Кина ќе гради “Ориент Експрес“ линија од Пекинг до Лондон
Кинеските
власти изработиле амбициозен проект, кој планира изградба на железничка
траса во стилот на “Ориент Експрес“. Линијата од Пекинг до Лондон можно
е да биде реализирана за само неколку години. Проектот целосно би го
финансирале земјите од Блискиот исток, Азија и Индија, во замена за
пристап до природните ресурси на земјите низ кои железничката линија би
минувала. Кинезите планираат да употребат воз, чија брзина е
фантастични 320 километри на час.
Главната траса би ги поврзувала Лондон и Пекинг преку Париз, Берлин,
Варшава, Киев, Санкт Петерсбург и Москва, се до крајниот исток на
Русија, објавува британскиот “Дејли Меил“, пренесува Нетпрес. На таа
траса би се надоврзале и Туркменистан, Иран, Индија, Виетнам, Тајланд,
Камбоџа, Малезија и Сингапур. Иако на пример лет со авион од Пекинг до
Лондон трае околу 10 часа, железничката линија, чија должина изнесува
нешто повеќе од 8.000 километри, истата таа релација би ја минала за
само два дена, тврди Ванг Менгшу, консултант во кинеските железници.
Во Кина, неодамна, беше пуштен во употреба најбрзиот воз во
светот, кој може да постигне брзина и до 400 километри на час. Според
ова, возот за новиот “Ориент Експрес“ е веќе подготвен.
“Во најлош случај, трасата целосно би била готова за најмногу десет
години“, рекол Ванг и додал дека оваа идеја всушност не ја форсирала
Кина, туку дека предлозите дошле од други земји. Она што Кина го бара
од другите земји, за изградба на трасата, всушност не се парите, туку
наплата во природни реурси.
Воз на Евростар се заглави на половина пат Ивана Салтировска 22.02.2010
Преполн воз на Евростар повторно ги остави своите патници на половина пат. Композиција на линијата Париз-Лондон се заглави, за среќа на отворено, близу до железничката станица Ешфорд во англиската област Кент.
Само 10 минути откако ја поминал станицата, возот наеднаш застанал. Светлата се изгаснале и внатре станало мошне задушливо бидејќи не работела и вентилацијата.
Очевидци раскажуваат дека некои од луѓето почнала да ги фаќа паника, а низ вагоните се слушал и детски плач.
Возот уште од Париз тргнал со поголемо задоцнување поради безбедносни причини - била откриена торба без сопственик.
Низ критичниот дел, тунелот под Ламанш, композицијата поминала без никакви проблеми, па затоа е нејасно зошто одненадеж останала без сила, велат од управата на Евростар.
За сега не се знае што го предизвикало блокирањето, само дека се работи за „поголем технички проблем.
На спас на патниците им била испратена нова композиција, која ги пренела во Лондон во раните утрински часови. Патниците се пожалија дека Евростар несоодветно се справил со спасувачката операција.
Пред малку повеќе од 2 месеци, во неколку инциденти, воз на Евростар остави заглавени под Ла Манш повеќе од 2 ипол илјади патници повеќе од пет часа. Причината беше големата температурна разлика меѓу топлиот тунел и невообичаено студеното време што ја зафати Западна Европа.
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=120168
Супер репортажа на Русцката национална телевизија РТР за експресниот воз САПСАН кој вози на релацијата Петроград-Москва и од 2010 Москва-Нижнии Новогород. Рускиот (барем за мене) не претставува никаков проблем и исрдечно ви ја препорачувам.
Скоростные поезда в России стали реальностью
http://www.vesti.ru/doc.html?id=336201
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Свет - 04.01.2010
ВО ХЕЛСИНКИ ВОЗ УДРИ ВО ХОТЕЛ ! Еден брз воз денеска претпладне удри во ѕидот на хотелот „Холидеј ин“ на централната железничка станица во финскиот главен град Хелсинки, јави Финската телевизија ИЛЕ. Несреќата најверојатно е предизвикана од дефект на ситемот за кочење, а при ударот полесно е повредено едно лице, јави дописникот на МИА. Во моментот на несреќата, освен перосналот, немало други патници. Возот навлегол отприлика десетина метри во зградата на хотелот. по што сите гости биле евакуирани поради ризик од уривање. Несреќата предизвика големи нарушувања во железничкиот сообраќај во финската престолнина.
http://www.telma.com.mk/vest.aspx?vest=7207
Она што ме привлече кај оваа вест не се брзите возови (веќе видени на многу места на светот) иако просечната брзина е за почит, повисока отколку во многу развиени земји.
Но ги разгледував трасите, се создава една солидна врска некаде од Хонг Конг па се нагоре до Пекинг. Ако оваа траса ќе се проаѓа за 3-4 часа сега, веројатно на крајот патувањето Хонг Конг - Пекинг ќе се сведе на 10-12 часа кога ќе се комплетираат пругите. Тоа е навистина импресивно за толку голема земја и можам да замислам каков импулс ќе даде сето тоа за развој на тој дел од Кина.
Во наредните десет години железничката мрежа во Кина треба да биде
проширена за 16 илјади километри пруги на кои возовите ќе се движат со
брзини поголеми и од 350 километри на час.
Кина диктира темпо во трката за најмодерни железници, кои ќе му
конкурираат и на воздушниот сообраќај - веќе во овие последни денови од
годинава треба да се скрати патувањето од Вухан до Гуангжу од десет на
само три часа. Трасата е долга илјада километри - никаде во светот нема
побрза врска на толку долга патека. За кинеските визии експертот за
сообраќај Зун Жанг од универзитетот Тонгѓи од Шангај вели: „Кина
отсекогаш имаше еден сон: досега ние увезувавме, бевме заостанати. Наша
политика е да донесеме технологија од странство. Технологијата не
познава граници“.
Германските
претпријатија кои се активни во Кина постојано се поплакуваат дека
кинеските деловни партнери и властите бараат целосен увид во
технологијата, до последен детал. Во градењето на пругата Вухан -
Гуангжу германските фирми играа подредена улога. Сименс испорачува
компоненти за брзите возови, склучи и вносна зделка за елементи за 100
возови за релацијата Пекинг - Шангај. Но, се чини, поминаа времињата
кога испорачуваше комплетни возови. На почетокот од наредната година
треба да биде донесено решението дали кинескиот државен концерн „ЦСР“,
заедно со канадската фирма „Бомбардие“ ќе гради пруга супербрзи возови
од Канада до Лас Вегас во САД. Кинезите очекуваат големи налози и од
Англија - тие се за 20 проценти поевтини од конкуренцијата од Јапонија
или од Германија. „Кинеските супербрзи возови имаат предност, оти се
мешавина од најдоброто што го нудат странските технологии. Ние ги
споредивме сите нив“, вели професор Жанг.
Користејќи го добиеното ноу-хау од странските фирми, Кина ќе го
направи наредниот чекор - самата ќе развива возови со брзина до 380
километри на час.
Steam train's snow rescue 'glory' Darlington-built Tornado was unaffected by the freezing conditions
Passengers were rescued by a steam locomotive after modern rail services were brought to a halt by the snowy conditions in south-east England.
Trains between Ashford and Dover were suspended on Monday when cold weather disabled the electric rail.
Some commuters at London Victoria faced lengthy delays until Tornado - Britain's first mainline steam engine in 50 years - offered them a lift.
They were taken home "in style", said the Darlington-built engine's owners.
Train services in Kent were hit hard by the freezing conditions at the start of the week.
The weather-related disruption included three days of cancellations for Eurostar services through the Channel Tunnel.
Tornado, a £3m Peppercorn class A1 Pacific based at the National Railway Museum in York, was in the South East for one day, offering "Christmas meal" trips from London to Dover.
Its "Cathedrals Express" service, the last mainline journey in its first year of operations, was about to depart when staff heard about the stranded passengers.
About 100 people were offered free seats, according to Mark Allatt, chairman of The A1 Steam Locomotive Trust - the charity which built Tornado.
'All credit'
He said: "It was a nice way to finish for Christmas, though I think some of the rescued passengers didn't realise they'd even been travelling on a steam train until they got off."
Mr Allatt, who was on the service at the time, said he only saw a handful of other trains between London and Dover throughout Monday.
Во Кина од денеска ќе почне да сообраќа најбрзиот воз во светот, кој ќе се движи со 350 километри на час.
Просечна брзина на возот е 350 километри на час, a новата железничка линија ќе биде со должина од 1000 километри, помеѓу градовите Вхан и Гуанчоу, со само десет запирања.
Споменатата железничка линија е исто така е најбрзата и најдолгата во Кина, а нејзината изградба чинела 14,6 милијарди долари, додека самата изградба траела четири години.
BEIJING — China on Saturday unveiled what it billed as the fastest rail link in the world -- a train connecting the modern cities of Guangzhou and Wuhan at an average speed of 350 kilometres (217 miles) an hour.
The super-high-speed train reduces the 1,069 kilometre journey to a three hour ride and cuts the previous journey time by more than seven and a half hours, the official Xinhua news agency said.
Work on the project began in 2005 as part of plans to expand a high-speed network aimed at eventually linking Guangzhou, a business hub in southern China near Hong Kong, with the capital Beijing, Xinhua added.
"The train can go 394.2 kilometres per hour, it's the fastest train in operation in the world," Zhang Shuguang, head of the transport bureau at the railways ministry, told Xinhua.
Test runs for the service began earlier in December and the link officially went into service when the first scheduled train left the eastern metropolis of Wuhan on Saturday.
By comparison, the average for high-speed trains in Japan was 243 kilometres per hour while in France it was 277 kilometres per hour, said Xu Fangliang, general engineer in charge of designing the link, according to Xinhua.
Beijing has an ambitious rail development programme aimed at increasing the national network from the current 86,000 kilometres to 120,000 kilometres, making it the most extensive rail system outside the United States.
China unveiled its first high-speed line at the time of the Beijing Olympics in 2008 -- a service linking the capital with the port city of Tianjin.
In September, officials said they planned to build 42 high-speed lines by 2012 in a massive system overhaul as part of efforts to spur economic growth amid the global downturn.
The network uses technology developed in co-operation with foreign firms such as Siemens, Bombardier and Alstom.
Повеќе од две илјади луѓе ја минаа ноќта длабоко под морското дно, заробени во тунелот под Ла Манш, откако четири возови „Евростар“ се расипаа го блокираа сообрќајот, јави дописникот на МИА од Лондон. Два од заробените возови, до раните утрински часови се извлечени од тунелот со помош на нови локомотиви, додека патниците од другите два воза се евакуирани. Луѓето подоцна се префрлани во возовите што се користат за пренеос на патнички возила и камиони, за да дојадат до Фолкстон, каде е британскиот влез во тунелот. Поради инцидентот, „Евростар“ во Лондон претпладнево соопшти дека на „неопределено време“ ги откажува сите возови кон Франција и Белгија, а подоцна беше јавено дека сообраќајот под тунелот ќе продолжи денеска во попладневните часови. Првите патници кои утринава допатуваа во Лондон, за телевизија Скај изјавија дека имале неочекувано „тешка и стресна ноќ“ чекајки извлекување од тунелот под Ла Манш. Луѓето изјавија дека немало доволно храна и ќебиња за сите патници, како и дека светеле само сигналните светла во вагоните, а греењето откажало. Поради снегот и студот што ја зафати Велика Британија, особено југоисточните делови на Англија каде што минуваат возовите на „Евростар“, патниците кои беа евакуирани од расипаните возови од брегот на Каналот до Лондон патувале три часа. Во нормални услови, оддалеченоста меѓу британскиот главен град и Париз возовите ја минуваат за 2,5 часа. На британската страна од Ла Манш, долга колона од повеќе стотици возила стои заглавена по патиштата што водат кон Фолкстон и Довер, од каде тргнуваат фериботите за префрлање во Франција. Полицијата засега безуспешно се обидува да ги натера возачите да не тргнуваат на пат кон областите зафатени со студ и снег, како што се југоисточните делови на Англија. Повеќе од две илјади луѓе ја минаа ноќта длабоко под морското дно, заробени во тунелот под Ла Манш, откако четири возови „Евростар“ се расипаа го блокираа сообрќајот, јави дописникот на МИА од Лондон. Два од заробените возови, до раните утрински часови се извлечени од тунелот со помош на нови локомотиви, додека патниците од другите два воза се евакуирани. Луѓето подоцна се префрлани во возовите што се користат за пренеос на патнички возила и камиони, за да дојадат до Фолкстон, каде е британскиот влез во тунелот. Поради инцидентот, „Евростар“ во Лондон претпладнево соопшти дека на „неопределено време“ ги откажува сите возови кон Франција и Белгија, а подоцна беше јавено дека сообраќајот под тунелот ќе продолжи денеска во попладневните часови. Првите патници кои утринава допатуваа во Лондон, за телевизија Скај изјавија дека имале неочекувано „тешка и стресна ноќ“ чекајки извлекување од тунелот под Ла Манш. Луѓето изјавија дека немало доволно храна и ќебиња за сите патници, како и дека светеле само сигналните светла во вагоните, а греењето откажало. Поради снегот и студот што ја зафати Велика Британија, особено југоисточните делови на Англија каде што минуваат возовите на „Евростар“, патниците кои беа евакуирани од расипаните возови од брегот на Каналот до Лондон патувале три часа. Во нормални услови, оддалеченоста меѓу британскиот главен град и Париз возовите ја минуваат за 2,5 часа. На британската страна од Ла Манш, долга колона од повеќе стотици возила стои заглавена по патиштата што водат кон Фолкстон и Довер, од каде тргнуваат фериботите за префрлање во Франција. Полицијата засега безуспешно се обидува да ги натера возачите да не тргнуваат на пат кон областите зафатени со студ и снег, како што се југоисточните делови на Англија.
With the upcoming Kyoto Protocol re-negotiation held on 13 of December in Copenhagen, the railway industries need to raise awareness that they are part of the solution to reduce CO2 emissions in the transport sector. There are two ways in which the railway industry can raise awareness. One, promote rail transport and point out the unsustainable transportation policies and two, ensure investments in sustainable infrastructure.
In coordination with the first goal UIC has arranged a train from Kyoto Japan to Copenhagen, Denmark. Unife ‘jumped on board’ to this idea and will be participating in another train going from Brussels the capital of transportation policies, to Copenhagen. This innovative idea follows the UN’s mission statement in provide leadership and encourage partnership in caring for the environment by inspiring, informing, and enabling nations and peoples to improve their quality of life without compromising that of future generations.
It is hoped that this campaign message will enlighten officials and general public to realize how much smaller their carbon footprint can be if they would take the train as opposed to the plane. Furthermore in the train information about infrastructure and the implementation of high speed lines, which will make rail more desirable for individuals will be readily available.
To access the Train to Copenhagens website please click here
For more information of UNIFE's Involvemnet please contact
Тешката несреќата на возот
„Невски експрес“, во која загинаа најмалку 30 лица, е причинета од
терористички акт, соопшти денеска шефот на руските железници Владимир
Јакунин на седница на владина комисија.
- Според податоците,
добиени од оперативно-истражувачката грипа, основната верзија на
истрагата е избувнување на неутврдени експлозивно средство од страна на
непознати лица, односно станува збор за терористички акт, изјави
Јакунин.
Форензичарите откриле
експлозивна бездна, чие присутво ја потврдува верзијата за активирано
експлозивно средство под возот, изјавил претставник на истражната група
за Итар тасс. - Засега не може да се каже каков бил видот и моќноста на
бомбата. Тоа ќе може да се утврди дури по специјална експертиза, додал
тој.
Соработници на милицијата
заедно со свои колеги од други органи се во потрага по лицата кои
стојат зад нападот. Тие ги испитуваат жителите од околните населени
места, трговци и таксисти. Се проверуваат телефонските повици од реонот.
Иследниците претпоставуваат
дека нападот бил внимателно планиран и подготвуван најмалку еден месец.
- Местото на несреќата е меѓу шума, а најблиските населени места се
оддалечени на еден километар, што зборува за внимателно подготвен план,
рекол истиот извор.
Шефот на железниците
соопшти дека движењето по железничката линија ќе биде обновено веднаш
откако иследниците ќе ја завршат работата. Во моментот возовите се
движат по други маршрути, што доведува до доцнење од четири до шест
часа.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum