![]() |
![]() |
![]() |
Паркирање и паркинзи (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 47> |
Author | |
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
ФОТОВЕСТ: Паркинг пред Матично, каде е Пајакот?
Просторот пред влезот во Управата за водње матични книги претворен во паркинг. Дали вработените на Матично имаат дозвола таму да си ги паркираат автомобилите, не знаеме. Бидејќи станува збор за строг центар на градот, за секое недозволено паркирање се повикува „Пајак“ да ја „реши гужвата пред голот“. ![]() ![]() https://www.vecer.press/фотовест-паркинг-пред-матично-каде-е-п/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
Можат едноставно да се затворат сите пристапи кон плоштадите, 2 саати работа. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Се градат згради без паркинзи, и автомобилите се на улица
Жителите од повеќе населби на територијата на Општина Гази Баба се жалат на недостиг од паркинг-места. Тие реагираат на социјалните мрежи дека поради тоа се принудени да ги оставаат своите автомобили на улиците и на тој начин да го попречуваат нормалното одвивање на сообраќајот. ![]() ![]() Со овој проблем особено се засегнати жителите од населбата Автокоманда, кои велат дека поради паркираните возила и од десната и од левата страна на улиците, особено во 16 часот, не може да се помине. Слична е состојбата и во Маџари и, како што велат, хаотично е и во Ченто. Причината за тоа ја гледаат во постојаното градење згради и објекти, за кои не се обезбедуваат паркинг- простори. Затоа граѓаните бараат еднаш засекогаш да се реши овој проблем и да се воспостави ред. Гордана Михајловска смета дека на Автокоманда ѝ е потребна катна гаража. – Автомобилите се на улиците. Треба да се задолжат инвеститорите да направат катна гаража, бидејќи само прават надградби на старите згради. Со тоа, тие земаат голем профит, а ние, жителите, имаме проблем – вели таа и додава дека инвеститорите треба задолжително да ги направат и постојните паркинзи пред зградите, кои се уништени, на пример, на улицата „Лазар Поп Трајков“ број 30. И жителите на улицата „Жан Жорес“ во Маџари очекуваат градоначалникот Стефковски да воспостави ред во паркирањето. Горан Јовчевски, пак, смета дека не може да се реши проблемот со паркирањето бидејќи само се градат згради. Нема паркинзи ниту за станарите, а за дуќаните во зградите не станува збор. Што се однесува за проблемот со паркирањето во Автокоманда, од Општина Гази Баба велат дека во изминатиов период била спроведена анкета меѓу домаќинствата, според која мнозинството од граѓаните се определиле за воведување зонско паркирање како решение на проблемот. – По анкетата, Општината презема активности за реализирање на зонското паркирање, а дополнително на улицата „Лазар Поп Трајков“ е подготвен проект за изградба на нови паркинг-места со косо паркирање – одговорија од локалната самоуправа. Од Општината информираат дека во Маџари, низ дијалог со месната заедница, ќе се утврдат приоритетите за изградба на нови паркинзи, кои во следниот период ќе бидат реализирани. https://www.vecer.press/се-градат-згради-без-паркинзи-и-автомо/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Органите за јавен ред се немоќни пред самоволието на граѓаните. Или ич не им е гајле, сеедно.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
I posle vakvi pojavi nie kako nacija barame vinovnici na drugo mesto poradi nasiot kjorsokak. Ova e klasicen primer za makedonskiot "mindset" koj e prisuten vo site pori na opstestveniot zivot. Ovoj problem institucionalno se resava ekspresno i ne cini dopolnitelni finansiski sredstva. Potrebana e samo volja za sproveduvanje na zakonskite propisi i cuvstvo za javen red.
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Уште еден плоштад во Скопје се претвори во јавен паркинг![]() Уште еден плоштад во Скопје се претвори во јавен паркинг. На социјалните мрежи се споделуваат фотографии од кои може да се види дека и овој дел од центарот на главниот град, кај Дом на Ибни Пајко, се користи како паркинг простор. Иако на плоштадот има градежни активности и се поплочува несредениот дел од плоштадот што стоеше во руини со години, сепак дел од граѓаните го користат како јавен паркинг, за до институциите или за на кафе. На ваков начин (не)намерно се уништува плоштадот, кој служи како туристичка знаменитост, велат од фб групата „Патувања низ Македонија“. https://skopjeinfo.mk/ushte-eden-ploshtad-vo-skopje-se-pretvori-vo-javen-parking Edited by Théoden - 03-Feb-2023 at 14:14 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Со ленти и столпчиња ЈП „Улици и патишта“ се обидува да спречи паркирање кај Порта Македонија, сега таму е уште поголем метеж
![]() Левата страна од уличката што води од Порта Македонија кон градскиот плоштад од вчера е заградена со ленти и заштитни столпчиња, а пред оградениот простор стои табла преку која се известува дека ова е „дело“ на ЈП „Улици и патишта“. Откако неодамна „Слободен печат“ објави дека овој простор е претворен во паркиралиште и дека под Портата неконтролирано си поминуваат автомобили како да станува збор за најфреквентна сообраќајница, а притоа никој од надлежните не реагира и не казнува, конечно потег направија од ова јавно претпријатие. Токму поради тоа што никој не го спречува влезот на возила на овој простор, а дел од граѓаните си нашле „заборавено“ парче каде слободно можат да се паркираат, за само три години откако се реконструираше плочникот и за тоа се потроши значителна сума пари од градската каса, плочките се искршени, а просторот изгледа очајно. Дали сега конечно ЈП „Улици и патишта“ ќе ги заменат уништените плочки? Од таму велат не, но, како што тврдат, се обидуваат да спречат да се паркираат автомобили. Плоштадот Македонија е сѐ уште под гаранција на фирмата изведувач на работите и согласно правилата тие ги санираат оштетените плочи на просторот кај Порта Македонија. Екипите на ЈП „Улици и патишта“- Скопје го обезбедуваат просторот со поставување на заштитни столбчиња, бариери и бетонски жардињери со цел да се спречи непрописно паркирање на возилата, што постојано се случува на оваа површина од страна на несовесни граѓани – објаснуваат од јавното претпријатие за „Слободен печат“. Сега пак, по овој потег на „Улици и патишта“ кај Портата владее уште поголем хаос. Без автомобили е само оградениот простор по кој не можат да поминуваат ни пешаци, а на останатата лента од уличката незапирливо влегуваат возила, се паркираат, закрчуваат, создаваат метеж и се паркираат. Тоа значи дека Град Скопје и полицијата, мора да смислат друго решение за да запре несовесното однесување на дел од граѓаните. Реконструкцијата на овој дел од плочникот се изведуваше заедно со реконструкцијата на просторот пред ГТЦ, во мандатот на поранешниот градоначалник Петре Шилегов, а заврши на почетокот на 2020 година. За овој проект беа потрошени околу 33 милиони денари, односно повеќе од половина милион евра од градскиот буџет. Инвеститор беше Град Скопје, а градежните работи ги изведуваше фирмата „Битем“, која сега, како што тврдат од „Улици и патишта“ треба да се покрижи за оштетувањата на плочникот. Со реконструкцијата наместо стариот, искривен и полн со дупки асфалт, целиот потег, на двата приоди кон плоштадот, беше поплочен со три вида плочки, на површина од околу 5000 метри квадратни. Беа засадени и дрвореди од костени, поставени клупи и соодветно осветлување. https://www.slobodenpecat.mk/so-lenti-i-stolpchinja-jp-ulici-i-patishta-se-obiduva-da-sprechi-parkiranje-kaj-porta-makedonija-sega-tamu-e-ushte-pogolem-metezh/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Има огромен подземен, катна Смилевски конгрес, катна Макоил, катна Разловечко востание, подземен ГТЦ, паркинзи кај стоковна куќа Мост, Холидеј ин и Скендербег, само нема нормална полиција и градски власти.
Edited by <Fresno> - 02-Feb-2023 at 19:13 |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Дива лига!
Нели има подземен паркинг, ако не се лажам и на две нивоа, под НОБ? Не се ли користи тој?! |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
СТОТИНА КОЛИ ПАРКИРАНИ ВО ПАРКОТ ИБНИ ПАЈКО, СЕ ПАРКИРААТ ГРАЃАНИ, НО И ВРАБОТЕНИ ВО ФИЛХАРМОНИЈА И НОБ (ФОТОГАЛЕРИЈА)
![]() ![]() ![]() Паркот Ибни Пајко кај зградата на Филхармонија во центарот на Скопје е блокиран со паркирани коли. Долж патеката и тротоарите наредени се една зад друга над педесетина коли. Во паркот не само што се паркираат граѓани, туку колите ги оставаат и дел од вработените од Филхармонија и Национална опера и балет (НОБ). Попладнево во НОБ се одржува генерална проба за балетската претстава „Оревокршачка Колите слободно влегуваат во паркот бидејќи хидраучичните столпчиња се искрешни. И кога ќе се заменат, за два-три дена повторно се вадат и пак коли слободно си влегуваат во паркот. Пајак службата интервенира откако ќе се објават фотографии во медиумите, ќе спроведат акција, но за неколку дена сликата е иста, просторот повеќе личи на паркинг отколку на парк. Од Град Скопје во април лани, откако САКАМДАКАЖАМ.МК објави фотографии од паркирани коли, најавија трајно решавање на проблемот со поставување нови рампи оти постојните се уништени. Но, проблемот не е решен. Град Скопје на 10 јуни 2019 го отвори новиот парк Ибни Пајко. Паркот е со површина од околу 11.000 квадратни метри, со 7. 500 метри квадратни трева со прскалки и системи за наводнување кои работат на принципот „капка по капка“. При уредувањето на овој запуштен простор се зачувани затекнатите 12 дрвја кои постоеја на оваа локација, а засадени се нови 85 дрвја. Покрај подигнатото зеленило, во паркот се изградени и пешачки патеки, сервисна улица збогатена со улична уметност, а на ѕидот на Средното музичко училиште нацртан е мурал. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/stotina-koli-parkirani-vo-parkot-ibni-pajko-se-parkiraat-gragani-no-i-vraboteni-vo-filharmonija-i-nob-fotogalerija/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
Кретени бе, идиоти прости!!! Каде го има во нормална држава?
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
од твитер,кај Филхармонија парк Ибни Пајко
![]() ![]() ![]() ... ![]() Edited by stef4o - 31-Jan-2023 at 18:00 |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Аеродром има само една катна кај Бисер што ја направија пред 15 години и после тоа целосно се префрлија кон зонско но не обезбедија многу нови паркинг места освен што ги обележаа постојните паркинзи и нешто само кај Транспортен што поплочување со бекатон но тоа е минимално споредено со инвазијата од нови градби и лоши планови со микс од станбено деловни квартови кои сега веќе крахираат кога е во прашање паркинг.
Требаше во секоја од населбите да има барем по една катна гаража па макар и со капацитет колку таа кај Бисер и ќе беше многу подобро. И сега не е доцна но треба да се почне со поконкретни проекти а такви асфалтирања и паркинзи со 50 места треба да се месечни активности за да има некој резултат по неколку години. А секако удел во проблемов има и менталитетот од причина што секој сака да паркира близу до дома до работа па има случаи кога на некој паркинг или простор има тотален хаос од паркирани возила а на 200м паркинг со многу слободни места(особено кај Транспортен каде има секогаш над 50 слободни места а кај кулите во Острово и кај ПИОМ е огромна гужва). Плус решение за дотур на роба во маалски маркети што создава голем застој особено по сервисните улици и паркинзи. |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Stef4o, одлично си ги издвоил сите места каде што може да се направи со релативно малку напор, многу, во Мичурин. Исто така, тоа место кое го издвои дека е државно земјиште, реално може да се направи да биде со монтажен паркинг (приземје и кат). Што голем ќар ќе има државата ако го продаде тоа земјиште, кога во исто време може да се направи многу за квалитетот на живеење на тој простор, ако едноставно се пренамени намената!?
