build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 07-May-2009 at 18:57
Originally posted by BOJAN

... Колку што се сеќавам, во минатото скопската рафинерија имала 2 локомотиви на користење, но и тие сега се вратени на Железница.,.

Тоа е овој тип на руски локомотиви кој после изградбата на рафинерија влегоа во сопственост на МЖ.

МЖ 667-001 тешка маневарка



Постои и уште една МЖ 667-002 која не во функција
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 07-May-2009 at 18:34
Originally posted by lslcrew

... Инаку прашањето на Кловер не го одговоривме. дали има некоја од фабрикиве своја маневарка за во кругот на фабриката при утопар истовар на вагони?!


Маневарка 710-662-8 сопственост на АД Скопски легури - Скопје



Како што може да приметите во ознаката нема МЖ бидејќи маневарката работи само во кругот на фабриката.
Фотографијата направена во Депо Лисиче на редовно одржување на истата.

Истото би требало да има и во рудниците, но не би знаел дали се останати и во каква состојба
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 07-May-2009 at 16:27
Originally posted by lslcrew

Зашто на пример железарските компании воопшто да плаќаат на МЖ-Т за траснспорт кога може сами да регистрираат своја транспортна компанија или ај да не идеме до толку во ситници и на наменските компании еве да го ограничиме прашањето на шпедициите. Зашто во Македонија шпедициите не започнат масовно да навлезат со свој директен удел во транспортот и со свои локомотиви?
  Шпедициите и големите компании тоа нека го прават кога ти ќе работиш во МЖ и гледам дека многу е лесно од страна вака да се пишува и коментира!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 07-May-2009 at 10:32
Поголемите фабрики ТРЕБА да имаат маневарки за составување на товарните возови, но немаат. Колку што се сеќавам, во минатото скопската рафинерија имала 2 локомотиви на користење, но и тие сега се вратени на Железница. Како и да вртиме, Македонија има хронично мал број на локомотиви-маневарки, така да тешко дека фабриките имаат свои маневарки.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 07-May-2009 at 10:20
МАРЈАН ваквите ознаки да не се некој остаток од прошлиот начин на организација каде што железницата беше едно прептпријатие монопол и со инфраструктура и со возен парк, па се барало начин приватниве вагони да се однесуваат како државни. И доколку Фершпед не е сопственик, тогаш може ли воопшто да биде ако сака или мора тука да има некои договори со МЖ-Т, што не ми е логично.

Инаку прашањето на Кловер не го одговоривме. дали има некоја од фабрикиве своја маневарка за во кругот на фабриката при утопар истовар на вагони?!
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 07-May-2009 at 06:11
Вагоните цистерни се сопственост на МЖ Транспорт,
а Фершпед е само корисник на тие цистерни.
 
За да имаат режим на користење во меѓународен транспорт како приватни вагони
ставена е ознаката на Фершпед и со тоа не влегуваат во паркот на вагони што може
да ги користи секоја железничка транспортна управа.
 
На некои вагон цистерни има ознака ЖИТ (железнички интегрален транспорт),
па и тие се сопственост на МЖ Транспорт, ама со режим на користење како приватни.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 06-May-2009 at 19:21
Регистрација во железница на нашата земја е MZ - Македонски железници со ознаките кој се исто така за Македонија (65), ако не е така би станало каракаша со потекло на некој вагон и негова дестинација, а на вагонот е фирмата на сопственикот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 06-May-2009 at 19:12
А зошто на вагоните има МЖ? Ако се нивна сопственост зошто би седело тоа МЖ? И друго ме интересира, на пример авионите на опашката имаат код во согласност со земјата (ние сме ZZ), а како се бележат возовите? Вака со МЖ? Дали тоа значи дека грчките приватни фирми на вагоните би имале ΟΣΕ, без разлика што не се нивни? Што ако некоја држава има повеќе од една фирма (како МЖ) тогаш кој код се пишува?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 06-May-2009 at 19:02
Originally posted by Cloverstack

Веројатно работата се сведува на тоа зошто да инвестираат кога можат за релативно мали пари да ја „лапнат“ постоечката разработена фирма и плус со тоа сосема да го превземат бизнисот и во прво време да немаат конкуренција. На времето се слушаа муабети дека Минчо и Штерјо имале мерак за купување на МЖ транспорт.

Е, ова е тоа, и врзано со написот од другиот пост од Нова Македонија.

Оцрни, растури  а потоа земи бес пари

Иначе Фершпед во приватизацијата лапна без пари огромен број цистерни па сега е главен транспортер, затоа секаде можеш да ги видиш тие цистерни.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 06-May-2009 at 17:26
Веројатно работата се сведува на тоа зошто да инвестираат кога можат за релативно мали пари да ја „лапнат“ постоечката разработена фирма и плус со тоа сосема да го превземат бизнисот и во прво време да немаат конкуренција. На времето се слушаа муабети дека Минчо и Штерјо имале мерак за купување на МЖ транспорт.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 06-May-2009 at 17:20
Кловер интересно ти е прашањево а јас и ќе го надополнам, зашто компаниите не ја користат либерализацијата и можноста со своиј возен парк активно да влезат во железничкиот транспорт низ Македонија. Зашто на пример железарскитее компании воопшто да плаќаат на МЖ-Т за траснспорт кога може сами да регистрираат своја транспортна компанија или ај да не идеме до толку во ситници и на наменските компании еве да го оганичиме прашањето на шпедициите. Зашто во Македонија шпедициите не започнат масовно да навлезат со свој директен удел во транспортот и со свои локомотиви пошто нели либерализацијата тоа го дозволува?! Колку што знам тоа низ свет е случај, еве скоро се сеќавам имаше некое прашање слично за Schenker нели нешто Владимир прашуваше колку што се сеќавам со еден календар имаше забуна?!


Edited by lslcrew - 06-May-2009 at 17:21
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 06-May-2009 at 17:10
Не знам да ти кажам колку компании имаме со сопствени вагони, но Фершпед дефинитивно има (што не е ништо невообичаено за шпедитерска компанија) и нивните цистерни се навистина честа глетка по нашиве пруги.

Е сега да искористам прилика и јас да ги прашам поинформираните - дали има некоја фирма (на пример како железара или рафинеријата) која има своја маневарка за сопствениот товарен терминал?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 06-May-2009 at 15:00
Цистернава е сликана на косово, сликава е од веб-страната на косовски желеници. Е сега ме буни ова Фершпед-Скопје што го пишува. Дали Фершепед (и други компании) поседуваат сопствени вагони, и а ко ги има тогаш колку такви компании имаме со свои возни паркови?!


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 01-May-2009 at 21:51
Previous
По изглед се потполно исти 642 и 643, разликата е во срцето

серија 642
снага 606 kW - 826 ks, вкупна маса 64.0 t

серија 643
снага 680 kW - 925 ks, вкупна маса 67.2 t

- Во овој момент мислам дека се во оператива МЖ 642-006; 642-178 (обновена скоро која не е уште во промет); 642-180; МЖ 643-005 или остануват 3 (со букви ТРИ). Така да оваа инвестиција насушно ни треба.
- Репарацијата се врши во Словенија - Centralne Delavnice (дел од Словенски железници) а најветоватно во Марибор каде е погонот за дизел локомотиви.
- Незнам тачно за моторите но не е чудо да се стават потполно нови, бидејќи овие шасии се оголени
- Чинењето, за тоа не би знаел, како и да е, во мил. ЕУР.

Еве го тој погон за обнова во Марибор, со истите лок на сликата


фото: LJ363
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 01-May-2009 at 17:36


Твојата омилена маневарка? Big%20smile
(Последната нели е исто 642? Ако не, кои се разликите?)

Неколку прашања:
- колку вакви моментално ни се во функција?
- имаш ли повеќе податоци за субјектот што ќе ја врши репарацијата?
- гледам на овие четири им фали цел мотор, па каков е планот за тој дел?
- колку ќе чини обновата на овие четири маневарки?


Edited by Cloverstack - 01-May-2009 at 17:37
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 01-May-2009 at 15:08
Еве ја едната добра вест (остануват усте две)

СЕ ОБНОВУВА ВОЗНИОТ ПАРК

Деновиве тргнува конвој од Скопје за Марибор со натоварени 4 маневарки кои идат на обнова.

MZ 642-104



MZ 642-121



MZ 642-182



MZ 643-007

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 29-Apr-2009 at 15:51
Originally posted by La Linea

Само сум слушнал за пескарење но не сум знаел зошто е. Како влијае тежината на овие контејнери на горивната економичност? И дали секој воз мора да има контејнери со песок?

И како е решен истиот тој проблем кај брзите возови?
Со оглед на тежината на железничките композиции, дополнителната тежина на песокот е веројатно занемарлива. Брзите возови (ако мислиш на TGV, ICE и сличните) веројатно немаат преголема потреба од оваа мерка бидејќи каде што се движат со големи брзини тоа се специјално оспособени пруги меѓудругото и без значителни нагиби. Овие гарнитури имаат и многу погонски осовини (засебни електромотори за сите осовини долж гарнитурата) за разлика од тешките товарни композиции кои за придвижување се зависни исклучиво од погонските осовини на локомотивата.

Originally posted by lslcrew

А зашто воопшто да се користи пескарење. Така дополнително само се раскопуваат и тркалата и венците и шините. Зашто едноставно не се почне со кочење порано, а пескарењето да биде само за кочење во итни случаеви?!

Пескарење се користи за да се обезбеди триење колку што знам пред се при лизгави шини, поголеми нагиби и слично. Плус тоа како што кажа Марјан не се користи само за кочење туку и за влеча. Не ми е познат степенот на оштетување што настанува, но сигурно позитивните страни на пескарењето се појаки, инаку не би се користело стандардно во цел свет.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 29-Apr-2009 at 15:47
Originally posted by Cloverstack

Прв пат ја гледам онаа машина во средината... дали некој има подобра фотка и/или знае за што служи?

Тие машини се која за исправување на пруга која за хоризонтална нивелација ... сите се слични и најважно много ружни па стално ми бега погледот од нив, а со тоа и интересот. Smile



Originally posted by La Linea

Само сум слушнал за пескарење но не сум знаел зошто е. Како влијае тежината на овие контејнери на горивната економичност? И дали секој воз мора да има контејнери со песок?

И како е решен истиот тој проблем кај брзите возови?

Секоја локомотива го има тој канистер-контејнер за песок кој како гледаме на сликата не е некој фактор во тежина за потрошувачката.
Истото го имаат и брзи и спори !!. тоа се употребува најчесто само на тргнување на тешки композиции и на узбрдици, не нон-стоп.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 29-Apr-2009 at 15:21
А зашто воопшто да се користи пескарење. Така дополнително само се раскопуваат и тркалата и венците и шините. Зашто едноставно не се почне со кочење порано, а пескарењето да биде само за кочење во итни случаеви?!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 29-Apr-2009 at 13:42
Само сум слушнал за пескарење но не сум знаел зошто е. Како влијае тежината на овие контејнери на горивната економичност? И дали секој воз мора да има контејнери со песок?

И како е решен истиот тој проблем кај брзите возови?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.223 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.