build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 19-Aug-2008 at 18:42
Те уверувам дека грешиш...

Има и слики и сведоци што недвосмислено потврдуваат дека е точно како на скицата Big%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 19-Aug-2008 at 18:37
Ме збуни оној свиокот што иде одоздоле под главниот автопат.

А башка и оној свиокот што иде од Скопје према обиколница мислам дека го нема аголот како на оваа слика. Погледни на сликата од снупикс ќе видиш како некако делува како некоја раскрсница да има на надвозникот. Ептен се збунив.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 19-Aug-2008 at 18:11
Originally posted by lslcrew


Дали на клучката кондово има непречен проток на сообраќај во сите правци, без проблеми?


Барем конкретно за ова се е во ред:


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 19-Aug-2008 at 18:07
Едно прашање: На клучкта кондово има една измена од основната. Тоа добро одамна го знаеме.

Дали на клучката кондово има непречен проток на сообраќај во сите правци, без проблеми?! Нешто ми се виде како да не е направено по планот, ме плаши да не се нашло некое импровизаторско решение.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 16-Aug-2008 at 12:42
За стенковец да забораив, бтино ме свати што сакав да кажам.

Како и секогаш имотно-правните работи и локални сељаци ќе се заебаваат со цела држава.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 16-Aug-2008 at 12:37
Во врска со прометноста на клучките, ја заборави Стенковец, така да мислам пореално е да се очекува дека Бутел ќе биде четврта.

А во врска со трасата на пристапот, мислам дека е така зацртана поради релјефот (доколку би била сосема права, би поминувала точно низ врвот на еден рид). Но сепак тоа е ГУП, а ГУП-от не се занимава со секое кривинче, па не ги земај работита здраво за готово... Со деталните проекти сигурно ќе има одредени корекции на таа траса, земајќи ги во предвид околностите на терен. Само да се надеваме дека нема да ја зезнат трасата поради имотно-правни заебанции...


Edited by Cloverstack - 16-Aug-2008 at 12:38
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 16-Aug-2008 at 04:39
Еве сега разгледав малце поназад. Вака, за она што дискутирав горе важи за две клучки, Бутел и Волково за кои е одговорен градот. Бутел е нужна и мислам дека е најприоритетна од сите клучки (ако споредиме), зашто оваа единствена која ќе поврзува булевар и голем дел од сообраќајот ќе се приклучува на обиколница преку оваа клучка. Волково е исто така под градот бидејќи треба да ја поврзе илинденска (во нејзината цела должина). Другите сите поврзуваат локални патчиња. се слагам кловер со тебе дека треба да сите да се изградат. Е сега ме чуди зашто градот за оваа година нема планирано да го продолжи булеварот Х.Т.-Карпош до обиколница, очиглено мислат дека друг ќе им ја заврши работата. Токму оваа клучка за која сметам дека ќче биде најпрометна од сите (несметајќи ги кондово и хиподром), токму оваа има најдолг пристапен пат кој треба да се изгради, а башка и треба да биде булевар. Повтроно ќекаат владата да префрли пари за ова, повторно бегање од одговорност. Што се однесува до овој пристапен булевар сметам дека трасата треба да му биде променета , имам пишано во еден пост порано.

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=84&PID=12688#12688


Edited by lslcrew - 16-Aug-2008 at 04:42
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 16-Aug-2008 at 04:21


Абе за со сигнализацијава само лупаат глупости... Кој е тој што тргнал по обиколницата накај Велес, па се вратил до Ѓорче, зашто не му одговарало преку Стенковец и Момин Поток? Crazy
Има и други недоследности во текстов, али превише ми се спие за да ја коментирам секоја новинарска „мудрост“... Поентата е сепак дека тие приклучоци кон клучките се приоритетни и треба да се завршат што побргу (поправо требаше да бидат веќе завршени). Но има еден уште поголем приоритет, а тоа е дека целата обиколница треба што побргу да биде пуштена за сообраќај (поправо требаше веќе одамна).
Абе Македонија... Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 16-Aug-2008 at 04:22
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 16-Aug-2008 at 03:00
Што се однесува до забуната (поради недоизграденост) со сигнализацијата, се доведовме во ваква ситуација пошто некој што треба да пази на ова не пазел. Мислам дека не е проблем да се покрие со најлон сегашнава сигнализација и да се постави привреме до завршување и на другиот дел.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 16-Aug-2008 at 02:56
Не ми е јасно како толку луќе, кои се ваљда малку упатени и го прочитале законот за Скопје, не ми е јасно како незнаат кој е надлежен да ги изгради улиците. Ако го погледнеме ГУП-от јасно може да се воочи која улица е надлежност на градот која на општините. Значи Булеварите и другите градски улици кои се приклучуваат на обиколницата, тие улици треба да изгради градот, а другите кои поврзуваат локални патишта треба да ги направи општината. Незнам тука што има нејасно. Мислам дека повеќето пристапни улици се надлежност на градот, што не претставува обврска на градот, се додека градот не одлучи дека тие улици се приоритетни за градот, а се. И нема што тука од општините да протестираат и да бунат, едноставно може да апелираат и бараат. Е сега, коректно би било од страна на градот да ги земат како приоритетни и да ги изградат, ама од градот си ќутат додека терна и граѓаните се расправаат мислејќи дека ќе избегнат и некој друг ќе им ја заврши работата.

