build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 21-Jun-2010 at 08:50
Следва станица 3 од МД2 - Лавов Мост. Исто се прави со Top-down метод, но тука уште прават кровот на станицата.










На станица 4 од МД2(пресечна со МД1) - Св. Неделjа излегоха стари римски останки од Сердика, та се промени планот за работа. Требаше таа исто да се прави со Top-down метод и да има големо подземно паркиралиште, но сега станицата ке се гради само подземно и паркиралиштето отпадна. Ке има еден етаж со археологиjа над станицата.














Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 09:49
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 21-Jun-2010 at 08:43
Еве ни и каj првата станица од МД2 - 5-та Градска Болница(или Банишора). Таа се градеше со Top-down метод, и веке и готова во rough construction и покрита. Се работи само под земjата от сега до краj.








Следва 2-ра станица од МД2 - Централна Железничка станица. Таа исто се гради со Top-down метод, и скоро готова во rough construction. Тука има и подземно паркиралиште.












Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 21-Jun-2010 at 08:36
Update на работите по метрото во Софиjа. Сликите са земени од Lokum, Repcho, Zippo (SSC Bulgaria)

Почнуваме со делот од постоечката краjна станица на МД1 - Обелjа до клучката Надежда. Трасата(со purple на картата) поминува под булевард Ломско шосе во станбената населба "Надежда":






По-големиот дел от трасата се гради со Bottom-up метод.








Продолжуваме кон клучката Надежда и местото от кое стартира работа во Април TBM-oт.















Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 18:49
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 20-Jun-2010 at 16:13
Нешто од Букурешт (Романија е најмалку застапена од вестите од Регионот):

Senate approves €395 mln loan from EIB for the construction of Universitate-Drumul Taberei metro line

17 Iunie 2010

The Senate approved Wednesday a draft on the €395 million credit facility from the European Investment Bank for the construction of a new metro line between Universitate – Drumul Taberei.

The project envisages the construction of 9-km metro section that connects Drumul Taberei to Universitate and Pantelimon with a total budget of €883 million. The state will pay €488 million of the total amount.

The loan from the European Investment Bank will be disbursed in eight tranches until December 2014. Metrorex will buy 21 trains to service the new metro line but also to replace 16 trains currently in service.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 11-Jun-2010 at 12:29
Кловер, ќе ме извиниш за закаснетиот одговор, но ни јас не го знаев одговорот. Се расчепкав и бев пријатно изненаден.

Марка: KUTSENITS
Врста на возилото: mestni avtobus
Тип на возилото: HYDRA CITY II/III - Hybrid
Производител: KUTSENITS INTERNATIONAL, Австрија
Произведено во: СЛОВЕНИЈА, Мурска Собота

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 04-Jun-2010 at 14:07
Originally posted by Andrej_LJ



Одлични се. Малку конзервативни, но со стилски изглед. Како хералдичар сум воодушевен - користат се боите на грбот на Марибор, а и самиот грб на градот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 02-Jun-2010 at 01:36


Што марка се овие вториве
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 01-Jun-2010 at 23:39
Марибор и Љубљана од денеска можат да се пофалат со нови автобуси за градски превоз. Во Марибор (каде бојата на автобусите е слична на таа во Скопје - црвено-бела) се пуштени Мерцедес Конекто, а во Љубњана нов тип на автобуси, тн. МИДИ верзии (нешто помеѓу мини и класичен автобус), кои ќе возат на помалку оптоварените линии:





"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 19-May-2010 at 19:29
Софија:

А Palmers? Тука може внатрешноста на автобусот да е декорирана со токму овие девојки во живо



Конверс





Edited by Andrej_LJ - 19-May-2010 at 19:30
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 19-May-2010 at 19:15
Banana Master

Прејако! Ме усреќи навистина!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 19-May-2010 at 19:09
Gitar, you will like this - Милка автобус во Љубљана:









   

Edited by Andrej_LJ - 19-May-2010 at 19:10
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 15-May-2010 at 21:00
Па и покрај тоа што имаме прогласено дека официјален јазик е Македонски на форумов сепак во комуникација со оние кои не разбираат Македонски користиме англиски. Сепак и во голема мера се употребуваат и толерантно е да се употребуваат јазици од јужнословенска група, односно слични на Македонскиот, така да тоа не е голем проблем. Во интерес на повеќе информации пожелно е понегаш и текст повеќе без разлика на кој јазик било. Така да ако има некој дел посебно што не го разбираш побарај ќе го преведеме, подобро така одколку да сега бараме непостирање на текстови во други јазици или да бараме комплетен превод.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 15-May-2010 at 20:36
Јас ќе ги замолам сите во иднина да ги преведуваат вестите на македонски јазик, бидејќи има луѓе што не разбираат српски, хрватски или бугарски јазик.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 15-May-2010 at 19:54
Đilas: Gradnja metroa za dve godine
15. maj 2010. 15. maj 2010.

Izgradnja metroa u Beogradu počeće za dve godine, kazao je gradonačelnik Beograda Dragan Đilas na Generalnoj skupštini EBRD u Zagrebu.

On je objasnio i da da će, prema procenama stručnjaka, izgradnja prve tri linije metroa u Beogradu sigurno koštati preko milijardu evra.

Tokom leta biće, kako je rekao Đilas, doneta opšta odluka koja definiše izgleg metroa kao nezavisnog šinskog sistema u Beogradu, a ne kao razvijenog tramvaja.

Gradonačelnik Beograda je precizirao da, prema tim procenama, izgradnja kilometra metroa koji ide iznad zemlje košta od 50 do 60 miliona evra, dok onaj koji ide ispod zemlje, u zavisnosti od strukture terena i zemljišta, može da košta i do tri puta više.

Nakon odluke o opštem izgledu metroa, kazao je Đilas, koji bi u centru Beograda bio ispod zemlje, a u Novom Beogradu iznad zemlje, radiće se preliminarna studija koja će definisati tačan izgled metroa.

U toku izrade preliminarne studija razgovaraće se sa potencijalnim finansijerima, a posle toga će biti potpisani ugovori sa jasnim planom šta će se u narednih 10 godina raditi u beogradskom metrou, kazao je on.

Đilas je istakao da će u tom projektu Beogradu biti potrebna i pomoć države.

http://www.b92.net/biz/vesti/tema.php?i ... _id=431396
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 12-May-2010 at 18:35
Ако мене ме прашуваш, јас сум стриктно против ваков начин на рекламирање во/на возилата. Мислам дека сите возила во јавниот транспорт треба да имаат унифициран надворешен дизајн. Ако веќе рекламата е голем дел од приходите на транспортната компанија, тогаш го преферирам да е тоа решено како во Парис, односно мали плакати, кои се лепат на табла која си стои на автобусот. Така не се нарушува надворешниот дизајн на возилото, релативно брзи и ефикасно се менуваат рекламите кои се аутдејтед.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 12-May-2010 at 18:24
Сфатив, сфатив, нешто како екраните со катодни цевки, со refresh rate. ОК, чудно ми падна, навистина тие со зелени дисплеи нормално излегуваат на слика. Инаку автобусите се бомбона. И рекламите на нив се навистина одлични, за разлика од глупостите излепени на автобусите на ЈСП.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 12-May-2010 at 18:07
Не се полу-функционални, таков ефект се добива кога сликаш со некои апарати. Истото нешто го има кај истиве возила во Љубљана, на слика излгледаат како да не работат, додека човечкото око не ги забележува овие импуси (освежувања) на дисплејиот. И јас кога бев во Софија, дисплеите си работеа, картончињата незнам зошто им се, само бројот на линијата ја има, не податоци за дестинацијата (крајна или попатна). Веројатно се работи за таков дисплеј (затоа што оние старите зелените дисплеи не работат на ист принцип како овие портокаловиве).Навистина не можам поопширно да ти објаснам, не сум баш познавач.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 12-May-2010 at 18:00
А Андреј што е финтата со дисплеите на софиските автобуси што се сите полу-функционални па користат картонче како нас?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 12-May-2010 at 17:23
ЉУБЉАНА ДОБИВА ЛРТ МРЕЖА, ЛОКАЛНА ПРИГРАДСКА ЖЕЛЕЗНИЦА И ГОЛЕМ БРОЈ НА П+Р ПАРКИНЗИ:

-4 ЛРТ ЛИНИИ НИЗ ГРАДОТ СО ИНТЕРВАЛ НА ДВИЖЕЊЕ ОД 5 МИНУТИ И ПРОСЕЧНА БРЗИНА ОД 25КМ/ЧАС.
-НЕКОЛКУ ЛИНИИ НА ПРИГРАДСКА ЖЕЛЕЗНИЦА ДО ОКОЛНИТЕ НАСЕЛЕНИ МЕСТА, КОИ ЌЕ СЕ СОБИРААТ НА НОВАТА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА КОЈА СЕ ГРАДИ ВО МОМЕНТОВ.
-38 ПАРКИРАЈ И ВОЗИ СЕ (ТУКА ПАК ПАРК+РАЈД ГО ПРЕВЕДУВААТ КАКО ПАРКИРАЈ И БИДИ ВОЗЕН) НА КРАЈНИТЕ НАДВОРЕШНИ ТОЧКИ НА БРЗИОТ ШИНСКИ ТРАНСПОРТ.
-СО ПРОЕКТОТ СЕ ОПФАТЕНИ СИТЕ 26 ОПШТИНИ ВО ЉУБЉАНСКАТА РЕГИЈА (ГРАД ЉУБЉАНА КАКО ЕДНА ГРАДСКА ОПШТИНА И ДРУГИ 25)


ЛЕГЕНДА:
злена-линиите на ЛРТ
црвена-П+Р
плава-потенциални П+Р


ЛЕГЕНДА:
зелена-ЛРТ траси
црвена-траси на приградската железница
испрекинати траси-потенциални линии на ЛРТ и С-Бан



И ЗАГРЕБ ДОБИВА СВОЈА ЛРТ МРЕЖА (ПРЕМЕТРО/МЕТРО-ТРАМ)



НИЕ? НИЕ НЕМАМЕ НИ ПЛАН, НИ ВИЗИЈА, НИ ВОЛЈА! ПАРИ ЌЕ СЕ НАЈДАТ, ТИЕ НИКОГАШ НЕ БИЛЕ РЕАЛЕН ПРОБЛЕМ!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 12-May-2010 at 00:01
mnogu slicen na mercedesot na 5ta i 6ta slika vidov vo kumanovo samo napred e edna vrata edno krilo nz a na slikive e so dve.plav beshe avtobusot
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.199 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.