build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Св. Климент Охридски

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 07-Jun-2017 at 09:40
Видеото на линков само ми потврдува зошто сметам дека ваквите решенија се непрактични и опасни за самите велосипедисти кај нас

https://www.facebook.com/groups/437002943097808/permalink/1070399009758195/
За сè има вторпат
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 25-May-2017 at 01:11
.....или челични, за да кога некој ќе "залута" бар да му се види на возилото дека залутал.
А јас ако се прашувам надобро една тенка банкина, бидејќи така психолошки појака е пораката дека тоа не е простор за моторни возила.

Edited by mirakuliks - 25-May-2017 at 01:12
Back to Top
shrink View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 23-Oct-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote shrink Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 24-May-2017 at 15:11
Без разлика што е доле на сообраќјната лента има и тука начини како патеката физички да се одвои од делот за возила. Пластични тенки столбчиња.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 22-May-2017 at 16:51
Originally posted by Џоле

Познавајќи ја возачката (не)култура кај нас, ова решение ми се гледа како опасно за самите велосипедисти. Според мене, велосипедска патека што е одвоена физички од улицата (како на бул. Илинден, на пример) е најдоброто решение. Во овој дел на булеварот често има паркирани возила токму на оваа лента, а полицијаата ретко кога презема нешто во врска со тоа.


Ова ќе биде интересен експеримент за нас

Воедно, Џоле веќе имаме целосно одвоени (заградени) велосипедски патеки на Партизанска и Илинденска, па така мислам дека убаво е да се започне и со ова, а реално и нема како поинаку на Климент Охридски.

Се на се, многу ме радува фактот што се повеќе луѓе педлаат до работа и назад.

Уште да се изберам за паркинг кај мене на работа, и јас да се приклучам на нив.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 22-May-2017 at 16:51
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 22-May-2017 at 16:29
Originally posted by Џоле

Познавајќи ја возачката (не)култура кај нас, ова решение ми се гледа како опасно за самите велосипедисти. Според мене, велосипедска патека што е одвоена физички од улицата (како на бул. Илинден, на пример) е најдоброто решение. Во овој дел на булеварот често има паркирани возила токму на оваа лента, а полицијаата ретко кога презема нешто во врска со тоа.


Некогаш мора да се почне со ова. Не може да се остави така како што е сега „познавајќи ја некултурата„ и да им се дозволи за секогаш на манијаците во автомобили да ги малтретираат сите останати учесници во сообраќајот.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 22-May-2017 at 15:36
Познавајќи ја возачката (не)култура кај нас, ова решение ми се гледа како опасно за самите велосипедисти. Според мене, велосипедска патека што е одвоена физички од улицата (како на бул. Илинден, на пример) е најдоброто решение. Во овој дел на булеварот често има паркирани возила токму на оваа лента, а полицијаата ретко кога презема нешто во врска со тоа.
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 22-May-2017 at 11:21
Originally posted by FoSsiL

https://www.facebook.com/NaTochak/posts/1350277551706720


Tokmu taka
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 22-May-2017 at 10:48
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 21-May-2017 at 17:11
Видете ја фотографијата погоре и ќе стане јасно, лентите што се со штрафти сакаат да ги стават во функција за вртење на лево во двата правци. Друга логика не гледам... Што значи дека тротоарот ќе стане сообраќајна лента кај островчето.

Edited by alexsend - 21-May-2017 at 17:12
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 21-May-2017 at 16:54


Тоа би било во ред доколку лентите не бидат премногу стеснети  (помалку од 3,25) но очигледно ќе мора да бидат стеснети повеќе. Ако решиле да прават велосипедска патека на самиот коловоз, за што во случајов постојат легитимни аргументи, покоректно решение би било булеварот на овој сегмент да се редуцира на 2 ленти, отколку по секоја цена да се задржат 3 ленти но со субстандардна ширина. Се надевам дека сепак ќе биде првото.


Edited by Cloverstack - 21-May-2017 at 16:55
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 21-May-2017 at 15:33
На ѕид на сообраќајен срам имаше некој објаснето дека се работи за велосипедска патека која ќе биде одбележана на асфалтот ,а лентите ќе биле стеснети.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 21-May-2017 at 15:19
Originally posted by Dexter26


 
Делува како типично квази решение за блокирање на вртењето десно кај семафорите, што воопшто не е оправдано.


Да, тешко е да се најде логика и оправдување за такво блокирање, а уште повеќе што е многу лошо и небезбедно изведено, тотално импровизаторски. Вртењето лево е исто така забрането, значи би останала можност само за право... Нема никаква логика, ама не дека треба да се очекува логика од лудациве.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 21-May-2017 at 14:59
Исто така, го попречува одењето право
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 21-May-2017 at 14:45
Previous
 
Делува како типично квази решение за блокирање на вртењето десно кај семафорите, што воопшто не е оправдано.
 
Со вакво квази решение, тие кои планираат да вртат десно ќе мораат да вртат десно на наредните семафори кај Нова Македонија, па да вртат за назад после кружниот тек кај Католичка црква, сообраќаен метеж колку ти душа сака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 21-May-2017 at 14:32
Има ли некој идеја што е ова островчево што се гради? Какво собраќајно решение е ова побогу? Која му е намената?


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 09-Mar-2013 at 21:48
И покрај сите пропусти, Климент Охридски полека почнува да заличува на фин бизнис булевар. Со оглед на темпото со кое се гради долж неговата траса, мислам дека нема да е долго додека се пополнат сите можни парцели и се заменат некои стари објекти.
Веројатно единствено ќе останат да бодат очи „универзитетот“ на Бојо и објектот на Импексел карши Аркадија   Puke



BTW се надевам дека ќе им текне да засадат и дрвја во жардињерите.

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 14-Aug-2012 at 16:39
Логично е да и од средната лента може да се врти лево накај "Тифани", само обележувањето тоа не го дозволува. Чисто за споредба на истите семафори во спротивна насока и средната лента може да врти лево на партизанска кон Карпош, но тоа е исцртано. Тука не гледам проблем, кога од 3 одите на 3 ленти, само зошто не е исцртано така?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 14-Aug-2012 at 16:22
Originally posted by Andrej_LJ


Јас гледам проблем во последните две слики. Имено на раскрсницата не е направена уште една лента за свртување в лево (од Кл. Охридски кон Партизанска, во насока кон Центар). Најголемиот сообраќај врти лево на оваа раскрсница, за кого требаше да има ексклузивни две ленти, наместо сегашната една, која патем е делена со оние кои возат право кон Водно. Овој зафат немаше воопшто да чини, требаше дамо да се одземе дел од средишното зеленило кон самите семафори.
Кој ги проектира глупостиве се прашувам!?


А пешачки остров, мислам каде би стоеле пешаците кога ќе ги фати семафор на пола преминување?


Edited by 46&2 - 14-Aug-2012 at 16:26
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 14-Aug-2012 at 15:58
Originally posted by FakPeri


Originally posted by Andrej_LJ

Дрвата се навистина голем проблем и глупост. Навистина после соголувањето на Илинденска и целиов булевар го претворија во писта. Не треба да се прават проширувања без да се води сметка да се задржи постоечкото зелениоло барем во некој поголема мерка.

Јас гледам проблем во последните две слики. Имено на раскрсницата не е направена уште една лента за свртување в лево (од Кл. Охридски кон Партизанска, во насока кон Центар). Најголемиот сообраќај врти лево на оваа раскрсница, за кого требаше да има ексклузивни две ленти, наместо сегашната една, која патем е делена со оние кои возат право кон Водно. Овој зафат немаше воопшто да чини, требаше дамо да се одземе дел од средишното зеленило кон самите семафори.
Кој ги проектира глупостиве се прашувам!?
Semaforot se otvora i za pravo i za levo vo isto vreme , taka da ne e nekoj problem. Koj si vozi levo ke odi levo, koj pravo ke odi pravo.


Ко измислено за пишување казни.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.