build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 17181920>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 22-Jun-2009 at 17:04
Вистинска штета што Сатолас зјае практично неискористена. Прекрасно здание, но џабе кога не ја исполнува функцијата. Очигледно и во Лион немаат недостаток на мегаломани, а кога ќе се вложат толку пари непродуктивно, не менува ништо дали тие мегаломани имаат вкус за архитектура.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 22-Jun-2009 at 08:34
Previous
Прекрасна градба - скулптура

 Само на тие градби едино ми смета немање топлина во „ентериерниот“ дел



Santiago Calatrava - Lisabon


Edited by Vladimir P - 22-Jun-2009 at 08:58
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ArchiTechTone View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
  Quote ArchiTechTone Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 21-Jun-2009 at 23:34
Архитектот е Сантијаго Калатрава. Еве уште едно видео за железничка станица во Франција, (има уште две видеа). Објект во Лион, Statolas TGV station. Ако имате време погледнете ги сите три дела... Многу се информативни.


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 21-Jun-2009 at 19:14
Железничка станицата во Лисабон, лошо уснимано но прекрасна современа архитектура, вреди да се види.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 20-Jun-2009 at 21:26
UrbanFreak, првата локомотива тешко може да се препознае која е, освен личноста Smile

А втората локомотива е Пруска Т3 или германска ознака BR 89. Бидејќи од таблицата се чита Gaswerk Mariendorf од Deutschen Technikmuseum - Berlinu тоа е локомотивата наречена GASAG No. 1



Тоа е слична ко нашата локомотива во Гевгелија 61-011

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 20-Jun-2009 at 19:00

Еве некои стари локомотиве (Владимир можеби ќе ги препознаеш модлеите) сликани во техничкиот музеј во Берлин, каде што имаше огромен дел посветен на железницата и локомотивите од сите периоди

1.
 
2.


Edited by UrbanFreak - 20-Jun-2009 at 19:03
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 16-Jun-2009 at 23:34
I VIE se zalite od nasite zeleznici....HEH!
tomo441
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 14-Jun-2009 at 16:23
Одлично, само ме интересира како кочат LOL
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 14-Jun-2009 at 08:49
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 09-Jun-2009 at 20:08
Швајцарија „100 години“ го има тој закон, нема теорије да камиони трчаат по ниви патишта и да загадуваат. Од граница на воз или заборави ја Швајцарија Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 09-Jun-2009 at 19:26


Еве една паметна идеја. Камионџиите спијат во вагонот, а нивните камиони се на возот. Снимено во Австрија.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 09-Jun-2009 at 00:22
Фантастична репортажа!  Rock

Од македонска перспектива, морам да забележам дека дури и во Северна Кореја може да се фотографира железницата, факт што многу ме изненади, особено што кај нас барем формално тоа е забрането!

Doh

Кога конечно ќе ја напуштиме таа бесмислица?


Edited by Cloverstack - 09-Jun-2009 at 00:24
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 08-Jun-2009 at 13:49
Originally posted by гитардемон

Русија можеби се само предрасуди, пробај во Бангладеш со воз и кажи ми дали се само предрасуди Прифаќам дека некогаш претерувам, ама сум бил во Русија, и во центарот на Москва убав народ, и ме однесоа во едно предградие на 40 километри од центарот, во еден пазар за сè и сешто... Епа не сакаш да знаеш како е... Како во Палестина на сред бомбардирање од Израелците Факт е дека ако си странец, во град и на село не можеш да очекуваш ист табиет и менталитет, па така ај во Москва и Скопје ќе преживееш како странец, меѓутоа ако одиш во срцето на степата, или во Чегране на пр. како странец ќе размислиш три пати.


Пак се тоа предрасуди. Јас ти гарантирам дека во Чегране или во некое село во степата има сигурно поискрени и посрдечни луѓе отколку во Скопје или Москва. И пак ти викам и јас ги имам истите предрасуди, но реално 100% повеќе може човек да настрада во голем град отколку во некое село.

Барем тоа е мое мислење.

Originally posted by BOJAN

Фраериве репортажава ја поставуваа постепено неколку месеци, ама потемелна репортажа за Северна Кореја не сум сретнал, за Русија имало.Трансибирска железница ми е неостварен сон, но сепак Северна Кореја е врвот. На дечкиве од Швајцарија и од Австрија им успеало да влезат, а имаше пред некој месец и една друга обемна репортажа за Северна Кореја од еден американец, ама за линкот е заборавен одамна.


Па богами само за читање треба доста време, верувам дека било голем предизвик цела оваа работа волку убаво да се документира и да се изнапише.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 08-Jun-2009 at 10:17
Фраериве репортажава ја поставуваа постепено неколку месеци, ама потемелна репортажа за Северна Кореја не сум сретнал, за Русија имало.Трансибирска железница ми е неостварен сон, но сепак Северна Кореја е врвот. На дечкиве од Швајцарија и од Австрија им успеало да влезат, а имаше пред некој месец и една друга обемна репортажа за Северна Кореја од еден американец, ама за линкот е заборавен одамна.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 08-Jun-2009 at 04:16
Сега ја дочитав цела репортажа, инаку за тие што ќе посакаат да ја прочитаат ми требаше час и половина без многу дистракции - ако сакаш внимателно и целосно да ја разгледаш, и можам да кажам само Eeek иако не е цела готова... Многу интересно нешто, на друго место тешко дека ќе видите пак во следните 15 години.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 08-Jun-2009 at 00:14
Русија можеби се само предрасуди, пробај во Бангладеш со воз и кажи ми дали се само предрасуди Прифаќам дека некогаш претерувам, ама сум бил во Русија, и во центарот на Москва убав народ, и ме однесоа во едно предградие на 40 километри од центарот, во еден пазар за сè и сешто... Епа не сакаш да знаеш како е... Како во Палестина на сред бомбардирање од Израелците Факт е дека ако си странец, во град и на село не можеш да очекуваш ист табиет и менталитет, па така ај во Москва и Скопје ќе преживееш како странец, меѓутоа ако одиш во срцето на степата, или во Чегране на пр. како странец ќе размислиш три пати.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 07-Jun-2009 at 23:43
Originally posted by гитардемон

 Мене ми е животна желба да се возам на транссибирската железница, во целата нејзина должина. Само сум убеден дека или ќе ме продадат за органи попат кога ќе ме заробат, или ќе фатам пневмонија или туберкулоза попат. Навистина луѓето што се возат по тие пруги се, барем за нас, ни видени ни чуени, и закана по животот. Како во Индија да се качи човек во воз... Но веројатно има прва класа па не би требало да е толку проблем. Како и да е, јас сум авантурист, ама да одам на пуст остров, а не да одам во непозната земја со секакви будали. АЈ да го прочитам ова, може ќе ме разубеди, но мислам дека не е баш најбезбедно да се качи човек на воз таму, во некои делови.


гитар. иако делам слични предрасуди како тебе (можеби не волку изразени), сепак мислам дека се само тоа... предрасуди. Не е ова прва репортажа што ја читам за тој дел (иако е можеби најобемната до сега) и секогаш доаѓам до заклучокот дека и таму живеат само нормални луѓе со нормални проблеми.

но тоа ти е кога сме постојано бомбардирани со информациите дека светот почнува некаде на пацифичкиот американски брег а завршува по линијата на железната завеса (дури и 20 години по нејзиното паѓање пропагандата во голема мера не е спрема да ја помести таа линија барем на руската западна граница).

Инаку секогаш ме фасцинира какви убави предели има Русија и зошто не се обиде малку повеќе да ја насели цела таа територија.


