![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Св. Климент Охридски |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 11> |
Author | ||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Видеото на линков само ми потврдува зошто сметам дека ваквите решенија се непрактични и опасни за самите велосипедисти кај нас
https://www.facebook.com/groups/437002943097808/permalink/1070399009758195/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
.....или челични, за да кога некој ќе "залута" бар да му се види на возилото дека залутал.
А јас ако се прашувам надобро една тенка банкина, бидејќи така психолошки појака е пораката дека тоа не е простор за моторни возила. Edited by mirakuliks - 25-May-2017 at 01:12 |
||
![]() |
||
shrink ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
![]() ![]() |
|
Без разлика што е доле на сообраќјната лента има и тука начини како патеката физички да се одвои од делот за возила. Пластични тенки столбчиња.
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Ова ќе биде интересен експеримент за нас ![]() Воедно, Џоле веќе имаме целосно одвоени (заградени) велосипедски патеки на Партизанска и Илинденска, па така мислам дека убаво е да се започне и со ова, а реално и нема како поинаку на Климент Охридски. Се на се, многу ме радува фактот што се повеќе луѓе педлаат до работа и назад. Уште да се изберам за паркинг кај мене на работа, и јас да се приклучам на нив. |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Некогаш мора да се почне со ова. Не може да се остави така како што е сега „познавајќи ја некултурата„ и да им се дозволи за секогаш на манијаците во автомобили да ги малтретираат сите останати учесници во сообраќајот. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Познавајќи ја возачката (не)култура кај нас, ова решение ми се гледа како опасно за самите велосипедисти. Според мене, велосипедска патека што е одвоена физички од улицата (како на бул. Илинден, на пример) е најдоброто решение. Во овој дел на булеварот често има паркирани возила токму на оваа лента, а полицијаата ретко кога презема нешто во врска со тоа.
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Видете ја фотографијата погоре и ќе стане јасно, лентите што се со штрафти сакаат да ги стават во функција за вртење на лево во двата правци. Друга логика не гледам... Што значи дека тротоарот ќе стане сообраќајна лента кај островчето.
Edited by alexsend - 21-May-2017 at 17:12 |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Тоа би било во ред доколку лентите не бидат премногу стеснети (помалку од 3,25) но очигледно ќе мора да бидат стеснети повеќе. Ако решиле да прават велосипедска патека на самиот коловоз, за што во случајов постојат легитимни аргументи, покоректно решение би било булеварот на овој сегмент да се редуцира на 2 ленти, отколку по секоја цена да се задржат 3 ленти но со субстандардна ширина. Се надевам дека сепак ќе биде првото. Edited by Cloverstack - 21-May-2017 at 16:55 |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
На ѕид на сообраќајен срам имаше некој објаснето дека се работи за велосипедска патека која ќе биде одбележана на асфалтот ,а лентите ќе биле стеснети.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Да, тешко е да се најде логика и оправдување за такво блокирање, а уште повеќе што е многу лошо и небезбедно изведено, тотално импровизаторски. Вртењето лево е исто така забрането, значи би останала можност само за право... Нема никаква логика, ама не дека треба да се очекува логика од лудациве. |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Исто така, го попречува одењето право
![]() |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Делува како типично квази решение за блокирање на вртењето десно кај семафорите, што воопшто не е оправдано. Со вакво квази решение, тие кои планираат да вртат десно ќе мораат да вртат десно на наредните семафори кај Нова Македонија, па да вртат за назад после кружниот тек кај Католичка црква, сообраќаен метеж колку ти душа сака. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Има ли некој идеја што е ова островчево што се гради? Какво собраќајно решение е ова побогу? Која му е намената?
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
И покрај сите пропусти, Климент Охридски полека почнува да заличува на фин бизнис булевар. Со оглед на темпото со кое се гради долж неговата траса, мислам дека нема да е долго додека се пополнат сите можни парцели и се заменат некои стари објекти.
Веројатно единствено ќе останат да бодат очи „универзитетот“ на Бојо и објектот на Импексел карши Аркадија ![]() BTW се надевам дека ќе им текне да засадат и дрвја во жардињерите. ![]() |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Логично е да и од средната лента може да се врти лево накај "Тифани", само обележувањето тоа не го дозволува. Чисто за споредба на истите семафори во спротивна насока и средната лента може да врти лево на партизанска кон Карпош, но тоа е исцртано. Тука не гледам проблем, кога од 3 одите на 3 ленти, само зошто не е исцртано така?
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
|
А пешачки остров, мислам каде би стоеле пешаците кога ќе ги фати семафор на пола преминување? Edited by 46&2 - 14-Aug-2012 at 16:26 |
||
I use public toilets and I piss on the seat.
|
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Ко измислено за пишување казни. ![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 11> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |