![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 44> |
Author | |||
Santehnik ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
![]() But news about limitation is very intresting, LAZ have one car with 18m long, this is trolleybus and it was experimental: ![]() You can compare with standart bus: ![]() and see that one window is not exists ![]() But little moment. In Kyiv we have A292 #1-16, 18, 24-29, 34. 17, 19, 20-22 in Lviv 30, 31, 32, 33 not exists. And i think that this numbers is for Macedonia ![]() Edited by Santehnik - 18-Apr-2011 at 20:55 |
|||
![]() |
|||
Sykes ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 23-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Добро, бе... знаев дека ќе се деси ова, ама волку брзо? Кај се за кромањонци нови автобуси бре... за нас саносите уште 50 години само. |
|||
![]() |
|||
Рок-Барок ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 29-Aug-2010 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 118 |
![]() ![]() |
||
![]() "сефте" на новите Лазовци ![]() Edited by Рок-Барок - 18-Apr-2011 at 20:12 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
@ Santehnik & HAnS
What about CityLAZ-18LF? It is not included in the brochure, but it is included on the website. I assumed CityLAZ-18LF is the model for Macedonia, not CityLAZ-20LF. As far as I know the length limit for vehicles in Macedonia is 18m (at least that was the case in the past). CityLAZ-18LF fits in that regulation, but CityLAZ-20LF doesn't.
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=477&PID=96207#96207 И земи ги во предвид следниве фактори (ги имам веќе постирано ама очигледно мора пак... бидејќи често коментираш за двокатните автобуси, баш ти посочив да ја разгледаш таа нишка, за да не се вртиме во круг, ама очигледно секоја дискусија си има период пред и после krale... сега е очигледно нова ера, не важи ништо од периодот пред krale, се почнува од почеток ![]() ЛАЗ-овите имаат капацитет за 100 патници. Воопшто за 12-метарски единечни градски автобуси (како оној од ЛАЗ) капацитетот (во зависност од конфигурацијата и соодносот стоење/седење) во најголем број случаи се движи токму во опсег 90-110. Е сега како е можно двокатен автобус да има осетно помал капацитет од еднокатен единечен? Еве како: - На горниот кат е дозволено само седење, па тој не помага толку пресудно во контекст на капацитетот. - Двокатниот Јутонг е 1,4m пократок и во старт има над 3,5m2 помала површина на платформата. - Двете скалила се прилично голем мртов простор. - Нашиот модел од Јутонг губи дополнителен простор поради својата неефикасна и нерационална ретро-конфигурација, која произлегува од мртвиот простор во предниот дел, кај „носот“. - Простор одземаат и возачкото место и вертикално поставениот мотор, впрочем исто како и кај единечниот ЛАЗ, но кај двокатниот Јутонг ефектот е многу подрастичен, бидејќи поради претходно спомнатите губитоци, корисниот просторот е веќе многу поограничен. - Наместо да се форсира стоење на долниот кат, седиштата зафаќаат поголем процент од корисниот простор отколку што е тоа случај со единечниот ЛАЗ. Се прашувам зошто не исфорсирале повеќе стоење или дури и само стоење на долниот кат, за колку-толку да се оправи капацитетот, но немам одговор. Можеби има врска оскиното оптоварување... веројатно не е баш добра идеја за градски сообраќајници, на две оски да се натовари двокатен автобус, а потоа и максимално да се преполни со патници... Всушност којзнае што е причината, битно ние имаме таква бизарна ситуација, да нашите двокатни автобуси имаат смешен капацитет од 80 патник, а да се поскапи дури и од зглобните ЛАЗ-ови кои имаат капацитет од 176 патници. Од првите имаме нарачано 200, а од вторите имаме нарачано 4. Исто така останува старото прашање дали тој капацитет за 80 патник воопшто ќе може редовно да биде искористен до крај, дел поради помалата достапност на горниот кат, а дел поради тоа што горниот кат веројатно ќе биде магнет за проблематични појави и типчиња.
Инаку во врска со ЛАЗ-от прашуваш каков е тој јавен автобус што има 30 седишта (патем не се 30 туку 31, чисто ради прецизност). Епа најнормален е, каков што се употребува низ цела Европа... 12-метарски автобуси со 26-34 седишта се стандард за речиси секој градски превоз на континентов. Всушност побарај малку поназад во нишкава, mirakuliks постираше прекрасен ПДФ документ за типовите на градски автобуси кои се користат во Берлин. Ќе видиш дека во Берлин просекот (и според модел и според вкупната бројност на автобуси од поединечните модели) е дури и помал од 31 седиште. Така да подобро запрашај се каков е тој циркузантски двокатен автобус со капацитет за 80 патници, наменет за град што си ги нема решено ни најелементарните потреби на јавниот превоз. И не губи од вид дека се нарачани 200 комада, односно околу 65% од флотата на ЈСП.
Edited by Cloverstack - 18-Apr-2011 at 14:23 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Настрана капацитетот, дали дефинитивно се знае колку гориво трошат двокатниве автобуси? Ако е утната и оваа карактеристика, тогаш заедно со капацитетот може да му донесат многу трошоци на ЈСП, кое и онака работи со загуба.
Edited by BOJAN - 18-Apr-2011 at 12:41 |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Само што забележав дека двокатниот има двојно поголем капацитет за седење, а помал за вкупно. Тоа е сепак добро според мене. Каков е тој јавен автобус во кој има само 30 седишта? 60 се веќе пристојна бројка и во 80% од случаите ќе бидат доволни за сите да седат, со што се зголемува удобноста при возење.
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Сега можеби подобро разбираш зошто во една други нишка ги вброив двокатните во голема утка. Инаку можно е, бидејќи голем дел од површината на двокатниот зема скалишниот простор додека пак стоење е забрането на катот. Драго ми е што неколкуте форумаши кои се возеа со двокатните напишаа позитивни рецензии околу финалната изработка и слични детали, но (пропишаните) бројки за капацитетот се немилосрдни. |
|||
![]() |
|||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||
Епа за жал со намален капацитет, тешко одржување ... низа пропусти ќе ја плаќаме цената на ретро дизајнот ...
|
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Ја гледам табелата и се прашувам дали е можно стварно двокатниот да има помал капацитет од еднокатниот и тоа не дуплиот?
|
|||
![]() |
|||
Santehnik ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
And about consumption, 24 - marketing value that mean running bus on the track without stops with a stable speed
![]() The real consumption in city cycle is ~36-38 l/100km |
|||
![]() |
|||
HAnS ![]() Newbiе ![]() Joined: 17-Apr-2011 Location: UA Kyiv Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Length of A292 (CityLAZ 20LF) is 18,75m
|
|||
![]() |
|||
Santehnik ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
First of all - CityLAZ 20LF
16500
In Kyiv we have BF6M 1013 on old machines, and TCD 2013 L06 4V on new machines. The engine is same with CityLAZ 12 ![]()
In Kyiv we have 48 seats, but in our CityLAZ 12 is only 30 seats, in Macedonian - 31, so i think that Macedonian CityLAZ 20 will have 49 or 51 seats. P.S Maybe this help you: http://laz.ua/content/images/CityLAZ_en.pdf and ![]() ![]() Edited by Santehnik - 17-Apr-2011 at 23:37 |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Мислам дека во недела не ги пуштаат, незнам. Јас денес од Аеродром-Карпош-Аеродром не видов ни еден ЛАЗ.
|
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
IN_MOTION ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
||
Да не знае некој дали од новата тура на автобуси, пуштена е 57-ца? Затоа што до сега немам ниту една сретнато.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
BTW, Ukrainian friends, can you help us complete this comparison table by providing us with the missing info about the LAZ buses?
I reckon because of the similarities of our languages, you can understand what is missing, but anyway this is most pressing: - acceleration for both LAZ models - the mass of an empty CityLAZ-18LF vehicle - engines installed in CityLAZ-18LF - number of seats in CityLAZ-18LF ![]() |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
The engine is Deutz TCD 2013 L06 4V 7.146 cc 213 kW (from what I found on the web, 213 kW is not the only power output rating for all the engines labeled TCD 2013 L06 4V, I guess it is a family of engines). Edited by Cloverstack - 17-Apr-2011 at 16:06 |
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
Во врска со последните слики на фоссил, денес приметив дека во еден од новите каде што паднала бојата одма се премачкани со малце потемна нијанса на жолта боја. Пластифицирање му е мајката. Или бар ако веќе фарбаат нека ја стават соодветната боја. Иначе денес конечно се возев со шофер кој што стварно знае да вози ваков тип на автобуси. И она што ептен ми се свиѓа што на раскопаните улици и онаму каде што имаше дупка пазеше да не го удри и ептен споро го возеше. Се на се во моето трето официјално возење во лаз се гледа преголема разлика со старине, па дури и со оние на приватниците што скоро ги купија.
|
|||
![]() |
|||
IN_MOTION ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
||
Кај ноиот двокатен автобус многу по квалитетно ми изгледаат држачите за разлика од овие кај лаз, но ке видиме времето ке си покаже.
|
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
http://www.time.mk/read/6d10732803/d9feb476ac/index.html
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Еве нешто лошо. Очигледно жолтата боја почна да се љупи. Најверојатно од сонцето, од влагата (потта
![]() Не е на едно место, на повеќе места е, поготово ги забележав во задниот дел на автобусот. Но незнам, зар толку е тешко или непознато да ги заштитат некако, дали да ги премачкаат со некоја заштитна боја, лак, или пак да ги пластифицираат. Криво ми е што не е така во фабричко производство. А очигледно и ние не сме барале, потенцирале, или пак во краен случај сме барале да нема заштита. Епа и за тие пари, ова ќе го имаме. Што сме си нарачале тоа ќе си го сркаме. Само што не очекував толку брзо. Инаку, автобусот беше 5ка, со ознака 1015. Ако во случај некој чита од ЈСП, нека видат, нека интервенираат.... Не дека е голем проблем, но ќе бара малку повеќе одржување.... и малку повеќе ресурси, за жал... ПС. А зошто да не се оди со цврста полна пластика. Дури мислам дека и поисплатливо ќе да е. А и полесно за одржување и поправки во случај да се оштети. Но можеби како што кажав и погоре пластифицирањето ќе заврши работа. ![]() Edited by FoSsiL - 15-Apr-2011 at 17:11 |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 44> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |