build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 25-Mar-2019 at 03:21
Еластични или флексибилни бариери се базираат на метални сајли и се најкористениот тип на бариери на автралиските автопатишта, иако на одредени делови има и класични банкини. Флексибилните бариери воглавно се инсталираат на релативно прави делници бидејќи само така се најефективни.
многу повеќе за нив на следниов линк: https://www.towardszero.vic.gov.au/news/articles/flexible-barriers-how-they-work-and-the-cheese-cutter-myth
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 25-Mar-2019 at 01:23
Предпоставувам средишните метални бариери би се замениле со бетонски. Нешто слично има на автопатите во Грција. Или на “автопатот“ Тетово-Гостивар, со тоа што средишното зеленило останува во еден вид жардињера креирана од две бетонски огради помеѓу коловозите. Бетонот важи за материјал кој е еластичен и впива доста од ударот и истиот би ја спречил или ублажил трагедијата која се случи на автопатот Скопје-Тетово неодамна.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 24-Mar-2019 at 13:24
https://www.youtube.com/watch?v=mmvr9NRR9qs 8:45 na kraj od videoto , dali nekoj znae kakvi se tie elasticni ogradi koj sto gi najavuva direktorot ?
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 15-Feb-2019 at 12:28
нема простор за понатамошна дискусија
Back to Top
husejin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 45
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 13-Feb-2019 at 11:28
Veke 50 godini go imam odeno patot Stip Radovis.Dali patot ke prerasne vo idnanina vo Avtopat toa voopsto ne e bitno.Postoeckite mostovi veke gi ima okolu 100 godini a dosega ne e imalo nikakov problem.A sega na isti dolcinja se gradat 10 pati pogolemi mostovi.A na nekoi mesta nema ni reka pa go podignale patot so pomos na mostovi nad zemjata.Toa e toa strucnacite od Makedonija se najpametni vo svetot.Zatoa patot Strumica Radovis se gradese celi 20 godini.I sega koga e zavrsen se zakluci deka ne e dovolen i eve sega ovaa godina pak pocnuva da se gradi sigurno so nova trasa.Kako sto slusnav kluckata Injevo-Konce pak si ostanuva po staroto.Treba prvo da vozis za Radovis da pokraj nekoja si Benzinska pumpa a posle prema Strumica.Samo poradi ovaa sitna greska da se ispravi mozelo da zima vreme okolu edna godina.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 08-Feb-2019 at 19:47
тука очигледно има и лаици што не слушнале за 100 годишни и 1000 годишни води, седи за тоа си има стручњаци и специјални формули со кои се пресметува дотокот на вода еднаш на сто години или на 1000, така се конструират и речни корита и слично, истото важи и за секое навидум суводолица или помало долче ама еднаш ако дотече маме ќе расплаче.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 07-Feb-2019 at 15:17
Тоа е така затоа што во блиска иднина ќе прерасне тој дел во автопат (од Штип преку Струмица до граница со Бугарија).
Back to Top
husejin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 45
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 07-Feb-2019 at 14:08
Tesko e da dokazes nesto sto e pravilno.Ekspresniot pat Stip Radovis se gradi na sosema nova trasa ama istata se naoga do stariot pat.Na noviot pat se izgradeni mnogu novi i visoki mostovi sto voopsto nema potreba zatoa rekickite se tolku mali i nema nikakva opasnost od poplava na patot.Toa se glede od postoeckiot pat iako ima samo mali mostcinja nikogas do sega ne e imala opasnost.Na vlezot na Lakavica se priprema ogromen most a pod mostot nema ni voda.Na postoeckata trasa so mali izmeni mozelo da bide sigurno poeftino da se prosiri vo ekspresn pat.Bez razlika od kade dovaga investicijata treba pametno da se trosi.Seto toa narodot ke go plati.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 24-Jan-2019 at 16:59
Новиот е целосно на нова траса и мислам дека има само две/три клучки освен крајните, додека стариот и како е потребен за интерна комуникација.
Најголемиот проблем е што во исто време додека се гради новиот ќе се реконструира стариот и наеднаш комуникацијата кон Радовиш и Струмица ќе биде кошмар.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 24-Jan-2019 at 16:52
Зависи... ако новиот на сегменти се движи по нова траса, а стариот на тие места поврзувал некои села, тогаш има потреба и од стариот.
Back to Top
husejin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 45
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 24-Jan-2019 at 13:19
Ne mi e jasno sto e toa rekonstrukcija na patot Stip Radovis.A veke se znae deka e vo tek na izgradba na ekspresniot pat na ista relacija.Nema smisla da ima paralelno dva pata vo ista relacija.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 22-Jan-2019 at 22:28
Истите најавени проекти во 2018 преместени во 2019 г.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 22-Jan-2019 at 21:19





Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 03-Jan-2019 at 16:09
Од фб профилот на Министерот за транспорт и врски:

Ги завршивме патните правци:

- Изградба на автопат Демир Капија – Смоквица
- Завршени се градежните работи на автопатот Миладиновци –Штип, во најбрз рок ќе го пуштиме во употреба
- Рехабилитација на возната лента на автопат Петровец – Миладиновци и - Кадино – Хиподром
- Реконструкција на левиот коловоз на автопатот Куманово – Миладиновци
- Рехабилитација на регионалниот пат од мост Близанско – Калуѓерец
- Рехабилитација на трета лента на Валандовско брдо
- Рехабилитација на регионален пат Дебар – ГП Блато
- Рехабилитација на регионален пат Петровец – Катланово
- Рехабилитација на регионален пат пат Пршовце – Јегуновце
- Рехабилитација на делница Охрид кај Билјанини извори
- Рехабилитација на регионален пат Берово – Струмица
- Рехабилитација на регионален пат Сарај – Гупчин
- Рехабилитација на регионален пат Битола – Новаци
- Рехабилитација на регионален пат Кочани – Делчево
- Обиколница на Битола
- Обиколница на Скопје
- Реконструкција на регионален пат Гостивар – Колари
- Поставивме осветлување и сигнализација на клучка Скопје Запад, на делница Катланово -Велес, на делница Велес – Петровец, Осветлување на 6 клучки на делница Тетово – Гостивар како и дел од автопатот А2 и А4


Во тек се градежни активности на патните правци:

- Автопат Кичево – Охрид
- Експресен пат Штип – Радовиш - 1 фаза
- Експресен пат на делница Градско – Дреново
- Експресен пат на делница Дреново – Фариш
- Еспресен пат делница Штип – Крупиште
- Експресен пат Ранковце - Крива Паланка
- Реконструкција на регионален пат Ропалце – Матејче
- Реконструкција на регионален пат Колари – Кичево
- Реконструкција на автопатска делница Велес –Градско и Градско Велес
- Реконструкција на регионален пат Кочани – Пониква
- Реконструкција на регионален пат Тркање – Пишица
- Реконструкција на регионален пат Подмоље – Охрид
- Реконструкција на регионален пат Радовиш – Подареш
- Реконструкција на регионален пат Берово – Клепало
- Реконструкција на регионален пат Злетово – Пробиштип
- Реконструкција на регионален пат Негорци – Гевгелија
- Рехабилитација на патен правец Јурумлери – Драчево
- Во тек се и реконструкции на мост на река Вардар кај Удово, нов мост на река Пчиња кај Коњаре, подготвителни работи за реконструкција на река Бабуна кај Богомила, нов мост на река Луда Мара кај с.Ваташа , нов мост на река Коселска кај Охрид, мост кај Сарај, мост на река Вардар кај Пепелиште како и санација на 5 моста на делница од Здуње до Колари.


За многу кратко време ќе започнеме со реконструкција на:

- обиколница на Кочани
- регионален пат Пробиштип – Крупиште
- регионален пат Штип – Радовиш
- регионален пат Крива Паланка -Ранковце
- регионален пат Куманово – Свети Николе
- регионален пат Куманово – Опае
- регионален пат Куманово – Никуштак
- Рехабилитација на патен правец Куманово – Страцин
- Рехабилитација на патен правец Младо Нагоричане – Пелинце
- Рехабилитација на патен правец Куманово – Свети Николе
- Рехабилитација на патен правец Тетово-Попова Шапка
- Рехабилитација на патен правец Битола- Демир Хисар
- Рехабилитација на патен правец Драчево – Орешани
- Рехабилитација на патен правец Делчево – Звегор
- Рехабилитација на патен правец Делчево – Пехчево
- Рехабилитација на патен правец Берово-Виница
- Рехабилитација на патен правец Струмица – Ново Село
- Рехабилитација на патен правец Кавадарци – Росоман.
- Рехабилитација на патен правец Фурка-Богданци – Гевгелија


Оваа година ќе започнеме и со:

- изградба на автопатот Скопје –Блаце
- Изградба на експресен пат делница Крупиште – Кочани -2 фаза
- Изградба на експресен пат делница Бучим до Радовиш -2 фаза
- Изградба на експресен пат делница Прилеп-мост на Леништа река.
- Доизградба на една лента Крива Паланка – Деве Баир
- Изградба на регионален пат Старо Коњарево - Ново Коњарево
- Доизградба на регионален пат на потег фабрика „Вевчанка – Здравствен дом Вевчани,
- Рехабилитација на државен пат Р2235, делница Маврово - Никифорово
- Рехабилитација на државен пат Р1312, делница Прилеп – Прилепско Езеро
- Рехабилитација на државен пат Р1204, делница Кадрифаково - Штип
- Реконструкција на транзитен дел кон Охрид
- Реконструкција на Транзитен дел Кавадарци


Оваа година ќе се распишат тендери за реконструкција на патните правци:

- Катланово – Петровец
- Маврови Анови – Жировница
- Карпалак – Желино
- Катланово – Велес
- Велес – Демир Капија
- Македонска Каменица – Саса
- Узем - Тораница


Има уште на линкот:

https://www.facebook.com/mtc.gov.mk/posts/2653580711349348?__tn__=K-R
За сè има вторпат
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 27-Dec-2018 at 20:48
До есента 2019 се очекува пуштање на ГП Клепало кај Берово со што ќе се оствари четири децениското барање на граѓаните од Берово, Пехчево и околните места... Ова ќе биде четврти граничен премин кон Бугарија а се најавува изготвување на проектна документација за петиот Пехчево - Симитли...

https://www.youtube.com/watch?v=jDK-narG_u4
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 25-Nov-2018 at 23:54
Од фејсбук профилот на Министерот за транспорт и врски:

Во изминатиот период заедно со Зоран Китанов, директорот на ЈП за државни патишта, посебно се посветивме на изградба и реконструкција на патната инфраструкура во земјава. Влеговме во еден силен инвестициски циклус во подобрување на целокупната патна мрежа. Македонија ја направивме едно големо градилиште.

Ги завршивме патните правци:

- Изградба на автопат Демир Капија – Смоквица
- Рехабилитација на возната лента на автопат Петровец – Миладиновци и - Кадино – Хиподром
- Реконструкција на левиот коловоз на автопатот Куманово – Миладиновци
- Рехабилитација на регионалниот пат од мост Близанско – Калуѓерец
- Рехабилитација на трета лента на Валандовско брдо
- Рехабилитација на регионален пат Дебар – ГП Блато
- Рехабилитација на регионален пат Петровец – Катланово
- Рехабилитација на регионален пат пат Пршовце – Јегуновце
- Рехабилитација на делница Охрид кај Билјанини извори
- Рехабилитација на регионален пат Берово – Струмица
- Рехабилитација на регионален пат Сарај – Гупчин
- Рехабилитација на регионален пат Битола – Новаци
- Рехабилитација на регионален пат Кочани – Делчево
- Обиколница на Битола
- Обиколница на Скопје
- Реконструкција на регионален пат Гостивар – Колари
- Поставивме осветлување и сигнализација на клучка Скопје Запад, на делница Катланово -Велес, на делница Велес – Петровец, Осветлување на 6 клучки на делница Тетово – Гостивар како и дел од автопатот А2 и А4

Во тек се градежни активности на патните правци:
- Автопат Кичево – Охрид
- Автопат Миладиновци – Св.Николе – Штип
- Експресен пат Штип – Радовиш - 1 фаза
- Експресен пат на делница Градско – Дреново
- Експресен пат на делница Дреново – Фариш
- Еспресен пат делница Штип – Крупиште
- Експресен пат Ранковце - Крива Паланка
- Реконструкција на регионален пат Ропалце – Матејче
- Реконструкција на регионален пат Колари – Кичево
- Реконструкција на автопатска делница Велес -Градско
- Реконструкција на регионален пат Кочани – Пониква
- Реконструкција на регионален пат Тркање – Пишица
- Реконструкција на регионален пат Подмоље – Охрид
- Реконструкција на регионален пат Радовиш – Подареш
- Реконструкција на Транзитен дел Кавадарци
- Реконструкција на регионален пат Берово – Клепало
- Реконструкција на регионален пат Злетово – Пробиштип
- Реконструкција на регионален пат Негорци – Гевгелија
- Реконструкција на транзитен дел кон Охрид
- Во тек се и реконструкции на мост на река Вардар кај Удово, нов мост на река Пчиња кај Коњаре, на река Бабуна кај Богомила, нов мост на река Луда Мара кај с.Ваташа , нов мост на река Коселска кај Охрид, мост кај Сарај, мост на река Вардар кај Пепелиште како и санација на 5 моста на делница од Здуње до Колари.

Во следниот период ќе започнеме со:

- Изградба на експресен пат делница Крупиште – Кочани -2фаза
- Изградба на експресен пат делница Бучим до Радовиш -2 фаза
- Изградба на експресен пат делница Прилеп-мост на Леништа река.
- Доизградба на една лента Крива Паланка – Деве Баир
- Рехабилитација на патен правец Куманово – Страцин
- Рехабилитација на патен правец Младо Нагоричане – Пелинце
- Рехабилитација на патен правец Куманово – Свети Николе
- Рехабилитација на патен правец Тетово-Попова Шапка
- Рехабилитација на патен правец Јурумлери – Драчево
- Рехабилитација на патен правец Битола- Демир Хисар
- Рехабилитација на патен правец Драчево – Орешани
- Рехабилитација на патен правец Делчево – Звегор
- Рехабилитација на патен правец Делчево – Пехчево
- Рехабилитација на патен правец Берово-Виница
- Рехабилитација на патен правец Струмица – Ново Село
- Рехабилитација на патен правец Кавадарци – Росоман.
- Рехабилитација на патен правец Фурка-Богданци – Гевгелија

За многу кратко време ќе се започнеме со реконструкција на:

- Обиколница на Кочани
- Пробиштип – Круппиште
- Штип – Радовиш
- Крива Паланка Ранковце
- Куманово – Свети Николе
- Куманово – Опае
- Куманово – Никуштак

Оваа година ќе се распишат тендери за реконструкција на патните правци:

- Катланово – Петровец
- Маврови Анови – Жировница
- Карпалак – Желино
- Катланово – Велес
- Велес – Демир Капија
- Македонска Каменица – Саса
- Узем - Тораница

ЈП за државни патишта работеше и на реконструкција на друг регионални патишта во соработка со Макеоднија пат. Со исто темпо и силна посветеност ќе продолжиме и во следната година. Тоа што го ветивме на граѓаните, ќе го исполниме. Тие го заслужуваат тоа.

За сè има вторпат
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 31-Aug-2018 at 00:41
Кичево-Гостивар







Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 08-Aug-2018 at 16:19
Заврши асфалтирањето, нов асфалт од Дулието до РЕК “Битола“





https://bitolanews.mk/2018/08/08/%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D1%80%D1%88%D0%B8-%D0%B0%D1%81%D1%84%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%9A%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%BE%D0%B2-%D0%B0%D1%81%D1%84%D0%B0%D0%BB%D1%82-%D0%BE%D0%B4-%D0%B4%D1%83/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 07-Aug-2018 at 23:44

2 метри ширина, тој податок циркулираше официјално.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 07-Aug-2018 at 09:35
Така ми изгледа или третата лента на Демир Капија - Смоквица е колку велосипед да возиш во неа?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.629 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.