![]() |
![]() |
![]() |
Улица Железничка |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Author | |
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
И официјално заврши реконструкцијата..
ЈОРДАН МИЈАЛКОВ ДВОНАСОЧНА КОГА ЌЕ СЕ ГРАДИ ЈУЖЕН БУЛЕВАР Кога ќе почнат градежните работи на Јужниот булевар, за да се надмине тесното грло кое би се јавило во овој дел од градот, Јордан Мијалков ќе стане двонасочна, тоа значи со две ленти во еден правец и една во другиот" велат од кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски. Улицата Јордан Мијалков останува еднонасочна. Град Скопје заврши со реконструкција на оваа сообраќјница, која сега има три ленти во правец кон Кисела Вода. Од Град Скопје велат дека засега на улицата останува истиот сообраќаен режим како пред реконструкцијата, се додека не почне да се гради јужниот булевар под земја. "Кога ќе почнат градежните работи на јужниот булевар, за да се надмине тесното грло кое би се јавило во овој дел од градот, Јордан Мијалков ќе стане двонасочна, тоа значи со две ленти во еден правец и една во другиот", велат од кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски. Од Град Скопје не добивме одговор кога ќе старува изградбата на јужниот булевар. Минаа три година откако Градот потпиша договор со турската фирмата "Лимак Холдинг", која треба да ја гради сообраќајницата, но на терен нема никакви активности. ![]() При потпишувањето на договорот во март 2012 година, со кој се прецизираа меѓусебните права и обврски, Градот им го отстапи земјиштето за изградба на булеварот, а турците се обврзаа дека најдоцна за една година ќе стартуваат со градежни работи. Турската фирма "Лимак" за околу 2 милиони евра купи државно земјиште со површина од 31.929 метри квадратни. Според договорот со Град фирмата има обврска на свој трошок да ја изгради подземната сообраќајница, како што е предвидено со Деталниот урбанистички план "Стара железничка станица". Потоа над сообраќајницата може да гради згради, трговски центри, деловни објекти и хотели, со максимална висина од 20 ката плус приземје. Новата сообраќајница треба да биде 6 метри под земја, долга 800 метри и со по три коловозни ленти во двата правци. http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=E42B8E7DB53178459F7B7F9638E708AF |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
На дел од пошироките улици во постземјотресните населби се практикува паралелно паркирање +1 лента во секој правец, како и паралелно паркирање од двете страни +1 лента во еден правец, а има уште многу улици каде што би можело тоа да се изведе, се надевам ќе биде наскоро.
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
И јас истото го помислив. Патем со оглед на проблемите за паркирање низ цело Скопе, мислам дека тој е наједноставниот начин, едноставно од некои улици една лента да биде за паралелно паркирање. Тоа го има низ доста градови низ Европа, најблизок пример Солун.
|
|
![]() |
|
FCB ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 26-Jul-2011 Location: USA Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
Зошто во Скопје не се практикува паралелно паркирање? Нели е подобро од вака испопаркирани коли по тротоари кој кај ке стигне. Кога се прават вакви проекти треба да се мисли и за паркирањето. Улиците не се само за возење туку се и за паркирање. Според сликите гледам имале простор да го изведат.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Улицава е асфалтирана. Има три ленти. Другата улица за која зборувавме погоре ќе биде пристапна/сервисна улица, како што веќе спомена Даци.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Пристапна е за објектите кој треба да се изградат.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Мене ми личи на пристапна улица.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Двосмерна ќе биде, поради затварањето на Јужен. Ми изгледа како 2+3.
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Си викам пристапна улица ќе биде за паркинзите/трговските итн, бидејќи Железничка е едносмерна, па некако да се овозможи движењето во спротивен правец.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Тешко дека ќе да е за тоа... Повеќе ми личи на средишен „остров“ за одделување на сообраќајните ленти.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
хахаха ![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Нова лента на улицата Јордан Мијалков
Се подготвува теренот за асфалтирање нова лента на улицата Јордан Мијалков, поранешна Железничка. ![]() http://www.skopjeinfo.mk/gradot/894136872/nova-lenta-na-ulicata-jordan-mijalkov-foto- |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Да не претераат со проширување само
![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Четири месеци доцни проширувањето на улицата „Јордан Мијалков“
Започнат со изведба на почетокот од јули 2014 година, проектот за реконструкција и проширување на улицата „Јордан Мијалков“ во центарот на Скопје сè уште не е комплетиран. Реализацијата на овој инфраструктурен објект доцни веќе четири месеци, со што е пролонгирано и надминувањето на постоечкиот сообраќаен метеж што секојдневно се создава на оваа сообраќајница во близина на Клиничкиот центар. Од Градот Скопје за „Билд“ велат дека одолговлекувањето со градежните работи е поради временските услови кои влијаат врз намалување на интензитетот на планираните активности. ![]() Градските власти се надеваат дека реконструкцијата и проширувањето на улицата „Јордан Мијалков“ ќе заврши до крајот на мај. Периодов паралелно се работи на реконструкција на комплетната водоводна мрежа со сите постојни приклучоци и на дел од канализационата мрежа. Во претстојните месеци ќе се изврши изградбата на трета коловозна лента со улично осветлување, но и на сервисна коловозна лента со паркинг. Коловозот на оваа скопска сообраќајница се проширува на потегот од крстосницата со улицата Герман до пред крстосницата со улицата Павел Шатев, во должина од 750 метри. ![]() Финансиската конструкција за проширување на улицата „Јордан Мијалков“ изнесува 47 милиони денари. Изведувач на градежните работи е фирмата „Пелагонија“ од Гостивар, додека јавното осветлување ќе го постави фирмата „Дигитал“ од Струмица. http://www.build.mk/?p=43911 |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Ама така не оддава дека ко божем се работи нешто низ градов
![]() Исто како што Митрополитет Теодосиј веќе седум месеци со цела потребна механизација покрај него стои раскопан. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Зад тарабите ништо особено... Не знам зошто им требаше оградувањето на лентата за паркирање и сечењето на дрвјата кога веќе не почнаа веднаш со работа. И едното и другото можеше сите овие месеци да си ја врши улогата и да биде оставено за ден-два пред вистински да почнат со работа. 1 ![]() 2 ![]() Edited by Cloverstack - 07-Jan-2015 at 02:13 |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Којзнае дали се извршуваат градежни работи зад тарабите...
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Тука трета лента веќе си имаше - две ленти се користеа за возење, а една за паркирање. Инаку ситуацијата беше невообичаена затоа што паркирањето се вршеше на левата лента (бидејќи од десната страна паркирање се практикува на тротоарите). Проектот што сега се реализира опфаќа дополнителен коловоз со сервисна коловозна лента и со паркинг лента (вкупна ширина од 6 метри) и разделна жардиниера поставена помеѓу ул. Железничка и новиот коловоз. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |