![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 42> |
Author | ||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Тоа е овој тип на руски локомотиви кој после изградбата на рафинерија влегоа во сопственост на МЖ. МЖ 667-001 тешка маневарка ![]() Постои и уште една МЖ 667-002 која не во функција |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Маневарка 710-662-8 сопственост на АД Скопски легури - Скопје ![]() Како што може да приметите во ознаката нема МЖ бидејќи маневарката работи само во кругот на фабриката. Фотографијата направена во Депо Лисиче на редовно одржување на истата. Истото би требало да има и во рудниците, но не би знаел дали се останати и во каква состојба |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Поголемите фабрики ТРЕБА да имаат маневарки за составување на товарните возови, но немаат. Колку што се сеќавам, во минатото скопската рафинерија имала 2 локомотиви на користење, но и тие сега се вратени на Железница. Како и да вртиме, Македонија има хронично мал број на локомотиви-маневарки, така да тешко дека фабриките имаат свои маневарки.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
МАРЈАН ваквите ознаки да не се некој остаток од прошлиот начин на организација каде што железницата беше едно прептпријатие монопол и со инфраструктура и со возен парк, па се барало начин приватниве вагони да се однесуваат како државни. И доколку Фершпед не е сопственик, тогаш може ли воопшто да биде ако сака или мора тука да има некои договори со МЖ-Т, што не ми е логично.
Инаку прашањето на Кловер не го одговоривме. дали има некоја од фабрикиве своја маневарка за во кругот на фабриката при утопар истовар на вагони?! |
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
Вагоните цистерни се сопственост на МЖ Транспорт,
а Фершпед е само корисник на тие цистерни.
За да имаат режим на користење во меѓународен транспорт како приватни вагони
ставена е ознаката на Фершпед и со тоа не влегуваат во паркот на вагони што може
да ги користи секоја железничка транспортна управа.
На некои вагон цистерни има ознака ЖИТ (железнички интегрален транспорт),
па и тие се сопственост на МЖ Транспорт, ама со режим на користење како приватни.
|
||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Регистрација во железница на нашата земја е MZ - Македонски железници со ознаките кој се исто така за Македонија (65), ако не е така би станало каракаша со потекло на некој вагон и негова дестинација, а на вагонот е фирмата на сопственикот
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
А зошто на вагоните има МЖ? Ако се нивна сопственост зошто би седело тоа МЖ? И друго ме интересира, на пример авионите на опашката имаат код во согласност со земјата (ние сме ZZ), а како се бележат возовите? Вака со МЖ? Дали тоа значи дека грчките приватни фирми на вагоните би имале ΟΣΕ, без разлика што не се нивни? Што ако некоја држава има повеќе од една фирма (како МЖ) тогаш кој код се пишува?
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Е, ова е тоа, и врзано со написот од другиот пост од Нова Македонија. Оцрни, растури а потоа земи бес пари Иначе Фершпед во приватизацијата лапна без пари огромен број цистерни па сега е главен транспортер, затоа секаде можеш да ги видиш тие цистерни. ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Веројатно работата се сведува на тоа зошто да инвестираат кога можат за релативно мали пари да ја „лапнат“ постоечката разработена фирма и плус со тоа сосема да го превземат бизнисот и во прво време да немаат конкуренција. На времето се слушаа муабети дека Минчо и Штерјо имале мерак за купување на МЖ транспорт.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Кловер интересно ти е прашањево а јас и ќе го надополнам, зашто компаниите не ја користат либерализацијата и можноста со своиј возен парк активно да влезат во железничкиот транспорт низ Македонија. Зашто на пример железарскитее компании воопшто да плаќаат на МЖ-Т за траснспорт кога може сами да регистрираат своја транспортна компанија или ај да не идеме до толку во ситници и на наменските компании еве да го оганичиме прашањето на шпедициите. Зашто во Македонија шпедициите не започнат масовно да навлезат со свој директен удел во транспортот и со свои локомотиви пошто нели либерализацијата тоа го дозволува?! Колку што знам тоа низ свет е случај, еве скоро се сеќавам имаше некое прашање слично за Schenker нели нешто Владимир прашуваше колку што се сеќавам со еден календар имаше забуна?!