Edited by pbanks - 07-Jun-2009 at 23:44
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 07-Jun-2009 at 23:27
 Мене ми е животна желба да се возам на транссибирската железница, во целата нејзина должина. Само сум убеден дека или ќе ме продадат за органи попат кога ќе ме заробат, или ќе фатам пневмонија или туберкулоза попат. Навистина луѓето што се возат по тие пруги се, барем за нас, ни видени ни чуени, и закана по животот. Како во Индија да се качи човек во воз... Но веројатно има прва класа па не би требало да е толку проблем. Како и да е, јас сум авантурист, ама да одам на пуст остров, а не да одам во непозната земја со секакви будали. АЈ да го прочитам ова, може ќе ме разубеди, но мислам дека не е баш најбезбедно да се качи човек на воз таму, во некои делови.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 07-Jun-2009 at 22:46
Многу интересна репортажа за патешествие од Виена до Пјонгјанг преку Русија. Интересно за читање и од аспект на железници (типот што го пишувал е самиот железничар и става голем акцент на тој дел од патувањето) но од причина што минува низ навистина егзотични територии и градови

http://vienna-pyongyang.blogspot.com/2008/04/how-everything-began.html

Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 23-Apr-2009 at 22:00

JR Tokai wants Tokyo-Osaka maglev by '25

Cost, route, stations, other hurdles remain but carrier hot to start construction of line accommodating 500-kph trains

Kyodo News

Central Japan Railway Co. (JR Tokai) appears poised to get to work on building a maglev line linking Tokyo and Osaka with trains that can run up to 500 kph, hoping to begin operations in 2025.

News%20photo
Don't blink: Maglev trains run on a test line in Yamanashi Prefecture. CENTRAL JAPAN RAILWAY CO. PHOTO

But the carrier has to overcome a number of hurdles before the line is up and running, including negotiating with local governments regarding the route and location of stations.

JR Tokai announced in April 2007 it hopes to start the service in 2025 but did not disclose how it would secure the necessary funds. Because government support cannot be expected, the plan was shelved at one point.

But last December the carrier said it intends to pay the bulk of the construction costs, totaling about ¥5.1 trillion.

In June, JR Tokai President Masayuki Matsumoto stressed the importance of building the maglev line.

"Although we've been strengthening the Tokaido Shinkansen Line with earthquake-resistance measures, we need to have another (supplementary) line."

Tetsuzo Fuyushiba, the land, infrastructure, transport and tourism minister at the time, later expressed the government's readiness to push the project forward.

"When the results of research (on geology carried out by JR Tokai and other entities) come out, I'd like to provide swift instruction on the next research to be done," Fuyushiba said.

The next phase will look into the cost of construction and expected passenger levels. JR Tokai said it will finish the study by the end of this year, because it will take more than 10 years to purchase the right of way.

However, a land ministry official said it is unlikely the study will be easy to carry out.

For example, a detailed calculation of construction costs cannot be made until the locations of the starting and terminal stations are determined, as well as the route linking them and where stations will be built along the way.

"Shinagawa is a powerful starting station. Ideally, the route is almost straight," Matsumoto said, but he added that consultations with local governments will be held after the geological survey is finished.

Nine prefectural governments along the planned route have passed resolutions demanding to be fully consulted by JR Tokai.

"We'd like JR Tokai to faithfully hear our opinions in determining stations and the route," Aichi Prefecture, the group's secretariat, said in a statement.

Nagano Prefecture's moves are being watched with particular interest. The prefecture is insisting that the route swing to its north to pass through the Suwa area, instead of a straight route with a tunnel under the Southern Alps.

The Kanagawa, Yamanashi, Nagano and Gifu governments along the line all want stations in their prefectures, hoping an influx of tourists and businesses will revitalize their areas.

Each station would probably cost billions of yen to build. "We will build the starting and terminal stations with our own money, but we would like local governments to pay for the others," a JR Tokai official said.

But negotiations are expected to meet rough going because the prefectural governments aren't exactly swimming in money.

The land ministry said procedures before the start of construction must be discussed by the central government's deliberation council.

"Understanding cannot be obtained unless there is a clear-cut prospect for a settlement with local governments," a ministry official said.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 17181920>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.