build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 10-Dec-2011 at 17:13
МЖ 661-234 воз i-R 4903 Скопје - Битола



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 27-Oct-2011 at 11:23
Originally posted by Vladimir P



Пелагонија потонува во чудесен мир.



Applause   Applause   Applause   Applause   Applause


Небаре фотошоп!


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 27-Oct-2011 at 11:18
Светлата се палат



И задната дестинација на ова патување или можда подобро кажано доживување, Битола



Го оставам возот 4903, кој сепак ме донесе во Битола иако со повеќе од 40 мин. каснење



Ми остануват уште неколку минути



да стигнам на Интернационалниот Фестивал на Филмска Камера "Браќа Манаки",



и ги игледам проекциите на фестивалот мирно завален во фотељата од преполната сала опкружен со магијата на филмот .



П.С. Оваја репортажа е потикната од неколку дневните препукувања на двете железнички претпријатија кој сепак на крај доблесно ги признава своите грешки и проблеми кој ги имаат и двете претпријатија.

Незнам но ја во потполност ги разбирам, „ќуќа која не е одржувана 30-тина години сакаме да ни биде удобна и топла“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 27-Oct-2011 at 11:13
Се менува околината пред прозорецот.



Од тивкото монотоно клопотење на тркалата патниците потонуваат во заслужен мир .



Се менуват тунел позади тунел,



мирот завладеа



а светлината полека потонува



пејсажите полека се менуваат



а денот ја чека својата замена



Пелагонија потонува во чудесен мир.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 27-Oct-2011 at 11:12
Добро e, дознав не е некоја трагедија, трчам кон мојот воз кој треба секој момент да тргне со закаснување скоро од 40 мин.



Возот на самиот излез од Велес повторно застанува.



И еве го узрокот на моето замислено мирно патување.



Целата шина деформирана и оштетена.



Највероватен узрок, работниците кој ја поправале пругата заменетата шина ја оставиле непрописно а во која налетал возот i-R 4902 од Битола.



Возот полека го поминува критичното место и го продолжуваме патот понатаму.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 26-Oct-2011 at 00:46
да ја ставеа во музеј, па макар и вака за'рѓана ќе бевме ќар...
мене не ми е жал толку многу што парните локомотиви не се во свој полн сјај, туку поради тоа што ни малку не се заштитени, ако ништо друго од дожд и снег
навистина не ми е јасно што толку не можеле да ја стават да се одмора во некое депо додека некој не се заинтересира за неа, туку морале вака во сред дивина да ја остават


Edited by zabegan - 26-Oct-2011 at 02:21
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 26-Oct-2011 at 00:05
Originally posted by Vladimir P

Останав на прозорот да ја видам мојата болка, некогаш прекрасна парна локомотива од најаката серија 01






Eх твојата болка стана сега и моја болка, баш ги сакам овие локомотиви се надевам ќе имаме среќа да реализираме некој друг проект како што беше со другата парна локомотива која ја реконструираа барем да го имаме во музеј.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 25-Oct-2011 at 23:28
А проблемот е само до недостатокот на вагони или и до локомотивите? Не сум баш упатен, ама се имам возено пред некоклу години во недела со последниот воз од Бт за Ск и знам како е. Под секое човечко достоинство!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 25-Oct-2011 at 23:15
Хм, едвај го чекам Владимир Агата Кристи да продолжи со патешествието, да ни ја одгатне мистеријата [}].

Покрај шегата, можам само да заклучам дека бројот на патнички вагони што сообраќаат на нашите возови е ужасно мал и непропорционален со бројот на патници. Доколку јас се прашувам, за да се надомести недостигот на вагони курбан би ги пратил брзиот воз за Приштина и експресниот воз за Битола.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 25-Oct-2011 at 23:04
Се пробивам до излезот да видам што се случува. Возот од Битола на другиот колосек кој одамна требаше да тргне сеоште стои !



Некакви дискусии, приогам да прашам.



Но очигледно беше со фрлениот поглед врз локомотивата.



Удрена, но во што ?



Двата воза преполни со патници сеуште стојат на станицата во Велес



До утрешното продолжување,

Edited by Vladimir P - 25-Oct-2011 at 23:07
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 25-Oct-2011 at 23:00
Останав на прозорот да ја видам мојата болка, некогаш прекрасна парна локомотива од најаката серија 01



Не дочекува пол перон патници во Велес.



Каде ли ќе се смести сиот овој народ ?



Патниците успеват некако да се „сместат“, нервозата почнува да расте а возот никако да тргне.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 25-Oct-2011 at 22:58
Во оваа неразјаснета мешаница нашиот воз веќе касни повеќе од 10 минути. Мислата ми е дали ќе стигнам на време.
Повторно седнувам а прекрасните пејсажи од Таорската клисура поминуваат покрај мене.



