build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 19-Aug-2014 at 03:27
Еве една постара вест која доаѓа од Црна Гора каде што пишува дека и таму се јавуваат многу "каменковци" и тоа по новите возови што ги набавија лани ми се чини.... веќе можам да замислам што ги чека нашите кинески возови [}]


DVA PUTA U ROKU OD SEDAM DANA KAMENOVAN ISTI VOZ

Danas 26.02.2014. godine, u 12:40 časova, između stanica Golubovci i Podgorica, ponovo je, po drugi put za sedam dana, kamenovan novi elektromotorni voz (CAF) koji je saobraćao na relaciji Bar - Podgorica sa polaskom iz Bara u 11:35 minuta.




http://www.zcg-prevoz.me/novosti/Dva-puta-u-roku-od-sedam-dana-kamenovan-isti-voz.html
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 14-Aug-2014 at 19:58
Во вакви состојби за мене лично секако дека патување со воз е СОС опција. Штета, кога се знае дека има многу патници нека пуштат неколку вагони повеќе, колку ме нервира, никаква организација. Мade in Macedonia -.-
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 14-Aug-2014 at 19:05
Што би рекле у еден клип, "шта речи, коју послуку порати"

внатре беше минимум 40 степени
23ka.wordpress.com
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 12-Aug-2014 at 19:14
Originally posted by mon


Во Шведска пак се продаваат онолку карти колку што вагоните на композицијата имаат седишта.
Кога картите за сите тие седишта ќе се распродадат возот се означува како пополнет и неможете повеќе да купите карта за патување со него.
Добивате „сугестија„ да доколку сакате да патувате на таа релација
купите карта за следниот воз.


Замислете ја оваа ситуација по нашите станици.
Сугестија за следниот воз
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 11-Aug-2014 at 16:54
Originally posted by jyvation

А зошто мора пак да гледаме како е во Германија,Шведска или Италија?
Со ваков пад во железничкиот сообрајќај апсолутно нема потреба од вакви работи.Ама очигледно политиката им е да се прават профити наместо да се привлечат повеќе патници.
тоа го зборам и јас... како бе ги следиме стандардите на Европа, а не ги следиме стандардите на Бангладеш и Јапонија???
што е битно ако во други земји го има тоа, тоа е најмалку битно... не е убаво народ да се вози како стока и некој да биде привилегиран, а некој да стои во ходник, а и двајцата да имаме платено иста цена на билет

навистина не треба да бидеме искомплексирани во тој поглед, не е се што е во Европа злато, ниту пак треба по секоја цена да биде репер за квалитетен живот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 11-Aug-2014 at 11:32
А зошто мора пак да гледаме како е во Германија,Шведска или Италија?
Со ваков пад во железничкиот сообрајќај апсолутно нема потреба од вакви работи.Ама очигледно политиката им е да се прават профити наместо да се привлечат повеќе патници.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 11-Aug-2014 at 05:07
Originally posted by kultuzin

...во Германија а и Италија единствен лимит за влегување во возот е физички да не е возможно да се влезе.

Во Шведска пак се продаваат онолку карти колку што вагоните на композицијата имаат седишта.
Кога картите за сите тие седишта ќе се распродадат возот се означува како пополнет и неможете повеќе да купите карта за патување со него.
Добивате „сугестија„ да доколку сакате да патувате на таа релација
купите карта за следниот воз.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 11-Aug-2014 at 01:05
Во Германија во регионалните возови нема никаква нумерација а карти има милион видови. Значи од дневни карти за цела република, преку студентски семестарски, како и месечни за работници па се до најнормални карти во еден правец. И ниедна од овие карти не е нумерирана освен оние со специјална резервација и оние од прва класа се друго е кој прв тој ќари. Во возот се влегува кој каде и како сака се случува луѓе да стојат а често се случува и седење по скали или на подот. Нескам да навлегувам колку е тоа добро или лошо но факт е дека со толкав број на различни кари и со оглед на тоа дека за возовите важат истите карти како за градскиот превоз непостои друг начин на организирање. Но за воља на вистината треба да се знае дека во Германија а и Италија единствен лимит за влегување во возот е физички да не е возможно да се влезе.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 11-Aug-2014 at 00:36
збориме за ред и стандарди, а не што како има во светов... ако е за тоа, во Бангладеш луѓето се возат на кров, а во една развиена земја како Јапонија, кондуктерите насилно ги пикаат луѓето во метро затоа што нема место да се затворат вратите
ама зарем тоа се стандарди што треба да ги следиме?
железничкиот и автобускиот транспорт едноставно можат да преживеат и без да наплаќаат за непостоечки седишта и да се однесуваат како да се јавен градски превоз
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 10-Aug-2014 at 21:13
Јас лично имам сретнато неколку пати во интер сити во Словачка што патува преку 400 км да издадат и за 150% повеќе карти отколку што има седишта (дури и за целата должина), а за седишта е задолжителна резервација , инаку ќе стоиш цел пат.
Поентата ми е дека и тоа како издаваат повеќе од 20% повеќе, памтам периоди во возови кога и игла да си фрлел немало да падне на под од што немало место.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 10-Aug-2014 at 21:09
Ама настрана од кај нас (или можда на Балканов) сигурно не издавале барем 20% поголем број карти од бројот на седишта.
И не само во железница, кај нас ова е непишано правило и со било кој друг превоз:

- На ‘пролазен‘(превод?) автобус со 10 слободни места, одредени станици ќе издадат 30 - исто како тие да се почетна станица, профитот е битен, безбедноста и удобноста на патниците е последно мерило.АС Битола како пример.

- Исти ситуации и во авионскиот некогаш во времето на МАТ / Авиоимпекс / Палер / Мета.Само ваму беше кој е поголем понудувач, буквално аукции за место во авионот периодот од ‘92 до 2000 - 2001 негде...
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 10-Aug-2014 at 18:09
Во многу европски и светски држави ова е нормална и секојдневна слика. На нас само ни е чудно затоа што возење со воз во Македонија повеќе е инцидент отколку правило.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 10-Aug-2014 at 18:00
повторно, оваа култура на е грешка на народот, туку на тие кои го водат, фирми или држава, сеедно
се знае како се возиш со превозни средства, си купуваш карта, си имаш седиште, и нема расправање, а ако нема посебно седишта за секој, се знае колку души прима едно купе, а исклучоците мора да бидам минимални, доколку ете, мора да ги има

не може една сериозна компанија да продава повеќе карти отколку што има капацитет, а плус, да нема доволно станици и пунктови каде што може да речекираш карта... исто така, шатл линиите треба некој ден да станат стварност кај нас, стварно не знам зошто е тоа толку страшно, не може една линија да застанува во секое село и град и со тоа да носи дупло патници, и тоа неконтролирано

луѓето се принудени да се буткаат, не се сите стоки, не се секирајте
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 10-Aug-2014 at 15:07
Влегување сите одеднаш, како стока се буткаат



Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 09-Aug-2014 at 17:34
До тоа сигурно ќе дојде, прашање е само кога.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 09-Aug-2014 at 16:43
Сега, замислете ситуација: доаѓаат новите возови, се пуштаат на релација „Скопје-Кичево„, а кај Скопје Север и КондовА се појавуваат „каменковците„ од „другата„ ни националност и почнуваат да ги гаѓаат возовите...А?  

Edited by MIKI1 - 09-Aug-2014 at 16:44
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 08-Aug-2014 at 07:53
Најверојатно станува збор за дечишта, иако не исклучувам дека можеби и возрасни се вклучени во ваквите инциденти на станицата во Скопје-Север.
За сè има вторпат
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 08-Aug-2014 at 02:54


За вакви каменковци полицијата мора да биде присутна на станицата Скопје-Север 24 часа и ништо помалку, ама пошто знаеме дека тоа нема да се случи (нема ни да прошетаат џандарите до таму) се дава уште една причина да се избегнува таа релација а со тоа и уште повеќе да тоне железничкиот сообраќај.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 07-Aug-2014 at 22:27
Каменуван возот Скопје-Кичево



На излезот од железничката станица Скопје-Север, во текот на вчерашниот ден засега непознат сторител го каменувал возот кој сообраќа на релацијата Скопје-Кичево. Според податоците од полицијата, било искршено едно стакло.
Се преземаат мерки за откривање на сторителот.

http://skopjeinfo.mk/gradot/350674296/kamenuvan-vozot-skopje-kicevo

До кога ќе се толерираат "каменковците" од Скопје-Север.Ова им стана зачестена појава.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 07-Aug-2014 at 14:23
КАМЕРИТЕ НЕ СПРЕЧУВААТ ДА СЕ ПОМИНЕ ПРУГА СО СПУШТЕНА РАМПА

Се "шверцаат", но возот секогаш е побрз

Видеомониторингот не ги спречува возачите на автомобили, мотори и велосипеди, и покрај спуштената рампа и црвеното светло на сигналниот уред кој најавува доаѓање на воз, да се "прошверцуваат" и да ја преминат пругата, иако во многу случаи се потврдило дека "возот секогаш е побрз"



Пред еден и пол месец јавното претпријатие МЖ - Инфраструктура" започна со камери да ги надгледува најфреквентните вкрстувања на патиштата со железничка пруга и прекршителите јавно да ги објавува на својата интернет-страница. Но, видеомониторингот не ги спречува возачите на автомобили, мотори и велосипеди и покрај спуштената рампа и црвеното светло на сигналниот уред кој најавува доаѓање на воз да се прошверцуваат" и да ја преминат пругата, иако во многу случаи се потврдило дека возот секогаш е побрз".

МЖ - Инфраструктура" после немилите настани на патните премини на пругите почна да снима и да мониторира на најкритичните премини преку железничките пруги, меѓу кои и патниот премин на пругата Скопје - Белград кај Кванташки пазар, за кој ВЕЧЕР во неколку наврати предупредуваше.
- Непочитување на поставената сигнализација нашата камера забележа на 23 јуни, кога возачот на приватната градска линија број 23 поминува преку преминот кај Кванташки пазар, иако рампата е спуштена, а таа не му попречи и на возачот на белиот голф" кој го следеше автобусот во правењето на прекршокот. За неколку секунди потоа поминува товарниот воз - велат од МЖ - Инфраструктура".

После прво објавената снимка, на интернет-страницата на МЖ" се објавени уште три прекршувања, но овој пат се евидентирани на преминот кај скопско Драчево и истите можат да се погледнат на следниот линк: хттп://њњњ.мзи.мк/нењс-инфо.пхп?ид=261&&цат=7
- Снимките за установеното непочитување на поставената сигнализација се поставени како пример за опасностите што демнат од несовесноста на возачите на друмските возила, но и на мотоциклистите и велосипедистите - истакнуваат од МЖ".

Ова е само мал сегмент од секојдневното непочитување на сигналните знаци на патните премини на железницата. Избегнатите несреќи сведочат за големата недисциплина која владее кај возачите при преминувањето на железничките премини. Загрозувајќи ги сопствените животи, ги загрозуваат и животите на патниците на железницата. Последната немила случка беше кон средината на мај годинава кога возачот на автобусот на Струмица експрес" не ја испочитувал звучната и светлосната сигнализација, ниту, пак, спуштената рампа пред пругата кај село Лозово и се обидел да ја заобиколи рампата за да ја помине пругата, но наместо тоа, во него удрил воз кој го превртел автобусот полн со патници. Епилогот беше: повредени 80% од патниците, односно од 45 патници, повредени беа 36, од кој само еден или двајца со потешки повреди.
Од СВР-Скопје велат дека според Законот за безбедност во сообраќајот, учесниците во сообраќајот задолжително мора да застанат пред црвено светло.
- Казната за лицето што го возело автомобилот или автобусот, без разлика, е 300 евра. На преминот кај пругата за непочитување на сообраќајните знаци месечно во просек се казнуваат од 5 до 6 луѓе - велат од СВР-Скопје.

http://www.vecer.mk/default.asp?ItemID=2DE42C36C4186F47AFAEFBC9B1E9CA12

Edited by jyvation - 07-Aug-2014 at 14:23
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.373 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.