![]() |
![]() |
![]() |
Градско-приградска железница во Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 6> |
Author | |||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||||
Јас имам поинаков пристап за евентуална Линија 1
![]() на истата траса може да вози воз за до аеродромот. Но во овој случај тој би тргал негде од Гостивар-Тетово-низ Скопје и аеродромот Скопје. Со што има неколку варијанти, од кои жолтата е најлесна и најефтина, односно мало продолжување и приклучување на постојната железничка мрежа. Зелената е малку поскапа, но опфаќа поголем регион. Додека виолетовата е уште поскапа, но опфаќа уште поголем регион а ако во иднина се изгради пруга Катланово-Миладиновци, без да се влегува во скопската железничка мрежа, би било уште попогодно за поврзување на Куманово, Велес и цело Повардарие со скопскиот аеродром. Што не дека не е случај и со другите две варијанти, но сепак се влегува во внатрешната инфраструктура, што и не е лошо... но некако непотребно. Тиркизното е постоечката инфраструктура. иако со боите се преклопува и постоечката инфраструктура, отприлика ја знаете мрежата, па затоа не ја обоив цела тиркизно. Инаку линија 1 е црвеното, евентуално плус зеленото. Тука би можела да биде метро или ЛРТ линија. Со тоа што целата е под земја или е одвоена од остатокот на сообраќајот. Со ова мислам дека би се оправдала и самата линија еден, бидејќи по неа не би сообраќале возови во Скопје, туку и регионално, што ја прави поисплатлива, и поисскористена. Кафеавите точки се предвидените станици за возот до аеродром. Со тоа што празните кафеави точки би биле евентуални станици, кои зависно од инфраструктурата или потребите на граѓаните би постоеле. Со овој план, исто така ја наметнува и потребата за нов источен и нов западен железнички терминал, хаб. Едниот би бил во Ѓорче Петров (западниот), а другиот би бил, па зависи каква ќе биде мрежата но евентуални места се во Лисиче, Горно Лисиче, или пак евентуално Р‘жаничино. Ако треба поконцизно објаснување и слика. Кажете, ќе се обидам. ПС. Има мали пропусти, како евентуална станица кај Хиподром, кој не сум ја нацртал и слично... Edited by FoSsiL - 15-Jul-2011 at 20:11 |
|||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
Јас би ја споил линијата 1 со линијата 2 како една линија, од порано сме збореле дека овие линии можат да бидат многу корисни за Скопје и нејзините граѓани, бидејќи со помали корекции на пругата, железничките станици и со купување на возови можеме да добиеме градска железница.
Е сега, доколку некој успее да предвиде изградба на надземна пруга на потегот од Кисела Вода преку Јужен булевар до сегашната пруга во Ѓорче Петров, тогаш на Скопје воопшто не му е потребно да се гради никаков трамвај, бидејќи ќе добиеме кружна линија на градската железница која би ги поврзувала Кисела Вода, Капиштец, Влае, Ѓорче, Злокуќани, Визбегово, Бутел, Железара со Центар и Аеродром но и со приградските населби. И за ова сме говореле ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
||||||
Точно, досега немало јавен превоз, меѓутоа тоа не е показател на потребата на граѓаните, туку е показател на неажурноста и неприлагодливоста на ЈСП Скопје кон реалните денешни потреби.
Скопје двапати се смени во последниве 20 години (демографски), а единствени битни промени во градските линии што ги памтам беа укинувањето на 37ца во 2000 година, и воведувањето на 25ка во 2011. |
|||||||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|||||||
![]() |
|||||||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||||||
Па оваа траса е паралелна со онаа на улицата првомајска која е една од најфрекфентните сообраќајници, додека линијата 3 не сум сигурен колку би била практична бидејќи по оваа траса досега немало јавен превоз (барем колку што јас знам)
|
|||||||
![]() |
|||||||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
||||||
Незнам што ја прави линијата 1 пооправдана од линијата 3?
|
|||||||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|||||||
![]() |
|||||||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||||||
Градско Приградска железница за Скопје е оправдан проект - за ова потребни се само неколку современи шински возила и волја на надлежните
![]() Еве 3 линии кои се економски исплатливи и оправдани (особено 1 и 2) 1. Драчево/Долно лисиче , лисиче , киселавода/аеродром, транспортен центар 2. Миладиновци, Аеродром Скопје*, Илинден, Хиподром, Автокоманда, Транспортен центар 3. Ѓорче, Бардовци, Визбегово, Бутел, Железара, Автокоманда, Транспортен центар * Потребно е да се поврзе Аероромот со желзница - или алтернатива би била (до изградбата) превоз на патниците со градски автобус до железничката станица (која би се изградила). |
|||||||
![]() |
|||||||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||||||
Ова ми е збунувачки со разминувањево.Нели е логично ако веќе градиме вакво нешто да е по цела линија со две пруги ? Инаку,другово се ти е во ред. ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
Убава пресметка на станиците и стојалиштата, но треба да се земе в предвид дека растојанието помеѓу две стојалишта или станици треба да биде минимум 600 метра и тоа во зависност колкава ќе биде предвидената брзина на движење на гарнитурите. На пример, ако измеѓу Центар и Драчево имаме една станица во Лисиче, тогаш не можеме да поставиме стојалишта и во Кисела Вода, Хром, Охис итн.
|
|||||||
![]() |
|||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||||||
Убаво би било и визуелно да го претставиш овој предлог.
|
|||||||
![]() |
|||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||||||
Вака ја замислувам трасата и станиците на градско-приградската железница Тетово-Скопје-А.Велики-Куманово (во заградите е даден бројот на жителите во населените места според пописот од 2002 година):
1. станица ЈИЕ УНИВЕРЗИТЕТ
ќе ги опслужува М. Речица (8353), Г. Речица (3977), Д. Палчиште (3395), Брвеница (2918), Г. Палчиште (1356), Д.Седларце (693) и Фалише (546)
2. станица ТЕТОВО кај сегашната Автобуска Станица
ќе ги опслужува Тетово (52915), Џепчиште (4061), Порој (2899)
3. станица ЖЕЛИНО
ќе ги опслужува Желино (4110), Палатица (2516), Стримница (2422), Требош (2388), Сараќино (1087)
4. станица ГРУПЧИН
ќе ги опслужува Добарце (1695), Чифлик (1180), Групчин (968), Копачин Дол (907), Ново Село (667), Рогле (566)
5. станица БУКОВИЌ
ќе ги опслужува Буковиќ (1723), Ласкарци (1190), Чајлане (580), Семениште (559)
6. станица ГЛУМОВО
ќе ги опслужува Шишево (3376), Глумово ( 1683), Арнакија (10770 и Матка (468)
7. станица САРАЈ
ќе ги опслужува Сарај (5232), Кондово (3384), Љубин (2044) и Крушопек (1902)
8. станица ЃОРЧЕ ПЕТРОВ
9. станица ВЛАЕ
10. станица КАРПОШ IV
11. станица КАРПОШ III
12. станица КАРПОШ II
13. станица КАРПОШ I
14. станица ЦЕНТАР
15. станица ТРАНСПОРТЕН ЦЕНТАР
16. станица 11. ОКТОМВРИ
17. станица ВЕРО-АЕРОДРОМ
18. станица ТРИАНГЛА
19. станица МАЏАРИ
20. станица ИЛИНДЕН
ќе ги опслужува Илинден (4931) и Марино (3533)
21. станица АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ
ќе ги опслужува аеродромот, Петровец (2659), Кадино (2090), 'Ржаничино (855), Мралино (820) и Ќојлија (400)
22. станица МИЛАДИНОВЦИ
ќе ги опслужува Миладиновци (1276) и Бујковци (946)
23. станица ДЕЉАДРОВЦИ
ќе ги опслужува Мршевци (651). Дељадровци (532) и Текија (304)
24. станица АГИНО СЕЛО
ќе го опслужува Агино Село (965)
25. станица РОМАНОВЦЕ
ќе го опслужува Брзак (104) и ќе служи за разминување
26. станица ПРЕСЕКА ќе го опслужува Романовце (2794)
27. станица ЧЕРКЕЗИ (ќе се наоѓа на југ од селото) ќе ги опслужува Черкези (3741) и Љубодраг (686)
Линијата ќе продолжи источно, на југ од Куманово и ќе заврши кај Градските Гробишта Куманово, над Соколана
28. станица КУМАНОВО
ќе ги опслужува Куманово (70842), Карпош (5433), Бедиње (2327), Проевце (2321),
Доброшане (1655), Тромеѓа (1298), Д. Којнаре (1286) и Биљановце (1231)
|
|||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||||
![]() |
|||||||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
||||||
Decki dali nekoj ima nesto procitano sto stana so zeleznickiot koridorot 8 od damna nisto nema nekoja nova vest.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Ах бе крале, ти кога ќе се заинаетиш (а тоа е редовна пракса), тогаш и црното станува бело. Ајде едно по едно:
Според делот на кој ти реплицирав (ако концептот го прочистиме од контрадикторностите кои ги вгради во другите постови) хипотетичкиот патник од Прилеп кон Куманово секако би морал да направи два трансфера. Еден кога ќе се префрли од класична железница на приградска во Велес, а друг во „хабот“ кај аеродромот.
Ниту пак ми е јасно какво е тоа префрлање на вагони од од класична меѓуградска, на приградска железница (освен ако навистина сериозно сега почна да се залагаш приградскава да ја прошириме и до Битола). Ниту пак ми е јасно какво е тоа префрлање на вагони доколку барем еден од возовите е моторна патничка гарнитура.
Дополнително, ако патничкиот сообраќај се пренасочи од кај Миладиновци, би се елиминирало кружењето на трасата помеѓу Куманово и Велес, но би се добило кружење на трасата помеѓу Скопје и Велес, што е многу полоша варијанта (не само за домашниот сообраќај, туку и за меѓународниот, бидејќи ниту еден патнички воз нема логика да го заобиколи Скопје). За товарниот исто така не си во право, бидејќи товарниот не поминува преку транспортен центар, туку има скратен пат помеѓу Драчево и Илинден, а на тој пат е и ранжирната станица која е задолжителна дестинација за огромен дел од тој товарен сообраќај. Не сум против тоа патот на товарните композиции долж К10 и дополнително да се скрати, доколку тоа е исплатливо, ама дури и од око се гледа дека има огромна редица многу поголеми приоритети во железницата. Во секој случај, во железница не барај премногу прави линии. Уклучи гугл земја и види како изгледа железничката мрежа во Германија на пример.
Edited by Cloverstack - 09-May-2011 at 16:18 |
|||||||
![]() |
|||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||||||
Кловер,
еве за што зборувам. Го забележуваш остриот забец кој настанува кај Зелениково? Тој природно би требало да се поврзе преку А.В. со трасата што оди накај Куманово. Ова е корисно и за сиот товарен сообраќај, кој сега мора да помине низ Скопје Исто така, спомнувањето на Кичево (во подоцнежна фаза), е сосема во ред во она што може да се нарече приградска железница, бидејќи во една осовремена железница, растојанието би се поминувало за 1 час - што цело време го заговарам како концепт Скопје да се растерети, и навистина да прерасне во метропола. Истото важи и на југ, се до после Неготино (практично до Д. Капија) каде исто би се патувало под 1 час до Скопје. А за коридорот 8, немам позитивни коментари во моментов мислам дека е чиста глупа политичка инвестиција без дно, која ја упропасти железницата. Наместо тие средства да се вложеа во осовременување на трасата Куманово-Тетово, тие се фрлија во еден непродуктивен и неисплатлив проект, од чисто политички причини. Ете така ти е кога политиката ќе се замеша кај што не и е место. ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||||||
Сега се обидуваш доста невешто да ми наметнеш концепт за кој јас не се заложив.
Станицата кај А.В. ќе биде централна во тој триаголник (Скопје,Куманово,Велес) и ќе воведе навистина да не се губат 40км во непотребно одење до Скопје за да се отиде на север (или на југ од Куманово). Нема да има никакво „префрлање“ во Велес, затоа што се работи за железница, изгледа си го заборавил тој факт :-) Значи некој што би се качил во Битола би седнал во вагон што оди директно до Скопје (или Куманово ако има економски резон макар и за еден вагон). А вагонот би се прикачил на соодветната композиција на А.В. Ако нема економски резон ниту за еден вагон, тогаш префрлањето би се случило само еднаш - кај А.В. |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Значи некој од Прилеп што сака да оди во Куманово, со железница ќе стигне до Велес, па таму ќе се префрли на некаква хипертрофирана „приградска“ (а всушност паралелна меѓуградска железница) која до Скопје ќе стигнува преку аеродромот, па таму кај аеродромот уште еднаш ќе менува воз за да стигне до Куманово. Интересно...
![]() Затоа ти викам нацртај, за поубаво да ги согледаме спецификите на таа мрежа. Друга работа... хаб не е секоја станица каде што има трансфер. Со вистински оформен хаб кај транспортен центар, смешно е за идната станица кај аеродромот да се зборува како за хаб, па макар исфорсирале и нејзино директно железничко поврзување према југ. На крајот на краиштата хаб не е само место каде се вкрстуваат повеќе линии, туку место каде возниот ред на тие линии е беспрекорно меѓусебно координиран, а со паралелни хабови на толку мал простор, тешко дека би се организирал ем ефикасен ем координиран ем економичен возен ред. Нема ни зошто, бидејќи вториот „хаб“ кај Александар велики би бил сувишна и неисплатлива работа. И дај конечно да повлечеме линија помеѓу приградска и меѓуградска железница. Концептите се надополнуваат и може да се разгледува нивното заедничко функционирање и координирање, ама не треба да ги мешаме. Не знам зошто упорно во нишкава разглабаш концепти кои дотуркаа и до Кичево. Исто така аман веќе со потценување на К8, барем оваа нишка поштеди ја, бидејќи на таа дискусија не и е тука местото. |
|||||||
![]() |
|||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||||||
Види, во прва фаза воопшто нема логика ни да се размислува за крак накај Велес. Во прва фаза повторив повеќе пати, доволно е да се направи поврзување кај Александар Велики, да се направи изградба на нова траса (барем во еден дел) накај Тетово, и да се осовремени целата делница да може возовите да сообраќаат со многу поголема брзина. Значи во првата фаза треба да се работи на брзо решение за Тетово-Скопје-А.В.-Куманово. Секако централен хаб и понатаму ќе остане Транспортниот Центар во Скопје. Тоа што го предлагав е во втора фаза, да се направат продолжувања на краците на брзата железница, од Тетово до Гостивар-Кичево, и од А.В. до Велес. Во таа фаза, линијата што доаѓа од Велес сосема природно би застаналува кај А.В., и тука би можеле да се префрлаат сите оние кои немаат намера да одат накај запад, туку би продлжувале на север накај Куманово. Или во обратен правец исто така. Ова не би било само за жителите на Велес побрзо да дојдат до Куманово, туку практично за сите жители на ј. Македонија кои преку Велес одат накај Куманово, а тоа се и Битола, Прилеп, Штип, Струмица и други. |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Крале, ај нацртај ја и постирај ја таа мрежа што ја замислуваш со тоа хабот да биде кај аеродромот, па да видиме што ќе ставиме на другата страна на вагата, наспроти „големата“ поволност баш кај Петровец да се префрлиш на воз од Велес накај Куманово (патем првично зборуваше за директни линии Велес-Куманово)
|
|||||||
![]() |
|||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||||||
Потенцијалот на релацијата Куманово-Велес е очајно мал. Но со идејата што ја дадов, всушност „хабот“ би бил аеродромот Александар Велики. Тука практично би се вкрстувале линиите Скопје-Куманово и Велес-Скопје, па би било одлично место за оние на кои ќе им треба, да се префрлат на трасата Велес-Куманово. Кога веќе се гради приградска брза железница, таа треба максимално да ги искористува сите потенцијали на делниците на кои сообраќа, за да биде што поисплатлива. |
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
Се согласувам со Кловер, ако го земеме за пример автобускиот превоз низ земјава, бројот на автобуси, да речеме од Битола за Струмица или од Кочани за Тетово е сведен на минимум, освен доколку не се работи за соседни градови или попатни центри на кои сообраќаат автобуси за Скопје.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
![]() |
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 6> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |