build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MKballer View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Nov-2007
Location: Detroit
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote MKballer Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 22-Jul-2008 at 17:47
обиколница po angliski se vika "Loop."  nekoj ga vika ringroad, ama pravilno se vika loop.  nikogash ne sum cul beltway.  idi vidite na google earth tie golemite gradoj kako dallas vo texas i ke go najdete loop road.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 22-Jul-2008 at 14:12
Originally posted by lslcrew

На англиски обиколница за се вика ringroad или beltway, а на француски е точен преводот, иако не гледам потреба од француски, односно овде повеќе потреба се наметнува од албански. А ова со англискиов значи стварно има некој таму што преведува што нема завршено еден курс англиски. Ако не знат нека проверат на интернет.

Инаку вака убаво изглда на сликиве!


ringroad или beltway се прстени, а ова е обиколница, то ест bypass

ама не сакам да навлегувам премногу во ова, бидејќи обиколницата е автопат како и другите во државата и таа си има патна нумерација и дестинации, па да и даваме специјално име според мене е погрешно и прави дополнителни проблеми особено затоа што некој многу „паметен“ инсистира на толку јазици
дури и да не сум во право, тогаш нека биде вака изведено на сите клучки, а не на некои да биде вака, а на некои да биде друкшие. нормално и тоа да се обмисли, стандардизира и спроведе доследно,  а не за секој знак да се импровизира со чудни концепти и преводи...
Bash


Edited by Cloverstack - 22-Jul-2008 at 14:20
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 22-Jul-2008 at 14:06
На англиски обиколница за се вика ringroad или beltway, а на француски е точен преводот, иако не гледам потреба од француски, односно овде повеќе потреба се наметнува од албански. А ова со англискиов значи стварно има некој таму што преведува што нема завршено еден курс англиски. Ако не знат нека проверат на интернет.

Инаку вака убаво изглда на сликиве!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 22-Jul-2008 at 13:58
По обавест од Џуро дека осветлението е вклучено, отидов да направам неколку ноќни фотки.
За жал испаднаа прилично темни, а подолга експозиција без статив не можев да се дозволам...
Инаку во живо изгледа навистина убаво Thumbs%20Up


Инаку да ве известам дека одговор за погрешните патокази од фондот не добив.  Bash Bash Bash

Како што ќе видите и кај клучката Кондово (иако грешка во права смисла на зборот нема) си направиле патокази според моменталното расположение. Прво страшно ми иде на нерви овој филм во кој влегоја со францускиот јазик... На кого му е потребно тоа побогу??? Поготово кај нас каде што веќе владее „гужва“ на патоказите, само уште француски ни требаше.
Nuts Nuts Nuts
Второ, од каде го ископаа сега ова transit/peripherique??? Зошто ваков тип на одбележување нема на клучката Стенковец, туку таму е одено со одбележување врз база на дестинацијата и нумерацијата на патот (макар и погрешно)...
Трето, термините обиколница(македонски), transit(англиски) и peripherique(француски) не се еквивалентни.
Нека не се прават премногу паметни, туку прво нека го баталат францускиот (што само по себе ќе реши многу проблеми, а е тотално непотребен), а после конечно нека направат стандардизација по урнек на некоја подобра од европските земји и нека се држат доследно до нејзе. Па до кога бе ќе ги прават патоказите и воопшто патната сигнализација толку шаренолико и некохерентно?!? Каков дилетантизам!
Wallbash Wallbash Wallbash


1 Клучка Стенковец


2


3


4 Клучка Кондово


5 Еден од спомнатите патокази Bash



Edited by Cloverstack - 22-Jul-2008 at 14:03
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 21-Jul-2008 at 06:12
Roll%20eyes  Што е со статијава?
 
 „Гранит“ е подготвен до крајот на јуни да го комплетира објектот,
 
И друга работа, сеуште не знаеме за конечната цена??? "повеќе од 85 милиони евра" Nuts  нели едно време се збореше 120-130 милиони Dunno
 
 

Привршува изградбата на обиколницата на Скопје

Доколку се' се одвива според зацртаната динамика, автопатот треба да биде завршен до јули годинава

Билјана Ангеловска

Се наѕира крајот на изградбата на обиколницата на Скопје. Автопатот речиси комплетно ја има финализирано својата траса, која веќе е асфалтирана во над 90 проценти. Низ Скопската Котлина змијулесто се протегаат 26,5 километри сообраќајница со вкупна широчина од 22 метра, со девет приклучувања кон градот, три големи објекти - вијадукти и многу натпатници што ќе им го олеснат движењето на жителите од бројните скопски села.

Ако се' се одвива според планот и не се појават некои непредвидени проблеми, има реални шанси обиколницата да биде комплетно завршена уште во јули годинава. Оперативите на двете градежни компании кои работат на изградбата, скопски „Гранит“ и грчка „Терна“, се подготвени да финишираат секој во својот дел од автопатот. Нашата компанија работи на првата фаза од обиколницата, на делницата од Хиподром до Оризари, во вкупна должина од 14,7 километри, додека „Терна“ ја гради втората фаза, 11,8 километри долга делница од Оризари до Сарај.

Засега, единствено мали проблеми се' уште има на одредени делови од првата фаза каде што работи „Гранит“. Поради нерешена експропријација и натаму не се работи на околу 500 метри кај земјоделското стопанство „Сингелиќ“. На дел кај селото Стајковци, исто така, има неколку помали неекспроприрани парцели каде што оперативата не може да влезе во работа, како и кај Инџиково. Не може да се работи и кај Кучевишка Бара, поради високонапонскиот далновод Скопје - Вруток, бидејќи се чека тој да биде исклучен од страна на МЕПСО. Но, поради имотноправни проблеми, неговата дислокација и натаму се пролонгира.

Во „Гранит“ велат дека последниве денови е направен чекор напред во преговорите, во надминување на проблемите се вклучило и Министерството за транспорт и врски, па се очекува сите пречки конечно да бидат надминати. Доколку Фондот за магистрални и регионални патишта на Македонија го исполни својот дел од обврските и конечно ја заврши експропријацијата, „Гранит“ е подготвен до крајот на јуни да го комплетира објектот, што значи првата фаза од обиколницата да биде целосно завршена.

На оваа делница има вкупно пет клучки: Хиподром, Сингелиќ, Бутел, Оризари и Стајковци. На клучката Сингелиќ моментално се монтираат носачите, по што ќе се бетонира коловозната плоча. Клучките Бутел, Оризари и Хиподром веќе се готови, преостанува уште да се бојосаат и да се постават сообраќајните знаци. Другиот дел од трасата е комплетно завршен, електрифициран и треба само да се обележи, да се постави сигнализацијата и да се пушти во сообраќај.

Втората фаза од обиколницата, од Оризари до Сарај, е изградена повеќе од 90 проценти. Тука преостанува да се постави последниот, завршен слој асфалт, и да се изведат завршните работи, како што е поставување огради, хоризонтална и вертикална сигнализација, да се доврши оградата во средина и да се посипе хумус. Деновиве почна да се затревува средишниот дел.

На оваа делница има три вијадукти што ги градеше оперативата на „Бетон“ од Скопје, која учествуваше како подизведувач на „Терна“. Најголем е вијадуктот кај селото Орман, кој е долг 630 метри со најголема височина на столбовите од 19 метри. Вијадуктот Кондово е со должина од 435 метри, а оној кај Волково 368 метри. И двата објекта имаат висина од 12 метри. Во овој дел автопатот со градот ќе биде поврзан преку четири клучки: Стенковец, Волково, Стопански Двор и Сарај.

Главниот надзор на изведбата на втората фаза од обиколницата, Бранко Стефановски, од Градежниот институт „Македонија“ потенцира дека изградбата на оваа делница се одвивала без проблеми и на задоволство на главниот изведувач - грчка „Терна“, која нема никакви забелешки ниту на работата на подизведувачот - скопски „Бетон“, ниту пак на Фондот за патишта.

Обиколницата на Скопје ќе биде долга вкупно 26,5 километри. Има автопатско решение со широчина од 10,75 метри во секој правец, со по две возни ленти и плус една за застанување. Ќе има вкупно девет клучки и нема да се плаќа патарина. Ќе го заобиколува Скопје од Хиподром до Сарај и е составен дел од паневропскиот Коридор 8. Се гради со кредит од Европска инвестициона банка и ќе чини повеќе од 85 милиони евра.

utrinski
 


Edited by vardar - 21-Jul-2008 at 06:13
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 14-Jul-2008 at 21:15
Им пишав на фондот за патишта околу грешките кај патоказите на клучката Стенковец.
Ај да видиме што ќе излезе од оваа работа...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 13-Jul-2008 at 18:52
нее, таков проблем сеуште не се јавил пошто оваа делница од булаварот не е ни почната. А не се сомневам дека ќе се најде некој таков.
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 13-Jul-2008 at 18:38
nekoj izgleda ne e daval kukataBig%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 13-Jul-2008 at 17:30
Еве уште една глупост у планирање. Зашто мора да се комплицира и да се прават вакви кривини, кога има терен за пушка право.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 13-Jul-2008 at 17:25
Па не мора да значи. Уствари да се исправам и себеси, не мора да значи дека воопшто петелките треба да бидат од иста страна. Нека направат добри проекции на сообраќајот, па ќе видиме каква точно клучка ни треба таму...

Но ова е муабет за нишката „Булевар Словенија“, а не за овде...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 13-Jul-2008 at 17:12
Дааа бе, знам дека тука беше планирано паркло. Ми текнува у ГУП-от. Ок. Само изгледа сега обратно ќе биде парклото. Пошто нели поместен е бул. словенија кон југ, така да парклото треба да биде од северно на словенија, а не како во гуп-от од јужна страна.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 13-Jul-2008 at 17:08


Не детелина туку "parclo" (парцијална детелина), со петелките од иста страна, како што е и предвиено со ГУП-от.

Разликата помеѓу вкрстувањето кај Стенковец и вкрстувањето со бул. Словенија е суштинска. Кај Стенковец се вкрстуваат два магистрални правци, кои во блиска иднина двата треба да се автопатишта. Тука едноставно не може да има било какво друго решение освен комплетно денивелирана клучка. А бул. Словенија е градска сообраќајница на која што крстосници се стандард, па таа клучка треба да обезбеди денивелирано вкрстување само за автопатот, а не и за булеварот.


Edited by Cloverstack - 13-Jul-2008 at 17:08
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 13-Jul-2008 at 17:03
Добро со бул. Словенија ќе треба изгледа детелина. Само да не направи повторно половично како оваа стенковец. Како и да е мора да бидат дел од концесијата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 13-Jul-2008 at 17:01


Не само Момин Поток туку и вкрстувањето со бул. Словенија
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 13-Jul-2008 at 16:57
Незнам дали сум во право, но мислам дека обиколницата и патот кон приштина ќе наметната итна потреба од изградба на клучката момин поток. Доколку иде под концесија патот за приштина, тогаш можеби и оваа клучка треба да се вклучи како дел од патот, па да треба концесионерот задолжително да ја изгради.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 13-Jul-2008 at 16:56
Дечки, за модификација на клучката во целосна детелинка нема да треба голема инвестиција, само доградба, без скоро воопшто да се чепка веќе изграденото. Ако загледате повнимателно, ќе приметите дека едната петелка е точно поширока колку за да се протнат уште три ленти низ клучката (во правец север-југ) и се да биде идеално симетрично.
Ама поразително што кај нас се се прави со ваков менталитет - половично... Па каква им е таа дрскост да најавуваат автопат Скопје-Приштина во најскоро време, а ваму клучката ја направиле како да тој автопат нема да се гради барем во наредните 20 години... Плус тоа клучкава во сегашнава форма и сама по себе ќе биде проблем ради неденивелираните вкрстувања, без воопшто да го земаме во предвид идниот автопат накај Приштина.

ЛСЛ, муабетот со Стајковци воопшто не ти држи. Зошто побогу властите би имале тенденција да го насочат преку градската мрежа?!?!?


Edited by Cloverstack - 13-Jul-2008 at 16:59
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 13-Jul-2008 at 16:48
Originally posted by lslcrew

може требаше недвозникот да се направи дупло поширок па да нема модификации, ама скржавиот дупло плаќа, па после (не е којзане колку после) ќе треба нови труби. А за источниот дел и јас мислев како тебе па после видов дека и не е толку потребно пошто мислам дека властите имаат тенденција сообраќајот кон стајковски и другите околни села тука да иде преку вантрешната градска мрежа, а не преку автопат. А од друга страна па, и не е некоја толку скапа инвестиција за да се иде на сегашното решение. Кловер е многу разочаран . А да ти кажам може и требаше да се направи пошто сега према стајковци и нема некој којзнае кокав сообраќај, ама во иднина кога ќе се насадат фабрики, магацини и хипермаркети, нема да биде така лено шлепер да се пронтне преку стајковци. Сега како импровизаторско решение може да идеме до прва клучка према куманово, па оп назад.


Дефинитивно е голем пропуст. Па не е тоа нешто скапо, што повеќе е прилично логично и стандардно при изведба на ваков објект. И во моментов ќе има голема потреба за таков излез а да не зборувам за во иднина.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 13-Jul-2008 at 16:45
може требаше недвозникот да се направи дупло поширок па да нема модификации, ама скржавиот дупло плаќа, па после (не е којзане колку после) ќе треба нови труби. А за источниот дел и јас мислев како тебе па после видов дека и не е толку потребно пошто мислам дека властите имаат тенденција сообраќајот кон стајковски и другите околни села тука да иде преку вантрешната градска мрежа, а не преку автопат. А од друга страна па, и не е некоја толку скапа инвестиција за да се иде на сегашното решение. Кловер е многу разочаран . А да ти кажам може и требаше да се направи пошто сега према стајковци и нема некој којзнае кокав сообраќај, ама во иднина кога ќе се насадат фабрики, магацини и хипермаркети, нема да биде така лено шлепер да се пронтне преку стајковци. Сега како импровизаторско решение може да идеме до прва клучка према куманово, па оп назад.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 13-Jul-2008 at 16:40
О боже, па овие ја заебале сигнализацијата...

Wallbash Wallbash Wallbash Wallbash Wallbash

Од кога тоа накај Приштина се оди по М-1 ?
Како може по М-3 да се стигне до Тетово и Охрид ?
М-1 никогаш, а со изградбата на обиколницава ни Е65 веќе не влегува во Скопје...
Ниту пак М-1 е дел од обиколницата...

А ако не ги знаат патиштава, барем да употребеле малку логика, па од иста клучка да не можеш да се упатиш по еден М-1 кој оди на правец Скопје-Блаце и по „друг“ М-1 кој оди преку обиколницата накај Велес и Куманово...

За фактот што Е-мрежата стандардно се одбележува без цртичка (правилно би било Е65, а не Е-65 како што стои на овие патокази), можеби и не вреди да се збори при вакви други крупни грешки. А за тоа дали нашата М-мрежа се бележи со или без цртичка, прашање е дали е воопшто регулирано, а и што ќе ни е да се замараме со „ситници“ како стандардизација на патната сигнализација... Па секој патоказ ќе си го направиме уникатен...

Ohno




Мада ни ова не е некое изнендаување, сепак ние сме земја каде латиничната верзија за Атина на нашите патокази фигурира во 4 форми (од кои две се единствено плод на нечија инвентивност во „преводот“)

Atina
Athina
Athens
Athena

Nuts Nuts Nuts


Edited by Cloverstack - 13-Jul-2008 at 21:51
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 13-Jul-2008 at 16:37
Originally posted by lslcrew

RunawayCrazy

п.с Сметам дека требаше оваа клучка комплетно да биде изведена, а не вака половично, па после да се јават проблеми кога ќе се гради автопат за приштина.


Да без врска е... кога ќе се гради автопатот ќе треба и нова клучка т.е. истава да претрпи сериозни модификации.

Но најголема утка на обиколницава е што немаа приклучка од Скопје кон обиколницата во источниот дел (кон почетокот на обиколницата фактички). Стварно не ми е јасно со кој памет го смислиа така.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.