build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Тетово - Гостивар

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 07-Nov-2021 at 17:26
Не знам, ми се чини многу поскапо да има целосно нова траса во еден правец, проширување на постојниот експресен пат би било многу поевтино, веќе има клучки, рамно е... Е сега, политичарите ветуваат сè и сешто, ама не би ги сфаќал сериозно.
За сè има вторпат
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 07-Nov-2021 at 17:02
Тогаш што е ова?

https://meta.mk/bochvarski-predvidena-e-izgradba-na-nov-avtopat-od-gostivar-do-tetovo/

„Бидејќи има голем број на постоечки инфраструктурни објекти на сегашната траса на патот, предвидено е тие да бидат реконструирани. Едната варијанта која се разгледува е постоечката траса да се користи од Тетово до Гостивар, а од Гостивар до Тетово да се изгради нов пат така да ќе добиеме ново модерно решение. Предвидено е оваа година да се започне со постапка за изработка на физибилити студија и некаде следната година очекувам да започне пробивање на новата траса“, изјави министерот за транспорт и врски Благој Бочварски.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 07-Nov-2021 at 16:58
Колку што знам, ќе се надгради веќе постојниот експресен пат со по една лента за застанување во двата правци и има доволно простор за тоа, најголем дел од изградените објекти се на некои десетина метри од патот.
За сè има вторпат
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 07-Nov-2021 at 16:51
Originally posted by MKDSTRUGA

Trasata e odluceno da bide na mesto na segasnata so toa sto segasnata cela trasa bi predstavuvala eden pravec i sredisno zelenilo i bi se prosirilo so uste ednata nasoka. Sekako so temelna rekonstrukcija na postoeckata trasa i skros novi klucki. Ova sto e pogore prikazano bi kostalo premnogu expropriacija, dopolnitelno ke se dobijat dva avtopata so patarina eden do drug. Isto taka skrsnuivanjeto kon kicevo e posle Gostivar odnosno se izveduva avtopatska obikolnica okolu Gostivar.


Јас мислам дека ја одбраа таа варијанта што ја објавив?

Каде ќе го прошират веќепостоечкиот "автопат" кој што е наполнет со објекти до него...

За обиколницата на Гостивар не сум знаел. Имаш некоја слика да видиме како би изгледало?

На веќепостоечката Обиколница има една обична раскрсница овде:
https://maps.app.goo.gl/iShdLXFuujMShySy9

Оваа раскрсница е со семафори и секогаш се ствараат гужви, а и плус ако приметуваш има доста објекти и на самата веќепостоечка обиколница.


Сега прашањето е дали ќе е поевтино со надградба на веќепостоечкиот патен правец? Јас мислам дека не, бидејки има доста објекти кои што ќе треба да се срушат. Мојата варијанта, т.е. онаа која што и Благоја Бочварски, и ДУИ ја објавуваат е таа каде што од другата страна на самите села и фабрики да се изгради тој друг дел, и да се направи оваа делница во автопат со полн профил. Така е најдобро, бидејки од другата страна нема објекти. Има само ниви, можеби неколку помали објекти, ама тоа не е ништо страшно, и мислам дека оваа варијанта која што ја имаат одберено е доста подобра а можеби и поевтина.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 07-Nov-2021 at 16:21
Trasata e odluceno da bide na mesto na segasnata so toa sto segasnata cela trasa bi predstavuvala eden pravec i sredisno zelenilo i bi se prosirilo so uste ednata nasoka. Sekako so temelna rekonstrukcija na postoeckata trasa i skros novi klucki. Ova sto e pogore prikazano bi kostalo premnogu expropriacija, dopolnitelno ke se dobijat dva avtopata so patarina eden do drug. Isto taka skrsnuivanjeto kon kicevo e posle Gostivar odnosno se izveduva avtopatska obikolnica okolu Gostivar.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 07-Nov-2021 at 16:12



Еве вака отприлика би требало да изгледа трасата како што знам.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 07-Nov-2021 at 14:45
Па ДУИ се фалеа дека за 2 години ќе бил готов проектот... покажуваа скици, и траса ама на хартија. А нејќат да ја објават во електронска форма за да видат и другите... по скржава партија немам видено. А и кои се они да изиграваат шефови и да се прават дека они ги градат тие патишта, и да кажуваат кога ќе се завршат. Зошто го нема Благоја Бочварски да кажува што - како, да обеќа, и министерството за транспорт и врски да ги објавува плановите, и трасата. ДУИ не се министерство за транспорт и врски и не треба да бидат. Ама очигледно они си ги користат овие проекти за политички поени, за да добијат глас - повеќе. А за тоа секако во догледна иднина ќе си лежат. Истото беше и за автопатот Скопје - Блаце. Али ахмети беше тој кој што кажуваше за колку години ќе се изгради, и негоите сопартиции беа тие кои што го имаа целосниот детален проект а нејќеа да го објават. Транспарентност = 0
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 07-Nov-2021 at 14:22
Odamna go najavuvaat proektot , ama konkretni najavi seuste nema ..
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 07-Nov-2021 at 02:19
Еве една новост од неодамна:

https://tetovoinfo.mk/%D0%B2%D0%BE-2022-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%B5-%D0%B8%D0%B7%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B1%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%BE/


Секако во Македонски стил ќе се натрупаат што е можно повеќе патарини. Неможам никаде да најдам слика или фајл од исцртана траса. А да барам по страните на ДУИ тешко со тој Албанскиот. Ако најде некој нешто во меѓувреме, слободно пратете.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 07-Nov-2021 at 02:07
Тема за овој автопат нема, а мислам дека треба да постои како посебна тема. Овој такозвани "Автопат", продукт на Социјализмот, граден некаде во 80-те години (Сателитските снимки го потврдуваат тоа). Но во реалност ова е само еден експресен пат кој што е во лоша состојба. И мило ми е што во иднина овој пат ќе се реновира на целосно и ќе се изгради сосема нова делница од Гостивар према Тетово, од другата страна на селата до веќепостоечкиот пат.

