![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 42> |
Author | |||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
||
ДА НЕМА ДИЛЕМИ БРАЌА И СЕСТРИ ЖЕЛЕЗНИЧАРИ
ДВЕТЕ ПАПУЧИ ЛЕВО СЛУЖАТ ЗА ДОПОЛНИТЕЛНО ПЕСКАРЕЊЕ НА ПРЕДНИТЕ И ЗАДНИТЕ ТРКАЛА ОД ЛОКОМОТИВАТА ПРИ ВЛЕЧА ИЛИ ПРИ КОЧЕЊЕ.
ПЕСКАРЕЊЕТО НА ТРКАЛАТА Е МНОГУ БИТНО ЗАТОА ШТО СО ТОА СЕ ОВОЗМОЖУВА ЗГОЛЕМУВАЊЕ НА ТРИЕЊЕТО ПОМЕЃУ ТРКАЛОТО И ШИНАТА,
А СО САМОТО ТОА МОЖЕ ДА СЕ ОСТВАРИ ПОДОБРА АТХЕЗИЈА ПОМЕЃУ ТРКАЛОТО И ШИНАТА.
ПЕСКАРЕЊЕТО СЕ ВРШИ СО СИТНОГРАНУЛИРАН КВАРЦЕН ПЕСОК КОЈ СЕ НАОЃА ВО ПОСЕБНИ КОНТЕЈНЕРИ НАД ТРКАЛАТА ОД ЛОКОМОТИВАТА И ИСТИОТ КОН ТРКАЛАТА СЕ ТУРКА СО КОМПРИМИРАН ВОЗДУХ ОД РЕЗЕРВОАРОТ ЗА ВОЗДУХ ВО ЛОКОМОТИВАТА,
ПА ТАКА СО ПРИТИСКАЊЕ НА ПЕДАЛИТЕ ЛЕВО СЕ УФРЛУВА ПЕСОК ПРЕД ПРЕДНИТЕ ИЛИ ЗАДНИТЕ ТРКАЛА ВО НАСОКА НА ДВИЖЕЊЕ НА ЛОКОМОТИВАТА.
|
|||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Таа мислам дека е за градежни зафати, односно за центрирање на шините при реконструкција на делниците и align на пругите при изградба, а воедно мислам и дека го прочистува каменот при реконструкции.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Не таа, туку таа лево од нејзе (нејасно се изразив, мислев средната од трите машини)
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Мене колку што ми изгледа , се работи за обична дизалица, дел од механизацијата на МЖ за санација на пруги или па за други зафати на железницата.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Прв пат ја гледам онаа машина во средината... дали некој има подобра фотка и/или знае за што служи?
![]() |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Јас колку што знам за сирената е ова:
![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
И ја да се надоврзам на незнаењето ![]() Едната е будник папуча која во одредени интервали мора да ја притиска машиновазачот, ако не биде притисната прво се активира звучен сигнал и на 30 секунда потоа се активира нагло кочење на локомотивата-возот, така да нема дремка а камоли заспивање. За другите не би знаел точно мислам едната е сирена а третата ? Иначе интервалите на притискање се различни во зависност од брзината и сигналите |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Гас, кочница и куплунг ![]() ![]() ![]() |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() А каква функција имаат трите педали? |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Сите на едно место, МЖ 441-028; МЖ 461-121; МЖ 462-001 фали серијата МЖ 442-xxx
![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Еве нешто повеке ко апотека средената кабина на МЖ 462-001
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
А има ли некој да сподели посеопфатна фотка од кабината? Владимир пред некое време ја постираше оваа делумнава само колкуда ми го разбуди апетитот
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
||
НА ШТО СЕ ДОЛЖИ ОВАА СОСТОЈБА СО ЛОКОМОТИВИТЕ ? ДАЛИ ВРЕМЕТО НА ИСКЛУЧЕНОСТ НА ЛОКОМОТИВИТЕ ОД СООБРАЌАЈ ЌЕ БИДЕ ПРОДОЛЖЕНО ВО ГАРАНТНИОТ РОК ? КОЈ ЌЕ ЈА СНОСИ ОДГОВОРНОСТА ЗА ОВАА СОСТОЈБА ? |
|||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Изгледа како секаде рецесијата удри и тука. Но за мене несватливо да стои машина и да не носи пари кои така ненасушно ни се потребни !!?? Еве ја новата МЖ 642-001 како времето ја гази. ![]() П.С. И врората МЖ 642-002 која е во Кончар е готова но .... |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Знае ли некој како се покажала 462-001?
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Ме стави во ндоумица за служење во возот, да не сум помешал со Пелагонија експрес за Битола, но секако ќе проверам. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Денес Шпанецот не е ни 1-ва ни 2-ра класа, не се почитува ограничувањето на багажот за еден патник, не сообраќаат дневно во доволен број за да нема гужви наутро и навечер, а дел од овие Шпанци често се расипуваат.
|
|||
![]() |
|||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
||
Владимир сигурно се качил на некој друг воз
![]() ![]() Средниот вагон не беше од 1 класа туку од 2 ра , само предниот дел од едниот управувачки вагон (16-18 седишта) беше од прва класа а покасно и тоа исчезна. На истото место во другиот управувачки вагон се наоѓаше товарниот простор, како што е и денес впрочем. |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
"Back to the future" или назад да ја фатиме иднината. Иначе да дополнам за „шпанците“ средната кола беше 1 класа, а крајните две 2 класа. А меѓу другото имаше и стјуардеси со послужување на слатки и освежителни пиалоци. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() А каде сме сега, 30 години подоцна... ![]() |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |