build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 29-Apr-2009 at 05:38
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by гитардемон

Originally posted by Cloverstack

Cheers

А каква функција имаат трите педали?


Гас, кочница и куплунг Сериозно, едната (веројатно најдесно) е таа што се притиска на секои 8 секунди за да знае возот дека возачот е жив и здрав, инаку запира автоматски. Другите две, епа лев и десен трепкач

И ја да се надоврзам на незнаењето Smile

Едната е будник папуча која во одредени интервали мора да ја притиска машиновазачот, ако не биде притисната прво се активира звучен сигнал и на 30 секунда потоа се активира нагло кочење на локомотивата-возот, така да нема дремка а камоли заспивање.

За другите не би знаел точно мислам едната е сирена а третата ?

Иначе интервалите на притискање се различни во зависност од брзината и сигналите
 
ДА НЕМА ДИЛЕМИ БРАЌА И СЕСТРИ ЖЕЛЕЗНИЧАРИ
 
ДВЕТЕ ПАПУЧИ ЛЕВО СЛУЖАТ ЗА ДОПОЛНИТЕЛНО ПЕСКАРЕЊЕ НА ПРЕДНИТЕ И ЗАДНИТЕ ТРКАЛА ОД ЛОКОМОТИВАТА ПРИ ВЛЕЧА ИЛИ ПРИ КОЧЕЊЕ.
ПЕСКАРЕЊЕТО НА ТРКАЛАТА Е МНОГУ БИТНО ЗАТОА ШТО СО ТОА СЕ ОВОЗМОЖУВА ЗГОЛЕМУВАЊЕ НА ТРИЕЊЕТО ПОМЕЃУ ТРКАЛОТО И ШИНАТА,
А СО САМОТО ТОА МОЖЕ ДА СЕ ОСТВАРИ ПОДОБРА АТХЕЗИЈА ПОМЕЃУ ТРКАЛОТО И ШИНАТА.
 
ПЕСКАРЕЊЕТО СЕ ВРШИ СО СИТНОГРАНУЛИРАН КВАРЦЕН ПЕСОК КОЈ СЕ НАОЃА ВО ПОСЕБНИ КОНТЕЈНЕРИ НАД ТРКАЛАТА ОД ЛОКОМОТИВАТА И ИСТИОТ КОН ТРКАЛАТА СЕ ТУРКА СО КОМПРИМИРАН ВОЗДУХ ОД РЕЗЕРВОАРОТ ЗА ВОЗДУХ ВО ЛОКОМОТИВАТА,
ПА ТАКА СО ПРИТИСКАЊЕ НА ПЕДАЛИТЕ ЛЕВО СЕ УФРЛУВА ПЕСОК ПРЕД ПРЕДНИТЕ ИЛИ ЗАДНИТЕ ТРКАЛА ВО НАСОКА НА ДВИЖЕЊЕ НА ЛОКОМОТИВАТА.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 28-Apr-2009 at 23:15
Таа мислам дека е за градежни зафати, односно за центрирање на шините при реконструкција на делниците и align на пругите при изградба, а воедно мислам и дека го прочистува каменот при реконструкции.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 28-Apr-2009 at 23:10
Не таа, туку таа лево од нејзе (нејасно се изразив, мислев средната од трите машини)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 28-Apr-2009 at 23:07
Мене колку што ми изгледа , се работи за обична дизалица, дел од механизацијата на МЖ за санација на пруги или па за други зафати на железницата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 28-Apr-2009 at 22:55
Прв пат ја гледам онаа машина во средината... дали некој има подобра фотка и/или знае за што служи?

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 25-Apr-2009 at 05:47
Јас колку што знам за сирената е ова:

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 25-Apr-2009 at 00:19
Originally posted by гитардемон

Originally posted by Cloverstack

Cheers

А каква функција имаат трите педали?


Гас, кочница и куплунг Сериозно, едната (веројатно најдесно) е таа што се притиска на секои 8 секунди за да знае возот дека возачот е жив и здрав, инаку запира автоматски. Другите две, епа лев и десен трепкач

И ја да се надоврзам на незнаењето Smile

Едната е будник папуча која во одредени интервали мора да ја притиска машиновазачот, ако не биде притисната прво се активира звучен сигнал и на 30 секунда потоа се активира нагло кочење на локомотивата-возот, така да нема дремка а камоли заспивање.

За другите не би знаел точно мислам едната е сирена а третата ?

Иначе интервалите на притискање се различни во зависност од брзината и сигналите
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 24-Apr-2009 at 23:59
Originally posted by Cloverstack

Cheers

А каква функција имаат трите педали?


Гас, кочница и куплунг Сериозно, едната (веројатно најдесно) е таа што се притиска на секои 8 секунди за да знае возот дека возачот е жив и здрав, инаку запира автоматски. Другите две, епа лев и десен трепкач
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 24-Apr-2009 at 23:29
Cheers

А каква функција имаат трите педали?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 24-Apr-2009 at 21:57
Сите на едно место, МЖ 441-028; МЖ 461-121; МЖ 462-001 фали серијата МЖ 442-xxx

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 24-Apr-2009 at 21:51
Еве нешто повеке ко апотека средената кабина на МЖ 462-001












Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 23-Apr-2009 at 21:46
А има ли некој да сподели посеопфатна фотка од кабината? Владимир пред некое време ја постираше оваа делумнава само колкуда ми го разбуди апетитот Big%20smile


Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 22-Apr-2009 at 18:51
Originally posted by Vladimir P


Originally posted by Cloverstack


Знае ли некој како се покажала 462-001?


Изгледа како секаде рецесијата удри и тука.

Но за мене несватливо да стои машина и да не носи пари кои така насушно ни се потребни !!??

Еве ја новата МЖ 462-001 како времето ја гази.



П.С. И втората МЖ 462-002 која е во Кончар е готова но ....


НА ШТО СЕ ДОЛЖИ ОВАА СОСТОЈБА СО ЛОКОМОТИВИТЕ ?

ДАЛИ ВРЕМЕТО НА ИСКЛУЧЕНОСТ НА ЛОКОМОТИВИТЕ ОД СООБРАЌАЈ ЌЕ БИДЕ ПРОДОЛЖЕНО ВО ГАРАНТНИОТ РОК ?

КОЈ ЌЕ ЈА СНОСИ ОДГОВОРНОСТА ЗА ОВАА СОСТОЈБА ?
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 22-Apr-2009 at 12:39
Originally posted by Cloverstack

Знае ли некој како се покажала 462-001?

Изгледа како секаде рецесијата удри и тука. Но за мене несватливо да стои машина и да не носи пари кои така ненасушно ни се потребни !!??

Еве ја новата МЖ 642-001 како времето ја гази.



П.С. И врората МЖ 642-002 која е во Кончар е готова но ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 22-Apr-2009 at 05:13
Знае ли некој како се покажала 462-001?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 16-Mar-2009 at 08:42
Originally posted by polval

Владимир сигурно се качил на некој друг воз Во „Шпанците“ немаше стјуардеси ниту се послужуваше нешто од страна на железницата. Единствено одеа по возот и продаваа сокови и слатки, летно време и сладолед, луѓе кои не работеа за железницата
Средниот вагон не беше од 1 класа туку од 2 ра , само предниот дел од едниот управувачки вагон (16-18 седишта) беше од прва класа а покасно и тоа исчезна. На истото место во другиот управувачки вагон се наоѓаше товарниот простор, како што е и денес впрочем.

Ме стави во ндоумица за служење во возот, да не сум помешал со Пелагонија експрес за Битола, но секако ќе проверам.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 14-Mar-2009 at 01:58
Денес Шпанецот не е ни 1-ва ни 2-ра класа, не се почитува ограничувањето на багажот за еден патник, не сообраќаат дневно во доволен број за да нема гужви наутро и навечер, а дел од овие Шпанци често се расипуваат.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 11-Mar-2009 at 17:45
Владимир сигурно се качил на некој друг воз Во „Шпанците“ немаше стјуардеси ниту се послужуваше нешто од страна на железницата. Единствено одеа по возот и продаваа сокови и слатки, летно време и сладолед, луѓе кои не работеа за железницата
Средниот вагон не беше од 1 класа туку од 2 ра , само предниот дел од едниот управувачки вагон (16-18 седишта) беше од прва класа а покасно и тоа исчезна. На истото место во другиот управувачки вагон се наоѓаше товарниот простор, како што е и денес впрочем.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 11-Mar-2009 at 13:57
Originally posted by Cloverstack


А каде сме сега, 30 години подоцна... Ohno

"Back to the future" или назад да ја фатиме иднината.

Иначе да дополнам за „шпанците“ средната кола беше 1 класа, а крајните две 2 класа.
А меѓу другото имаше и стјуардеси со послужување на слатки и освежителни пиалоци.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 11-Mar-2009 at 13:14


А каде сме сега, 30 години подоцна... Ohno
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.