А она што пишува дека градоначалникот излегол на протести е стварно срамота за него.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 16-Aug-2008 at 02:46
Скопје
Од автопат во нива



Автор:  Радмила Заревска
Двете клучки што се во функција кај населените места Волково и Орман на скопската обиколница служат само за полукружно свртување на залутаните патници, кои следејќи ги знаците на влезот на автопатот кај Сарај дека по него може да се патува и кон Велес, потоа се враќаат по спротивната лента кон Ѓорче Петров. Иако беше најавено дека кога ќе се отвори магистралата ќе биде поврзана со околните населби, сепак тоа не се случи, пристапните патишта сè уште не се изградени, а излезите од автопатот завршуваат во ниви, на ридови или продолжуваат со правливи земјени патеки.
 
Од обиколницата кон Орман се оди по земјен пат, а до Волково речиси не може да се стигне, затоа што треба да се помине по тесно патче што се протега низ ниви. Единствената клучка што навистина функционира е таа кај Стенковец, но причината за тоа е бидејќи таму и онака поминуваше магистралниот пат кон Блаце, кој откако се изградила обиколницата бил подигнат со мост преку неа и биле изградени пристапни краци, по кои може да се патува кон Визбегово и Скопје или, пак, кон Приштина.
 
КОЈ ТРЕБА ДА ГИ ИЗГРАДИ ПАТИШТАТА?
 
Од Фондот за магистрални и за регионални патишта завчера рекоа дека нивна работа била само изградбата на автопатот и на исклучоците само таму каде што предвидува проектот, а сите други градежни зафати треба да ги направат општините. Но од општината Ѓорче Петров вчера истакнаа дека тие немале никакви обврски да ги поврзат населените места на нивното подрачје со обиколницата.
 
- Имаме писмено ветување од фондот за патишта и од фирмата „Терна“, која го градеше автопатот, дека тие ќе ги направат пристапите до населените места. Поради тоа ние немаме никакви обврски за тие проекти и чекаме да се спроведат - смета Момо Николовски, портпаролот на општината Ѓорче Петров.
 
Поради презафатеност, од фондот вчера не беа достапни да го потврдат или да го отфрлат ова тврдење на општинарите.
 
ЖИТЕЛИТЕ ПРОТЕСТИРАА ЗА ПРИСТАПИ
 
На подрачјето на Ѓорче Петров требало да се изградат четири приклучоци кон обиколницата. Едниот пристапен пат се наоѓа во Стенковец, другиот е кај Стопански Двор, третиот во селото Орман, а четвртиот во Сарај. Приклучоците кај Стенковец и кај Сарај директно се поврзуваат со коридорот 8 и тие веќе се пуштени во употреба, а изградбата на другите два е сè уште неизвесна.
 
Додека траеше изградбата на овој дел од обиколницата, жителите на селата Волково, Никиштани, Орман и Пржина протестираа и неколку пати ги блокираа градежните работи, барајќи градежната фирма „Терна“ да ги поправи локалните патишта што нејзините машини ги раскопале приоѓајќи кон градилиштето, како и да им се направат пристапи до новиот автопат. Нивните протести ги поддржуваше и општината, а на некои од нив присуствуваше и Сокол Митровски, градоначалникот на Ѓорче Петров.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=160&ArticleID=5636
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 14-Aug-2008 at 15:10
Originally posted by Cloverstack

Од сите проблеми со сигнализацијата, новинарката го нашла овој како причина за напис?!?!?


Баш затоа и ја постирав
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 14-Aug-2008 at 15:01
Од сите проблеми со сигнализацијата (вклучувајќи ја и обиколнцата), новинарката го нашла овој како причина за напис?!?!?

Па не е баш збунувачки како што најавува во насловот... Каде што се поставени патоказите за тоа дека за Велес се продолжува право, навистина е тоа случај, а кога ќе дојдеш до Стенковец каде што треба да свртиш, таму си е означено . Не знам каков патоказ очекува за Велес... Да напишат објаснување на патоказите дека на икс клучка во продолжение више не се оди право накај Велес него треба да се сврти?!? Crazy


А тоа дали е навистина исплатливо да се користи овој сегмент на обиколницата за транзит Исток-Запад е различно прашање, но кога веќе ја пуштија во промет нормално е дека ќе ја форсираат и тоа нема никаква врска со тоа прашањето сигнализацијата е збунувачка или не.


Edited by Cloverstack - 14-Aug-2008 at 15:18
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 14-Aug-2008 at 11:23

Збунувачки патокази на обиколницата во Скопје


Иако таблата покажува дека за Велес да се вози право, сепак по само неколку километри мара да се врти десно, да се влезе во Скопје и да се вози по градските улици, за потоа повторно да се излезе на автопат на другиот крај на градот

Домашните возачи знаат, но на странците не им е познато дека обиколницата е во употреба само делумно

Билјана Ангеловска

Шест години од официјалниот старт на изградбата на обиколницата на Скопје, автопатот што треба да го обиколи главниот град од неговата северна страна се' уште не е комплетно завршен. Нашите граѓани знаат дека сообраќајницата е само делумно предадена во употреба, но странците, особено оние што доаѓаат на пример од Охрид и сакаат транзитирајќи низ Македонија да заминат за Белград или за Грција, без да влегуваат во Скопје, ќе останат затечени на половина пат и ќе бидат принудени, сепак, да возат низ Скопје.

Пред самиот влез за Скопје кај Сарај, кога се доаѓа по автопатот од Тетово, поставена е голема табла на која по сите прописи и стандарди е испишано дека право се продолжува за Велес, до каде што има 80 километри, а десно се излегува од автопатот за да се влезе во Скопје. Но, оној кој со полна брзина од 120 километри ќе продолжи за Велес, само по десетина километри ќе мора да подзастане, да се исклучи од автопатот и сепак да влезе во Скопје, бидејќи тука, кај Оризари, сообраќајницата е затворена за возење во правецот кон Маџари.

Тука некаде завршува втората делница од обиколницата и почнува првата делница, која се протега се' до Хиподром. Но, овој дел од патот се' уште не е предаден во употреба, бидејќи на одредени делови и натаму се работи. Оперативата на скопски „Гранит“ се' уште „се бори“ со нерешените имотноправни проблеми со месното население. Поради тоа што Фондот за магистрални и регионални патишта никако да си го заврши својот дел од задачата, изградбата на оваа фаза од обиколницата се пролонгира веќе шест години.

За разлика од „Гранит“, екипите на грчката фирма „Терма“, кои ја градеа втората фаза од обиколницата, делницата од Оризари до Сарај, пред себе имаа речиси комплетно чист терен, па без мака го реализираа проектот во предвидениот рок. Делот од обиколницата кој веќе е предаден во употреба е солидно направен, осветлен по целата траса, поставени се звучни ѕидови за заштита од бучава, косините веќе почнуваат да се зазеленуваат.

Северната обиколница на Скопје е со должина од 26,7 километри и се протега од Хиподром до Сарај. Има автопатско решение со вкупна широчина од над 22 метра, со девет приклучоци кон градот, три големи објекти - вијадукти и многу натпатници што ќе им го олеснат движењето на жителите од бројните скопски села. Клучките преку кои ќе биде овозможен влез и излез од Скопје се кај Хиподром, Стајковци, Ченто, Бутел, Оризари, Стенковец, Орман, Стопански Двор и Сарај. Автопатот се градеше во две фази. Првата фаза, делницата од Хиподром до Оризари што ја гради „Гранит“, е во вкупна должина од 14,7 километри, додека втората од Оризари до Сарај е долга 11,8 километри и ја изведуваше „Терна“.

Обиколниот пат на Скопје е дел од Коридорот 8 и има посебна важност за Македонија, бидејќи ја поврзува со Бугарија и со Албанија. Изградбата на овој автопат треба значително да го намали транзитниот сообраќај низ Скопје. Според податоците од Студијата за оправданост на изградба на обиколницата, со предавањето на автопатот во употреба, прогнозираниот сообраќај низ Скопје до 2010 година треба да биде намален за околу 30 проценти. Намалувањето на транзитниот сообраќај се очекува директно да влијае на подобрувањето на животната средина.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6C2D4DF07AB755489AD4AF3537ADA3E3
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 30-Jul-2008 at 00:17
Знае некој кога ќе биде пуштен првиот дел до Илинден?
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 28-Jul-2008 at 12:25
Originally posted by 46&2

Odlicno ispadna obikolnicata, a bas me intaresira dali ogranicuvanjeto po celata dolzinae e 120km/h ili ima nekoi delovi so pomali ogranicuvanja (osven mestata kade sto rabotite na teren se uste vo tek)???


Нема делови со ограничување со под 120km/h и тоа е единствен нормален исход.
А деловите каде што уште се работи не се пуштени во сообраќај.
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 28-Jul-2008 at 12:03
Odlicno ispadna obikolnicata, a bas me intaresira dali ogranicuvanjeto po celata dolzinae e 120km/h ili ima nekoi delovi so pomali ogranicuvanja (osven mestata kade sto rabotite na teren se uste vo tek)???
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 26-Jul-2008 at 12:38


Слична приказна е и youtube
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 26-Jul-2008 at 12:33
Пробај youtube.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 26-Jul-2008 at 12:29
Originally posted by dejan


Исто браво за клипчето Cloverstack! посебно музикатаBig%20smile


Гугл Видео ги искасапи и видеото и аудиото (аудиото има непостојана гласност Crazy)

Ќе гледам да го качам клипчето во пристојна форма на сајтов, за да можете да го видите во добра резолуција и без заебанции со звукот.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.