build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 18-Aug-2014 at 21:18
Originally posted by Galileo

Има ли планове за реновиране на гарата в Битоля?


Види четири поста погоре.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 18-Aug-2014 at 20:54
Има ли планове за реновиране на гарата в Битоля?
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 18-Aug-2014 at 17:34
Железничката станица во Битола.







Diego Baino


Edited by jyvation - 12-Sep-2014 at 23:42
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 14-Aug-2014 at 19:07
23ka.wordpress.com
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 06-Aug-2014 at 16:20
Супер, македонски фирми ќе реновираат, PVC столарија и на железничките ќе инсталираат! <3
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 05-Aug-2014 at 11:06
НОВ ФРОНТ ЗА РАБОТА

И МАКЕДОНСКИТЕ ГРАДЕЖНИЦИ ЌЕ ГИ ОБНОВУВААТ ЖЕЛЕЗНИЧКИТЕ СТАНИЦИ



Пропишаните критериуми во тендерот што го распиша ЕK не се толку строги и недостижни за домашните фирми, како што беше случај со неколкуте последни крупни инфраструктурни проекти што ги финансира ЕУ во земјава

И македонските градежни компании ќе може да се пријават и да учествуваат на јавниот повик за обнова и модернизација на десет железнички станици во земјава, што деновиве го објави Европската комисија. Пропишаните критериуми во овој тендер не се толку строги и недостижни за македонските градежници, како што беше случај со неколкуте последни крупни инфраструктурни проекти што ги финансира ЕУ во земјава, кои ги добија странски градежни компании, а нашите од почеток беа дисквалификувани. Притоа во речиси сите случаи македонски фирми подоцна беа ангажирани како подизведувачи и ја вршат главната работа.

Од Синдикатот за градежништво сметаат дека за домашната економија е многу значајно да им се овозможат еднакви услови за учество на ваквите тендери и на македонските компании, а не однапред да се фаворизираат странски. Синдикатот досега неколкупати бараше Владата да врши притисок кај европските институции во работите да се вклучат и градежни компании од Македонија, што им успеа во неколку случаи.

- Остануваме на ставот дека и овој пат треба да се инсистира и да се бара начин македонските градежни компании да идат вклучени во проектот, се разбира, доколку ги исполнуваат пропишаните критериуми - велат во Синдикатот за градежништво.

Заинтересираните фирми ќе треба да се пријават до 30 септември, а избраните компании ќе треба да завршат со градежните активности во рок од седум месеци. И покрај тоа што секој пакет може да го работи различна компанија, сепак сите треба да се синхронизираат и да ги завршат активностите во исто време.

Според пропишаните критериуми, на тендерот може да се пријават градежни компании или конзорциуми, кои во последните три години имале приходи од 500.000 до 850.000 евра, како и во последните пет години да работеле на проекти вредни од 250.000 до 350.000 евра.

Според условите на тендерот, реконструкцијата на десет железнички станици по должина на Kоридорот 10 е поделена во четири пакети. Првиот опфаќа реконструкција и модернизација на железничките станици во Велес, Чашка и во Богомила, а вториот на стојалиштата во Битола и во Прилеп. Во третиот пакет се сместени станиците на Табановце, Градско, Неготино-Вардар и Демир Kапија, а во последниот е станицата во Гевгелија.

Планирано е секоја од овие станици да добие нова електрична и водоводна инсталација, односно ново осветление, санитарии, системи за климатизација, како и за противпожарна инсталација. Објектите, од кои повеќето сега се дотраени, ќе добијат нови покриви, подови, фасади и изолација. Истовремено, ќе се инсталираат современи електронски системи за информирање на патниците, а планирано е и да се подобри поврзувањето на железничките станици со достапниот јавен и индивидуален транспорт во околните населени места.

НАШИ ФИРМИ ГИ ГРАДАТ НОВИТЕ АВТОПАТИШТА

Kинезите бараа нивна компанија да го добие тендерот за изградба на автопатите Kичево- Охрид и Миладиновци-Штип како услов Македонија да добие кредит од кинеската Ексим банка за овие два проекта. Сепак, Владата во договорот со Kинезите го вметна условот главниот изведувач задолжително да ангажира подизведувачи од земјава за најмалку 49 отсто од предвидените работи, а во исто толкав процент и да набави градежни материјали од Македонија. Истовремено, му наложи најмалку 51 отсто од ангажираните работници да бидат од земјава, со што на домашните градежни компании им отвори нов терен за работа. Во моментов на изградбата на двата автопата се ангажирани неколку македонски градежни компании како подизведувачи.

И изградбата на автопатската делница од Демир Kапија до Смоквице, по барање на кредиторите од ЕУ ја доби грчката фирма „Актор“, но и на овој проект се ангажирани голем број работници од Македонија.

http://www.dnevnik.mk/?ItemID=B5A79E9AEFFDAE4E95184BA6DB7B22CE

Edited by jyvation - 10-Oct-2014 at 21:07
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 01-Aug-2014 at 13:58
Она што радува кај скопската е што деновиве интензивно се работи и навечер, што значи дека сепак се има желба ако ништо друго да се завршат работите во предвидениот рок.
23ka.wordpress.com
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 01-Aug-2014 at 12:43
ЕК бара компании за обнова нa 10 железнички станици во Македонија

Европската комисија денеска на својата интернет страница објави оглас со кој бара компании за рехабилитација, надградба и реконструкција на 10 железничките станици во Македонија долж пан-европскиот коридор 10, вклучувајќи го и кракот 10-д, согласно најдобрите практики во Европската Унија.



Со проектот за рехабилитација, надградба и реконструкција ќе бидат опфатени железничките станици во Велес, Прилеп, Битола, Гевгелија, Богомила, Чашка, Табановце, Демир Капија, Градско и Неготино – Вардар. Краен рок за поднесување на понудите на заинтересираните компании е до 30-ти следниот месец до 12 часот.
Целта на проектот е подобрување на целокупниот квалитет на услугите за патниците и карго-превозот, зголемувајќи ги техничките стандарди и капацитети на 10 железнички станици кои се лоцирани на коридорот 10 и кракот 10-д во Македонија.
- Предвидено е реновирање и надоградба на сите главни елементи на железничките станици, како што се водоводната и електричната инсталација – вклучувајќи ги и внатрешното и надворешното осветлување, санитариите, инсталација на системи за греење и ладење, системи за противпожарна заштита, патнички информативен систем, како и подобрување на пристапноста за товарен транспорт и достапност и поврзување со патниот транспорт (јавен и индивидуален). Посебно внимание при реализирањето на овој проект ќе се обрати на подобрувањето на пристапноста за лицата со намалена подвижност, соопшти Министерството за транспорт и врски.
Со проектот, меѓу останатото, ќе бидат целосно заменети крововите, подовите, ќе се санираат фасадите и внатрешните ѕидови, ќе биде поставена нова термичка изолација и ќе се изградат нови тоалети кои ќе бидат посебно оспособени за користење и од страна на инвалидизирани лица. На платото пред влезот во железничките станици од страна на улицата се предвидува рампа за непречен пристап, а поради сигурност платото е предвидено да се поплочува со тактилна предупредувачка лента по рабовите.

http://www.kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=45396

Edited by jyvation - 10-Oct-2014 at 21:07
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 26-Jul-2014 at 16:45
општиот изглед на станицата ќе биде далеку подобар,а сега дали тоа е доволно.....
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 26-Jul-2014 at 15:30
Previous
 
Окно е изразот кој се користи за таканаречената "траса" кај лифтовите, чисто информативно.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 26-Jul-2014 at 14:26
Денес



Едната чекална е целосно реновирана, фали уште инвентарот


Пробиена е целата "траса" за еден од лифтовите


23ka.wordpress.com
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 21-Jul-2014 at 15:06
1.

2.

3.

4.

5.

6. (реновирање на еден од тоалетите)




Edited by N23 - 21-Jul-2014 at 15:07
23ka.wordpress.com
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 17-Jul-2014 at 21:56
Денес нешто бетонираа ,ги видов доле како товараат бетон во колички.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 17-Jul-2014 at 19:20
23ka.wordpress.com
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 10-Jul-2014 at 20:15
колку сме биле напред со времето човече... штета што толку убав и футуристички објект, заглавил најпрво во реализацијата и мааните на тогашниот систем, а потоа и во општествените промени, заедно со целата железница... сега може само приказни на луѓе да им раскажувам за тоа што сме можеле да го имаме денес

а што се однесува на сликата погоре, јас би бил радосен само ако имаме толку многу перони и толку промет, како и соодветен пристап за другите видови на сообраќај, како што доликува на главен град, генералниот изглед на станицата е само шминка која лесно се постигнува, а ние тука се залажуваме дека е квантна физика затоа што сме заостанати на разни нивоа
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 10-Jul-2014 at 19:21
Може, со 20-30 милиони евра, со 2,9 не може...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 10-Jul-2014 at 17:53
Би сакал нашава станица да можеше да изгледа нешто налик ова...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 08-Jul-2014 at 00:41
на многу станици во светов плочките на работ од перонот обично се различни и рапави, со испакнати топчиња или решеткасти... може за такво нешто се работи
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 07-Jul-2014 at 19:12
И јас пред неколку дена се качив да видам што се работи и ги забележив дека се качени ,прв пат ги видов дента кога ги растовараа доле и мислев дека се плочки но сум се излажал ,сега кога ги погледнав ми изгледаа како некакви решетки, но сеуште неможам да сфатам што се и за што ќе служат.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 07-Jul-2014 at 15:21
Ако добиат бетонските столбови некаква боја не би било лошо .
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.