И што е сега, повторно кочење, змам дека трба да сме во близина на Велес, но !!! И зар повторно апаратот ?



Машиновозачот се симнува од локомотивата.



Упалено е црвеното светло, времето тече, а ја се позабринат на моето пристигање на време во Битола.



Стоиме на отворена пруга, низ мислите ви се врти дали пак некој кабел е украден или ...



Добро е, машиновозачот се враќа во локомотивата, иако црвеното светли и понатаму.



Светлото се менува, тргнуваме.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 25-Oct-2011 at 22:57
Железничка станица Скопје, некоја минута пред 14:30 часот

Возот i-R 4903 за Битола веќе 10-тина минути е поставен на 3-тиот колосек.
На чело МЖ 661-234 а зад нејзе 3 патнички вагона, исполнети до крај со патници.



Удобното се сместувам во седиштето и за прв пат решен да не висам на прозор и се да фотографирам, туку удобно да се завалам во седиштето кое ми беше зачувано, слушаќи музика.
Се редат попатни станици, возот повторно застанува, но патниците кој стојат во ходникот се во жагор !



Успевам да се пробиам до прозорот, чудно возот застанат во поле, нервозни патници се симнуваат скакајќи од високиот скалник. Одеднаш возот се враќа назат, во далечината приметувам полно патници кој стојат на станицата Драчево. Изгледа не ми е судено без апаратот во раце.



Сите се по прозори да разберат што се случува.



Никому не му е јасно, отправникот нервозно мавта со палица.



Од силниот жагор не се разбира што отправникот пробува да му каже на машиновозачот.



Па ќе мора до машиновозачот. Сеедно што се случи по извесно време тргнуваме.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 16-Aug-2011 at 22:54

build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 12-Aug-2011 at 18:48
Моја грешка која ја корегирав, точно goko мислев на 180 (иначе ќе имавме и ние свој Шарган)

Иначе Cloverstack, еве го тој предел,



Овде неможе да се долови но на вашиот-твојот Google Eart може да се види влезот и излезот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 12-Aug-2011 at 15:42
вероватно мислел на 180 степени,од каде влегува возот,од истата страна малку погоре излегува
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 12-Aug-2011 at 02:29
Прекрасен предел    Cheers



Originally posted by Vladimir P


Сето тоа е на ~4 км после станицата Богомила према Прилеп во самиот влез на еден од најнеобичниот тунели со должина од 7 км кој во самиот тунел скоро за 360° го променува правецот, и кој влегува на ~580 и излага на ~725 м. надморска висина, што е редок градителски случај во светот.

Владимир од каде се податоциве? Според една попрецизна мапа што ја имам, после Богомила има неколку тунели, од кој најдолгиот е речиси прав и е со должина од околу 3 километри (груба мерка, колку што можам да измерам според размерот, но далеку е од 7 километри). Се наоѓа на некои 10-тина километри после Богомила. А тој полукружниот тунел (всушност два последвателни тунели) веднаш после Богомила, на околу 4 километри после селото, е уште пократок.

Исто така според една топографска карта која ја имам (за жал извадок, без размер), свртувањето на двата последователни тунели е за нешто над 180 степени, но далеку од 360 степени. А точно на излезот спрема Прилеп е обележана кота 612 (и изохипсите потврдуваат дека не се работи за некаква печатна грешка или нешто слично).


Edited by Cloverstack - 12-Aug-2011 at 02:34
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 11-Aug-2011 at 23:20
Си зедов слобода да ги објаснам сликите постирани од ovaj_stariov и да додадам нешто што кај нас е малку познато:

сл. 1 е од патот кој поминува над тунелот Богомила кон планинарскиот дом Чемплес на планината Даутица.

сл. 2, 3 и 4 е влезот на тунелот Богомила.

сл. 5 и 6 е мостот на река Бабуна пред самиот тунел Богомила

сл. 7 не би сакал да се најдам макар ни на самиот влез на тунелот кога поминува дизелката.



Сето тоа е на ~4 км после станицата Богомила према Прилеп во самиот влез на еден од најнеобичниот тунели со должина од 7 км кој во самиот тунел скоро за 180° го променува правецот, и кој влегува на ~580 и излага на ~725 м. надморска висина, што е редок градителски случај во светот.


Edited by Vladimir P - 12-Aug-2011 at 18:41
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 11-Aug-2011 at 20:50
Еве ви бонус, имаме нишка за ова село

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=743
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 11-Aug-2011 at 20:44
сликте се многу добри,само малку квалитетот е послаб.
ПС.и во околината на Кичево има село Папрадиште и под него поминувала старата теснолинејка за Скопје.Баш во тој дел селкиот пат за Папрадиште и Бериково е изграден врз трасата на старата линија
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.383 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.