Edited by lslcrew - 06-May-2009 at 17:21 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Не знам да ти кажам колку компании имаме со сопствени вагони, но Фершпед дефинитивно има (што не е ништо невообичаено за шпедитерска компанија) и нивните цистерни се навистина честа глетка по нашиве пруги.
Е сега да искористам прилика и јас да ги прашам поинформираните - дали има некоја фирма (на пример како железара или рафинеријата) која има своја маневарка за сопствениот товарен терминал? |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Цистернава е сликана на косово, сликава е од веб-страната на косовски желеници. Е сега ме буни ова Фершпед-Скопје што го пишува. Дали Фершепед (и други компании) поседуваат сопствени вагони, и а ко ги има тогаш колку такви компании имаме со свои возни паркови?!
![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() По изглед се потполно исти 642 и 643, разликата е во срцето серија 642 снага 606 kW - 826 ks, вкупна маса 64.0 t серија 643 снага 680 kW - 925 ks, вкупна маса 67.2 t - Во овој момент мислам дека се во оператива МЖ 642-006; 642-178 (обновена скоро која не е уште во промет); 642-180; МЖ 643-005 или остануват 3 (со букви ТРИ). Така да оваа инвестиција насушно ни треба. - Репарацијата се врши во Словенија - Centralne Delavnice (дел од Словенски железници) а најветоватно во Марибор каде е погонот за дизел локомотиви. - Незнам тачно за моторите но не е чудо да се стават потполно нови, бидејќи овие шасии се оголени - Чинењето, за тоа не би знаел, како и да е, во мил. ЕУР. Еве го тој погон за обнова во Марибор, со истите лок на сликата ![]() фото: LJ363 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Твојата омилена маневарка? ![]() (Последната нели е исто 642? Ако не, кои се разликите?) Неколку прашања: - колку вакви моментално ни се во функција? - имаш ли повеќе податоци за субјектот што ќе ја врши репарацијата? - гледам на овие четири им фали цел мотор, па каков е планот за тој дел? - колку ќе чини обновата на овие четири маневарки? Edited by Cloverstack - 01-May-2009 at 17:37 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Еве ја едната добра вест (остануват усте две)
СЕ ОБНОВУВА ВОЗНИОТ ПАРК Деновиве тргнува конвој од Скопје за Марибор со натоварени 4 маневарки кои идат на обнова. MZ 642-104 ![]() MZ 642-121 ![]() MZ 642-182 ![]() MZ 643-007 ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Пескарење се користи за да се обезбеди триење колку што знам пред се при лизгави шини, поголеми нагиби и слично. Плус тоа како што кажа Марјан не се користи само за кочење туку и за влеча. Не ми е познат степенот на оштетување што настанува, но сигурно позитивните страни на пескарењето се појаки, инаку не би се користело стандардно во цел свет. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Тие машини се која за исправување на пруга која за хоризонтална нивелација ... сите се слични и најважно много ружни па стално ми бега погледот од нив, а со тоа и интересот. ![]() ![]()
Секоја локомотива го има тој канистер-контејнер за песок кој како гледаме на сликата не е некој фактор во тежина за потрошувачката. Истото го имаат и брзи и спори !!. тоа се употребува најчесто само на тргнување на тешки композиции и на узбрдици, не нон-стоп. ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
А зашто воопшто да се користи пескарење. Така дополнително само се раскопуваат и тркалата и венците и шините. Зашто едноставно не се почне со кочење порано, а пескарењето да биде само за кочење во итни случаеви?!
|
||
![]() |
||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|
Само сум слушнал за пескарење но не сум знаел зошто е. Како влијае тежината на овие контејнери на горивната економичност? И дали секој воз мора да има контејнери со песок?
И како е решен истиот тој проблем кај брзите возови? |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |