build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 11-Aug-2011 at 20:32
Сликиве ги добив од другар кој често прави прошетки по нашиве планини,па затоа не сум 100% сигурен каде се наоѓаат,само знам дека се на пат за Солунска глава кај селото Папрадиште.

1

2

3

4

5

6

7

8.Самото село Папрадиште
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 09-Apr-2011 at 17:18
Originally posted by Тркало

Originally posted by Danielbtmk

Пругата во пелагонија...


Могила ?

Да. Кај бензиската пумпа, од ново-изградениот надвожњак...
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 09-Apr-2011 at 16:55
Originally posted by Danielbtmk

Пругата во пелагонија...


Могила ?
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 09-Apr-2011 at 08:09
http://tirekovmirece.com/images/Veles-04042011021215.jpg
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 23-Feb-2011 at 23:57
Јас уживам во репортажите и фотографиите на Владимир,ама се некако ме удира некоја мака зошто се' кај нас мора да биде вака распаднато.Мала земја сме,барем пругиве да ги средиме...Автомобили покрај добра железница нема да ни требаат.Стварно жалосно и тажно...
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 12-Feb-2011 at 15:08
Пругата во пелагонија...




Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 31-Jan-2011 at 20:16
Еден зимски пејсаш од пругата

Битола - Кременица

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PN=14









Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 07-Jan-2011 at 14:05
Интересно е како после 20 години воопшто ни минута не се сменети времињата на патување...дури и во некои случаи ,заради неодржување на пругите и побавно
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 07-Jan-2011 at 13:40

Одавна заклучивме за написи

Еве и еден возен ред на двете заборавени пруги кон Сопотница и Кременица.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 07-Jan-2011 at 12:42
Цитирам извадок од еден извештај на здружение Екосвест: "... Од оваа пруга во станицата Бакарно Гумно се одвојува пруга до станицата
Сопотница, од каде што во времето на индустрискиот и стопанскиот развој на
Македонија се вршело товарање на железна руда за потребите на Железарницата во
Скопје. Денес, сообраќај на оваа пруга се врши само инцидентно, според потребите на
погонот за производство на челични сачми а.д. „Железник“ од село Сопотница.
"
Се и сешто се пишува ...Crazy


Edited by Danielbtmk - 07-Jan-2011 at 12:43
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 07-Jan-2011 at 12:19

Еве некој возни редови от тоа време

1969-70
воз 3612 Куманово - Перо Чичо 3:42
воз 3632 Куманово - Бењаковци 5:31
воз 3614 Куманово - Бењаковци 16:44

1974-75
воз 5800 Скопје - Перо Чичо 2:58
воз 2804 Скопје - Бењаковци 14:55

1990-91
воз 2930 Скопје - Бењаковци 4:51
воз 2932 Скопје - Бењаковци 14:23

1992-93
воз 2930 Скопје - Бењаковци 5:25
воз 2932 Скопје - Бењаковци 14:33
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 07-Jan-2011 at 11:26
Супер репортажа ,Владимир

Инаку,(дел од) рудникот е уште во функција,купен од истиот газда на фирмата за електроника ПАП-Охрид (www.pap.com.mk)и мислам дека работат прилично задоволително.Е сега не верувам дека е доволна искористеноста за обнова на пругата,ама ако гледаме на подалечни патеки би требало да ја обноват и продолжат до Кичево,ако е можно со поблиска станица за Демир Хисар.
А возот Битола-Сопотница возеше некаде до 2002-2003 година колку шо памтам;често имам патувано со воз натака и знам дека се укрстуваа во Бакарно Гумно.

И едно прашање до Владимир,скоро сум сигурен дека до пред десетина години одеше воз и до Бељаковце (од Скопје во 3:33)ама некако ми е матна таа меморија.Дали стварно имаше воз на таа линија до кај шо е изградена пругата?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 07-Jan-2011 at 10:06
@Cloverstack

1. Кога последен пат се одвивал железнички сообраќај по оваа пруга (посебно за патнички а посебно за товарен доколку не се прекинати во исто време)?

- Мислам дека последниот воз е во 2006 година, претходно има неколку повремени возења „благодарение“ на еден пратеник од тие краишта. А транспорт на рудата мислам дека е прекината 1992-93 год. со укинувањето на ископ на рудата.

2. Која била максималната брзина?

- Сега можда би можело 30 km, а тогаш како пруга од 2 ред би требало брзините да биле макс. до 60/50 км.? Иначе на таа релација порано редовно сообраќал шинобус за патнички сообраќај и секако товарниот.

3. Поради кои причини била донесена таква политичка одлука за изградба на железарницата во Скопје наместо Кичево?

- Извлекување на железара далеку од изворот може да направи само политика а тогашниот „изговор“ развој на главниот град,

4. До кога работел рудникот Жван, дали е затворен поради исцрпеност и дали во околината постојат други рудни лежишта кои можат да дадат импулс за обнова на оваа пруга?

- Рудникот имал утврдени резерви од 10.000.000 тон. на површина од 2.2 км2, мислам но не и сигурен дека и сега „работи“ но на минимум за потребите на погонот за производство на челични сачми за а.д. „Железник“ од село Сопотница. Иначе има во регионот и големи количини на калциум-карбонат, каолинска глина како и травертин.

5. Како се вика спомнатата планирана брана на Црна Река, каде би била нејзината точна локација и дали има некакви подетални информации за нејзината намена и карактеристики?

- Браната кај с. Бучин во влезот на Демир Хисарската клисура требало да послужи за мелиорациони цели, затоа тогаш е издигната пругата на повисоко ниво, но за жал никогаш не е изградена. (сетете се на сорешните поплави баш во тие предели)

@Danielbtmk

Бо право си, моја грешка е воден од железнички распоред каде очито направиле печатарска грешка. Корегирано во Прибилци

@BOJAN

Да ги има во повеќе возни редови, но точната дата кога е прекинат е немам.

(И повторно она мое веќе досадно повторување - Немајќи музеј немаме каде да оставиме податоци а со тоа и да добиеме)

Edited by Vladimir P - 07-Jan-2011 at 11:11
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 07-Jan-2011 at 02:01
Браво за сликите Владимир! Интересно е што се има такви пруги низ Македонија кој веќе не се користат..посебно таа со тунелот.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 06-Jan-2011 at 22:48
Да ги видеа сите работите како Владимир можеби нашата железница ке имаше голем напредок. Сепак секогаш раководители се тие што не се љубеници на пругите.
Иначе за репортажата но комент, прекрасни детали кои досега можеби никогаш немаше да ги расправавме. И јас сметам дека има други варијанти кои навистина од политички причини не се искористени.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 06-Jan-2011 at 22:41
Владимир, прекрасна репортажа од твоја страна, навистина секоја чест!
Инаку на форумов дискутиравме околу патничкиот сообраќај на оваа пруга, мислам дека во возниот ред од 1989 година сеуште сообраќале по два возови дневно за Битола од Сапотница.

За жал, градот Демир Хисар и целата околина изумираат поради недоизградената пруга до Кичево. Некогаш, да се надеваме дека ќе ја довршат до Кичево. Инаку дел од пругата поминува покрај патот за Битола-Крушево, ако добро се сеќавам.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 06-Jan-2011 at 22:06
Originally posted by Vladimir P


И повторно стојалиште Демир Хисар одалечено од самит град и потоа после само 3.4 км стојалиштето Прибавци.

Previous
Мала исправка... Прибилци, не Прибавци


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 06-Jan-2011 at 21:52
Bow

научив нешто ново денеска...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 06-Jan-2011 at 21:30
Уште една прекрасна репортажа за предели кои прв пат ги запознавам благодарение на тебе Владимир   Applause

Имам неколку прашања, доколку можеш да ги одговориш ти или било кој:
1. Кога последен пат се одвивал железнички сообраќај по оваа пруга (посебно за патнички а посебно за товарен доколку не се прекинати во исто време)?
2. Која била максималната брзина?
3. Поради кои причини била донесена таква политичка одлука за изградба на железарницата во Скопје наместо Кичево?
4. До кога работел рудникот Жван, дали е затворен поради исцрпеност и дали во околината постојат други рудни лежишта кои можат да дадат импулс за обнова на оваа пруга?
5. Како се вика спомнатата планирана брана на Црна Река, каде би била нејзината точна локација и дали има некакви подетални информации за нејзината намена и карактеристики?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 06-Jan-2011 at 20:23
И на задната дестинација до која за жал не дојдов згазен од времето, но затоа тука ги имам сликите на мојот приател Слободан - GANZ а тоа е железничката станица Сопотница



Некогашната утоварна станица на железната руда од рудникот Жван.



И за жал самиот крај на пругата која никогаш не се приклучи до Кичево.



Во близината на оваја последна дестинација е изворот Црна Дупка во близина на селото Железнец на надморска височина од 760м. на Црна Река или тракиското име Erigon.

Е една од најславните приватни библиотеки АЛ-БИ основана во 1882 год. со преку 20 илјади наслови на старословенски, турско-отомански, пишани и вредни документи, книги,текстови, ракописи, сместена во пазувите на Плакенска планина нис која се протега туристичко-рекреативниот центар Бабино.

До следното патешествие.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.221 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.