За време на Југославија, освен автопатот Братство и Единство, во Македонија друг поважен коридор бил тој од Скопје до Охрид. Незнам зошто тогаш не ја изградиле обиколницата на Скопје. Загреб и Љубљана имаат добиено Обиколници во 70те и 80те, Белград малку подоцна во 90те и подоцна до ден денес (Очекувано бидејки Београд си има добиено урбан автопат изграден во 1974).

За делот кај Охрид и Струга одредени делови се изградени како брз пат со денивелирани клучки како на Автопат. И делот Тетово - Гостивар кој што бил изграден како експресен пат. Незнам тогаш дали имало патарини или не на тој правец. Делот од Ѓорче Петров до Тетово можеби бил на неколку делници и брз пат за време на Југославија (неможев убаво да видам преку стари сателитски снимки).

За време на војната во 2001, има една снимка каде се гледа автопатот во градба. Значи тој дел е почнат некаде средина - доцна на 90-те и можеби работите биле паузирани за време на војната. Ако некој возел по тој пат тогаш слободно може да сподели искуство и информации.


Но настрана тоа, гледам ДУИ објавиле видео, чисто политичко ветување за изградбата на овој дел. Ми имаше еден член партерно во SSC форумот, ама неможам да го најдам видеото. Знам дека ја покажуваат на хартија трасата, зборат нешто на Албански.

На друго место никаде немам видено информации за овој пат, неможев ни на интернет да најдам информации (во вид на слика, или pdf фајл) за точната траса на автопатот. Ако има некој видео, информации слободно може да се споделат овде.


Инаку за изградбата на овој автопат не би коштало нешто којзнае што, и бидејки теренот е писта - рамен може за помалку од 2 години да се заврши проектот, вклучително и реновација на веќепостоечкиот дел кој што е 2+2.

Па така, новиот дел може да се изгради прво, да се пренасочи сообраќајот на тој нов сегмент, привремено во 2+2 форма како на веќепостоечкиот пат, па веќепостоечкиот пат да се среди како што треба и да се пушти целосната делница како автопат.

Секако ќе треба да има и нови клучки, поголеми клучки пред Гостивар од каде што автопатот ќе треба да се одвои и да продолжи над планините. Само незнам како ќе ја искачи таа планина од Гостивар према Кичево. Дали тоа ќе биде нешто како кај Хрватска што имаат направено на новиот A1. Имаат еден дел кој што е со кривини, 6 ленти и се искачува на голема висина за толкаво кратко растојание.


Сепак останува да видиме, како и кога ќе се почне со оваа делница. Ако падне владата, и ДУИ и СДС отидат во опција, очекувам и новата влада да се фокусира на овој проект и коридор како во целост, и веќе еднаш за секогаш да убрзаат и да го завршат проклетиот автопат од Кичево до Охрид.


Е сега овде треба Бехтел да гради. Се знае каде парите ќе отидат, и што ќе биде. Бехтел како компанија има доста добра историја, што ли не нема изградено низ светот, ама за жал знаме овде комбото Бехтел и Енка овде во балканот за што се користи. ВМРО го поддржаа овој проект, ама Левица се изјасни убаво. Ајде да не мешам многу политичка, се надевам дека ако веќе останат Бехтел да го сработат овој коридор брзо и квалитетно. Најдобро ќе беше да се одеше преку тендер, можеби компании како Strabag ќе се појавеа. Strabag завршија навистина добра и квалитетна работа на експресниот пат Штип - Радовиш. Мислам дека добро ќе беше да им се дадеше на нив, или на некоја слична добра компанија како Strabag да ни ги довршат овие делници, ама тоа е што е.

И кога ќе се конвертира оваа делница во целосен автопат, после ќе треба да се гледа и истото да се направи со Катланово - Велес. ВМРО на претходните парламентарни избори ветуваа автопат Скопје - Битола (преку Бабуна), вклучувајки го и делот од Катланово до Велес како целосно нов автопат. Се надевам дека таа идеа уште кружи, треба и те како да се направи и таа делница во автопат со целосен профил. И после тоа или во меѓувреме комотно да се изреновираат и прошират веќепостоечките делници на автопат кои што се со 2 ленти без лента за застанување. Такви се "автопатот" што го врзува Аеродромот, делница од клучка Миладиновци до клучката кај Куманово. И со тоа да ги елиминираме тие делници кои што се 2 ленти а немаат лента за застанување, за да добиеме 100% автопатска мрежа која што ќе е во полн профил.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.