![]() |
![]() |
![]() |
Железницата низ историјата |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 15161718> |
Author | ||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|||
pa nigde ne pisuva skopje
![]() |
||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Види го возниот ред Pay atention малце! ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|||
ova znaci deka pominuvalo i niz skopje ili ne? posto SKOPJE ne pisuva nigde na mapata
![]() |
||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Еве го и плакатот од тоа време на Simplon Orient Express
![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Обично ги купувам од e-bay или Delcampe нарочито оние за теснолинејката во МК обично се од 2-12 евра
„Подобро врапце во рака неголи слон на гранка“ ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Прекрасна фотографија, таа е снимена некаде околу 1916-18 по униформите на војската.
Во секој случај тој воз би требало да изгледа слично, а проектот е крстен Симплон Македонија по едниот крак кој идел низ Македонија од легендарниот Orient Express, и бил наименуван Simplon-Orient Express. ![]() П.С. Дали фотографијата ти е од нет или ја имаш ? |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|||
Vladimir @ dali ovoj voz e toj za koj mislis deka treba da se obnovi i pusti vo upotreba mislam za ovie parnite vozovi :
Eve najdov edna stara cestitka od vozot vo veles ako e toj istiot . ![]() |
||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
ок ме разбираш на што мислам. малку ми е сомнително дека уште на почетокот тркалата биле свиени иако за тоа размислувале пред три века, но неможам да најдам податок чив е овој изум со заоблувањата! е сега колку што можам да видам од пресекот горе во почетокот изгледа како дисковите да биле рамни, незнам најдов нешто на нет, но не сум сигурен дека тоа е тoчно...
поентата ми беше дали уште тогаш во времето на пареата дисковите односно лежиштата на тркалата имале заоблувања кои нормално го намалуваат триењето (и галамата Edited by beTon - 17-Jan-2009 at 05:10 |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
На самиот почеток се сватило ова. И сликата од системот од 1881 е баш тоа да се ублажи триењето.
![]() Или шематски ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Во никој случај - крути (пушка прави), се прилагодуваат кон кривината и парните локомотиви како и денешните, кој повеќе кој помалку.
На ова ли мислиш ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
@ Владимир значи да се вратам на првото мое прашање! лежиштата на тркалата и кај парниве локомотиви имале заоблување(не биле пушка прави), односно попрецизно, кога, дали и колку ова со тркалата влијаело брзо да се совладуваат поголеми завои на времето, или за тоа цела заслуга ја има системот што го посочи горе! |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Освен лок. на Стивенсон - Rocket која идела на дрвени прави шини.
Минимални радиуси на кривините изнесувале 30°-35°
Тоа е веќе физика, дали да ја отвараме. Иначе во контекст на тоа на одредено време се менуват венците на тркалата на лок и вагоните, од триењето.
Потпуно исто ко и старите, и таму се абат тркалата, но со нагибност на композицијата се добива во брзина на кривините. ---- Еве веќе има и побрз одговор од lslcrew Edited by Vladimir P - 17-Jan-2009 at 03:03 |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
![]() ![]() Што се однесува до радиусите кои ги совладуваат возовите сега малку испомеша и чиста физика! Постарите пруги имале и помали радиуси кои што лесно можеле да се совладаат. Денеска мислам дека најмалите радиуси се 250 метри што е дури и ретко. Низ Македонија најмалите се околу 300 метри. Чим вакви релативно мали радиуси се совладливи сигурно не е проблем за локомотивата за заврти некој радиус од 500 метри без дополнителен систем за вртење на тркалата. Што се однесува до нагибот, мора да биде во зависност од просечната брзина со која се вози низ кривината. |
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
да но од она што го имам читано мислам дека првите пруги биле пушка прави затоа и прашувам дали има тоа некаква врска и со нашиве антиквитети, незнам колкави завои можеле да совладаат тогаш но за да го сторат тоа освен ситемов и тркалата треба да имаат заоблување http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070522102829AASzBDH . кога веќе паднавме на муабет за тркалата кај нагибните возови има некој посебен систем или само вагонот се навалува?
Edited by beTon - 17-Jan-2009 at 02:31 |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Незнам дали добро те разбрав, но ако мислиш како фаќале кривини тогаш еве еден систем KLIEN-LINDNER кој е од 1881 година, кој се на нашите 99.4 две лок. ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
добро ова антиквитетите имале заоблени површини по тркалата или рамни, мислам дека во прво време кривини не фаќале, дали Владимир!? |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Тешко е да се одговори колку трошат
Прво треба да постигне „работна температура“ додека се загрее водата, и го створи одредениот притисок Квалитетот на јагленот, лигнит или камен јаглен. Одржување во ладен режим Иначе оваа локомотива е отприлика 625 kW (850 KS) - 770 kW (1050 KS), знае да повлече 220 тони патнички вагони со брзина од 80 km/c |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 15161718> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |