build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Santehnik View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Apr-2011
Location: UA Kiev
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Santehnik Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 18-Apr-2011 at 20:52
What about CityLAZ-18LF? It is not included in the brochure, but it is included on the website.
On website many mistakes and models that exists only on paper
But news about limitation is very intresting, LAZ have one car with 18m long, this is trolleybus and it was experimental:

You can compare with standart bus:

and see that one window is not exists

But little moment.
In Kyiv we have A292 #1-16, 18, 24-29, 34.
17, 19, 20-22 in Lviv
30, 31, 32, 33 not exists. And i think that this numbers is for Macedonia


Edited by Santehnik - 18-Apr-2011 at 20:55
Back to Top
Sykes View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 23-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sykes Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 18-Apr-2011 at 20:49
Originally posted by Рок-Барок



"сефте"  на новите Лазовци Nuts




Добро, бе... знаев дека ќе се деси ова, ама волку брзо? Кај се за кромањонци нови автобуси бре... за нас саносите уште 50 години само.
Back to Top
Рок-Барок View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 29-Aug-2010
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 118
  Quote Рок-Барок Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 18-Apr-2011 at 20:11







"сефте"  на новите Лазовци Nuts



Edited by Рок-Барок - 18-Apr-2011 at 20:12
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 18-Apr-2011 at 14:03
@  Santehnik  &  HAnS

What about CityLAZ-18LF? It is not included in the brochure, but it is included on the website.

I assumed CityLAZ-18LF is the model for Macedonia, not CityLAZ-20LF. As far as I know the length limit for vehicles in Macedonia is 18m (at least that was the case in the past).  CityLAZ-18LF fits in that regulation, but CityLAZ-20LF doesn't.




Originally posted by krale

Ја гледам табелата и се прашувам дали е можно стварно двокатниот да има помал капацитет од еднокатниот и тоа не дуплиот?
Погледни ги сликите:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=477&PID=96207#96207

И земи ги во предвид следниве фактори
(ги имам веќе постирано ама очигледно мора пак... бидејќи често коментираш за двокатните автобуси, баш ти посочив да ја разгледаш таа нишка, за да не се вртиме во круг, ама очигледно секоја дискусија си има период пред и после krale... сега е очигледно нова ера, не важи ништо од периодот пред krale, се почнува од почеток Roll%20eyes )

ЛАЗ-овите имаат капацитет за 100 патници. Воопшто за 12-метарски единечни градски автобуси (како оној од ЛАЗ) капацитетот (во зависност од конфигурацијата и соодносот стоење/седење) во најголем број случаи се движи токму во опсег 90-110. Е сега како е можно двокатен автобус да има осетно помал капацитет од еднокатен единечен? Еве како:
- На горниот кат е дозволено само седење, па тој не помага толку пресудно во контекст на капацитетот.
- Двокатниот Јутонг е 1,4m пократок и во старт има над 3,5m2 помала површина на платформата.
- Двете скалила се прилично голем мртов простор.
- Нашиот модел од Јутонг губи дополнителен простор поради својата неефикасна и нерационална ретро-конфигурација, која произлегува од мртвиот простор во предниот дел, кај „носот“.
- Простор одземаат и возачкото место и вертикално поставениот мотор, впрочем исто како и кај единечниот ЛАЗ, но кај двокатниот Јутонг ефектот е многу подрастичен, бидејќи поради претходно спомнатите губитоци, корисниот просторот е веќе многу поограничен.
- Наместо да се форсира стоење на долниот кат, седиштата зафаќаат поголем процент од корисниот простор отколку што е тоа случај со единечниот ЛАЗ. Се прашувам зошто не исфорсирале повеќе стоење или дури и само стоење на долниот кат, за колку-толку да се оправи капацитетот, но немам одговор. Можеби има врска оскиното оптоварување... веројатно не е баш добра идеја за градски сообраќајници, на две оски да се натовари двокатен автобус, а потоа и максимално да се преполни со патници... Всушност којзнае што е причината, битно ние имаме таква бизарна ситуација, да нашите двокатни автобуси имаат смешен капацитет од 80 патник, а да се поскапи дури и од зглобните ЛАЗ-ови кои имаат капацитет од 176 патници. Од првите имаме нарачано 200, а од вторите имаме нарачано 4. Исто така останува старото прашање дали тој капацитет за 80 патник воопшто ќе може редовно да биде искористен до крај, дел поради помалата достапност на горниот кат, а дел поради тоа што горниот кат веројатно ќе биде магнет за проблематични појави и типчиња.




