build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 26-Jul-2008 at 12:22
Originally posted by pbanks

Со месеци наназад ни претеше кога немаше да го употребиме името клучка Кондово а сеа клучка Ѓорче Петров BashBashBash

Види како сум преплашен да не згрешам во овој пост 

Нема дилема дека локациски, најпрецизно би било клучката да се вика Кондово. Но од функционален аспект (не ни има излез накај Кондово), убеден сум дека најдобро е да се именува како Ѓорче Петров. Тоа што на времето ве поправав за клучкава, ми беше рефлекс затоа што се прошири именување на клучкава како клучка Сарај. Клучка Сарај има подоле...
Туку ај јас да не филозофирам многу, не е мое да ги крстувам клучкиве. Тоа е работа на фондот за патишта и треба да си ја вршат... Оваа конфузија потекнува токму од таму. И не треба само да ја расчистат конфузијата, туку тие податоци треба да се лесно достапни на интернет (а тоа не бара никакви големи трошоци или не знам нешто друго што е тешко да се изведе).
Па погледнете го сајтот на фондот... Лошо копиран www.hac.hr и ужасно сиромашен со корисни содржини. Па побогу, немаше ни објава дека се пушта во употреба сегмент од обиколницата. Уште нема ни една асална патна карта на Македонија. Тоа е недозволиво... Зошто е сајтот? Чисто како формалност?
Објава немаше што немаше, ама за сечење ленти и за фотографирање не е проблем... Макар што се работи за пробиени неколку рокови, за пуштање на само сегмент од обиколницата и тоа по редуциран проект, а дури и така две од четири клучки се уште не се во функција. Поразително!
Кога ќе ни текне дека некои навики мора од корен да ги смениме?




Знаците се како по обичај сиромашни. Најмалку уште Тирана и Битола треба да го најдат своето место на тие знаци. Се работи за меѓународен коридор а светот не завршува на 50км околу Скопје.

Апсолутно се слагам со твојата поента, мада конкретно за Битола би било грешка затоа што логичен правец е преку Велес.
Иначе недостатокот на дестинации уште поглупо изгледа во контраст со гужвата што се прави со францускиот. Дестинации нема, ама битно имаме полиглотска патна сигнализација. Очигледно дека формата ни е побитна од суштината Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 26-Jul-2008 at 12:26
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 26-Jul-2008 at 12:13
Btw, замислете видео во стил на тие ‘брзи‘ клипчиња, знаете на што мислам, како би изгледало и на крај да заврши во Скопје па на Кале горе како сонцето изгрева
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 26-Jul-2008 at 12:03
WOOOWEeek2ApplauseБраво за сликите pbanks i Cloverstack! Обиколницава е многу добра!

Исто браво за клипчето Cloverstack! посебно музикатаBig%20smile


Edited by dejan - 26-Jul-2008 at 12:05
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 26-Jul-2008 at 11:06
Сл. 24. Со месеци наназад ни претеше кога немаше да го употребиме името клучка Кондово а сеа клучка Ѓорче Петров BashBashBash

Види како сум преплашен да не згрешам во овој пост 

Супер слики. Различните бариери ги дискутиравме веќе ама сега од кога ми легнаа мислам дека воопшто не делуваат шаренлоко туку се работи за варијација на тема. Ми се допаѓа како го решиле тоа.

Главниот проблем остануваат знаците,

1. Рамките требале да идат преку двете ленти спрема мене
2. Знаците требале да бидат со стандардни димензии а не вака касапски од око
3. Знаците се како по обичај сиромашни. Најмалку уште Тирана и Битола треба да го најдат своето место на тие знаци. Се работи за меѓународен коридор а светот не завршува на 50км околу Скопје.
4. Францускиот филм
5. Грешките со обележјата кои веќе ги спомна

Знациве ми делува дека би било убаво да добијат своја нишка. Ова е прашање кое ќе мора да се реши на национално ниво шареноликоста добива алармантни размери.

Инаку супер фотосесија а и клипот ти излегол супер Thumbs%20Up
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 26-Jul-2008 at 10:47
1  Овој дел не е пуштен во употреба


2  Одлично што ставиле големи табли, но има место а и потреба од повеќе дестинации. Каде се Охрид и Тирана на зелениот???


3  Клучка Стенковец (многу ми одат на нерви со францускиот)


4  Не го имам добро фатено тој детал, но кај клучката Стенковец има некои убаво хортикултурно уредени делови (приметете ги цвеќињата во средина)


5  Продолжуваме на запад...


6  На секоја слика поединечно се вадам од кожа со францускиов...


7  Мост на Лепенец


8  Клучка Орман


9  Звучни бариери


10  Поглед кон исток


11  Овој детал ги разбркувал птиците


12  Вијадуктот Орман


13  Од вијадуктот има убав поглед


14  Ова е поглед од вијадуктот надолу, да добиете впечаток за висината


15  Одиме понатака...


16  Вијадуктот Волково (и друг тип звучни бариери)


17  Од вијадуктот има прекрасен поглед кон западните делови на градот


18  Убавата глетка кон Скопје продолжува и после вијатуктот


19  Овие камени ѕидчиња се убав естетски детал, но за жал засеците се уште не се зазеленети


20  Трет тип бариери.


21  За жал пропуштив да сликам кај клучката Стопански Двор, али идеме понатака...


22  Се приближуваме кон крајот на обиколницата


23  Вијадуктот Кондово


24  Клучката Ѓорче Петров (ја вика кој како стаса, ама ова би било најточно име според мене)




Cheers

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 26-Jul-2008 at 02:41
Еве нешто и од мене (ќе следи повеќе) Cheers

Ви препорачувам да го гледате во Double Size

http://video.google.com/videoplay?docid=4503806601231498521&hl=en


Edited by Cloverstack - 26-Jul-2008 at 02:57
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 25-Jul-2008 at 23:00
Една тазе тура домашни ноќни фотки Cheers

1 Клучка стенковец кон запад

2 Кон исток

3 Кон Скопје

4 Сликано кај вијадуктот Орман мислам во правец исток

5 Вијадуктот Орман

6 Кон Скопје

7 Ова е веќе кај вијадуктот Волково

8

9 Кон Стенковец

10

11 Влезот во Скопје кај клучка Кондово

12 Поглед на клучка Кондово од автопатот Скопје-Тетово

13

14


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 25-Jul-2008 at 02:15
Како би мозхеле да дојдеме до оваа слика на која показхува премиерот. На почетокот имаме само некој фрагмент од стопански двор. Да ја најдеме, ама со оваа резолуција.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 25-Jul-2008 at 02:12

LOL Crazy  No comment

 
 
mia.com.mk
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 25-Jul-2008 at 02:02
135 милиони евра, барем сега за сега  Big%20smile
 

Дел од обиколницата на Скопје пуштена во сообраќај

Автопатот е дел од северниот прстен окoлу Скопје, кој целосно ќе биде завршен до крајот на годината

Сања Наумовска

Втората делница од обиколницата околу Скопје, на потегот од Оризари до Сарај, вчера беше пуштена во сообраќај. Автопатот е дел од северниот прстен околу Скопје, со должина од 25 километри, кој целосно ќе биде завршен до крајот на годината. Изградбата на делницата е финансирана со кредити во висина од 70 милиони евра од Европската банка за обнова и развој и Европската инвестициона банка. Потегот со должина од 12 километри, кој се градеше во изминатите три години, со главниот град ќе биде поврзан со четири клучки, Стенковец, Волково, Стопански Двор и Сарај. На оваа делница има и три вијадукти од кои најголем е вијадуктот кај селото Орман, кој е долг 630 метри, вијадуктот Кондово е со должина од 435 метри, а оној кај Волково 368 метри. Северната обиколница е дел од Коридорот 8, кој е комуникација на Македонија со Бугарија и Албанија.

На пуштањето на делницата кај клучката Стенковец, вчера присуствуваше и премиерот Никола Груевски. Тој истакна дека инвестирањето во инфраструктурата е инвестиција во подобра бизнис-клима, економски раст и подобрување на квалитетот на живеење на граѓаните.

„Автопатот е изграден според сите европски стандарди, вклучувајќи и звучни ѕидови“, истакна Груевски, подвлекувајќи дека со ставањето на делницата во сообраќај, транзитниот сообраќај во Скопје ќе се намали до 30 проценти. Груевски нагласи дека инвестициите во патната инфраструктура продолжуваат со проекти за рехабилитација на локалните и на регионалните патишта, кои треба да се реализираат до 2011 година.

Делницата која е отворена за сообраќај почнува северно од Шуто Оризари, поминува покрај Коњски Рид и продолжува во близина на гробиштата „Бутел“. Поминува покрај клучката Стенковец, која води кон Приштина, покрај реката Лепенец, низ населбата Вучидол и излегува кај Кондово, каде што се поврзува со автопатот Скопје - Тетово. Максимална дозволена брзина ќе биде 120 километри на час.

Обиколницата, која целосно ќе биде завршена до крајот на годината, е долга 25 километри има четири ленти, со широчина од 27,5 метри. Првата делница од Хиподром до Оризари е со должина од 14 километри и се' уште се гради. Северната обиколница ќе има вкупно девет приклучувања со Скопје, како и три моста кои ќе им го олеснат движењето на жителите на околните места. Таа го заобиколува северниот дел од Скопје, од Хиподром до Сарај. Вредноста на целата обиколница е околу 135 милиони евра.

 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 24-Jul-2008 at 13:32
Нема потреба од вакви циркузи, потобро цела да се пуштеше во употреба, но ипак ќе има некоја искористеност поради конекцијата на патот од косово со патот према тетово. Подобро да ја пуштеа во употреба но сечење лента кога ќе биде цела готова.



Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 24-Jul-2008 at 12:27
Originally posted by Cloverstack на 06.06.08

Сарај-Стенковец или цел западен сегмент Сарај-Оризари, нема да бидат искористени ни со 10% од тоа што би се постигнало со пуштање на комплетната обиколница. Подобро нека не прават такви театри!


Зарем не ти реков

Највеќе од се ме плаши дека фазново решение е резултат на неможноста проблемите со експропријација да се решат во разумен рок и дека работава ќе остане половична уште долго време Ohno

@assyst здраво и од мене Cheers
Back to Top
assyst View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Jun-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote assyst Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 24-Jul-2008 at 12:17
Thumbs%20Up

Добренајдов!

Поздрав до сите , форумов го следам отприлика пред едно 5-6 месеци и претставува навистина уникатен онлајн заедница за урбанизмот во Скопје па и МК. Applause

Да се надевме дека на есен обиколницата ќе биде проодна во целата должина и навистина ќе го растовари сообраќајот во Скопје, а за роковите мислам дека обиколницава ги проби сите, ама баш сите најави и рокови дадени од „надлежните“ Smile

Едно е сигурно Скопје ќе има прилично модерна обиколница и барем тоа ме радува! Big%20smile




Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 24-Jul-2008 at 09:28
Еве подетално:

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=95605

Во употреба втората делница од скопската обиколница


Коментари (0)   
24.07.2008 09:24

Втората делница од скопската обиколница, на потегот од Оризари до Сарај, во должина од 11,8 километри, денеска свечено ќе биде пуштена во употреба.

На пуштањето на делницата ќе присуствува и премиерот Никола Груевски, соопшти неговиот Кабинет.

Обиколницата е 25 километри автопат со четири ленти, со широчина од 27,5 метри, која поминува под јужните падини на Скопска Црна Гора, покрај селата Стајковци, Смилковци, Брњанци, Кучевишка Бара.

Обиколницата, која се состои од две делници, почнува кај клучката Хиподром од каде што се разгранува од автопатот Велес-Скопје, а нејзината северна делница завршува кај Оризари.

Западната делница Оризари-Сарај (Кондово), која денеска се пушта во употреба, претставува континуиран дел на делницата Хиподром-Оризари. Почнува северно од Шуто Оризари, поминува покрај Коњски Рид, кој лежи на југ, и продолжува во близина на гробиштата Бутел, западно поминувајќи покрај клучката Стенковец (која води кон Приштина).

Делницата поминува покрај реката Лепенец, благо свртува северно, минувајќи преку нивите во атарот Горнопал, од каде што понатаму врти кон југ. Минува низ населбата Вучидол, продолжува јужно низ ридовите и излегува кај Кондово, каде што се поврзува со автопатот Скопје-Тетово.

Максимална дозволена брзина на обиколницата ќе биде 120 километри на час.

Откако втората делница ќе се пушти за сообраќај, скопската обиколница ќе стане дел од Коридорот 8 и ќе ја поврзува Македонија со Бугарија и Албанија.

Кај клучката Хиподром ќе се спојуваат двата коридора 8 и 10. Инвеститор на овој проект е Фондот за регионални и за магистрални патишта, а парите ги обезбеди Инвестициската банка за обнова и развој, која и додели кредит на Македонија со грејс-период од седум, а рок за враќање од 18 години.

Вредноста на целата обиколница е околу 135 милиони евра.




Edited by Cloverstack - 24-Jul-2008 at 09:29
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 24-Jul-2008 at 08:55


Добредојде на форумов


Инаку ова со обиколницата сепак не треба да ни е никакво изненадување и покрај сите најави за навремено па дури и предвремено пуштање. Тоа треба да ни е само лекција колку може да се ослониме на роковите и дополнително на официјалните најави и уверувања од надлежните, дури и кога се даваат со таква голема сигурност.

Пуштањето на само овој сегмент ќе нема некој голем импакт. Ваљда ќе треба да бидеме среќни доколку навистина профункционира целата до есен како што е најновата најава Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 24-Jul-2008 at 08:56
Back to Top
assyst View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Jun-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote assyst Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 24-Jul-2008 at 08:26

Во употреба втората делница од скопската обиколница

Скопје /24/07/ 08:13

Свечено ќе биде пуштена во употреба денеска втората делница од скопската обиколница, на потегот од Оризари до Сарај, во должина од 12 километри.
· комплетирање до есен
· проект вреден 80 милиони евра

Извор: Макфакс

И по толку чекање, не успеаа да ја пуштат цела...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 23-Jul-2008 at 02:05
Можеби Скопје имаше потреба од нејзе, еве се слагам дека имаше, но тоа не е битно сега. Но не се направи како потреба на Скопје, него како потреба она коридорот 8. Ај да го оставиме муабетов настрана. За сигнализација, веќе е стандардизирана на европско ниво со виенските конвенции уште пред 40 години, ама не се почитува.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 23-Jul-2008 at 02:01
Скопје дефинитивно има потреба од нејзе (иако е прашање дали не ќе беше попаметно со овие пари прво да ги реализиравме урбаните автопати).
Ама во врска со патоказите сепак тоа не е битно дали му требала или не на Скопје или дали била дел или не од коридор 8. Нека ја стандардизираат сигнализацијата више! Нормално квалитетно и доследно. Тоа е целата поента.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 23-Jul-2008 at 01:39
Видете оваа обиколница се градеше како дел од коридорот 8, што и практично е. Не се градеше дека Скопје има потреба. Случајно се погоди дел од автопатот да биде скопска обиколница. Така да нема што уопште да размислуваме за како ќе ја викаме. едноставно полошбата на градот ја налагаше трасата на автопатот. Ова е обичен автопат како и сите други низ земјава. Но ако веќе и бараме име, тогаш најкомпатибилно е bypass.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 23-Jul-2008 at 00:35
Да, и loop се користи, зависи каде, на разни места во светот е различно...

Но сепак loop е прстен, а тука станува збор за делумен прстен, то ест обиколница, така да терминот пак би бил погрешен.
Во секој случај мојата поента не се однесуваше на тоа, туку дека обиколница-transit-peripherique се прилично некомпатибилни преводи и кога веќе решиле патот да го означуваат по патокази на тој начин (наместо чисто со наведување на бројот на патот и дестинациите), барем требале тоа добро да го стандардизираат и унифицираат.

Проблемот е што патната сигнализација кај нас е предмет на импровизаторски пристап и премногу „уметничка“ слобода...


Edited by Cloverstack - 23-Jul-2008 at 00:37
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.223 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.