Вистинска штета што Сатолас зјае практично неискористена. Прекрасно здание, но џабе кога не ја исполнува функцијата. Очигледно и во Лион немаат недостаток на мегаломани, а кога ќе се вложат толку пари непродуктивно, не менува ништо дали тие мегаломани имаат вкус за архитектура.
Архитектот е Сантијаго Калатрава. Еве уште едно видео за железничка станица во Франција, (има уште две видеа). Објект во Лион, Statolas TGV station. Ако имате време погледнете ги сите три дела... Многу се информативни.
UrbanFreak, првата локомотива тешко може да се препознае која е, освен личноста
А втората локомотива е Пруска Т3 или германска ознака BR 89. Бидејќи од таблицата се чита Gaswerk Mariendorf од Deutschen Technikmuseum - Berlinu тоа е локомотивата наречена GASAG No. 1
Тоа е слична ко нашата локомотива во Гевгелија 61-011
Еве некои стари локомотиве (Владимир можеби ќе ги препознаеш модлеите) сликани во техничкиот музеј во Берлин, каде што имаше огромен дел посветен на железницата и локомотивите од сите периоди
Од македонска перспектива, морам да забележам дека дури и во Северна Кореја може да се фотографира железницата, факт што многу ме изненади, особено што кај нас барем формално тоа е забрането!
Русија можеби се само предрасуди, пробај во Бангладеш со воз и кажи ми дали се само предрасуди Прифаќам дека некогаш претерувам, ама сум бил во Русија, и во центарот на Москва убав народ, и ме однесоа во едно предградие на 40 километри од центарот, во еден пазар за сè и сешто... Епа не сакаш да знаеш како е... Како во Палестина на сред бомбардирање од Израелците Факт е дека ако си странец, во град и на село не можеш да очекуваш ист табиет и менталитет, па така ај во Москва и Скопје ќе преживееш како странец, меѓутоа ако одиш во срцето на степата, или во Чегране на пр. како странец ќе размислиш три пати.
Пак се тоа предрасуди. Јас ти гарантирам дека во Чегране или во некое село во степата има сигурно поискрени и посрдечни луѓе отколку во Скопје или Москва. И пак ти викам и јас ги имам истите предрасуди, но реално 100% повеќе може човек да настрада во голем град отколку во некое село.
Барем тоа е мое мислење.
Originally posted by BOJAN
Фраериве репортажава ја поставуваа постепено неколку
месеци, ама потемелна репортажа за Северна Кореја не сум сретнал, за
Русија имало.Трансибирска железница ми е неостварен сон, но сепак
Северна Кореја е врвот. На дечкиве од Швајцарија и од Австрија им
успеало да влезат, а имаше пред некој месец и една друга обемна
репортажа за Северна Кореја од еден американец, ама за линкот е
заборавен одамна.
Па богами само за читање треба доста време, верувам дека било голем предизвик цела оваа работа волку убаво да се документира и да се изнапише.
Фраериве репортажава ја поставуваа постепено неколку месеци, ама потемелна репортажа за Северна Кореја не сум сретнал, за Русија имало.Трансибирска железница ми е неостварен сон, но сепак Северна Кореја е врвот. На дечкиве од Швајцарија и од Австрија им успеало да влезат, а имаше пред некој месец и една друга обемна репортажа за Северна Кореја од еден американец, ама за линкот е заборавен одамна.
Сега ја дочитав цела репортажа, инаку за тие што ќе посакаат да ја прочитаат ми требаше час и половина без многу дистракции - ако сакаш внимателно и целосно да ја разгледаш, и можам да кажам само иако не е цела готова... Многу интересно нешто, на друго место тешко дека ќе видите пак во следните 15 години.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Русија можеби се само предрасуди, пробај во Бангладеш со воз и кажи ми дали се само предрасуди Прифаќам дека некогаш претерувам, ама сум бил во Русија, и во центарот на Москва убав народ, и ме однесоа во едно предградие на 40 километри од центарот, во еден пазар за сè и сешто... Епа не сакаш да знаеш како е... Како во Палестина на сред бомбардирање од Израелците Факт е дека ако си странец, во град и на село не можеш да очекуваш ист табиет и менталитет, па така ај во Москва и Скопје ќе преживееш како странец, меѓутоа ако одиш во срцето на степата, или во Чегране на пр. како странец ќе размислиш три пати.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Мене ми е животна желба да се возам на транссибирската железница, во целата нејзина должина. Само сум убеден дека или ќе ме продадат за органи попат кога ќе ме заробат, или ќе фатам пневмонија или туберкулоза попат. Навистина луѓето што се возат по тие пруги се, барем за нас, ни видени ни чуени, и закана по животот. Како во Индија да се качи човек во воз... Но веројатно има прва класа па не би требало да е толку проблем. Како и да е, јас сум авантурист, ама да одам на пуст остров, а не да одам во непозната земја со секакви будали. АЈ да го прочитам ова, може ќе ме разубеди, но мислам дека не е баш најбезбедно да се качи човек на воз таму, во некои делови.
гитар. иако делам слични предрасуди како тебе (можеби не волку изразени), сепак мислам дека се само тоа... предрасуди. Не е ова прва репортажа што ја читам за тој дел (иако е можеби најобемната до сега) и секогаш доаѓам до заклучокот дека и таму живеат само нормални луѓе со нормални проблеми.
но тоа ти е кога сме постојано бомбардирани со информациите дека светот почнува некаде на пацифичкиот американски брег а завршува по линијата на железната завеса (дури и 20 години по нејзиното паѓање пропагандата во голема мера не е спрема да ја помести таа линија барем на руската западна граница).
Инаку секогаш ме фасцинира какви убави предели има Русија и зошто не се обиде малку повеќе да ја насели цела таа територија.
Мене ми е животна желба да се возам на транссибирската железница, во целата нејзина должина. Само сум убеден дека или ќе ме продадат за органи попат кога ќе ме заробат, или ќе фатам пневмонија или туберкулоза попат. Навистина луѓето што се возат по тие пруги се, барем за нас, ни видени ни чуени, и закана по животот. Како во Индија да се качи човек во воз... Но веројатно има прва класа па не би требало да е толку проблем. Како и да е, јас сум авантурист, ама да одам на пуст остров, а не да одам во непозната земја со секакви будали. АЈ да го прочитам ова, може ќе ме разубеди, но мислам дека не е баш најбезбедно да се качи човек на воз таму, во некои делови.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Многу интересна репортажа за патешествие од Виена до Пјонгјанг преку Русија. Интересно за читање и од аспект на железници (типот што го пишувал е самиот железничар и става голем акцент на тој дел од патувањето) но од причина што минува низ навистина егзотични територии и градови
Cost, route, stations, other hurdles remain but carrier hot to start construction of line accommodating 500-kph trains
Kyodo News
Central Japan Railway Co. (JR Tokai) appears poised to
get to work on building a maglev line linking Tokyo and Osaka with
trains that can run up to 500 kph, hoping to begin operations in 2025.
Don't blink: Maglev trains run on a test line in Yamanashi Prefecture.
CENTRAL JAPAN RAILWAY CO. PHOTO
But the carrier has to overcome a number of hurdles
before the line is up and running, including negotiating with local
governments regarding the route and location of stations.
JR Tokai announced in April 2007 it hopes to start the
service in 2025 but did not disclose how it would secure the necessary
funds. Because government support cannot be expected, the plan was
shelved at one point.
But last December the carrier said it intends to pay the bulk of the construction costs, totaling about ¥5.1 trillion.
In June, JR Tokai President Masayuki Matsumoto stressed the importance of building the maglev line.
"Although we've been strengthening the Tokaido
Shinkansen Line with earthquake-resistance measures, we need to have
another (supplementary) line."
Tetsuzo Fuyushiba, the land, infrastructure, transport
and tourism minister at the time, later expressed the government's
readiness to push the project forward.
"When the results of research (on geology carried out
by JR Tokai and other entities) come out, I'd like to provide swift
instruction on the next research to be done," Fuyushiba said.
The next phase will look into the cost of construction
and expected passenger levels. JR Tokai said it will finish the study
by the end of this year, because it will take more than 10 years to
purchase the right of way.
However, a land ministry official said it is unlikely the study will be easy to carry out.
For example, a detailed calculation of construction
costs cannot be made until the locations of the starting and terminal
stations are determined, as well as the route linking them and where
stations will be built along the way.
"Shinagawa is a powerful starting station. Ideally,
the route is almost straight," Matsumoto said, but he added that
consultations with local governments will be held after the geological
survey is finished.
Nine prefectural governments along the planned route have passed resolutions demanding to be fully consulted by JR Tokai.
"We'd like JR Tokai to faithfully hear our opinions in
determining stations and the route," Aichi Prefecture, the group's
secretariat, said in a statement.
Nagano Prefecture's moves are being watched with
particular interest. The prefecture is insisting that the route swing
to its north to pass through the Suwa area, instead of a straight route
with a tunnel under the Southern Alps.
The Kanagawa, Yamanashi, Nagano and Gifu governments
along the line all want stations in their prefectures, hoping an influx
of tourists and businesses will revitalize their areas.
Each station would probably cost billions of yen to
build. "We will build the starting and terminal stations with our own
money, but we would like local governments to pay for the others," a JR
Tokai official said.
But negotiations are expected to meet rough going because the prefectural governments aren't exactly swimming in money.
The land ministry said procedures before the start of
construction must be discussed by the central government's deliberation
council.
"Understanding cannot be obtained unless there is a
clear-cut prospect for a settlement with local governments," a ministry
official said.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum