![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 84> |
Author | |
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
- 4 ленти пат воопшто не е никаков stroad. Па дури и stroad е подобро од ова 2+1.
- Во Македонија само една делница има смисла за инвестирање од аспект на ПГДС, тоа е Тетово-Јажинце-(Качаник), све друго е само politically-driven инвестиција. - 2/3 две третини од градовите во Македонија немаат обиколници и низ нив тече критичен камионски сообраќај предизвикувајќи непотребни и лесно решливи црни точки. Ова мора да е топ прв приоритет за патната мрежа во Македонија!!! Еднаш ги имам набројано, еве сега што ќе се сетам пак: источна обиколница Битола, западна обиколница Прилеп, Струмица, Охрид, Виница, Дебар, Каменица, Брод, Богданци, Валандово, Пробиштип, Кратово, Делчево. Edited by user8642 - 06-Nov-2022 at 20:14 |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Се согласувам. Иако, можеби во овој кризен период најдобро е да се почека крајот на двете делници догодина (да се притиска да нема поголемо пробивање на рокот). Мислам дека во тој регион приоритет е да се притисе Бехтел Прилеп - Битола да се почне и заврши во рок од 24 месеци (2 години), рамничарски терен, проектот секако предвидува постојниот магистрален пат да се надгради односно да се искористи како еден правец (ќе се прошири со лента за застанување). Овој проект не би чинел повеќе од 180 милиони евра. Во делот на идејата преку Бабуна, лично сум против, и мислам дека во овие кризни години најмалку што е потребно се такви ексурзии на мозокот. Има 20 поприоритетни делници: дел од постојните се во катастрофална состојба (Битола - Меџитлија, Кичево - Охрид мора догодина да се заврши брука од светски размери е тоа, да се заврши експресниот накај Крива Паланка, Тетово - Гостивар е во ужасна состојба, Скопје - Блаце да се забрза, сепак се само 10км, Струмица - Ново Село, А1 во одредени делници потребна е итна темелна реконструкција, неколку битни регионални правци: Струмица - Берово, Гевгелија - Богданци итн. итн.) Сето тоа е приоритет а не некаков си автопат во планински превој кој ќе чини милијарда евра и ќе го плаќаат идни генерации со камати.
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Се прашувам колку би чинела изградба на експресен пат Фариш-Прилеп по нова траса со тунел под Плетвар - веројатно поевтино од Велес-Прилеп. Уште пред да се заврши експресниот пат Градско-Фариш треба да се размислува за оваа варијанта, затоа што едниствено овие 20-на километри се проблематични за брза врска на Пелагонија со А1 - Прилеп-Битола би бил доста поедноставен за изведба.
|
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
![]() За жал, не. Патот го возев пред две недели и од она што моѓеше да се види е следното: 1. Од бензинската станица на влез од Прилеп (41.356989,21.581443) до мостот на р. Ленишка (41.364623,21.607520) патот е сѐ уште 1+1, стар и со дупки.За него мислам дека има план за проширување со плус една лента,но засега нема никакви активности. 2. Од мостот на р. Ленишка до патот за с. Беловодица (41.362779,21.695736) моментално во реконструкција. 2+1 3. Од с. Беловодица до каменолом Маврово (41.378481,21.740758) патот е 1+1, стар и со големи колотрази. Засега нема никакви активности. И за овој дел мислам дека има план за проширување со трета лента. 4. Од каменолом Маврово до с. Фариш (41.428192,21.806610) моментално во реконструкција. 2+1 5. Од с. Фариш до Градско се гради новиот пат. (Засега на оваа делница се вози по стариот пат 1+1) |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Не треба да се експериментира со овој пат и да се претвара во 4 лентен "stroad" опасен пат...
Едноставно, решението е автопат преку бабуна. Овој пат нека си остане 1+2, па заедно со експресниот пат нека си го користат тие од тиквешијата. Џабе и 600 ленти да има, кога овој пат е превој. Зимата колку пати се затвара патот кога ќе наврне многу снег, и станува хаос за камионите? Заборавате на оваа работа. За мене секако голема грешка се направи што се отиде како прво со експресен пат од Градско према Прилеп... едноставно непотребен проект, кој што не требаше првично да се реализира. Решението беше и е автопат преку бабуна. А забораваме и дека плетвар е всушност направен во 1+2 профил заради војната во 2001 година, за да се направи добра алтернатива за пристап кон Охрид. Сигурен сум дека и во Југославија решението би било брз пат преку бабуна, а и да не се проширеше овој пат во 1+2 профил, можеби немаше на ни еден политичар да му текне да гради нов експресен пат од овде, па ќе се изградеше брз пат или автопат преку бабуна... Најдоброто решение се знае што е , не треба да се експрериментира со пат преку превој. Ако се изгради во опште автопат преку Бабуна, јас кога би бил на позиција транспорт министер би ја отстранил третата лента, и би направил простор за велосипедска патека веднаш до самиот пат. Кога би се изградил автопатот преку бабуна, сообраќајот секако и те како би опаднал преку плетвар. Овде има и доста луѓе кои што доаѓаат на плетвар да скокаат со падобрани, па не би било лошо да се развие велосипедизмот и скокањето со падобрани. Ова е мое мислење и мој став за патот преку плетвар. Нормално дека на некој што живее во Градско, Кавадарци или Неготино ќе му одговара повеќе рутата преку плетвар, тоа секако е неизбежно. Инаку, дали сега патот низ плетвар е со 1+2 / 2+1 профил се до самата бензинска на влезот во Прилеп? Edited by The Wild Boy - 06-Nov-2022 at 02:56 |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
За профилот се согласувам. Инаку сега, ако не се лажам е цело време вака со три ленти (19.5км), кај што немаше го проширија, па на порамните места мислам дека средната лента менува насока односно или е заедничка.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Требаше да се потрудат малку повеќе со овој пат и да се пробие 4-та лента по целата должина. Вака само ќе се надоврзе на новата делница екпресен пат кај Раец/Дреново со овој југословенски профил 2+1 и пак ништо. Ќе си останат небезбедните претекнувања, црните точки, спорите камиони за надоле.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Рехабилитација делница, Фариш – Прилеп
Должина: 19 км Вредност: 4.07 милиони евра Изведувач: ЈВ Стентон Градба и Грин Лајн Надзор: Диви видео на линкот https://www.facebook.com/drzavnipatista/videos/1279094056200106 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Патната делница [Р1303] Македонски Брод-Кичево, ја возев од М. Брод до селото Пласница и морам да кажам дека патот е одличен, веројатно неодамна е обновен, одлична хоризонтална и вертикална сигнализација, вистинска милина за возење.
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
MKDRobot ![]() Newbie ![]() Joined: 18-Jun-2022 Online Status: Offline Posts: 23 |
![]() ![]() |
Vcera pominav po pletvar i zabelezav deka nikade ne se pravi 4 lenta tuku samo se menuva asvaltot i rabnici novi , ni prosirivanje ni kosini ... Zosto najavata bese deka ke ima 4 lenta koga nema takvo nesto voopsto ne razbiram... Od dozdot ima i kalista po patot , ni kosinite ne se sreduvaat a kamoli prosiruvanje .. a bas se izraduvav deka ke bide prosiren.
|
|
Robotocis
|
|
![]() |
|
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
Дали има некој инфо зошто на ова место овде во правец од Струмица кон Радовиш лентата е блокирана, постојано стои полиција, мораш да се исклучиш тука десно и преку земјата поново да се вратиш назад на магистралата ?
Додека пак од Радовиш кон Струмица нема никаков проблем, се вози во својата лента. Нема ништо вака да сум приметил нешто да има, неколку пати имам возено Струмица и немам логика зошто вака е направено. Ова е на 5 км од Струмица после Василево и Градошорци према Радовиш. ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Наводно, фоткава е снимена на патот Тетово-Скопје во 1965 г. Се гледа и пруга десно (зад жената), веројатно теснолинејка. Чудно ми е што патот не е асфалтиран.
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
GoranM ![]() Newbiе ![]() Joined: 21-Jul-2020 Online Status: Offline Posts: 8 |
![]() ![]() |
Што ќе се работи тука?
Стентон градба ДОО” известува за времена измена на режим на сообраќај на државен пат крак А1, делница Градско – Прилеп (Фариш-Прилеп), поточно после мостот на р. Раец кон Плетвар, заради отпочнување со градежни активности на 02.03.2022 г. во врска со проект Рехабилитација на државен пат А1, Делница Фариш-Прилеп и ќе трае во наредните 12 месеци. Проширување со трета лента кај што нема? |
|
![]() |
|
MarkoMK ![]() Newbiе ![]() Joined: 15-Apr-2011 Location: MK Online Status: Offline Posts: 7 |
![]() ![]() |
Здраво. Ме интересира за патниот правец Пробиштип - Турско Рудари - Пониква, гледам нема посебна тема, беше ветуван уште 2016 година, ама нема ништо од тоа. Па да не има некој информација дали се планира да се гради..
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Ветени 300, а санирани само 25 километри пат! – Што се случи со реконструкцијата на магистралните патишта
Што се случи со ветувањето за санирање на 300 километри пат во западниот дел од земјава, од кои досега се реконструирани само 25 километри? Магистралните патишта Кичево-Битола до Граничниот премин со Грција „Меџитлија“, се 300 км кои требаше да бидат санирани за една година. Ова е ветувањето на екс-директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Зоран Китанов, кое датира од октомври минатата година. Кога ТВ21 го праша Китанов – за колку време ќе бидат изградени овие 300км, тој увери дека во рок од една година горенаведените патишта ќе бидат целосно санирани. Но, иако помина една година од ветувањето што го даде Китанов, магистралните патишта се во иста состојба – со дупки на секои 100 метри. „Се наоѓаме на патот Другово-Демир Хисар, за кој минатата година во октомври беше ветено дека ќе биде реконструирн. Заедно со овој, ветен беше и патот Демир Хисар-Крушево, Крушево-Кривогаштани и Битола-Меџитлија. Но, судејќи по информациите и состојбата на терен, ниту еден не е саниран“, вели репортерката на ТВ21. ТВ21 контактираше и со актуелниот директор на ова претпријатие, Ејуп Рустеми, кој рече дека овие патишта се во фаза на проектирање и дека ќе се реализираат веќе следната година. „Додека ги немаме комплетно ревидираните проекти не можеме да го распишеме тендерот. Во моментот кога ќе ги добиеме целосно, ќе распишеме тендер за четирите патни правци кои ги спомнавте. Се надевам дека наскоро ќе дојдат проектите целосно ревидирани и сите ќе биде распишани на тендер за да се реализираат следната година“, посочи Ејуп Рустеми. Од 300 километри пат во западниот дел од држава, кои требаше да се направат за една година, саниран е само патниот правец Кичево-Македонски Брод, регионален пат во должина од над 25 километри кој чинеше 190 милиони денари. https://mk.tv21.tv/veteni-300-a-sanirani-samo-25-kilometri-pat-shto-se-sluchi-so-rekonstruktsijata-na-magistralnite-patishta/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Рехабилитацијата на магистралниот пат Куманово – Страцин влегува во завршна фаза
![]() Вицепремиерот задолжен за борба против корупцијата, Љупчо Николовски, заедно со министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски, денеска ја пoсетија локацијата кадешто во тек е рехабилитацијата на магистралниот пат Куманово – Страцин. Рехабилитација е поделена на две фази. Првата фаза е од Куманово до село Војник, во должина од 15,2 километри, во вредност од 4,7 милиони евра. Рехабилитацијата на оваа фаза завршува во јуни следната година. Втората фаза е од село Војник до Страцин, во должина од 16,6 километри, во вредност од 7,2 милиони евра, пари обезбедени преку Јавното претпријатие за државни патишта. Овој дел е веќе во завршна фаза и според динамиката се очекува во текот на следниот месец да биде комплетно завршена рехабилитацијата, беше посочено на денешната посета. „Како дел од паневропскиот Коридор 8, доизградбата и модернизацијата на магистралниот пат Куманово – Страцин е од витално значење не само за овој регион, туку и за целата држава. Поврзувањето на локалните и регионалните патишта со главните коридори за поврзување со соседните земји, а со тоа и со земјите од Европа, е наш стратешки приоритет! Токму овој коридор е во фокусот и на Европска унија и е вклучен во Економскиот и инвестициски план на Европската Комисија за Западен Балкан, вклучително и за Северна Македонија“, истакна Николовски. Министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски посочи дека изградбата на капиталните проекти се врвен приоритет. Заклучно со третитот квартал, реализацијата на капиталните инвестиции се движат над 68% од основнот буџет на министерството, што покажува силна динамика во изградба на патиштата, водоводните и канализационите системи и гасификацијата. Тоа ни дава за право да испорачаме силна реализација на капиталните проекти до крај на годината“, рече Бочварски. https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/рехабилитацијата-на-магистралниот-п/ |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Настрана имево, од каде побогу излезе, туку кое пуштање му е на мостов ова? Второ, трето? Или според напишаното „увид“, сакаат да кажат не е готов мостот, па пак ќе се сликаат?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |