![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 69> |
Author | |
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Еве една постара вест која доаѓа од Црна Гора каде што пишува дека и таму се јавуваат многу "каменковци" и тоа по новите возови што ги набавија лани ми се чини.... веќе можам да замислам што ги чека нашите кинески возови [}
![]() DVA PUTA U ROKU OD SEDAM DANA KAMENOVAN ISTI VOZ Danas 26.02.2014. godine, u 12:40 časova, između stanica Golubovci i Podgorica, ponovo je, po drugi put za sedam dana, kamenovan novi elektromotorni voz (CAF) koji je saobraćao na relaciji Bar - Podgorica sa polaskom iz Bara u 11:35 minuta. http://www.zcg-prevoz.me/novosti/Dva-puta-u-roku-od-sedam-dana-kamenovan-isti-voz.html |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Во вакви состојби за мене лично секако дека патување со воз е СОС опција. Штета, кога се знае дека има многу патници нека пуштат неколку вагони повеќе, колку ме нервира, никаква организација. Мade in Macedonia -.-
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Што би рекле у еден клип, "шта речи, коју послуку порати"
внатре беше минимум 40 степени |
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Замислете ја оваа ситуација по нашите станици. Сугестија за следниот воз ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
што е битно ако во други земји го има тоа, тоа е најмалку битно... не е убаво народ да се вози како стока и некој да биде привилегиран, а некој да стои во ходник, а и двајцата да имаме платено иста цена на билет навистина не треба да бидеме искомплексирани во тој поглед, не е се што е во Европа злато, ниту пак треба по секоја цена да биде репер за квалитетен живот |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
А зошто мора пак да гледаме како е во Германија,Шведска или Италија?
Со ваков пад во железничкиот сообрајќај апсолутно нема потреба од вакви работи.Ама очигледно политиката им е да се прават профити наместо да се привлечат повеќе патници. |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Во Шведска пак се продаваат онолку карти колку што вагоните на композицијата имаат седишта. Кога картите за сите тие седишта ќе се распродадат возот се означува како пополнет и неможете повеќе да купите карта за патување со него. Добивате „сугестија„ да доколку сакате да патувате на таа релација купите карта за следниот воз. |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Во Германија во регионалните возови нема никаква нумерација а карти има милион видови. Значи од дневни карти за цела република, преку студентски семестарски, како и месечни за работници па се до најнормални карти во еден правец. И ниедна од овие карти не е нумерирана освен оние со специјална резервација и оние од прва класа се друго е кој прв тој ќари. Во возот се влегува кој каде и како сака се случува луѓе да стојат а често се случува и седење по скали или на подот. Нескам да навлегувам колку е тоа добро или лошо но факт е дека со толкав број на различни кари и со оглед на тоа дека за возовите важат истите карти како за градскиот превоз непостои друг начин на организирање. Но за воља на вистината треба да се знае дека во Германија а и Италија единствен лимит за влегување во возот е физички да не е возможно да се влезе.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
збориме за ред и стандарди, а не што како има во светов... ако е за тоа, во Бангладеш луѓето се возат на кров, а во една развиена земја како Јапонија, кондуктерите насилно ги пикаат луѓето во метро затоа што нема место да се затворат вратите
ама зарем тоа се стандарди што треба да ги следиме? железничкиот и автобускиот транспорт едноставно можат да преживеат и без да наплаќаат за непостоечки седишта и да се однесуваат како да се јавен градски превоз |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Јас лично имам сретнато неколку пати во интер сити во Словачка што патува преку 400 км да издадат и за 150% повеќе карти отколку што има седишта (дури и за целата должина), а за седишта е задолжителна резервација , инаку ќе стоиш цел пат.
Поентата ми е дека и тоа како издаваат повеќе од 20% повеќе, памтам периоди во возови кога и игла да си фрлел немало да падне на под од што немало место. |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Ама настрана од кај нас (или можда на Балканов) сигурно не издавале барем 20% поголем број карти од бројот на седишта.
И не само во железница, кај нас ова е непишано правило и со било кој друг превоз: - На ‘пролазен‘(превод?) автобус со 10 слободни места, одредени станици ќе издадат 30 - исто како тие да се почетна станица, профитот е битен, безбедноста и удобноста на патниците е последно мерило.АС Битола како пример. - Исти ситуации и во авионскиот некогаш во времето на МАТ / Авиоимпекс / Палер / Мета.Само ваму беше кој е поголем понудувач, буквално аукции за место во авионот периодот од ‘92 до 2000 - 2001 негде... |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Во многу европски и светски држави ова е нормална и секојдневна слика. На нас само ни е чудно затоа што возење со воз во Македонија повеќе е инцидент отколку правило.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
повторно, оваа култура на е грешка на народот, туку на тие кои го водат, фирми или држава, сеедно
се знае како се возиш со превозни средства, си купуваш карта, си имаш седиште, и нема расправање, а ако нема посебно седишта за секој, се знае колку души прима едно купе, а исклучоците мора да бидам минимални, доколку ете, мора да ги има не може една сериозна компанија да продава повеќе карти отколку што има капацитет, а плус, да нема доволно станици и пунктови каде што може да речекираш карта... исто така, шатл линиите треба некој ден да станат стварност кај нас, стварно не знам зошто е тоа толку страшно, не може една линија да застанува во секое село и град и со тоа да носи дупло патници, и тоа неконтролирано луѓето се принудени да се буткаат, не се сите стоки, не се секирајте |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Влегување сите одеднаш, како стока се буткаат
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
До тоа сигурно ќе дојде, прашање е само кога.
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Сега, замислете ситуација: доаѓаат новите возови, се пуштаат на релација „Скопје-Кичево„, а кај Скопје Север и КондовА се појавуваат „каменковците„ од „другата„ ни националност и почнуваат да ги гаѓаат возовите...А?
Edited by MIKI1 - 09-Aug-2014 at 16:44 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Најверојатно станува збор за дечишта, иако не исклучувам дека можеби и возрасни се вклучени во ваквите инциденти на станицата во Скопје-Север.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
![]() За вакви каменковци полицијата мора да биде присутна на станицата Скопје-Север 24 часа и ништо помалку, ама пошто знаеме дека тоа нема да се случи (нема ни да прошетаат џандарите до таму) се дава уште една причина да се избегнува таа релација а со тоа и уште повеќе да тоне железничкиот сообраќај. ![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Каменуван возот Скопје-Кичево
![]() На излезот од железничката станица Скопје-Север, во текот на вчерашниот ден засега непознат сторител го каменувал возот кој сообраќа на релацијата Скопје-Кичево. Според податоците од полицијата, било искршено едно стакло. Се преземаат мерки за откривање на сторителот. http://skopjeinfo.mk/gradot/350674296/kamenuvan-vozot-skopje-kicevo До кога ќе се толерираат "каменковците" од Скопје-Север.Ова им стана зачестена појава. |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
КАМЕРИТЕ НЕ СПРЕЧУВААТ ДА СЕ ПОМИНЕ ПРУГА СО СПУШТЕНА РАМПА
Се "шверцаат", но возот секогаш е побрз Видеомониторингот не ги спречува возачите на автомобили, мотори и велосипеди, и покрај спуштената рампа и црвеното светло на сигналниот уред кој најавува доаѓање на воз, да се "прошверцуваат" и да ја преминат пругата, иако во многу случаи се потврдило дека "возот секогаш е побрз" ![]() Пред еден и пол месец јавното претпријатие МЖ - Инфраструктура" започна со камери да ги надгледува најфреквентните вкрстувања на патиштата со железничка пруга и прекршителите јавно да ги објавува на својата интернет-страница. Но, видеомониторингот не ги спречува возачите на автомобили, мотори и велосипеди и покрај спуштената рампа и црвеното светло на сигналниот уред кој најавува доаѓање на воз да се прошверцуваат" и да ја преминат пругата, иако во многу случаи се потврдило дека возот секогаш е побрз". МЖ - Инфраструктура" после немилите настани на патните премини на пругите почна да снима и да мониторира на најкритичните премини преку железничките пруги, меѓу кои и патниот премин на пругата Скопје - Белград кај Кванташки пазар, за кој ВЕЧЕР во неколку наврати предупредуваше. - Непочитување на поставената сигнализација нашата камера забележа на 23 јуни, кога возачот на приватната градска линија број 23 поминува преку преминот кај Кванташки пазар, иако рампата е спуштена, а таа не му попречи и на возачот на белиот голф" кој го следеше автобусот во правењето на прекршокот. За неколку секунди потоа поминува товарниот воз - велат од МЖ - Инфраструктура". После прво објавената снимка, на интернет-страницата на МЖ" се објавени уште три прекршувања, но овој пат се евидентирани на преминот кај скопско Драчево и истите можат да се погледнат на следниот линк: хттп://њњњ.мзи.мк/нењс-инфо.пхп?ид=261&&цат=7 - Снимките за установеното непочитување на поставената сигнализација се поставени како пример за опасностите што демнат од несовесноста на возачите на друмските возила, но и на мотоциклистите и велосипедистите - истакнуваат од МЖ". Ова е само мал сегмент од секојдневното непочитување на сигналните знаци на патните премини на железницата. Избегнатите несреќи сведочат за големата недисциплина која владее кај возачите при преминувањето на железничките премини. Загрозувајќи ги сопствените животи, ги загрозуваат и животите на патниците на железницата. Последната немила случка беше кон средината на мај годинава кога возачот на автобусот на Струмица експрес" не ја испочитувал звучната и светлосната сигнализација, ниту, пак, спуштената рампа пред пругата кај село Лозово и се обидел да ја заобиколи рампата за да ја помине пругата, но наместо тоа, во него удрил воз кој го превртел автобусот полн со патници. Епилогот беше: повредени 80% од патниците, односно од 45 патници, повредени беа 36, од кој само еден или двајца со потешки повреди. Од СВР-Скопје велат дека според Законот за безбедност во сообраќајот, учесниците во сообраќајот задолжително мора да застанат пред црвено светло. - Казната за лицето што го возело автомобилот или автобусот, без разлика, е 300 евра. На преминот кај пругата за непочитување на сообраќајните знаци месечно во просек се казнуваат од 5 до 6 луѓе - велат од СВР-Скопје. http://www.vecer.mk/default.asp?ItemID=2DE42C36C4186F47AFAEFBC9B1E9CA12 Edited by jyvation - 07-Aug-2014 at 14:23 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |