![]() |
![]() |
![]() |
Железнички станици |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 41> |
Author | |
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Види четири поста погоре. |
|
![]() |
|
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
Има ли планове за реновиране на гарата в Битоля?
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Железничката станица во Битола.
![]() ![]() ![]() Diego Baino Edited by jyvation - 12-Sep-2014 at 23:42 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Супер, македонски фирми ќе реновираат, PVC столарија и на железничките ќе инсталираат! <3
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
НОВ ФРОНТ ЗА РАБОТА
И МАКЕДОНСКИТЕ ГРАДЕЖНИЦИ ЌЕ ГИ ОБНОВУВААТ ЖЕЛЕЗНИЧКИТЕ СТАНИЦИ ![]() Пропишаните критериуми во тендерот што го распиша ЕK не се толку строги и недостижни за домашните фирми, како што беше случај со неколкуте последни крупни инфраструктурни проекти што ги финансира ЕУ во земјава И македонските градежни компании ќе може да се пријават и да учествуваат на јавниот повик за обнова и модернизација на десет железнички станици во земјава, што деновиве го објави Европската комисија. Пропишаните критериуми во овој тендер не се толку строги и недостижни за македонските градежници, како што беше случај со неколкуте последни крупни инфраструктурни проекти што ги финансира ЕУ во земјава, кои ги добија странски градежни компании, а нашите од почеток беа дисквалификувани. Притоа во речиси сите случаи македонски фирми подоцна беа ангажирани како подизведувачи и ја вршат главната работа. Од Синдикатот за градежништво сметаат дека за домашната економија е многу значајно да им се овозможат еднакви услови за учество на ваквите тендери и на македонските компании, а не однапред да се фаворизираат странски. Синдикатот досега неколкупати бараше Владата да врши притисок кај европските институции во работите да се вклучат и градежни компании од Македонија, што им успеа во неколку случаи. - Остануваме на ставот дека и овој пат треба да се инсистира и да се бара начин македонските градежни компании да идат вклучени во проектот, се разбира, доколку ги исполнуваат пропишаните критериуми - велат во Синдикатот за градежништво. Заинтересираните фирми ќе треба да се пријават до 30 септември, а избраните компании ќе треба да завршат со градежните активности во рок од седум месеци. И покрај тоа што секој пакет може да го работи различна компанија, сепак сите треба да се синхронизираат и да ги завршат активностите во исто време. Според пропишаните критериуми, на тендерот може да се пријават градежни компании или конзорциуми, кои во последните три години имале приходи од 500.000 до 850.000 евра, како и во последните пет години да работеле на проекти вредни од 250.000 до 350.000 евра. Според условите на тендерот, реконструкцијата на десет железнички станици по должина на Kоридорот 10 е поделена во четири пакети. Првиот опфаќа реконструкција и модернизација на железничките станици во Велес, Чашка и во Богомила, а вториот на стојалиштата во Битола и во Прилеп. Во третиот пакет се сместени станиците на Табановце, Градско, Неготино-Вардар и Демир Kапија, а во последниот е станицата во Гевгелија. Планирано е секоја од овие станици да добие нова електрична и водоводна инсталација, односно ново осветление, санитарии, системи за климатизација, како и за противпожарна инсталација. Објектите, од кои повеќето сега се дотраени, ќе добијат нови покриви, подови, фасади и изолација. Истовремено, ќе се инсталираат современи електронски системи за информирање на патниците, а планирано е и да се подобри поврзувањето на железничките станици со достапниот јавен и индивидуален транспорт во околните населени места. НАШИ ФИРМИ ГИ ГРАДАТ НОВИТЕ АВТОПАТИШТА Kинезите бараа нивна компанија да го добие тендерот за изградба на автопатите Kичево- Охрид и Миладиновци-Штип како услов Македонија да добие кредит од кинеската Ексим банка за овие два проекта. Сепак, Владата во договорот со Kинезите го вметна условот главниот изведувач задолжително да ангажира подизведувачи од земјава за најмалку 49 отсто од предвидените работи, а во исто толкав процент и да набави градежни материјали од Македонија. Истовремено, му наложи најмалку 51 отсто од ангажираните работници да бидат од земјава, со што на домашните градежни компании им отвори нов терен за работа. Во моментов на изградбата на двата автопата се ангажирани неколку македонски градежни компании како подизведувачи. И изградбата на автопатската делница од Демир Kапија до Смоквице, по барање на кредиторите од ЕУ ја доби грчката фирма „Актор“, но и на овој проект се ангажирани голем број работници од Македонија. http://www.dnevnik.mk/?ItemID=B5A79E9AEFFDAE4E95184BA6DB7B22CE Edited by jyvation - 10-Oct-2014 at 21:07 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Она што радува кај скопската е што деновиве интензивно се работи и навечер, што значи дека сепак се има желба ако ништо друго да се завршат работите во предвидениот рок.
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
ЕК бара компании за обнова нa 10 железнички станици во Македонија
Европската комисија денеска на својата интернет страница објави оглас со кој бара компании за рехабилитација, надградба и реконструкција на 10 железничките станици во Македонија долж пан-европскиот коридор 10, вклучувајќи го и кракот 10-д, согласно најдобрите практики во Европската Унија. ![]() Со проектот за рехабилитација, надградба и реконструкција ќе бидат опфатени железничките станици во Велес, Прилеп, Битола, Гевгелија, Богомила, Чашка, Табановце, Демир Капија, Градско и Неготино – Вардар. Краен рок за поднесување на понудите на заинтересираните компании е до 30-ти следниот месец до 12 часот. Целта на проектот е подобрување на целокупниот квалитет на услугите за патниците и карго-превозот, зголемувајќи ги техничките стандарди и капацитети на 10 железнички станици кои се лоцирани на коридорот 10 и кракот 10-д во Македонија. - Предвидено е реновирање и надоградба на сите главни елементи на железничките станици, како што се водоводната и електричната инсталација – вклучувајќи ги и внатрешното и надворешното осветлување, санитариите, инсталација на системи за греење и ладење, системи за противпожарна заштита, патнички информативен систем, како и подобрување на пристапноста за товарен транспорт и достапност и поврзување со патниот транспорт (јавен и индивидуален). Посебно внимание при реализирањето на овој проект ќе се обрати на подобрувањето на пристапноста за лицата со намалена подвижност, соопшти Министерството за транспорт и врски. Со проектот, меѓу останатото, ќе бидат целосно заменети крововите, подовите, ќе се санираат фасадите и внатрешните ѕидови, ќе биде поставена нова термичка изолација и ќе се изградат нови тоалети кои ќе бидат посебно оспособени за користење и од страна на инвалидизирани лица. На платото пред влезот во железничките станици од страна на улицата се предвидува рампа за непречен пристап, а поради сигурност платото е предвидено да се поплочува со тактилна предупредувачка лента по рабовите. http://www.kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=45396 Edited by jyvation - 10-Oct-2014 at 21:07 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
општиот изглед на станицата ќе биде далеку подобар,а сега дали тоа е доволно.....
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Окно е изразот кој се користи за таканаречената "траса" кај лифтовите, чисто информативно. |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Денес
Едната чекална е целосно реновирана, фали уште инвентарот Пробиена е целата "траса" за еден од лифтовите |
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
1.
2. 3. 4. 5. 6. (реновирање на еден од тоалетите) Edited by N23 - 21-Jul-2014 at 15:07 |
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Денес нешто бетонираа ,ги видов доле како товараат бетон во колички.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
колку сме биле напред со времето човече... штета што толку убав и футуристички објект, заглавил најпрво во реализацијата и мааните на тогашниот систем, а потоа и во општествените промени, заедно со целата железница... сега може само приказни на луѓе да им раскажувам за тоа што сме можеле да го имаме денес
а што се однесува на сликата погоре, јас би бил радосен само ако имаме толку многу перони и толку промет, како и соодветен пристап за другите видови на сообраќај, како што доликува на главен град, генералниот изглед на станицата е само шминка која лесно се постигнува, а ние тука се залажуваме дека е квантна физика затоа што сме заостанати на разни нивоа |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
Може, со 20-30 милиони евра, со 2,9 не може...
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Би сакал нашава станица да можеше да изгледа нешто налик ова...
![]() |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
на многу станици во светов плочките на работ од перонот обично се различни и рапави, со испакнати топчиња или решеткасти... може за такво нешто се работи
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
И јас пред неколку дена се качив да видам што се работи и ги забележив дека се качени ,прв пат ги видов дента кога ги растовараа доле и мислев дека се плочки но сум се излажал ,сега кога ги погледнав ми изгледаа како некакви решетки, но сеуште неможам да сфатам што се и за што ќе служат.
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Ако добиат бетонските столбови некаква боја не би било лошо .
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |