![]() |
![]() |
![]() |
Македонски железници низ слика и видео |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 35> |
Author | ||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
Сликиве ги добив од другар кој често прави прошетки по нашиве планини,па затоа не сум 100% сигурен каде се наоѓаат,само знам дека се на пат за Солунска глава кај селото Папрадиште.
1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8.Самото село Папрадиште ![]() |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Да. Кај бензиската пумпа, од ново-изградениот надвожњак... |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Могила ? |
||
![]() |
||
Makedonij ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Apr-2009 Location: Celje - Виница Online Status: Offline Posts: 2190 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
|
||
![]() |
||
Sale SK ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
![]() ![]() |
|
Јас уживам во репортажите и фотографиите на Владимир,ама се некако ме удира некоја мака зошто се' кај нас мора да биде вака распаднато.Мала земја сме,барем пругиве да ги средиме...Автомобили покрај добра железница нема да ни требаат.Стварно жалосно и тажно...
|
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Пругата во пелагонија...
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Еден зимски пејсаш од пругата
Битола - Кременица http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PN=14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Интересно е како после 20 години воопшто ни минута не се сменети времињата на патување...дури и во некои случаи ,заради неодржување на пругите и побавно
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() Одавна заклучивме за написи ![]() Еве и еден возен ред на двете заборавени пруги кон Сопотница и Кременица. ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Цитирам извадок од еден извештај на здружение Екосвест: "...
![]() ![]() ![]() Сопотница, од каде што во времето на индустрискиот и стопанскиот развој на Македонија се вршело товарање на железна руда за потребите на Железарницата во Скопје. Денес, сообраќај на оваа пруга се врши само инцидентно, според потребите на погонот за производство на челични сачми а.д. „Железник“ од село Сопотница." Се и сешто се пишува ... ![]() Edited by Danielbtmk - 07-Jan-2011 at 12:43 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() Еве некој возни редови от тоа време 1969-70 воз 3612 Куманово - Перо Чичо 3:42 воз 3632 Куманово - Бењаковци 5:31 воз 3614 Куманово - Бењаковци 16:44 1974-75 воз 5800 Скопје - Перо Чичо 2:58 воз 2804 Скопје - Бењаковци 14:55 1990-91 воз 2930 Скопје - Бењаковци 4:51 воз 2932 Скопје - Бењаковци 14:23 1992-93 воз 2930 Скопје - Бењаковци 5:25 воз 2932 Скопје - Бењаковци 14:33 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Супер репортажа ,Владимир
![]() Инаку,(дел од) рудникот е уште во функција,купен од истиот газда на фирмата за електроника ПАП-Охрид (www.pap.com.mk)и мислам дека работат прилично задоволително.Е сега не верувам дека е доволна искористеноста за обнова на пругата,ама ако гледаме на подалечни патеки би требало да ја обноват и продолжат до Кичево,ако е можно со поблиска станица за Демир Хисар. А возот Битола-Сопотница возеше некаде до 2002-2003 година колку шо памтам;често имам патувано со воз натака и знам дека се укрстуваа во Бакарно Гумно. И едно прашање до Владимир,скоро сум сигурен дека до пред десетина години одеше воз и до Бељаковце (од Скопје во 3:33)ама некако ми е матна таа меморија.Дали стварно имаше воз на таа линија до кај шо е изградена пругата? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
@Cloverstack
1. Кога последен пат се одвивал железнички сообраќај по оваа пруга (посебно за патнички а посебно за товарен доколку не се прекинати во исто време)? - Мислам дека последниот воз е во 2006 година, претходно има неколку повремени возења „благодарение“ на еден пратеник од тие краишта. А транспорт на рудата мислам дека е прекината 1992-93 год. со укинувањето на ископ на рудата. 2. Која била максималната брзина? - Сега можда би можело 30 km, а тогаш како пруга од 2 ред би требало брзините да биле макс. до 60/50 км.? Иначе на таа релација порано редовно сообраќал шинобус за патнички сообраќај и секако товарниот. 3. Поради кои причини била донесена таква политичка одлука за изградба на железарницата во Скопје наместо Кичево? - Извлекување на железара далеку од изворот може да направи само политика а тогашниот „изговор“ развој на главниот град, 4. До кога работел рудникот Жван, дали е затворен поради исцрпеност и дали во околината постојат други рудни лежишта кои можат да дадат импулс за обнова на оваа пруга? - Рудникот имал утврдени резерви од 10.000.000 тон. на површина од 2.2 км2, мислам но не и сигурен дека и сега „работи“ но на минимум за потребите на погонот за производство на челични сачми за а.д. „Железник“ од село Сопотница. Иначе има во регионот и големи количини на калциум-карбонат, каолинска глина како и травертин. 5. Како се вика спомнатата планирана брана на Црна Река, каде би била нејзината точна локација и дали има некакви подетални информации за нејзината намена и карактеристики? - Браната кај с. Бучин во влезот на Демир Хисарската клисура требало да послужи за мелиорациони цели, затоа тогаш е издигната пругата на повисоко ниво, но за жал никогаш не е изградена. (сетете се на сорешните поплави баш во тие предели) @Danielbtmk Бо право си, моја грешка е воден од железнички распоред каде очито направиле печатарска грешка. Корегирано во Прибилци @BOJAN Да ги има во повеќе возни редови, но точната дата кога е прекинат е немам. (И повторно она мое веќе досадно повторување - Немајќи музеј немаме каде да оставиме податоци а со тоа и да добиеме) Edited by Vladimir P - 07-Jan-2011 at 11:11 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
dejan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
![]() ![]() |
|
Браво за сликите Владимир! Интересно е што се има такви пруги низ Македонија кој веќе не се користат..посебно таа со тунелот.
|
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Да ги видеа сите работите како Владимир можеби нашата железница ке имаше голем напредок. Сепак секогаш раководители се тие што не се љубеници на пругите.
Иначе за репортажата но комент, прекрасни детали кои досега можеби никогаш немаше да ги расправавме. И јас сметам дека има други варијанти кои навистина од политички причини не се искористени. |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Владимир, прекрасна репортажа од твоја страна, навистина секоја чест!
Инаку на форумов дискутиравме околу патничкиот сообраќај на оваа пруга, мислам дека во возниот ред од 1989 година сеуште сообраќале по два возови дневно за Битола од Сапотница. За жал, градот Демир Хисар и целата околина изумираат поради недоизградената пруга до Кичево. Некогаш, да се надеваме дека ќе ја довршат до Кичево. Инаку дел од пругата поминува покрај патот за Битола-Крушево, ако добро се сеќавам. ![]() |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
![]() Мала исправка... Прибилци, не Прибавци ![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() научив нешто ново денеска... |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Уште една прекрасна репортажа за предели кои прв пат ги запознавам благодарение на тебе Владимир
![]() Имам неколку прашања, доколку можеш да ги одговориш ти или било кој: 1. Кога последен пат се одвивал железнички сообраќај по оваа пруга (посебно за патнички а посебно за товарен доколку не се прекинати во исто време)? 2. Која била максималната брзина? 3. Поради кои причини била донесена таква политичка одлука за изградба на железарницата во Скопје наместо Кичево? 4. До кога работел рудникот Жван, дали е затворен поради исцрпеност и дали во околината постојат други рудни лежишта кои можат да дадат импулс за обнова на оваа пруга? 5. Како се вика спомнатата планирана брана на Црна Река, каде би била нејзината точна локација и дали има некакви подетални информации за нејзината намена и карактеристики? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
И на задната дестинација до која за жал не дојдов згазен од времето, но затоа тука ги имам сликите на мојот приател Слободан - GANZ а тоа е железничката станица Сопотница
![]() Некогашната утоварна станица на железната руда од рудникот Жван. ![]() И за жал самиот крај на пругата која никогаш не се приклучи до Кичево. ![]() Во близината на оваја последна дестинација е изворот Црна Дупка во близина на селото Железнец на надморска височина од 760м. на Црна Река или тракиското име Erigon. Е една од најславните приватни библиотеки АЛ-БИ основана во 1882 год. со преку 20 илјади наслови на старословенски, турско-отомански, пишани и вредни документи, книги,текстови, ракописи, сместена во пазувите на Плакенска планина нис која се протега туристичко-рекреативниот центар Бабино. До следното патешествие. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 35> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |