build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 18-Oct-2014 at 21:45
На првиот тендер никој не беше заинтересиран за градење на административната зграда, каде што требаше да има и деловен простор за инвеститорот. Не знам дали имаше втор.

Инаку не ја знам точно твојата ситуација, меѓутоа попуст од 30% следува за легитимацијата к-13б, и многу битно попустот важи на цената за еден правец. Попуст на повратната карта е веќе вклучен и затоа не се пресметува на повратна карта. Летово имаше некоја промоција за легитимација за млади која изнесуваше 50% попуст, па можеби за таа збориш, но пак ќе кажам попустот изнесува на цената на еден правец.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 18-Oct-2014 at 19:30
А што се случи со тендерот од Железници што беше објавен за изградба на нова административна зграда?Пред 3 недели кога врнеше дожд бидејќи во билетара во Штип ми наплатија карта поскапо од што требаше (неможев да се докажам со тој дека со картичката за млади попустот е 50 а не 30%) влегов во административниот дел на Железници да пријавам и внатре од таванот буквално течеше вода.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 18-Oct-2014 at 19:23
Originally posted by Џоле

Во секој случај парите што се одвојуваат за реконструкција на еден важен инфраструктурен објект се малку кога ќе се земе предвид износот одвоен за панорамската глупост што ќе го засени Камениот мост, еден од симболите на Скопје. Од другата страна веќе успеаја да го покријат Камениот мост со мостот Око и т.н. „Мост на уметноста“, а сега и од оваа страна ќе го уништат погледот кон него. Но да не забегувам, износот што се одвои за реконструкцијата на железничката станица (според мене) е срамен. Со тие пари не можат да се решат ни основните проблеми на станицата, а да не спомнувам некакво осовременување (модерна технологија, дисплеи, автомати за купување карти итн.)


Eдна слика, илјада зборови:

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 18-Oct-2014 at 19:17
Во секој случај парите што се одвојуваат за реконструкција на еден важен инфраструктурен објект се малку кога ќе се земе предвид износот одвоен за панорамската глупост што ќе го засени Камениот мост, еден од симболите на Скопје. Од другата страна веќе успеаја да го покријат Камениот мост со мостот Око и т.н. „Мост на уметноста“, а сега и од оваа страна ќе го уништат погледот кон него. Но да не забегувам, износот што се одвои за реконструкцијата на железничката станица (според мене) е срамен. Со тие пари не можат да се решат ни основните проблеми на станицата, а да не спомнувам некакво осовременување (модерна технологија, дисплеи, автомати за купување карти итн.)

Edited by Џоле - 18-Oct-2014 at 19:18
За сè има вторпат
Back to Top
CenterCityKid View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote CenterCityKid Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 18-Oct-2014 at 19:02
Decki, jas mislam ova ne e uste gotovo, neli treba tek vo Maj da se zavrsi, taka da prerano ste so komentarite. Ako se zeme deka so sekoj proekt ima kasnenje, ovie mozebi i skoro godina imaat uste
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 18-Oct-2014 at 14:54
Интересно, за споменици и фасади се одвојуваат по 10 милиони евра, а за Железничката станица само 800 000 евра...
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 18-Oct-2014 at 14:00
Треба да се вработат и security персонал затоа што се почесто гледам како студенти претрчуваат по пругите на железничка абер немаат. Тоа е катастрофа. А мислам дека и металната конструкција треба бар да се обои затоа што вака изгледа онака
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 18-Oct-2014 at 13:35
До сега воопшто не сум задоволен. Се изгледа старо. Ај да видиме дали ќе има малку освежување на просториите со боја.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 18-Oct-2014 at 07:06
11.10.2014








23ka.wordpress.com
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 11-Oct-2014 at 03:17


Друже, неможе никаде да се спомне тоа затоа што тоа нема ни да го има
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 10-Oct-2014 at 20:30
Originally posted by jyvation


Со проектот, информира, е предвидена изградба на два нови лифта за качување на патниците на пероните, нов лифт платформа за лица со инвалидитет и за патници со поголем багаж, подигнување на нивото на постоечките перони за 55 сантиметри, односно на ниво на платформата на вагонот. Ќе има нов информациски систем и систем за разглас, електронски систем за влез во станицата, приспособување на паркинг просторот, подобрување на осветлувањето и климатизацијара, изработка на специјални ребрасти патеки за слепите лица, како и звучни сигнали.

http://www.sitel.mk/zheleznichkata-stanica-vo-skopje-do-maj-so-nov-izgled


Сѐ ќе има, само никаде не е споменато дали ќе има нови вагони и возови што не доцнат.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 10-Oct-2014 at 19:56
Железничката станица во Скопје до мај со нов изглед



Железничката станица во Скопје најдоцна до мај следната година ќе добие нов лик. Проектот за реновирање на станицата ќе го подобри севкупниот квалитет на услуги за патниците и зголемување на техничките стандарди и капацитети на станицата, најави директорот на МЖ Инфраструктура Ирфан Асани, при денешниот увид на градежните активности.

Проектот за реновирањето го изготви германската фирма „Гронтмеј“, а реализацијата ќе чини 2,9 милиони евра, обезбедени од ЕУ преку ИПА фондовите.

- Железничката станица во Скопје, која беше пуштена во употреба пред 33 години, во тоа време претставуваше најмодерен сообраќаен центар не само во Македонија, туку и пошироко на Балканот. Станицата низ која дневно поминуваа по 70 воза и околу 7.000 патници со својот специфичен изглед и градба претставуваше врв на архитектурата за тоа време. Од тогаш немало ниту еден поголем инвестициски зафат, а сегашните активности ќе придонесат за враќање на нејзиниот сјај, изјави Асани.

Во подобрување на квалитетот на услугите за патниците, посочи, акцентот е ставен на патниците со инвалидитет, намалена мобилност и специјални потреби.

Со проектот, информира, е предвидена изградба на два нови лифта за качување на патниците на пероните, нов лифт платформа за лица со инвалидитет и за патници со поголем багаж, подигнување на нивото на постоечките перони за 55 сантиметри, односно на ниво на платформата на вагонот. Ќе има нов информациски систем и систем за разглас, електронски систем за влез во станицата, приспособување на паркинг просторот, подобрување на осветлувањето и климатизацијара, изработка на специјални ребрасти патеки за слепите лица, како и звучни сигнали.

http://www.sitel.mk/zheleznichkata-stanica-vo-skopje-do-maj-so-nov-izgled
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 29-Sep-2014 at 19:34
Оваа табла за возење на велосипеди по перонот има историска вредност Ѓоко!

Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 29-Sep-2014 at 18:54
Станицата во Битола:








Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 29-Sep-2014 at 17:43
Ајде, тоа за изградба на пруга, очигледно сме ептен заостанати, па не не бива, ама оформување на приградска мрежа (на пруги кои веќе ги има) и изградба на крак до Аеродромот, кој би бил вклучен во рамки на оваа Приградска железница, е тоа и те како може да се спроведе и тоа со многу малку пари и ова е тоа што најмногу ме лути.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 29-Sep-2014 at 03:34


Убаво е да сонуваш вакви работи, само што тука чим се разбудиш одма сфаќаш дека се било и останува само на сон
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 29-Sep-2014 at 01:24
Чисто онака, автопатот од Миладиновци до Штип да беше пруга и еден крак до Струмица?М и падна напамет во барање изговори како би проработиле и петте други перони, некако и некогаш.
Или (при)градска железница од Волково до Зелениково (Велес), од Tранспортен центар до Аеродром АВ, (Тетово)-Радуша-ЃП-Маџари-Миладиновци-(Куманово)...

Edited by Тркало - 29-Sep-2014 at 01:24
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 28-Sep-2014 at 19:06
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 13-Sep-2014 at 01:30
Previous
 
Ама не постои нов перон на Железничка Станица Скопје.
 
И јас не се викам Драги. Big%20smile


Edited by Dexter26 - 13-Sep-2014 at 01:30
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 12-Sep-2014 at 23:28
ФОТОСТОРИЈА: РЕКОНСТРУКЦИЈАТА ВО ПОЛН ЕК
Драги, те чекам на новиот перон на железничка!

12 септември 2014 - 14:59
Екипата на ВЕЧЕР беше во обиколка на Железничката станица со цел да видиме како напредуваат градежните работи. На терен можеше да се види дека два од пероните се готови, останува уште обнова на последниот, нивно поплочување, како и набавка на лифтовите и уредување на ентериерот


Реконструкцијата на Железничката станица во Скопје која започна да се реновира од пред два месеци е во полн ек. Првиот перон е целосно реконструиран при што е подигната подлогата за околу 30 сантиметри поради набавката на новите вагони кои ќе бидат повисоки од постојните. Работниците деновиве ќе завршат и со реконструкцијата на третиот, а последен ќе се обновува вториот перон.

Екипата на ВЕЧЕР беше на Железничката станица да види до каде се градежните работи. Претставници од конзорциумот "Инком инженеринг", "Бонор инженеринг" и "Глобочки инженеринг" кои ги изведуваат градежните работи велат дека во оваа фаза се завршени најгрубите градежни зафати како санирање на подлогите и просториите, инсталацијата, а во наредниот период ќе се работи на поплочување и ентериерното средување.

Од таму велат дека досега сработеното опфаќа половина од обемот на работа што се однесува на градежниот дел, а во наредниот период ќе следуваат поголемите финансиски зафати кои ќе ја вклучуваат набавката на лифтови, ескалаторите, плочките.

- Се обновува делот од Железничката станица што го користат патниците, а не деловните простории. Значи, се воведуваат рампи за инвалиди, лифтови, ескалатори пред се за лицата што не можат да ги користат скалите. Се обновува билетарницата, контролната соба, чекалните. Останатиот дел од Железничка само ќе се исчисти. Во моментов се чека Железничка да одлучи во која боја ќе бидат плочките што ќе се лепат на пероните, посочи претставникот од конзорциумот.

Железничката станица се обновува по 33 години, а вкупната инвестиција е предвидена да изнесува 2,9 милиони евра од кои 85 проценти се европски пари, додека останатите се од домашно задолжување. Комплетно нов лик Железничката треба да добие најдоцна до пролет. (С.М.)

фото: Д.Митрески



Два перона завршени



Бетонот се носи со колички



Пероните се со воздушен под




Два лифта до пероните





Тоалетите речиси готови






http://vecer.mk/skopska/dragi-te-chekam-na-noviot-peron-na-zheleznichka
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.