
 
Добро, ова е модернизација или само менување на влакното, а задржување на истиот карактер ?
Не им е прв пат, а очигледно нема да им биде ни последен пат.
 
А со двокатниот градски автобус од кинески Јутонг, кој сообраќа на линија 15 е уште полошо, воопшто не се ни вклучени дисплеите, туку се користат старите картони.
 
Туку, да не им текне и тоа да го прават ретро, па наместо електронски дисплеи да се користат дрвени табли.
 
Не бе, ова е надвор и под се што се нарекува нормално.
 
Меѓу другото, им ги честитам Велигденските и првомајските празници на сите членови и читатели на форумот на build.mk
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 19-Apr-2011 at 19:53
Actually I think they are 1016-1032. Anyways I think that maybe the new LAZ with line-number 15 is the best till now out of all which came in Skopje, but I really didn't remember the serial number. I will see tomorrow. 
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Santehnik View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Apr-2011
Location: UA Kiev
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Santehnik Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 19-Apr-2011 at 18:43
It there any photos of 1016-1024?
Back to Top
Santehnik View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Apr-2011
Location: UA Kiev
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Santehnik Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 19-Apr-2011 at 05:34
What do these numbers mean?

Number of body, in VIN - last two numbers (http://www.picatom.com/1w/a292new-1.html)
We have only 30 cars (25 Kyiv + 5 Lviv) but those numbers - 34, and Macedonia want 4 cars...
BTW, what is that purple thing in the front of the bus in the 2nd picture? Some kind of drapes?  Smile

It's a "колхоз-тюнинг" (vilage-tuning) it's popular in Ukraine because many buses have fixed driver and he want to make his bus looking "better" and comfortable... and drapes close cabin from looking people
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 18-Apr-2011 at 23:50
Originally posted by Santehnik


In Kyiv we have A292 #1-16, 18, 24-29, 34.
17, 19, 20-22 in Lviv
30, 31, 32, 33 not exists. And i think that this numbers is for Macedonia

What do these numbers mean?

BTW, what is that purple thing in the front of the bus in the 2nd picture? Some kind of drapes?  Smile
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 18-Apr-2011 at 21:26
Originally posted by Supervisor

Како тоа жити се камион се удрил со автобусот кога само стаклата му се искршени? Не сакам да помислам дека е ова намерно каменувано или скршено.


PA GLEDAS DEKA LIMOT MU  ZASUKAN I TOA JAKO A TOA NI VO NIKOJ SLUCAJ NE E OD KAMENUVANJE, APLA ZA ZARIL VO NESTO
Back to Top
Рок-Барок View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 29-Aug-2010
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 118
  Quote Рок-Барок Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 18-Apr-2011 at 21:04
Originally posted by Supervisor

Како тоа жити се камион се удрил со автобусот кога само стаклата му се искршени? Не сакам да помислам дека е ова намерно каменувано или скршено.


http://sitel.com.mk/reporter/makedonija-skopje-lisiche-soobrakajka-avtobus/soobrakajka-vo-lisiche
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 18-Apr-2011 at 21:02
Како тоа жити се камион се удрил со автобусот кога само стаклата му се искршени? Не сакам да помислам дека е ова намерно каменувано или скршено.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Рок-Барок View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 29-Aug-2010
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 118
  Quote Рок-Барок Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 18-Apr-2011 at 20:53
Previous

сликава е уште од пред 2 недели Big%20smile  Камион на комунално го акнал  Лаз-ов
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.268 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.