Originally posted by krale

Само што забележав дека двокатниот има двојно поголем капацитет за седење, а помал за вкупно. Тоа е сепак добро според мене. Каков е тој јавен автобус во кој има само 30 седишта? 60 се веќе пристојна бројка и во 80% од случаите ќе бидат доволни за сите да седат
Со капацитет за 80 патници, дали ќе може сите да влезат? Тоа е многу поелементарно прашање и треба да се постави пред да се прават математики колкумина ќе можеле да седнат.

Инаку во врска со ЛАЗ-от прашуваш каков е тој јавен автобус што има 30 седишта (патем не се 30 туку 31, чисто ради прецизност). Епа најнормален е, каков што се употребува низ цела Европа... 12-метарски автобуси со 26-34 седишта се стандард за речиси секој градски превоз на континентов. Всушност побарај малку поназад во нишкава, mirakuliks постираше прекрасен ПДФ документ за типовите на градски автобуси кои се користат во Берлин. Ќе видиш дека во Берлин просекот (и според модел и според вкупната бројност на автобуси од поединечните модели) е дури и помал од 31 седиште.

Така да подобро запрашај се каков е тој циркузантски двокатен автобус со капацитет за 80 патници, наменет за град што си ги нема решено ни најелементарните потреби на јавниот превоз. И не губи од вид дека се нарачани 200 комада, односно околу 65% од флотата на ЈСП.


Originally posted by krale

се зголемува удобноста при возење.
Во луксузен Мерцедес џип удобноста е уште поголема. Ама реалноста ни е поинаква.



Edited by Cloverstack - 18-Apr-2011 at 14:23
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 18-Apr-2011 at 12:41
Настрана капацитетот, дали дефинитивно се знае колку гориво трошат двокатниве автобуси? Ако е утната и оваа карактеристика, тогаш заедно со капацитетот може да му донесат многу трошоци на ЈСП, кое и онака работи со загуба.

Edited by BOJAN - 18-Apr-2011 at 12:41
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 18-Apr-2011 at 10:39
Само што забележав дека двокатниот има двојно поголем капацитет за седење, а помал за вкупно. Тоа е сепак добро според мене. Каков е тој јавен автобус во кој има само 30 седишта? 60 се веќе пристојна бројка и во 80% од случаите ќе бидат доволни за сите да седат, со што се зголемува удобноста при возење.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 18-Apr-2011 at 09:50
Originally posted by krale

Ја гледам табелата и се прашувам дали е можно стварно двокатниот да има помал капацитет од еднокатниот и тоа не дуплиот?


Сега можеби подобро разбираш зошто во една други нишка ги вброив двокатните во голема утка.

Инаку можно е, бидејќи голем дел од површината на двокатниот зема скалишниот простор додека пак стоење е забрането на катот.

Драго ми е што неколкуте форумаши кои се возеа со двокатните напишаа позитивни рецензии околу финалната изработка и слични детали, но (пропишаните) бројки за капацитетот се немилосрдни.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 18-Apr-2011 at 09:45
Епа за жал со намален капацитет, тешко одржување ... низа пропусти ќе ја плаќаме цената на ретро дизајнот ...
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 17-Apr-2011 at 23:33
Ја гледам табелата и се прашувам дали е можно стварно двокатниот да има помал капацитет од еднокатниот и тоа не дуплиот?
Back to Top
Santehnik View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Apr-2011
Location: UA Kiev
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Santehnik Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 17-Apr-2011 at 23:25
And about consumption, 24 - marketing value that mean running bus on the track without stops with a stable speed
The real consumption in city cycle is ~36-38 l/100km
Back to Top
HAnS View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 17-Apr-2011
Location: UA Kyiv
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote HAnS Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 17-Apr-2011 at 23:10
Length of A292 (CityLAZ 20LF) is 18,75m
Back to Top
Santehnik View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Apr-2011
Location: UA Kiev
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Santehnik Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 17-Apr-2011 at 23:07
First of all - CityLAZ 20LF
- the mass of an empty CityLAZ-18LF vehicle

16500
- engines installed in CityLAZ-18LF

In Kyiv we have BF6M 1013 on old machines, and TCD 2013 L06 4V on new machines.
The engine is same with CityLAZ 12
- number of seats in CityLAZ-18LF

In Kyiv we have 48 seats, but in our CityLAZ 12 is only 30 seats, in Macedonian - 31, so i think that Macedonian CityLAZ 20 will have 49 or 51 seats.

