build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктурни забелешки (поопшто)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 08-Feb-2013 at 23:48

всушност повод за нишкава е написот од фактор за Луј Берже

Originally posted by Max

А што се случи со фамозната студија што ја изработи француската консултантска куќа Луј Берже за економската оправданост на проектот “Концесија на патишта“? Владата плати 1,4 милиони евра за оваа студија, а јавноста никогаш официјално не дозна, всушност, што советувале Французите. Неофицијално пак, се шпекулира дека препораките за концесијата на патиштата биле дека тој модел нема да оди баш најмазно поради недоволниот проток на возила, што на евентуалните концесионери ќе им обезбеди профит од патарините. http://kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/72333/skapi_konsultanti_za_badijala.aspx?iId=2311


07/02/2013 - „Коридор на Србија“ платиле два милиони евра на консултанти-добиле неточна стратегија

Српското Јавното претпријатие Коридори на Србија платиле два милиони евра на француската консултантска компанија Луис Берже фирма за изработка на стратегија за безбедност во сообраќајот, но нацртот што треба да се усвои на седница на Владата е предаден со терминолошки грешки, неточни податоци, непотполни информации и без стратегија за општините, објави Блиц.

Според весникот, на тендер пред две години фирмата Луј Берже победила за изработка на најважен документ за државата за безбедност во сообраќајот.Французите победиле со цена од 994.000 евра, сума што им била исплатена. Во меѓувреме, таа компанија за услуги побарала дополнителни 900.000 долари и 206 илјади евра што исто така им биле исплатени.

Во документот тие навеле низа грешки – БДП по глава на жител во Србија за 2010 година напишале сума од 8.853 евра иако вистинската цифра била 3.981 евро. Весникот тврди дека трошоците од сообраќајки не се точни и не е можно заради низа грешки да се воочат заштеди што би се добиле со унапредување на безбедноста во сообраќајот.

На четвртата страница од документот оставени се три точки и простор каде предговор би напишал министерот за сообраќај. Експерти велат дека тоа е голем пропуст бидејќи министер не може да допише на веќе завршена стратегија туку тој мора активно да учествува во изработката со совети инструкции и консултации.

Голем дел од табелите и дијаграмите се напишани на англиски јазик, а не на српски, наведува Блиц.

http://faktor.mk/archives/27355

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 08-Feb-2013 at 23:43


прво одма би навел постаро писание апропо странски консултант кое убавo ја опишува поговорката дека не се јаде се што лета, односно дека незначи ако некоја фирма доаѓа од европа дека истата и професионално се однесува или во најлош случај е извикана или преценета

Originally posted by mladen_s

Но првата слика покажува еден многу поголем план: го нема Источниот булевар (според мене, храбро и одлучно решение). Во секој случај, ИДОМ е сериозна компанија и сигурно не го направиле ова случајно.


Originally posted by Jas Licno

Здраво на сите.

Имам "мало" искуство со IDOM ENGINEERING. Моментално тие проектираат
"во од" еден енергетски објект во Македонија, каде што една странска
фирма е изведувач на работите (читај: наша фирма е подизведувач за
градежните работи). Бидејќи да работам за странската фирма на едно од
раководните работни места, ја вршам "во од" и ревизијата на проектите
кои пристигаат од IDOM.

Воглавно, цртежите се со толку многу грешки, да вообичаено им треба 5-6
пеглања (читај 5-6 пати корекции и дописи) како би заличиле на "нешто
по кое би можело да се гради".


Дури на три пати ми се случи да добијам цртежи со ознака на ревизија
"B" или "C" а да не е искорегирано ништо освен насловот на цртежот (а
десетината суштествени забелешки од ревизијата "A" не се отстранети).

Мене ми изгледа дека се многу заглавени со работа и дека едноставно не
се во состојба да одговорат на обемот на работа; пред се на кратките
рокови.

Но воопшто не ги жалам, бидејќи да јас не ги терав да го потпишат
договорот со толку кратки рокови и да ги прифатат пеналите кои
произлегуваат од нив.

Со тек на време работата драстично се подобри, откако проектантите
дирекно ги нападнав со неколкукратна преписка со нивната дирекција, а
на тема: Вие сте несериозни, ќе ги применам пеналите итн.

Сега цртежите стигаат со многу подобар квалитет, многу се подобро обмислени и имаат помалку грешки и недоречености.


Но, сепак имаат грешки и покрај нивната внатрешна ревизија.


Сега, замисли на што ќе личи проектот за трамвајот, бидејќи да од
повеќегодишната пракса знам дека во градот нема никој ни да ги
погледне. Ќе ги разгледаат само ревидентите (го знам капацитетот на
луѓето кои ја вршат ревизијата за градот) и ќе дадат мислење дека
"проектот е мошне добро, квалитетно и уредно изработен и дека немаат
никакви суштествени забелешки". По приемот на проектот, а бидејќи да
нема доволно пари, трасата нема веднаш да се гради.

Е, ај' после, ако си мангуп, земи да jа изведуваш трасата.

Проектантот си ја завршил работата и си ги наплатил парите. Чао.

Ти си потпишал договор за изведба, а не можеш да изведуваш бидејќи да:

1. Некој од тоа проектантите заборавил дека тука имало подземна траса
(канализација, енергетски кабел ... не е битно што), па треба прво
линијата да ја дислоцираш (читај: водовод се изместува за максимум два
дена, па не знам каков да е, ама канализација за 8 дена).

2. Во проектот ти е наведено дека типот на капаците за сливниците ќе ги
избере добавувачот (божеее, пазиии, во Шпанија се купуваат по стандард,
а кај нас ги бира добавувачот),

3, Мајсторе, а бе онде на ќошено од куќата координатите не одговараат, шините ќе му отидат на газдата во дневна соба,

4. Итн.


Оди па гради.


Па знаат ли луѓево колку коштаат 60 часа чекање на машина?


Таа работа се зема со обмислена намалена вкупна пресметка и намалена
крајна сума (најевтин понудувач), ама со вииисоки саатнини на чекање на
механизацијата и луѓето, а кои нашиве комисии не ги есапат многу
(уосталом ако Светска Банка и EBRD работат по таму некои нивни правила
во кои голема тежина имаат додатните единечни цени и саатнини, па
мораме ли и ние да работиме така?). Ајде бе, ќе се мачиме да ги
пресметуваме табелите за единечни цени на чекање и за употреба на
машини, кога чо'екот е најефтин!!!

И, после, трамвајот бил скап. Ајде де.

Поздрав.




Edited by +Protagorist - 01-Apr-2014 at 11:40
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.246 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.