build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 06-Jul-2012 at 14:26

Единствен начин Скопје малку да се растерети е со градење на добра железничка и патна инфраструктура и добро поврзување на сите градови во Македонија. Исто така формирање на цврсти регионални центри. А не со закони или било што друго. 

Со соодветна инфраструктура и пократко време на патување, особено со возови, би се зголемила мобилноста на граѓаните, а со тоа и би се намалила потребата за привремен и постојан престој и живот во градот.

Ама... 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 06-Jul-2012 at 14:19
Originally posted by Dexter26



...освен ако се донесе закон со кој нема да им се издава жителство на сите останати граѓани на Република Македонија кои живеат надвор од Скопје, со цел да се спречи неприродниот раст на бројот на жители на град Скопје, само затоа што останатите граѓани на Република Македонија кои живеат надвор од Скопје одлучиле преку ноќ да станат скопјани.  


И веројатно сите „не-скопјани“ нема да имаат право да работат во ниедна фирма или агенција, било приватна или државна, која е со седиште во Скопје, туку само во нејзините провинцијални филијали, ако воопшто ги има? Може да додадеме и една забрана за мешани бракови, бидејќи гледам деновиве и тоа стана проблем. И така ќе остане Скопје на „древните“ скопјани, ослободено од гужвата и секој вработен (а секој ќе биде вработен во тој случај, нели?) ќе може со своето возило, така велеградски да си отиде до работа, како велеградски човек. А некои милионски градови што се трудат да изградат ефикасен јавен превоз и да го искористат приливот на население за економски раст - па тие не гледаат во што било решението.

Dexter26, мислам дека колку и да има поента во остатокот од постот, со ова губиш секаква релевантност - барем за мене. Од тоа што можам да прочитам, повторно има некоја хистерија околу „дојденците“, ама мислев дека форумов ќе ја одбегне. Не знам кој чул за некој град да стане голем без механички прилив (тоа е она што ти го нарекуваш неприроден раст), а доколку зборуваме за некава идеална децентрализација, мислам дека тоа е веќе одамна невозможно и не гледам каква власт тука би можела да помогне. Освен некоја со закони како твојов..

Edited by mladen_s - 06-Jul-2012 at 14:20
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 06-Jul-2012 at 13:42
Па добра вест е тоа што нема никаква информација ниту најава за распишување на тендер за трамвајска мрежа во Скопје.
 
Колку повеќе се влечкаат нашинците, толку поголеми се шансите тој тендер да не биде објавен оваа година и да не биде избран концесионер, доколку воопшто некој се пријави на тој тендер за концесионер откако истиот би бил објавен.
 
А ако тендерот не биде објавен и ако концесионерот не биде избран оваа година, тогаш шансите тендерот да биде објавен и концесионерот да биде избран во 2013 ќе бидат уште помали бидејќи во 2013 треба да се одржат редовните локални избори 2013, а со Божја помош, ако дојде до смена на градската администрација на град Скопје, идејата за класичен трамвај во Скопје ќе падне во вода, дај Боже.
 
Па ќе останува да се надеваме дека идната градска администрација ќе има поголем слух за потребите на скопјани од денивелирана лесна железница, која би требала да биде само предвесник за подземна железница, односно метро, кое би требало да се изгради во иднина, освен ако се донесе закон со кој нема да им се издава жителство на сите останати граѓани на Република Македонија кои живеат надвор од Скопје, со цел да се спречи неприродниот раст на бројот на жители на град Скопје, само затоа што останатите граѓани на Република Македонија кои живеат надвор од Скопје одлучиле преку ноќ да станат скопјани.
 
Се разбира, останува опцијата идната градска администрација сепак да не направи ништо, ниту класичен трамвај, ниту денивелирана лесна железница, ниту подземна железница, а проучени од искуството кое го стекнавме и сеуште го стекнуваме од проектот Скопје 2014 и од двокатните автобуси во ретро стил, научивме дека понекогаш е подобро ништо да не се превзема околу јавниот градски превоз, отколку истиот да се упропастува со тотално непотребни глупости.


Edited by Cloverstack - 06-Jul-2012 at 14:23
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 06-Jul-2012 at 12:29
Мислиш ли дека имаат доволен интелектуален капацитет за да кажат нешто?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 06-Jul-2012 at 10:33
Подготвивме од „Билд“ една тема за трамвајот, главното е што од Град Скопје молчат на оваа тематика. Не сакаат да изустат ниту еден збор.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 05-Jul-2012 at 17:26
ехееее не почеток на јуни веќе август ќе дојде а нема никакви најави ниту шпекулации за распишување тендер, изгледа доста заглави работава тука...Ohno
Back to Top
Falcon View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2012
Location: Canada
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Falcon Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 17-Jun-2012 at 17:39
Тоа е постоечката траса на метрото. Има големи поплаки дека таа реално ги покрива потребите на само 20-30% од населението, а во нови линии не се инвестирало долго заради познатата филозофија во Северна Америка дека автомобилот е се што ти треба. Конечно работите мрднаа од мртва точка...

Edited by Falcon - 17-Jun-2012 at 17:54
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 17-Jun-2012 at 15:59
    Еве ти го планот со легенда:
 
Metrolinx%20LRT%20plan%20Toronto
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 17-Jun-2012 at 15:35
Falcon, дали знаеш што значат кафеавите тенки линии?


Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 17-Jun-2012 at 03:58
Значи, трамвај планираа уште од турско, првиот проект беше околу Балканските војни, и значи има цел еден век како проектите се влечкаат или оставаат сосем настрана. За нешто како трамвај, тоа мислам дека е рекорд над рекордите.
Back to Top
Falcon View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2012
Location: Canada
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Falcon Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 17-Jun-2012 at 02:37
Еве еден интересен проект за изведба на лесна градска железница кој што е тек во Торонто, Канада. Имаше многу препирања во локалната самоуправа дали трасата да биде комплетно под земја или само онаму каде што тоа е неопходно, односно онаму кај што улицата е премногу тесна за да собере и воз. Аргументите на страната која застапуваше целосна подземна лесна железница беа дека така возот ќе се движи побрзо и нема да му смета на останатиот сообраќај. Другата страна која се залагаше за делумно под земја и која преовлада аргументираше дека делот кај што ќе оди над земја сообраќа низ многу широк булевар кој е многу поретко населен и со помалку сообраќај и дека нема смисла лесна железница да сообраќа целосно под земја. Истовремено со парите што се заштедија ќе се изгради уште една пократка траса. Повеќе информации за проектот овде:

http://www.thecrosstown.ca/
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 09-Jun-2012 at 17:32
А зошто па воопшто прашувате ?
 
Колку подолго се влечкаат бирократските процедури, толку поголеми се шансите Скопје никогаш да не го добие тој класичен трамвај.
 
Конечно ќе имаме некаква корист од сета непотребна и корумпирана бирократија во Македонија, фала му на Бога.


Edited by Dexter26 - 09-Jun-2012 at 17:32
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 09-Jun-2012 at 16:11
@  Ani  &  mrbombastic

Последна вест мислам дека беше оваа, каде се најавува распишување на тендер кон крајот на мај или почетокот на јуни, период кој еве веќе поминува...

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PID=124156#124156

Колку и да сум голем подржувач на изградба на трам/ЛРТ во Скопје, проектот така како што е замислен е штетен и непожелен. Навивам проектот да продолжи да се одложува и да тапка во место, со надеж дека ќе дојде ден кога ќе созреат условите кон обмислувањето на трам/ЛРТ системот да се пристапи многу поодговорно.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 07-Jun-2012 at 23:48
Стварно и мене ме интересира што стана со трамвајот, нели требаше веќе да се распише тендер?
Back to Top
Ani View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Jul-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote Ani Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 07-Jun-2012 at 13:47
Што стана со ова?
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 05-May-2012 at 22:17
   Навраќајќи се назад на темава, од pbanks го прочитав следново од 03.10.2007:

vekje pocna novinarskoto raznoglasie za nesto sto treba da bide precizna informacija



Првите четири трамвајски линии во Скопје ќе се изградат за најмногу шест години

Првите четири трамвајски линии во Скопје ќе се изградат за најмногу шест години.

Трасите се веќе определени, Скопје ќе биде кружно поврзано. Ако се оди според планот, од градот очекуваат изградбата да почне за две години. Консултантите го изработиле планот за инфраструктурата, останува да се направи уште деталната финансиска анализа. Првичните покажаа дека за проектот трамвај треба да се обезбедат околу 40 милиони евра. Поголем дел од парите ќе се бараат од европските фондови.

Не се сеќавам дали ова било предизборно ветување на кули и градови, зашто идната година веќе се навршуваат шест години од објавата на овој текст.

Јас ќе се обложам дека побргу ќе биде најден Хигсовиот бозон, отколку што Скопје ќе добие ЛРТ.

Edited by phenomenon - 05-May-2012 at 22:18
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 29-Apr-2012 at 16:50

Па искрено, немам големо знаење за овој вид на превоз, ниту пак сум прочитал некои критики за истиот... 

Но се одлучив за него веројатно поради поголемиот капацитет... кој е потребен затоа што би бил колектор на цело источно Скопје и пошироко... Но да... во случај да не би бил овој... тогаш во секој случај би се одело со тролејбус...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 29-Apr-2012 at 16:28
Translohr izbegavati što u širokom luku. To je trolejbus koji liči na tramvaj, a uopšte nije praktičan. Prvo, što su neudobna i prilično troma, a druga stvar su komplikovana ukrštanja. U svakom slučaju bolje klasičan trolejbus nego ovo.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 29-Apr-2012 at 15:27
Originally posted by FoSsiL

Ок... Шинската мрежа е готова...

Повелете: Јавен градски превоз Скопје (Шинска мрежа)

Можете на истиот линк да го видите тоа што го додадов... 

Се работи за RTT (Ruber-tyred tram) Линија 4... Што мислите?... Дали има потреба за оваа линија и други ваши размислувања, забелешки, сугестии, ставови... (?)

ПС: Станиците сеуште не сум ги обележал/именувал.... тука добро би ми дошла помош...



Edited by FoSsiL - 29-Apr-2012 at 15:29
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 29-Apr-2012 at 13:24

Не. Не е тролејбус... Станува збор за ова:

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.508 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.