P.S
Maybe this help you:
http://laz.ua/content/images/CityLAZ_en.pdf
and




Edited by Santehnik - 17-Apr-2011 at 23:37
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 17-Apr-2011 at 18:37
Мислам дека во недела не ги пуштаат, незнам. Јас денес од Аеродром-Карпош-Аеродром не видов ни еден ЛАЗ.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 17-Apr-2011 at 18:31
Да не знае некој дали од новата тура на автобуси, пуштена е 57-ца? Затоа што до сега немам ниту една сретнато.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 17-Apr-2011 at 16:19
BTW, Ukrainian friends, can you help us complete this comparison table by providing us with the missing info about the LAZ buses?

I reckon because of the similarities of our languages, you can understand what is missing, but anyway this is most pressing:
- acceleration for both LAZ models
- the mass of an empty CityLAZ-18LF vehicle
- engines installed in CityLAZ-18LF
- number of seats in CityLAZ-18LF


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 17-Apr-2011 at 16:04
Originally posted by Santehnik

Their presentation and entering traffic is scheduled on 15 April.

Can somebody on presentation take a photo of nameplate? Intresting what engines it have


The engine is Deutz TCD 2013 L06 4V
7.146 cc
213 kW
(from what I found on the web, 213 kW is not the only power output rating for all the engines labeled TCD 2013 L06 4V, I guess it is a family of engines).



Edited by Cloverstack - 17-Apr-2011 at 16:06
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 17-Apr-2011 at 02:16
Во врска со последните слики на фоссил, денес приметив дека во еден од новите каде што паднала бојата одма се премачкани со малце потемна нијанса на жолта боја. Пластифицирање му е мајката. Или бар ако веќе фарбаат нека ја стават соодветната боја. Иначе денес конечно се возев со шофер кој што стварно знае да вози ваков тип на автобуси. И она што ептен ми се свиѓа што на раскопаните улици и онаму каде што имаше дупка пазеше да не го удри и ептен споро го возеше. Се на се во моето трето официјално возење во лаз се гледа преголема разлика со старине, па дури и со оние на приватниците што скоро ги купија.
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 16-Apr-2011 at 06:04
Кај ноиот двокатен автобус многу по квалитетно ми изгледаат држачите за разлика од овие кај лаз, но ке видиме времето ке си покаже.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 15-Apr-2011 at 23:04
http://www.time.mk/read/6d10732803/d9feb476ac/index.html
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 15-Apr-2011 at 16:37
Еве нешто лошо. Очигледно жолтата боја почна да се љупи. Најверојатно од сонцето, од влагата (потта ) или пак некој намерно го направил. Но не ми изгледаше намерно. Ми изгледаше како ‘‘природно‘‘, бидејќи се забележуваа делови кои сеуште не паднале, но сепак се гледаше дека се одлепени од железото, имаа потемна боја (мислам дека се забележува малку на сликата), и кога ќе ги допрев се враќаше назад. Како кожа пред лупење.

Не е на едно место, на повеќе места е, поготово ги забележав во задниот дел на автобусот.

Но незнам, зар толку е тешко или непознато да ги заштитат некако, дали да ги премачкаат со некоја заштитна боја, лак, или пак да ги пластифицираат. Криво ми е што не е така во фабричко производство. А очигледно и ние не сме барале, потенцирале, или пак во краен случај сме барале да нема заштита. Епа и за тие пари, ова ќе го имаме. Што сме си нарачале тоа ќе си го сркаме. Само што не очекував толку брзо.

Инаку, автобусот беше 5ка, со ознака 1015. Ако во случај некој чита од ЈСП, нека видат, нека интервенираат.... Не дека е голем проблем, но ќе бара малку повеќе одржување.... и малку повеќе ресурси, за жал...


ПС. А зошто да не се оди со цврста полна пластика. Дури мислам дека и поисплатливо ќе да е. А и полесно за одржување и поправки во случај да се оштети. Но можеби како што кажав и погоре пластифицирањето ќе заврши работа.




Edited by FoSsiL - 15-Apr-2011 at 17:11
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.289 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.