![]() |
![]() |
![]() |
Скопска обиколница [A2/A4] |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 24> |
Author | ||
MKballer ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 25-Nov-2007 Location: Detroit Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
|
обиколница po angliski se vika "Loop." nekoj ga vika ringroad, ama pravilno se vika loop. nikogash ne sum cul beltway. idi vidite na google earth tie golemite gradoj kako dallas vo texas i ke go najdete loop road.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
ringroad или beltway се прстени, а ова е обиколница, то ест bypass ама не сакам да навлегувам премногу во ова, бидејќи обиколницата е автопат како и другите во државата и таа си има патна нумерација и дестинации, па да и даваме специјално име според мене е погрешно и прави дополнителни проблеми особено затоа што некој многу „паметен“ инсистира на толку јазици дури и да не сум во право, тогаш нека биде вака изведено на сите клучки, а не на некои да биде вака, а на некои да биде друкшие. нормално и тоа да се обмисли, стандардизира и спроведе доследно, а не за секој знак да се импровизира со чудни концепти и преводи... ![]() Edited by Cloverstack - 22-Jul-2008 at 14:20 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
На англиски обиколница за се вика ringroad или beltway, а на француски е точен преводот, иако не гледам потреба од француски, односно овде повеќе потреба се наметнува од албански. А ова со англискиов значи стварно има некој таму што преведува што нема завршено еден курс англиски. Ако не знат нека проверат на интернет.
Инаку вака убаво изглда на сликиве! |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
По обавест од Џуро дека осветлението е вклучено, отидов да направам неколку ноќни фотки.
За жал испаднаа прилично темни, а подолга експозиција без статив не можев да се дозволам... Инаку во живо изгледа навистина убаво ![]() Инаку да ве известам дека одговор за погрешните патокази од фондот не добив. ![]() ![]() ![]() Како што ќе видите и кај клучката Кондово (иако грешка во права смисла на зборот нема) си направиле патокази според моменталното расположение. Прво страшно ми иде на нерви овој филм во кој влегоја со францускиот јазик... На кого му е потребно тоа побогу??? Поготово кај нас каде што веќе владее „гужва“ на патоказите, само уште француски ни требаше. ![]() ![]() ![]() Второ, од каде го ископаа сега ова transit/peripherique??? Зошто ваков тип на одбележување нема на клучката Стенковец, туку таму е одено со одбележување врз база на дестинацијата и нумерацијата на патот (макар и погрешно)... Трето, термините обиколница(македонски), transit(англиски) и peripherique(француски) не се еквивалентни. Нека не се прават премногу паметни, туку прво нека го баталат францускиот (што само по себе ќе реши многу проблеми, а е тотално непотребен), а после конечно нека направат стандардизација по урнек на некоја подобра од европските земји и нека се држат доследно до нејзе. Па до кога бе ќе ги прават патоказите и воопшто патната сигнализација толку шаренолико и некохерентно?!? Каков дилетантизам! ![]() ![]() ![]() 1 Клучка Стенковец ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 Клучка Кондово ![]() 5 Еден од спомнатите патокази ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 22-Jul-2008 at 14:03 |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
![]()
И друга работа, сеуште не знаеме за конечната цена??? "повеќе од 85 милиони евра"
![]() ![]()
Edited by vardar - 21-Jul-2008 at 06:13 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Им пишав на фондот за патишта околу грешките кај патоказите на клучката Стенковец.
Ај да видиме што ќе излезе од оваа работа... |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
нее, таков проблем сеуште не се јавил пошто оваа делница од булаварот не е ни почната. А не се сомневам дека ќе се најде некој таков.
|
||
![]() |
||
GreatMakedon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
![]() ![]() |
|
nekoj izgleda ne e daval kukata
![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Еве уште една глупост у планирање. Зашто мора да се комплицира и да се прават вакви кривини, кога има терен за пушка право.
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Па не мора да значи. Уствари да се исправам и себеси, не мора да значи дека воопшто петелките треба да бидат од иста страна. Нека направат добри проекции на сообраќајот, па ќе видиме каква точно клучка ни треба таму...
Но ова е муабет за нишката „Булевар Словенија“, а не за овде... |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Дааа бе, знам дека тука беше планирано паркло. Ми текнува у ГУП-от. Ок. Само изгледа сега обратно ќе биде парклото. Пошто нели поместен е бул. словенија кон југ, така да парклото треба да биде од северно на словенија, а не како во гуп-от од јужна страна.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Не детелина туку "parclo" (парцијална детелина), со петелките од иста страна, како што е и предвиено со ГУП-от. Разликата помеѓу вкрстувањето кај Стенковец и вкрстувањето со бул. Словенија е суштинска. Кај Стенковец се вкрстуваат два магистрални правци, кои во блиска иднина двата треба да се автопатишта. Тука едноставно не може да има било какво друго решение освен комплетно денивелирана клучка. А бул. Словенија е градска сообраќајница на која што крстосници се стандард, па таа клучка треба да обезбеди денивелирано вкрстување само за автопатот, а не и за булеварот. Edited by Cloverstack - 13-Jul-2008 at 17:08 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Добро со бул. Словенија ќе треба изгледа детелина. Само да не направи повторно половично како оваа стенковец. Како и да е мора да бидат дел од концесијата.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Не само Момин Поток туку и вкрстувањето со бул. Словенија |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Незнам дали сум во право, но мислам дека обиколницата и патот кон приштина ќе наметната итна потреба од изградба на клучката момин поток. Доколку иде под концесија патот за приштина, тогаш можеби и оваа клучка треба да се вклучи како дел од патот, па да треба концесионерот задолжително да ја изгради.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Дечки, за модификација на клучката во целосна детелинка нема да треба голема инвестиција, само доградба, без скоро воопшто да се чепка веќе изграденото. Ако загледате повнимателно, ќе приметите дека едната петелка е точно поширока колку за да се протнат уште три ленти низ клучката (во правец север-југ) и се да биде идеално симетрично.
Ама поразително што кај нас се се прави со ваков менталитет - половично... Па каква им е таа дрскост да најавуваат автопат Скопје-Приштина во најскоро време, а ваму клучката ја направиле како да тој автопат нема да се гради барем во наредните 20 години... Плус тоа клучкава во сегашнава форма и сама по себе ќе биде проблем ради неденивелираните вкрстувања, без воопшто да го земаме во предвид идниот автопат накај Приштина. ЛСЛ, муабетот со Стајковци воопшто не ти држи. Зошто побогу властите би имале тенденција да го насочат преку градската мрежа?!?!? Edited by Cloverstack - 13-Jul-2008 at 16:59 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Дефинитивно е голем пропуст. Па не е тоа нешто скапо, што повеќе е прилично логично и стандардно при изведба на ваков објект. И во моментов ќе има голема потреба за таков излез а да не зборувам за во иднина. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
може требаше недвозникот да се направи дупло поширок па да нема модификации, ама скржавиот дупло плаќа, па после (не е којзане колку после) ќе треба нови труби. А за источниот дел и јас мислев како тебе па после видов дека и не е толку потребно пошто мислам дека властите имаат тенденција сообраќајот кон стајковски и другите околни села тука да иде преку вантрешната градска мрежа, а не преку автопат. А од друга страна па, и не е некоја толку скапа инвестиција за да се иде на сегашното решение. Кловер е многу разочаран
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
О боже, па овие ја заебале сигнализацијата...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Од кога тоа накај Приштина се оди по М-1 ? Како може по М-3 да се стигне до Тетово и Охрид ? М-1 никогаш, а со изградбата на обиколницава ни Е65 веќе не влегува во Скопје... Ниту пак М-1 е дел од обиколницата... А ако не ги знаат патиштава, барем да употребеле малку логика, па од иста клучка да не можеш да се упатиш по еден М-1 кој оди на правец Скопје-Блаце и по „друг“ М-1 кој оди преку обиколницата накај Велес и Куманово... За фактот што Е-мрежата стандардно се одбележува без цртичка (правилно би било Е65, а не Е-65 како што стои на овие патокази), можеби и не вреди да се збори при вакви други крупни грешки. А за тоа дали нашата М-мрежа се бележи со или без цртичка, прашање е дали е воопшто регулирано, а и што ќе ни е да се замараме со „ситници“ како стандардизација на патната сигнализација... Па секој патоказ ќе си го направиме уникатен... ![]() Мада ни ова не е некое изнендаување, сепак ние сме земја каде латиничната верзија за Атина на нашите патокази фигурира во 4 форми (од кои две се единствено плод на нечија инвентивност во „преводот“) Atina Athina Athens Athena ![]() ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 13-Jul-2008 at 21:51 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Да без врска е... кога ќе се гради автопатот ќе треба и нова клучка т.е. истава да претрпи сериозни модификации. Но најголема утка на обиколницава е што немаа приклучка од Скопје кон обиколницата во источниот дел (кон почетокот на обиколницата фактички). Стварно не ми е јасно со кој памет го смислиа така. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |