![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 84> |
Author | |||||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||||
Еластични или флексибилни бариери се базираат на метални сајли и се најкористениот тип на бариери на автралиските автопатишта, иако на одредени делови има и класични банкини. Флексибилните бариери воглавно се инсталираат на релативно прави делници бидејќи само така се најефективни.
многу повеќе за нив на следниов линк: https://www.towardszero.vic.gov.au/news/articles/flexible-barriers-how-they-work-and-the-cheese-cutter-myth |
|||||
![]() |
|||||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
||||
Предпоставувам средишните метални бариери би се замениле со бетонски. Нешто слично има на автопатите во Грција. Или на “автопатот“ Тетово-Гостивар, со тоа што средишното зеленило останува во еден вид жардињера креирана од две бетонски огради помеѓу коловозите. Бетонот важи за материјал кој е еластичен и впива доста од ударот и истиот би ја спречил или ублажил трагедијата која се случи на автопатот Скопје-Тетово неодамна.
|
|||||
![]() |
|||||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||||
https://www.youtube.com/watch?v=mmvr9NRR9qs 8:45 na kraj od videoto , dali nekoj znae kakvi se tie elasticni ogradi koj sto gi najavuva direktorot ?
|
|||||
![]() |
|||||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
||||
нема простор за понатамошна дискусија
|
|||||
![]() |
|||||
husejin ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Dec-2018 Location: Malmö Online Status: Offline Posts: 45 |
![]() ![]() |
||||
Veke 50 godini go imam odeno patot Stip Radovis.Dali patot ke prerasne vo idnanina vo Avtopat toa voopsto ne e bitno.Postoeckite mostovi veke gi ima okolu 100 godini a dosega ne e imalo nikakov problem.A sega na isti dolcinja se gradat 10 pati pogolemi mostovi.A na nekoi mesta nema ni reka pa go podignale patot so pomos na mostovi nad zemjata.Toa e toa strucnacite od Makedonija se najpametni vo svetot.Zatoa patot Strumica Radovis se gradese celi 20 godini.I sega koga e zavrsen se zakluci deka ne e dovolen i eve sega ovaa godina pak pocnuva da se gradi sigurno so nova trasa.Kako sto slusnav kluckata Injevo-Konce pak si ostanuva po staroto.Treba prvo da vozis za Radovis da pokraj nekoja si Benzinska pumpa a posle prema Strumica.Samo poradi ovaa sitna greska da se ispravi mozelo da zima vreme okolu edna godina.
|
|||||
![]() |
|||||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
||||
тука очигледно има и лаици што не слушнале за 100 годишни и 1000 годишни води, седи за тоа си има стручњаци и специјални формули со кои се пресметува дотокот на вода еднаш на сто години или на 1000, така се конструират и речни корита и слично, истото важи и за секое навидум суводолица или помало долче ама еднаш ако дотече маме ќе расплаче.
|
|||||
![]() |
|||||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
||||
Тоа е така затоа што во блиска иднина ќе прерасне тој дел во автопат (од Штип преку Струмица до граница со Бугарија).
|
|||||
![]() |
|||||
husejin ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Dec-2018 Location: Malmö Online Status: Offline Posts: 45 |
![]() ![]() |
||||
Tesko e da dokazes nesto sto e pravilno.Ekspresniot pat Stip Radovis se gradi na sosema nova trasa ama istata se naoga do stariot pat.Na noviot pat se izgradeni mnogu novi i visoki mostovi sto voopsto nema potreba zatoa rekickite se tolku mali i nema nikakva opasnost od poplava na patot.Toa se glede od postoeckiot pat iako ima samo mali mostcinja nikogas do sega ne e imala opasnost.Na vlezot na Lakavica se priprema ogromen most a pod mostot nema ni voda.Na postoeckata trasa so mali izmeni mozelo da bide sigurno poeftino da se prosiri vo ekspresn pat.Bez razlika od kade dovaga investicijata treba pametno da se trosi.Seto toa narodot ke go plati.
|
|||||
![]() |
|||||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||||
Новиот е целосно на нова траса и мислам дека има само две/три клучки освен крајните, додека стариот и како е потребен за интерна комуникација.
Најголемиот проблем е што во исто време додека се гради новиот ќе се реконструира стариот и наеднаш комуникацијата кон Радовиш и Струмица ќе биде кошмар. |
|||||
![]() |
|||||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
||||
Зависи... ако новиот на сегменти се движи по нова траса, а стариот на тие места поврзувал некои села, тогаш има потреба и од стариот.
|
|||||
![]() |
|||||
husejin ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Dec-2018 Location: Malmö Online Status: Offline Posts: 45 |
![]() ![]() |
||||
Ne mi e jasno sto e toa rekonstrukcija na patot Stip Radovis.A veke se znae deka e vo tek na izgradba na ekspresniot pat na ista relacija.Nema smisla da ima paralelno dva pata vo ista relacija.
|
|||||
![]() |
|||||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
||||
Истите најавени проекти во 2018 преместени во 2019 г.
![]() |
|||||
![]() |
|||||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||||
Од фб профилот на Министерот за транспорт и врски:
Има уште на линкот: https://www.facebook.com/mtc.gov.mk/posts/2653580711349348?__tn__=K-R |
|||||
За сè има вторпат
|
|||||
![]() |
|||||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
||||
До есента 2019 се очекува пуштање на ГП Клепало кај Берово со што ќе се оствари четири децениското барање на граѓаните од Берово, Пехчево и околните места... Ова ќе биде четврти граничен премин кон Бугарија а се најавува изготвување на проектна документација за петиот Пехчево - Симитли...
https://www.youtube.com/watch?v=jDK-narG_u4
|
|||||
![]() |
|||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||||
Од фејсбук профилот на Министерот за транспорт и врски:
|
|||||
За сè има вторпат
|
|||||
![]() |
|||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||||
Кичево-Гостивар
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
||||
Заврши асфалтирањето, нов асфалт од Дулието до РЕК “Битола“
![]() ![]() https://bitolanews.mk/2018/08/08/%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D1%80%D1%88%D0%B8-%D0%B0%D1%81%D1%84%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%9A%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%BE%D0%B2-%D0%B0%D1%81%D1%84%D0%B0%D0%BB%D1%82-%D0%BE%D0%B4-%D0%B4%D1%83/ |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
![]() 2 метри ширина, тој податок циркулираше официјално.
|
|||||
![]() |
|||||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
||||
Така ми изгледа или третата лента на Демир Капија - Смоквица е колку велосипед да возиш во неа?
|
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |