![]() |
![]() |
![]() |
Македонски железници низ слика и видео |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 35> |
Author | |
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Продолжение на горното видео од кабина на возот Велес-Гевгелија
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
kujosk ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 14-Nov-2019 Online Status: Offline Posts: 3 |
![]() ![]() |
Интересно cabview видео на линијата Скопје - Велес
Edited by Џоле - 28-Feb-2024 at 19:33 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Железничкиот мост кај Градско
![]() ![]() ![]() од фб профилот на Благој Бочварски Edited by Џоле - 23-Jan-2024 at 18:41 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Џоле - 17-Dec-2023 at 21:44 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Железничка станица Драчево (фотките се од први мај):
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
marfimk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
Една убава глетка на железничката станица во Прилеп |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() https://twitter.com/exploared/status/1617606018938114054/photo/1 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Некој странски љубител на железницата престојувал кај нас во октомври 2022:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
marfimk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
Една интересна композиција што ја сликав пред два дена на железничката станица во Прилеп. Квалитетот е малку лош, сликано е од возење. ![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Europe's first chinese build trains! - Macedonian Railways Skopje to Prilep travel experience
In this video we look at Macedonian Railways MZT's relatively new Chinese build trains that traffic the line from Skopje to Bitola and Prilep. I will check out what it’s like to travel on these trains and how they compare to rest of the railways in the Balkans, are they any good? Come along as i look at the North Macedonian railway experience Travel info: Train type: CRRC MŽ 711 Route: Skopje to Bitola Train: IR 643 Distance: 179 km Journey time: 3h24m Average speed: 53 km/h Price: 400 MKD / 6.7 euro return |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Од снимките се гледа јасно колку тоа на Велес му треба железнички прстен и да се извади железничкиот сообраќај надвор од градот. Сега градот е заложник на пругата, а реално градот не ја користи ефективно. Желеничката станица е тамо некаде на излез. Дури и за оние за кои може да е најкорисна, за нив не е корисна. Зборам за луѓето што живеат во Велес, а работат во Скопје.
- Постоечките коридори ќе се икористат за градски улици - Ќе ги нема оние премини со рамки да искршиш кола преку нив - Безбедноста нагло ќе се зголеми со самото тоа што нема возови да се движат низ населено место - Цели делови од градот кои сега се на некој начин "одсечени", ќе се интегрираат повеќе со градот. - Градот добива еден цел нов фронт на развој, градски парк како интегрален дел, можност за кеј на Варадр, можност за ширење северно преку Вардар. |
|
![]() |
|
ViktorMKD ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 39 |
![]() ![]() |
Видео компилација од месец мај😉
https://youtu.be/XSd8i4k__ac |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() John Phillips (flickr.com) Ohrid line 1965 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Како се покажаа кинеските локомотиви при користење? Нечиј коментар?...
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Епа само Кинезите останаа да ги користат нашиве пруги. Сигурно имало околу 40 вагони, со толку имам видено барем.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 35> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |