![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 45> |
Author | ||
Delyno ![]() Newbiе ![]() Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Е сигурно посиромашните земји добиваат повеќе отколку даваат, барем поради Кохезивниот фонд. Edited by Delyno - 24-Apr-2012 at 12:08 |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Абе реално нема безплатно,заштото сека година плакjaш за членска вноска и от тиja пари одат за фондови. |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Кога семиш кредит, никоj не те есапи како ке го трошиш, а со фондовите - работата седи малце поразлично. |
||
![]() |
||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|
da, ama polesno e da vratis kredit ako napravis nesto produktivno otkolku spomenici i ringispili
|
||
![]() |
||
Delyno ![]() Newbiе ![]() Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
И ти си во право, ама едно е да враќаш кредит, друго е да имаш 80% бесплатно
|
||
![]() |
||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|
mislam deka ne e tolku do EU kolku sto e do razumno trosenje na parite. so tie krediti sto gi zemame mozevme istoto da go napravime
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Сега фалат само нови состави на железницата по тоja правец, кои да можат да се движат 160/200 км/ч.
|
||
![]() |
||
Delyno ![]() Newbiе ![]() Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Тоа по 5 години во ЕУ, замислете сега по уште 5.
![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Станица гр. Првомај:
![]() ![]() ![]() ![]() Станица Катуница: ![]() ![]() ![]() |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() Станица Сталево: ![]() Станица Скобелево: ![]() ![]() Станоца Караджалово: ![]() ![]() |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Железнички коридор Европа-Азија/ Сегмент Пловдив - Капитан Андреево - Турција:
После ДИмитровград: ![]() Спирка Хан Крум: ![]() Продолжуваме кон Свиленград: ![]() Станицата Јаблково, каде се разминува со дизелниот состав на Сименс Десиро: ![]() ![]() ![]() Сликите се дело на членот Rexcos || www.bgrail.eu Edited by Andrej_LJ - 21-Apr-2012 at 11:27 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
От видеото подоле ке можете да видите проектите за изградба на пругите во наредниот програмен период во Бугариja,а и плановите за реконструкциja во иднина.
Интересното е да се види,дека предвидената скорост от Радомир до Гуешево ке е 160/200 км/h http://money.bg/interview/id_1754175624/%D0%91%D0%B5%D0%B7_%D0%96%D0%9F_%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5_%D1%89%D0%B5_%D0%BD%D0%B8_%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82 |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
па јас бев искрен дека имам предрасуди и тоа големи кон сите источноевропски производи-што да праам
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Се согласувам. А еве и пример за тоа што го спомна: ![]() |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
добро луѓе, зошто се водите според национални предрасуди, квалитетот нема голема врска со земјата... општо познато е дека истокот прави повеќе на број, а помалку на квалитет, а западот обратно, но затоа ако се расипе нешто руско, само мавни го со чекан и ќе се поправи, а ако се расипе нешто од запад (што е ретко) носи со себе големи трошоци и повеќе труд... тоа мислам дека е единствената разлика
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
по еден сегмент се согледува целата слика за една индустрија.сигурно германците ќе се зафатат одма кон решавање на еден технички проблем штом се детектира,за разлика од русите.
патем кога веќе збориме за Лада Нива за информација дека све што е на нејзе е италијанска технологија од 60-тите.извади мењач од Застава 1300(тристач) и слободно ставиго на ладата,нема разлика ни во штрафови ни во ништо.исто е и спо помошен волан,мотор од 124 и ред други работи.го кажувам ова како споредба на оваа технологија со таа што е сега во германија на пример кај Ауди и сл. можеби се јавило фабричка грешка кај мењачите од ерманија,но сигурно ќе го најдат проблемот и во поновата серија на мењачи ќе го отклонат,за разлика од русите кои ќе тераат по старо со изрека слична на нашата:терај бе,арно е ,што му фали |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Тоа е главната одлика на секоја компанија која работи во услови на пазарна економија. Дел од руските се имаат прилагодено кон тие услови, претежно извозните, ама добар дел уште си тера по старо. Интересен е шинобусов инаку. |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Главната одлика на германците и нивнот производство е дека кога нешт че се забележи дека е фалично обично германците внесуваат многу труд да навреме да се смени се и да се поправат дефектите за да не настанат дополнители проблеми и воедно че соберат искуство за како треба да го адаптираат нивниот производ.
|
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
незнам зашто мешаме баби и жаби? Што има врска автомобилската индустрија со железничката? Ако гледаме така русите прават патнички авиони , космонаутски ракети, сателити, и сл работи што геманците и незнам баш колку го имаат тоа направено.BTW лада кошта 5000е, а мерцедес 50000е што сакате повеке кога не се ни споредува.
Edited by vladegf - 17-Apr-2012 at 07:19 |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Во меѓувреме, најверојатно замена за рускиот ДМВ стариот добар шинобус на линијата Вршац - Београд Дунав.Малку ми избега
![]() ![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |