build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Метробус Скопје (Bus rapid transit / BRT)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 22>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 31-Dec-2020 at 01:23

BTW има една случајно добра работа - кај Влајко треба да има станица, па ќе може таа засега пропадната инвестиција ефтино да се адаптира да биде пристап и за станицата





Освен Влајко, на линијата 1 засега има премин (подземен) само кај Скопјанка. Мислам дека во најмала рака во старт треба да се направат уште барем 4 подземни премини, за коишто и денес без БТР има огромна потреба:

- Бисер
- Југодрво (евентуално надземен)
- Зелен пазар
- Буњаковец


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 31-Dec-2020 at 00:52
Originally posted by ehrlich

Ауууу, Обединети нации. Гарант решението ќе биде една лента за БРТ, една за возилата Каков хаос во најава ќе биде тоа.


Мислам дека најдобро што може да се надеваме е дека откако ќе настане хаосот, ќе почне да се размислува за решение (од проста причина затоа што кај „Обединети нации“ ќе биде навистина страшен хаос).

Идеално би требало кај „Обединети нации“ веќе да е во тек проектирање на дополнителен, трет мост. Со оглед дека моментално само северниот мост има велосипедска патека, а јужниот има само тесен тротоар, логично е овој вториов да биде пренаменет за БРТ коридорот, а веднаш до него да се изгради нов мост идентичен на северниот, што ќе го преземе сообраќајот во правец од Влае кон Центар.

Еве како изгледа сегашниот јужен мост, ова и без БТР не е океј ако сакаме велосипедски превоз:




Друга опција, иако не е вистинско решение, е проблемот да се ублажи со пробивање на Илинденска преку Вардар (малку веројатно во догледно време), или барем со проширување на Адолф Циборофски и мостот во Хром.


Во секој случај, ноншалантното развлекување на роковите за БРТ би било оправдано само доколку во рамки на проектот се решаваат и овие проблеми, а не само да се шибне БТР на постоечки ленти без исклучок.




Originally posted by stef4o

И под Транспортен ќе биде хаотично,сега со 3 ленти па сите се фул и нонстоп се свири поготово во утринските часови ако го сведат на 2 ленти

Нема да е идеално, ама БТР + 2х2 воопшто не е малку. Рачунај дека и сега во пракса не е вистински 2х3 со оглед на автобуските линии и автобуската постојка. Ако се отстрани постојката и автобуски линии кои би биле заменети со БТР (5, 15, 23 се фреквентни, а тука поминуваат и 3, 15а, 35), ситуацијата веќе е изгледа многу подобро.

На ова треба да се додаде и коридорот во изградба бул. АСНОМ - бул. Гоце Делчев преку Ќерамидница (со бавните рокови за БРТ редно е тој да биде целосно завршен до тогаш), па реално кај Транспортен центар не би требало да биде критична точка.



Originally posted by stef4o

и патем мора да поработат на синхронизација на семафорите многу се распар и несразмерни барем за овој дел околу Транспортен

Дефинитивно треба да поработат малку, а ете ги и паразитите од ЦУКС точно таму во Транспортен Центар се сместени, пред нос им се дешава тој хаос со семафорите.

Независно од тоа, мислам дека секако околу траснспортен центар најлогично е да има еднонасочно кружно течење на сообраќајот. Со тоа не само што Никола Карев ќе биде попроточна, туку уште поважно 6 крстосници ќе се поедностават и ќе станат многу попроточни, вклучувајќи ги и двете крстосници на К.Ј.Питу што директно го тангираат БРТ.





Originally posted by stef4o

Само мора да се најде чаре со застанување на крајна десна лента за да се заврши работа до банка,да се купи сендвич итн итн бидејќи со тоа и со БРТ ќе остане само една лента за возење и ќе биде ептен хаотично.

Апсолутно!

Само што јас не сум сигурен дали постои таква работа како сообраќајна полиција, или се работи за урбан мит.





Edited by Cloverstack - 31-Dec-2020 at 00:56
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 30-Dec-2020 at 22:21
И под Транспортен ќе биде хаотично,сега со 3 ленти па сите се фул и нонстоп се свири поготово во утринските часови ако го сведат на 2 ленти уште подолги ќе бидат колоните и патем мора да поработат на синхронизација на семафорите многу се распар и несразмерни барем за овој дел околу Транспортен а и вдолж целата траса мора да му се даде предност на БРТ инаку нема ефект.
Само мора да се најде чаре со застанување на крајна десна лента за да се заврши работа до банка,да се купи сендвич итн итн бидејќи со тоа и со БРТ ќе остане само една лента за возење и ќе биде ептен хаотично. Исто така треба да се види каде ќе ги стават постојките колку ќе има претрчување од една до друга на диво(потреба од нови пешачки премини на некои места).
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 30-Dec-2020 at 22:03
Ауууу, Обединети нации. Гарант решението ќе биде една лента за БРТ, една за возилата Каков хаос во најава ќе биде тоа.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 30-Dec-2020 at 20:58
Упс, линија 2 беше на Цветан Димов. Линија 1 е целосно пробиена, ниту има за ширење, ниту за рушење (не знам што планираат со мост ОН), само пристап до депоата треба да се направи.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 30-Dec-2020 at 19:17
Најдобро најдалечната дата дадена од политичар да ја сметаме за најмалку нерелевантна, ама освен ако нема потреба од рушење на згради на Цветан Димов, не гледам причина за толкаво одолговлекување. БРТ не бара многу комплицирани инфраструктурни зафати и инсталации.

Пак се надевам дека ќе остават опција линија 1 да биде продолжена со нов мост до Маџари. Тој мост треба да биде на ред по АСНОМ, Љубљанска и Кале, а не бара многу експропријација, па може и најбрзо да се изгради. Со тоа, би останале само вијадукт врз бунарите на Илинденска и оспособување/реизградба на мостот во Горно Лисиче, евентуално и Крушевска Република.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 30-Dec-2020 at 18:22
негова имплементација и очекувам до крајот на 2023 да биде во употреба.


WTF???

Прво беше 2020, па 2021 а во меѓувреме во официјални документи фигурираше 2022, а сега стана 2023...

БТР системот каков што се најавува е прилично базичен и нема никакво оправдување за вакво постојано и крупно развлекување! Ова со 2023 се сведува на една од триве опции:

а) лапсус на Шилегов
б) новинарска или печатна грешка
в) user8642 сепак е во право


Edited by Cloverstack - 30-Dec-2020 at 18:25
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 29-Dec-2020 at 22:55
Четириесет години се зборувало за трамвај, а ние сме во завршна фаза на имплементација на Бас рапид транзитот или брзиот автобуски превоз. Законот за задолжување е во Собранието и по основ на тој закон ние некаде во април би можеле да создадеме услови да се распише тендер за негова имплементација и очекувам до крајот на 2023 да биде во употреба.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 28-Dec-2020 at 23:03
Originally posted by Staro Skopje


Не е само Рекорд, и хипотетична линија долж внатрешниот прстен би се сретнала со БРТ на бул. БиХ, или пак линија од државна болница до Шутка (преку тунелите кај Кале) на бул. Св. Климент. Не знам како би се решиле вакви ситуации, како и линиите кои во голем дел ќе бидат преземени од БРТ, па наместо еден автобус од почеток до крај, сега патувањето би можело да биде фрагментирано. Ќе мора добро да се обмисли собирната автобуска мрежа за да функционира системов (огромен плус би бил јавен велосипедски превоз, или празен простор на крајот на БРТ возилата за неколку велосипеди), иначе ќе имаме супер поврзаност долж двеве БРТ линии, но лоша врска помеѓу останатите делови од градот.
Како би стигнувал од последна 24 до градски парк, со автобус п24-општински бараки КВ, па БРТ линија 2 до југо дрво, па БРТ линија 1 до Соборна, па автобус до парк (ова може и пешки или со велосипед)? Или поедноставно, автобус п24-зелено пазарче, па БРТ 1 до Соборна? А од Горно Лисиче до Волково, со автобус до НБРМ, па БРТ до Ѓорче, па автобус до Волково (што се 2 преседнувања, наместо 1 сега)? Супер е идејава за БРТ, само се надевам дека од почеток до крај ќе биде добро решена. Преседнувањата би биле мал проблем ако стварно оперативната брзина на БРТ биде дупло од автобуската.



Oд Горно Лисиче до Волково ќе се стигнува преку приградската железница на Шилегов.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 27-Dec-2020 at 23:42
Не е само Рекорд, и хипотетична линија долж внатрешниот прстен би се сретнала со БРТ на бул. БиХ, или пак линија од државна болница до Шутка (преку тунелите кај Кале) на бул. Св. Климент. Не знам како би се решиле вакви ситуации, како и линиите кои во голем дел ќе бидат преземени од БРТ, па наместо еден автобус од почеток до крај, сега патувањето би можело да биде фрагментирано. Ќе мора добро да се обмисли собирната автобуска мрежа за да функционира системов (огромен плус би бил јавен велосипедски превоз, или празен простор на крајот на БРТ возилата за неколку велосипеди), иначе ќе имаме супер поврзаност долж двеве БРТ линии, но лоша врска помеѓу останатите делови од градот.

Како би стигнувал од последна 24 до градски парк, со автобус п24-општински бараки КВ, па БРТ линија 2 до југо дрво, па БРТ линија 1 до Соборна, па автобус до парк (ова може и пешки или со велосипед)? Или поедноставно, автобус п24-зелено пазарче, па БРТ 1 до Соборна? А од Горно Лисиче до Волково, со автобус до НБРМ, па БРТ до Ѓорче, па автобус до Волково (што се 2 преседнувања, наместо 1 сега)? Супер е идејава за БРТ, само се надевам дека од почеток до крај ќе биде добро решена. Преседнувањата би биле мал проблем ако стварно оперативната брзина на БРТ биде дупло од автобуската.


Edited by Staro Skopje - 27-Dec-2020 at 23:46
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 27-Dec-2020 at 22:55
Originally posted by Staro Skopje

Не знаеме и како ќе ги решат трасите каде мора да сообраќаат и БРТ и автобуси (пр. 57 на Рекорд), дали ќе возат по улица или по лентата за БРТ. Всушност 57 не е најдобар пример зашто Рекорд ќе стане пешачка зона, па ако има 57 таа ќе мора да вози по лентата за БРТ, а ако нема 57, лошо решение би било да мора да се менуваат 2 или 3 автобуса/БРТиња за траси кои сега се минуваат со еден автобус.


Со промената на линиите сигурно нема на рекорд да застануваат овие линии ако сакаме некаква ефикасност. Двете линии на БРТ-то ќе се вкрстуваат кај олимписки базен, така што сигурно ќе има таму некаде некој поголем јазол за прекачување.

Проблемот со постојки во средишното зеленило ќе бидат премините за пешаци. За да се стигне од и до постојката (поточно кажано станицата) ќе требаат безбедни пешачки премини, и сигурно ќе има многу пешаци на нив - тоа значи дека ќе треба да бидат на местото на моменталните премини за да нема премногу застанувања за возилата. На пример пред универзална, пред city mall и слично, а на некои места постојките ќе бидат веднаш пред/после големите крстосници (како кај симпо), а премините ќе бидат на самите крстосници.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 27-Dec-2020 at 22:54
Originally posted by user8642

И за Коридор 8 Македонија има зимано пари неколкукратно па резултатот е никаков, така да тоа и не е баш мерило. Камо среќа да не сум во право и да ја немам оваа скепса, ама едноставно праксата досегаш така не натерала да очекуваме.

Не треба да дојде ЕБОР и да ти даде 70 милина евра и којзнае какви проекти за да спроведеш ослободена трета лента на Партизанска или да воведеш нови линии во градскиот превоз или да се згусти возниот ред на постоечките. Да не збориме па за тунел под плоштад или булевари како Цветан Димов или Првомајска за да може да се комплетираат коридорите како прет-потреба за идни вакви БРТ/ЛРТ/Трамвај измишљотини.


Сето ова што го кажуваш е така. Иди на првата страница од оваа нишка, во пост #5 горе-доле и иста поента сум имал како и ти во вториот параграф.

Сепак константноста и конзистентноста на најавите за БРТ, и фактот што проектот се движи (макар бавно) по некој логичен пат, а истовремено веќе влегува во посериозна фаза, ваљда се основа за мојот оптимизам.

Исто така на објективна скала на тежина и трошоци, сепак БРТ не е некој премногу тежок/комплициран/скап проект. На пример многу е полесно и поефтино да се реализира БРТ отколку ЛРТ со исти линии. Со оглед на капацитетот на Град Скопје за спроведување на проекти, овој факт пак иде во правец на поголем оптимизам во однос на претходни најави.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 27-Dec-2020 at 22:41
Originally posted by stef4o

Не ми е јасна баш поентава со БРТ-то,колку што разбирам ќе биде сочинето од 60-тина автобуси на метан или на што и да е и истите ќе возат по крајната лева лента на булеварите а постојките ќе бидат на место на средишното зеленило за сметка на тоа постојните линии на ЈСП ќе се укинат и десната лента ќе биде слободна за сите возила. Не ми е јасно во врска со ефикасноста во движењето поточно брзината на овој тип превоз,ако мора да застанува на семафори,да стои во истите колони и гужви под Транспортен и на други места...


Големи придобивки во однос на брзината на движење ќе бидат обезбедени од вакви фактори:

1. Непречено движење без разлика на гужвата, по ленти резервирани само за БРТ (физички одвоен коридор долж централната оска на булеварите)

2. Семафорите на крстосниците кадешто ќе поминува ќе бидат синхронизирани за да даваат приоритет на БРТ возилата.

3. Возила со голем капацитет и голем број врати, што ќе овозможи брз проток на луѓе и кратко стоење на станиците.

4. Централна контрола и синхронизација на возилата, со што би се осигурало дека во даден момент ќе има само едно возило на некоја станица.

5. Перформансите на возилата во однос на забрзувањето/забавувањето се многу важни за заштеда на време со оглед дека има постојано тргнување/застанување на станици. Хибриден погон (каков што е најавен) начелно овозможува добри перформанси на ова поле.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 27-Dec-2020 at 22:35
И за Коридор 8 Македонија има зимано пари неколкукратно па резултатот е никаков, така да тоа и не е баш мерило. Камо среќа да не сум во право и да ја немам оваа скепса, ама едноставно праксата досегаш така не натерала да очекуваме.

Не треба да дојде ЕБОР и да ти даде 70 милина евра и којзнае какви проекти за да спроведеш ослободена трета лента на Партизанска или да воведеш нови линии во градскиот превоз или да се згусти возниот ред на постоечките. Да не збориме па за тунел под плоштад или булевари како Цветан Димов или Првомајска за да може да се комплетираат коридорите како прет-потреба за идни вакви БРТ/ЛРТ/Трамвај измишљотини.

Ама полесно е да се тупи работата низ некои вакви вечни постапки и така е полесно да се има оправдување зашто не се решаваат тековно проблемите. Понекогаш ќе се обвини претходникот, понекогаш ќе се смисли нешто други, битно "купи ден, продај" од локални до локални избори. И тоа ни се повторува со неколку структури по ред во Скопје, абрем 20тина години како јас памтам.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 27-Dec-2020 at 22:04
Не ми е јасна баш поентава со БРТ-то,колку што разбирам ќе биде сочинето од 60-тина автобуси на метан или на што и да е и истите ќе возат по крајната лева лента на булеварите а постојките ќе бидат на место на средишното зеленило за сметка на тоа постојните линии на ЈСП ќе се укинат и десната лента ќе биде слободна за сите возила. Не ми е јасно во врска со ефикасноста во движењето поточно брзината на овој тип превоз,ако мора да застанува на семафори,да стои во истите колони и гужви под Транспортен и на други места...некако преоптимистично ми делува дека за 30 мин ќе оди на релација Аеродром-Ѓорче(така беше спомнато). Со БРТ фактички ќе се намали бројот на автобуси(Лаз и Итонг) или истите ќе се преусмерат на релација север југ додека и таму не се изгради БРТ. Во секој случај мислам дека ќе се реализира само не очекувам ништо поконкретно пред 2022,сигурно ќе има големи претумбации во возните редови и линии но веројатно тоа успат ќе го решаваат.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 27-Dec-2020 at 20:47
За реализирање, веројатно ќе се реализира, прашање е дали ќе биде како што треба.

Шилегов неколку пати рече дека автобуските линии ни се од 1984 и ќе се правел целосно нов концепт, веројатно ќе има сосема нови линии или постоечкиве ќе претрпат огромни промени, а дел ќе бидат укинати (5, 9...). Само што веќе се знаат двете БРТ линии, на првата ѝ се знаат и постојките (со можност проектантот да направи модификации), па веќе требаше да почне да се работи новиот концепт за автобуси.

Не знаеме и како ќе ги решат трасите каде мора да сообраќаат и БРТ и автобуси (пр. 57 на Рекорд), дали ќе возат по улица или по лентата за БРТ. Всушност 57 не е најдобар пример зашто Рекорд ќе стане пешачка зона, па ако има 57 таа ќе мора да вози по лентата за БРТ, а ако нема 57, лошо решение би било да мора да се менуваат 2 или 3 автобуса/БРТиња за траси кои сега се минуваат со еден автобус.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 27-Dec-2020 at 20:42
Originally posted by user8642

Ништо нема од БРТ, ЛРТ, квази-трамвај, метробус и слични будалаштини. Од време на време ќе се појави понекоја амбиција на актуелниот градоначалник и тоа све завршува во некој бунар со физбилити студии, планови, нацрти, процедури, бакрачи. И тоа е така децении, незнам зашто сега би требало да поверуваме дека овој пат "до толку е сигурна работата", само што не се остварила. Како уопште сеуште се третира оваа тема по медиуми на ваков начин кога нема никако да се опипа реален напредок.


Има реална основа да се надеваме дека БРТ ќе се реализира. ЕБОР има одобрено заем од 70 милиони евра за проектов (за инфраструктура и возила за двете линии). Владата исто така го има усвоено предлог законот за задолжувањето, па останува уште собранието да го одобри (не сум информиран, можеби веќе е помината и таа процедура), за да може и формално да се потпише договор со ЕБОР.

Друга работа е што, за разлика од други глупости што сме се изнаслушале на тема трам, ЛРТ и слично, овој пат откако почнаа подготвителните формалности, нема веќе лутање, бизарни идеи и менување на концептот секој ден, туку параметрите на проектот од тој момент останаа прилично конзистентни. Скромни, но конзистентни. Мислам дека и тоа дава одредена доза оптимизам.


Гаранција дека ќе се реализира секако нема. Има простор и за песимизам, особено затоа што тек се привршува со идејниот проект. А исто така за разлика од изјавите на политичарите, според документите што можат да се најдат на нет, системот во 2021 дефинитивно нема да биде оперативен, а веројатно нема ни да имаат почнато изведбени работи, туку сеуште ќе се работи на проектната документација. Линијата 1 би требало да бите оперативна тек од Q4 2022, а линијата 2 би требало да биде оперативна од Q4 2025.





Од друга страна овие подолги рокови делуваат посериозно од аспект на тоа дека за линијата 1, како алтернатива на сообраќајот во правец исток-запад би било идеално прво да се заврши булеварот АСНОМ низ Ќерамидница. За линијата 2 како алтернатива на сообраќајот во правец север-југ би било идеално прво да се заврши тунелот под Кале, како и планираната врска помеѓу Аеродром и Кисела вода со продолжување на улицата Народни Херои преку железничкото депо. До Q4/2022 и Q4/2025 има доволно време да се направат тие работи, дури и со нашево влечкање.


Edited by Cloverstack - 27-Dec-2020 at 20:51
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 27-Dec-2020 at 20:00
Во Македонија избори треба да има секоја година, за да се движи нешто, вака си чекаат 3 години, си спијат и на крај пред избори експресно се „реализира“ се...
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
David View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Feb-2020
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote David Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 27-Dec-2020 at 19:38
Originally posted by гитардемон

Добро во декември 2019 не знаевме за корона, веројатно пандемијата го одложи малку. И онака на секој рок даден од политичар кај нас треба да се додадат 1-2 години за да се добие реалниот рок, сега со короната 1-2 години одложување е премија!

Еве за тунелот под Водно немаше корона,кај е тунелот ?
Новиот луна парк ? Рекорд пешачка зона ? Модерни фасади ? Облакодери ? Нова Универзална ?? .....

Како бе секогаш на крај на мандат им текуваат 400 проекти а прв ден после доаѓање на власт живи ги нема.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 27-Dec-2020 at 18:39
Ништо нема од БРТ, ЛРТ, квази-трамвај, метробус и слични будалаштини. Од време на време ќе се појави понекоја амбиција на актуелниот градоначалник и тоа све завршува во некој бунар со физбилити студии, планови, нацрти, процедури, бакрачи. И тоа е така децении, незнам зашто сега би требало да поверуваме дека овој пат "до толку е сигурна работата", само што не се остварила. Како уопште сеуште се третира оваа тема по медиуми на ваков начин кога нема никако да се опипа реален напредок.

Edited by user8642 - 27-Dec-2020 at 18:40
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.270 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.