build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железницата низ историјата

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 15161718>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 19-Jan-2009 at 19:49
pa nigde ne pisuva skopje )))
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 19-Jan-2009 at 19:40


Види го возниот ред

Pay atention малце! Bash Big%20smile
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 19-Jan-2009 at 19:28
ova znaci deka pominuvalo i niz skopje ili ne? posto SKOPJE ne pisuva nigde na mapata
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 19-Jan-2009 at 18:12
Еве го и плакатот од тоа време на Simplon Orient Express


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 19-Jan-2009 at 18:05
Обично ги купувам од e-bay или Delcampe нарочито оние за теснолинејката во МК обично се од 2-12 евра

„Подобро врапце во рака неголи слон на гранка“ Big%20smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 19-Jan-2009 at 17:56
od net ja najdov, slobodno kolekcioniraj ja nekade vo nekoj folder
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 19-Jan-2009 at 17:13
Прекрасна фотографија, таа е снимена некаде околу 1916-18 по униформите на војската.

Во секој случај тој воз би требало да изгледа слично, а проектот е крстен Симплон Македонија по едниот крак кој идел низ Македонија од легендарниот Orient Express, и бил наименуван Simplon-Orient Express.



П.С. Дали фотографијата ти е од нет или ја имаш ?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 19-Jan-2009 at 12:58
Vladimir @ dali ovoj voz e toj za koj mislis deka treba da se obnovi i pusti vo upotreba mislam za ovie parnite vozovi :
Eve  najdov edna stara cestitka od vozot vo veles ako e toj istiot .



"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 17-Jan-2009 at 05:00

http://www.railway-technical.com/whlbog.shtml 

ок ме разбираш на што мислам. малку ми е сомнително дека уште на почетокот тркалата биле свиени иако за тоа размислувале пред три века, но неможам да најдам податок чив е овој изум со заоблувањата!  е сега колку што можам да видам од пресекот горе во почетокот изгледа како дисковите да биле рамни, незнам најдов нешто на нет, но не сум сигурен дека тоа е тoчно...

http://neil.fraser.name/news/2003/05/29/ 

поентата ми беше дали уште тогаш во времето на пареата дисковите односно лежиштата на тркалата имале заоблувања кои нормално го намалуваат триењето (и галамата Smile) а со тоа ја зголемуваат брзината!     



Edited by beTon - 17-Jan-2009 at 05:10
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 17-Jan-2009 at 03:38
На самиот почеток се сватило ова. И сликата од системот од 1881 е баш тоа да се ублажи триењето.


Или шематски

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 17-Jan-2009 at 03:30
Thumbs%20Up тоа е тоа, но дали дали ова заоблување и порано постоело кај тркалата или е нешто што во дваесетиот век го примениле! еве го одговорот уште на почеток биле стокмени така http://library.thinkquest.org/18222/root/story2/page1/page1.htm
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 17-Jan-2009 at 03:21
Во никој случај - крути (пушка прави), се прилагодуваат кон кривината и парните локомотиви како и денешните, кој повеќе кој помалку.

На ова ли мислиш

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 17-Jan-2009 at 03:09

Originally posted by lslcrew

Што се однесува до радиусите кои ги совладуваат возовите сега малку испомеша и чиста физика! Постарите пруги имале и помали радиуси кои што лесно можеле да се совладаат. Денеска мислам дека најмалите радиуси се 250 метри што е дури и ретко. Низ Македонија најмалите се околу 300 метри. Чим вакви релативно мали радиуси се совладливи сигурно не е проблем за локомотивата за заврти некој радиус од 500 метри без дополнителен систем за вртење на тркалата.

не ми е малку јасно што каде и како сум испомешал, но за да воз совлада кривина убаво кажува линкот дека треба и лежиштата на тркалата да имаат заоблување, односно да не бидат рамни!

@ Владимир значи да се вратам на првото мое прашање! лежиштата на тркалата и кај парниве локомотиви имале заоблување(не биле пушка прави), односно попрецизно, кога, дали и колку ова со тркалата влијаело брзо да се совладуваат поголеми завои на времето, или за тоа цела заслуга ја има системот што го посочи горе! 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 17-Jan-2009 at 02:57
Originally posted by beTon

да но од она што го имам читано мислам дека првите пруги биле пушка прави

Освен лок. на Стивенсон - Rocket која идела на дрвени прави шини.

Originally posted by beTon

затоа и прашувам дали има тоа некаква врска и со нашиве антиквитети, незнам колкави завои можеле да совладаат тогаш но за да го сторат тоа освен ситемов

Минимални радиуси на кривините изнесувале 30°-35°

Originally posted by beTon

и тркалата треба да имаат заоблување http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070522102829AASzBDH .

Тоа е веќе физика, дали да ја отвараме. Иначе во контекст на тоа на одредено време се менуват венците на тркалата на лок и вагоните, од триењето.

Originally posted by beTon

кога веќе паднавме на муабет за тркалата кај нагибните возови има некој посебен систем или само вагонот се навалува?

Потпуно исто ко и старите, и таму се абат тркалата, но со нагибност на композицијата се добива во брзина на кривините.

----
Еве веќе има и побрз одговор од lslcrew


Edited by Vladimir P - 17-Jan-2009 at 03:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 17-Jan-2009 at 02:41
Како прво незнам од кај ти е информацијава дека сите пруги биле пушка прави?!Dunno

Што се однесува до радиусите кои ги совладуваат возовите сега малку испомеша и чиста физика! Постарите пруги имале и помали радиуси кои што лесно можеле да се совладаат. Денеска мислам дека најмалите радиуси се 250 метри што е дури и ретко. Низ Македонија најмалите се околу 300 метри. Чим вакви релативно мали радиуси се совладливи сигурно не е проблем за локомотивата за заврти некој радиус од 500 метри без дополнителен систем за вртење на тркалата.

Што се однесува до нагибот, мора да биде во зависност од просечната брзина со која се вози низ кривината.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 17-Jan-2009 at 02:30
да но од она што го имам читано мислам дека првите пруги биле пушка прави затоа и прашувам дали има тоа некаква врска и со нашиве антиквитети, незнам колкави завои можеле да совладаат тогаш но за да го сторат тоа освен ситемов и тркалата треба да имаат заоблување http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070522102829AASzBDH . кога веќе паднавме на муабет за тркалата кај нагибните возови има некој посебен систем или само вагонот се навалува?

Edited by beTon - 17-Jan-2009 at 02:31
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 17-Jan-2009 at 02:11
Originally posted by beTon

добро ова антиквитетите имале заоблени површини по тркалата или рамни, мислам дека во прво време кривини не фаќале, дали Владимир!? 


Незнам дали добро те разбрав, но ако мислиш како фаќале кривини тогаш еве еден систем KLIEN-LINDNER кој е од 1881 година, кој се на нашите 99.4 две лок.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 17-Jan-2009 at 01:55

добро ова антиквитетите имале заоблени површини по тркалата или рамни, мислам дека во прво време кривини не фаќале, дали Владимир!? 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 17-Jan-2009 at 01:35
Тешко е да се одговори колку трошат

Прво треба да постигне „работна температура“ додека се загрее водата, и го створи одредениот притисок
Квалитетот на јагленот, лигнит или камен јаглен.
Одржување во ладен режим

Иначе оваа локомотива е отприлика 625 kW (850 KS) - 770 kW (1050 KS), знае да повлече 220 тони патнички вагони со брзина од 80 km/c
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 17-Jan-2009 at 00:11
Владимир да не знаеш одприлика колку трошат локомотиви?! И у јаглед и у киловати?!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 15161718>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.121 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.