build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 07-Oct-2008 at 17:33
Се сложувам дека обиколницата е пред за транзит-патниците и камионите и би било добро конечно да ја изградат, затоа што многу луѓе загинале од многубројните камиони кои поминуваат секојдневно, посебно низ Ѓорче Петров.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 07-Oct-2008 at 17:15
Како што по ред го читам муабетот така сакав да ви пишам за внатрешниот прсен и гледам Кловер како последен пост ги објаснил работиве. Инаку пред некој ден сум се убедил цврто од потребата за бул Хрватска. Низ железара се создаде таква гужва поради си некоја блокада на бит-пазар. Автобусите за бутел идеа преку железара. Улиците тамо се максимално изронети, изкршени, не ги бива ич. Внатрешниот прстен доколку се докомплетриа може премногу да заврши работи. А за обиколницата еднаш постирав нето за тоа во чија служба треба да биде. Зборев околу тоа дека обиколницата е автопат кој случајно се погоди да биде обиколница на Скопје, затоа и така треба да ја третираме. Незнам зашто би се користел автопат за транфер од едно место во градот во друго, освен во ретки случаеви кога се патува од едниот крај на градот до другиот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 07-Oct-2008 at 16:19
Прстените на Скопје се одамна разработени, треба само да се комплетираат. Постои таканаречен голем прстен, внатре во градот, но не игра голема улога затоа што е расцепкан и не функционира како една сообраќајница. Комплетно недостасуваат проектираните булевари „Хрватска“ и „Црна Гора“ како и сегменти од булеварите Србија и Словенија. Но тоа не е ништо ново, ни фалат многу сегменти од примарната сообраќајна мрежа... Зборот ми беше дека нема што да измислуваме топла вода - главните сообраќајни решенија во Скопје се испланирани (и тоа многу квалитетно) уште одамна. Сега конечно треба да се посветиме на нивна реализација, а не на крајно штетни измени во тој концепт какви што туркаат некои групи со сомнителни мотиви (како на пример бришење или преместување на булеварот Крушевска Република, или импровизации со Јужен Булевар, или загрозување на подземниот коридор под плоштадот).

Но без разлика на постоењето на план за таков голем прстен, мислам дека ќе беше подобро од многу аспекти обиколницава да не се поместуваше од оргиналната траса. Како и да е, тоа е веќе завршена работа и нема враќање назад. И ваква како што е, обиколницата ќе биде многу корисна кога ќе се комплетира. Единствено што останува е токму тоа - да се комплетира. Нека престанат да се влечкаат и заебаваат со вака важни работи!
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 07-Oct-2008 at 15:50
I Skopje bi mozelo da zaraboti uste eden POLUPRSTEN kako POLUOBIKOLNICAVA dokolku se prosiri Smile
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 07-Oct-2008 at 15:16
Originally posted by evolutionary

Se soglasuvam deka poradi dalecinata mnogu malku ke im koristi na samite Skopjani. Jas sum npr. vo Cair a devojka mi vo Cento i poisplatlivo mi e da odam standardno preku Zelezara do kaj nea otkolku da odam do Radisani pa do Hipodrom... sepak obikolnicite ne im se vsusnost nameneti na samite gragani tuku na patnicite\tranziterite okolu nego-zatoa i se gradeni od strana na Vladata, a ne od strana na Gradot.


pa zavisi, obicno gradovite imaat povekje prsteni. Solunskata obikolnica e dobar primer kako moze da mu bide korisna i na gradot (mozebi edinstveniot dobar infrastrukturen proekt vo Solun). Veruvam deka dokolku ne ja izmestea trasata za gluposti obikolnicata kje bese dosta pokorisna i za Skopjani.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 07-Oct-2008 at 15:12
Se soglasuvam deka poradi dalecinata mnogu malku ke im koristi na samite Skopjani. Jas sum npr. vo Cair a devojka mi vo Cento i poisplatlivo mi e da odam standardno preku Zelezara do kaj nea otkolku da odam do Radisani pa do Hipodrom... sepak obikolnicite ne im se vsusnost nameneti na samite gragani tuku na patnicite\tranziterite okolu nego-zatoa i se gradeni od strana na Vladata, a ne od strana na Gradot.

Edited by evolutionary - 07-Oct-2008 at 15:13
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 07-Oct-2008 at 14:41
Originally posted by evolutionary

Momentalno nema nikakva potreba od obikolnicata vakva kakva e, polovicna, edinstveno dokolku bide pustena vo upotreba cela bi mozela da koristi. Vozacite ne se glupi da odat pravo otkaj raskrsnicata Momin potok (patem nema nikakva soobrakajna signalizacija koja bi nasocuvala nakaj obikolnicata) otkade im treba 5 minuti da se priklucat kon obikolnicata, a potoa 10 min da se izvozat do Kondovo i da se priklucat na avtopatot nakaj Tetovo. Hrom e pokratka varijanta koja im zasteduva najmalku 5 minuti.


И за ова се сложувам. Неколку пати споредував што е попрактично и обиколницата е комплетно неупотреблива за граѓаните на Скопје од Карпош, Центар, Кисела Вода па можеби и Чаир. Значи нема никаква логика да се вози северно бидејќи за жал трасата ја избуткаа премногу далеку. Значи обиколницата би била корисна (исклучиво кога би била комплетна) за транзитниот сообраќај и евентуално за луѓето од Гази Баба кои транзитираат до Ѓорче Петров и vice versa. Оваа евентуална логична врска е хендикепирана бидејќи воопшто нема излез од Скопје кон обиколнициата на излезот кон Петровец/Миладиновци.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 07-Oct-2008 at 13:22
Momentalno nema nikakva potreba od obikolnicata vakva kakva e, polovicna, edinstveno dokolku bide pustena vo upotreba cela bi mozela da koristi. Vozacite ne se glupi da odat pravo otkaj raskrsnicata Momin potok (patem nema nikakva soobrakajna signalizacija koja bi nasocuvala nakaj obikolnicata) otkade im treba 5 minuti da se priklucat kon obikolnicata, a potoa 10 min da se izvozat do Kondovo i da se priklucat na avtopatot nakaj Tetovo. Hrom e pokratka varijanta koja im zasteduva najmalku 5 minuti.

Edited by evolutionary - 07-Oct-2008 at 13:24
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 30-Sep-2008 at 17:12
Наминав до делот на кој се работи - темпото е очајно Wallbash

Ако имотно-правните проблеми веќе не се пречка за градежните работи (како што изгледа на терен), тогаш не знам зошто вакво влечкање Bash


Edited by Cloverstack - 30-Sep-2008 at 17:15
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 30-Sep-2008 at 17:11
Некаде во некое интервју, незнам каде беше, прочитав дека рок за изградба е декември оваа година.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 13-Sep-2008 at 15:07
Originally posted by Cloverstack

Се повозил ли некој по обиколницава во последно време? Ме интересира какво е нивото на сообраќајот... Претпоставувам мизерно... Сакам да направам фотки со посериозен сообраќај, ама изгледа ќе мора да се чека пуштање на целата обиколница за таква работа. (Ваљда ќе биде многу скоро)

Во секој случај ако се повозил некој во последно време, дај нека каже импресии.


Јас имам поминато неколку пати... Сообраќајот е ист како од пред 2 месеци... Непостоечки.

Останати импресии. Веќе почнува да "старее". Можеби на прв поглед изгледа ОК ама за изострено око како моево... Каналите за дренажа се веќе поднаполнети со земја и полека обраснуваат а веројатно никој нема да ги пипне во следниве ХХ години. Делницата сеуште не е заѓубрена како што треба но ваљда и тоа ќе си дојде на место кога ќе тргне асално сообраќајот, сепак одредена тенденција постои Wallbash
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 11-Sep-2008 at 01:21
Се повозил ли некој по обиколницава во последно време? Ме интересира какво е нивото на сообраќајот... Претпоставувам мизерно... Сакам да направам фотки со посериозен сообраќај, ама изгледа ќе мора да се чека пуштање на целата обиколница за таква работа. (Ваљда ќе биде многу скоро)

Во секој случај ако се повозил некој во последно време, дај нека каже импресии.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 09-Sep-2008 at 22:20
Ја проаѓав од кај делот што фали кај радишани пред недела дена. Приметив дека подвозникот е офарбат темнозелено. Оној подвозник што е дел од преусмерувашето на патот за радишани. Инаку преусмерувањето е трасирано комплетно со рабници и е тампонирано. Незнам што се чека за асфалтирање, ама со месеци стои во оваква фаза. Како што кажав, приметив единствено дека е офарбан подвозникот. Инаку преусмерувањето ми изгледа далеку потесно од сегашниот пат. Незнам како тамо ќе се разминат две коли, или па камиони. Дали ова е само за едниот смер, незнам. Поназад го имам ова образложено. Во последно време нон-стоп е кал околу овој дел од земјата што паѓа од камионите кои работат на обиколница. Пред некој месец немаше никаква раздвиженост.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 09-Sep-2008 at 22:02
Не би било лошо да направиме уште една анализа како на првиот пост од тоа што е реализирано , што е во употреба , и што уште е во изградба за да се заврши скопската обиколница .
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 09-Sep-2008 at 21:16
Еве ги и ветените фотки:

1. Кај клучката Сингелич конечно се раздвижија работите.


2. Насипот на надвозникот е речиси готов.


3. Поглед од надвозникот на клучката Сингелич према клучката Хиподром.


4. Моментално се гради кракот на клучката што навлегува во фармата. Се надевам дека не направиле некакви глупи компромиси во однос на стандардите и однапред планираното!


5. Поглед понатака по трасата накај Стајковци. Токму овој дел до неодамна не беше ниту чепнат.


6. Помеѓу Стајковци и Сингелич, поглед према југ. Се гледа еден од трите обични надвозници помеѓу овие две клучки.


7. Одиме према клучката Стајковци. Она извишување од левата страна е прилично високо и долго, така да пружа добра заштита за најголем дел од населението во релативна близина на автопатот, од неговите негативни влијанија.


8. Продолжуваме накај клучката Стајковци.


9. Еве ја и дотичната клучка... И на нејзе конечно е видлив битен напредок после долго време.
 

10. Фала богу конечно се гледа крајот...


11. Нов надвозник после клучката Стајковци. До сега го немавме никаде евидентирано.


12. Очекував поголем напредок кај малиот сегмент што фали кај Радишани, но ми изгледаше дека барем е целосно трасиран... Се брзав и немав време да се осигурам. Ако некој поминува дениовиве, нека провери и нека каже подетално како стојат работите таму.




Се на се, ако нема веќе други проблеми и ако останува да бидат завршени само градежните работи, нема причина зошто не би завршиле за околу еден месец.

Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 09-Sep-2008 at 12:02
Originally posted by vardar

Cheers
 
А знае некој што стана со фармерите и земјиштето???

Ништо...Shifty

Претпоставувам дека им ‘помина‘ инатот.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 09-Sep-2008 at 11:40
Cheers
 
А знае некој што стана со фармерите и земјиштето???
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 09-Sep-2008 at 11:36
Бев да ѕирнам што се случува на источниот дел од обиколницата - конечно е комплетно трасиран Cheers

Дочекавме навистина да и се гледа крајот... Имам и фотки, ама после обиколницата отидов до кај еден другар и таму си го заборавив апаратот, така да ќе мора да се стрпите за визуелна потврда Big%20smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 19-Aug-2008 at 18:49
Originally posted by pbanks


Па реално клучкава не е баш по сите прописи, радиусите се прилично зезнати. Но сепак мислам дека не е страшно бидејќи ретко кој ќе кружи околу Скопје па ќе излегува во Ѓорче и обратно. Излезот кон Скопје си е на место, две ленти по правец, во склад со улицата во Ѓорче Петров, радиусот е добар.


Да, у кратки црти и ја вака би сумирал. Проблемот произлезе кога ја ре-дизајнираа оргиналната варијанта, па немаа доволно простор сето тоа да го сместат и да го изведат по пожелни стандарди, но тоа го засега само споредниот правец, така да може некако да се проголта...


Edited by Cloverstack - 19-Aug-2008 at 18:51
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 19-Aug-2008 at 18:43
Originally posted by lslcrew

Ме збуни оној свиокот што иде одоздоле под главниот автопат.

А башка и оној свиокот што иде од Скопје према обиколница мислам дека го нема аголот како на оваа слика. Погледни на сликата од снупикс ќе видиш како некако делува како некоја раскрсница да има на надвозникот. Ептен се збунив.


Па реално клучкава не е баш по сите прописи, радиусите се прилично зезнати. Но сепак мислам дека не е страшно бидејќи ретко кој ќе кружи околу Скопје па ќе излегува во Ѓорче и обратно. Излезот кон Скопје си е на место, две ленти по правец, во склад со улицата во Ѓорче Петров, радиусот е добар.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.