Друго нешто, тоа место кое е планирано за хотел, реално нема логика да биде таму хотел кога во исто време во Аеродром има еден куп слободно место за да се најде некое подобро решение за нов хотел (пример: огромната зелена површина покрај пругата, позади „Алкалоид“). Edited by skopskodete - 28-Jan-2023 at 16:27 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
За Мичурин има повеќе опции
1.Голем див паркинг позади комплексот Градиа Хоум кој со години по ДУП е планиран за хотел со намена Б5 но очигледно никој не пројавил интерес па може да се направи измена со Е2 и на местото да се направи катна гаража со што ќе се растерети и дел од гужвата во Стар Аеродром. ![]() 2.Паркингот спроти АС Стор на раскрсницата кај ОУ Блаже Конески има планирано зграда А2 но земјиштето не е купено туку е државно па и тука би можело да се направи монтажен паркинг.Со што ќе има каде да паркираат и гостите во околните кафичи и ресторани. ![]() 3.Ширината кај Стокомак со децении стои вака а по ДУП е паркинг за 150 возила ![]() 4.Картонажата/Кипер/Мистик во внатрешноста на Мичурин,одлична можност за подземен паркинг на 2-3 нивоа и горе покриено со зеленило ![]() 5.Меѓу старите згради во линија со Рулет има многу кал и импровизации гаражи,па би можело тој дел да се асфалтира и на тој начин да се добијат 10-тина места партерно паркирање околу тие згради. ![]() ![]() Сето ова надополнето со ул.Симеон Кавракиров едносмерна и пробивањето на ул.Борис Кидрич би ја комплетирало сосем доволно инфраструктурата во Мичурин. Потоа треба да се санкционира секое паркирање на улица,тротоар во зеленило откако ќе бидат направени услови каде да се паркира и да не очекува секој дека колата мора да му биде на 3 чекори од зграда или канцеларија. |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Еве ти примери што треба да се направи/може да се направи: 1. Мичурин: колку што знам во соодветниот ДУП, до Стокомак, стои некоја катна гаража/монтажна гаража; моментално таму е гол бетон кој не се користи за ништо, така што со изградба на една гаража може на нејзиниот кров да се постави зеленило и на тој начин ќе се добие двоен ефект -- намалена температура во текот на летото (подобрување на животната средина) и зголемен број на паркинг-места; благодарение на зголемениот број на паркинг-места, паркирањето по улицата „Петар Ацев“ може целосно да се забрани (да не се толерира), позитивни ефекти: зголемена безбедност за сите учесници во сообраќајот и зголемен проток на возила. 2. Мичирин: кај маркетот „Кипер“; таму може да се направи подземна гаража со еден кат и еден кат на приземје, а на поткровје може да се направи пола паркче, пола простор за маркети, фирми и сл.; исти позитивни ефекти како и во претходниот пример. 3. Острово: имплементирање на косо паркирање на улицата од триаголникот кај „Мезе бар“ до ПИОМ (поконкретно, делот што е паралелен на кулите); може и да се направи и една голема подземна гаража на веќепостоечкото зеленило; тие стари гаражи што моментално постојат таму би можеле само да се префрлат во новата подземна гаража; бидејќи би била подземна, зеленилото горе би останало (дури и може да се доуреди со повеќе дрвја), а на местото на старите гаражи може да се направи градинка (бидејќи колку што знам на ова место планираат да се направи градинка); во случај ако се направи подземната гаража нема да има потреба да се имплментира косо паркирање 4. Ново Лисиче: 1-2 подземни гаражи и неколку монтажни Во сите претходни примери што ги набројав не се одзема зеленило, баш, напротив, се зголемува. Вакви проекти за една општина како Аеродром не би биле проблематични да се реализираат за еден период од четири-пет години, од финансиски аспект. Можеби во конкретниве случаи би можело да инвестира и јавното претпријатие за паркинзи, не знам... 5. Кај Собрание: голема грешка што нема да се изгради катната гаража; со една катна гаража позади Собрание ќе се зголемат паркинг-местата во строг центар. 6. Општо за општина Центар: максимално искористување на веќепостоечките катни гаражи (моментално не се одржуваат и смрдат, на што личи тоа!?) 7. Дебар Маало: подземен паркинг на три нивоа под пазарот Буњаковец итн. Решенија постојат, во однос на зеленилото, не само што нема да се намали туку и би се зголемило. Треба да се сфати дека може да се градат и подземени гаражи или на самите гаражи горе да се постави и одржува зелена површина. Плус, градот расте (и по број на жители и по број на бизниси), бројот на возила само се зголемува, така што не е фрлање во пари да се инвестира во инфраструктура за паркирање. Друго е кога веќе ќе се направи една солидна инфраструктура за паркирање, па после кој не си купил место за паркирање или кој има три коли, нека му ја мисли. |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Што треба да направат? Да земат се што е зелена површина да асфалтираат за паркинг? Отиден е возот одамна поради лоши ДУП-ови и лоши закони и правилници за задолжителни гаражи и паркинг места. Кој не си купил паркинг ќе се бори секој ден за место, а општините во меѓувреме ќе прават по некој паркинг, монтажна, зонско и тоа е тоа. Урбана џунгла.
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Смешки! Нека отидат низ другите улици во Аеродром и нека видат каков хаос е со паркирање. Ова е само 5% во однос на тоа што треба да се направи за да се реши проблемот со паркирање во општината. Плус, нели е подобро да биде косо паркирањето? До кога на вакви релативно малечки паркинчиња ќе имплементираат класично паркирање кога 100 пати побезбедно и попрактично е косо паркирање!? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 47> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |