build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 09-Nov-2017 at 12:40
Tреба да го комплетираш со картјуб.

http://www.citymetric.com/sites/default/files/article_body_2016/11/cartube_tiny_cars.jpg
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 09-Nov-2017 at 12:07

е де, нуркачите

него Трам по кеј кога веќе сме тука, да и порано исега ќе речам најбрзо ќе го истераме тука, доколку за ова се има волја, само в центар нека мине низ плоштадите колку да го заобиколи од некаде некако Камениот Мост, та и сите после транспортен се до лада, каде пак би спуштил по Кеј за потака ... но ваквата екскурзија би била повеќе насочена попрво кон вмрежување на скопјани со парковите и спортските центри, отколку комерцијално-деловните точки, што и би ме изненадило па и' израдувало лично, доколку на конзумеризмот му дадеме споредно место во скопскиов живот, нели додека пак да стекнеме навика редовно да скиткаме потака од дома, автобус, кола ...

но повторно прашање е дали вака би добиле ЛРТ, него ради рентабилност и по Кеј би го пуштиле ко Трам, а кога е веќе така, нека си клацка народ траспортно сред булевар, додека на Кеј панорамски може да пуштат ко што велиш кајчина, амфибии или жичарници, евентуално тјуб кога ќе му дојде времето
Originally posted by +Protagorist




Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 09-Nov-2017 at 11:51

Уште поевтино:

https://cdn-enterprise.discourse.org/soylent/uploads/default/original/2X/7/70d9bbe505e058829b1a401819167926fe05ac8e.jpg
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 09-Nov-2017 at 00:00

... сиромаштија, со нуркачи можеби полесно ќе поминеме ...

за наши услови, реално, она идејата со ЛРТ трасирано по кеј би билa најблиска до ова ...

а секогаш има и пооригинална ...

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PID=111085#111085

http://www.foxnews24x7.com/2014/02/worlds-25-dizziest-cable-car-rides.html

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 08-Nov-2017 at 19:42
Originally posted by Zelenikovo


интерсена дума е оваа да ако се најде волја за Трам истата да се редимензионира за ЛРТ систем [1] кој освен што би одел еднонасочно по булеварите, ем би бил експресен урбан транспорт на ниво на надземно метро, ем би покрил поголема територија, во кој случај би требало да оди од двете страни на Вардар, та наместо Сандански-Илинденска и Партизанска-АСНОМ, да врви Сандански виа Кале кон бул. Алексо а потем кон Зајчев Рид и Влае за назад да тера Партизанска виа Саем кон бул. Ал.Мак. до Автокоманда и назад преку Но.Ли. кон Аеродром ...

какони да е, која и да е варијанта на ЛРТ ил Трам в Скопје, а во постојниве инфраструктурни и економски услови, единствено како еднонасечна е исплатлива, во спротивно ќе ја заглавиме уште десет дваесет години ширејќи траса како ваквиот транспорт би бил што поатрактивна опција ...


Најевтина опција е преку Вардар да тера од Сарај до Ново Лисиче за време на виссок водостој - вотербус.

http://static.panoramio.com/photos/large/50055849.jpg
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 08-Nov-2017 at 15:21

интерсена дума е оваа да ако се најде волја за Трам истата да се редимензионира за ЛРТ систем [1] кој освен што би одел еднонасочно по булеварите, ем би бил експресен урбан транспорт на ниво на надземно метро, ем би покрил поголема територија, во кој случај би требало да оди од двете страни на Вардар, та наместо Сандански-Илинденска и Партизанска-АСНОМ, да врви Сандански виа Кале кон бул. Алексо а потем кон Зајчев Рид и Влае за назад да тера Партизанска виа Саем кон бул. Ал.Мак. до Автокоманда и назад преку Но.Ли. кон Аеродром ...

какони да е, која и да е варијанта на ЛРТ ил Трам в Скопје, а во постојниве инфраструктурни и економски услови, единствено како еднонасечна е исплатлива, во спротивно ќе ја заглавиме уште десет дваесет години ширејќи траса како ваквиот транспорт би бил што поатрактивна опција ...
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 29-Oct-2017 at 12:14
Originally posted by BOJAN

Едноставно, мислам дека ќе се работи најпрво на врската кон аеродром и линија од главната станица во правец на Миладиновци. Тука имаме аеродром што ближи кон 2 милиони патници, Бунарџик, нови населби во Илинден, вработени во нови фабрики во Илинден/Петровец и рафинеријата. Наспроти градската железница, за урбаните делови од градот ќе мора да се најде друго решение.


Шилегов за ова тнко буџет, тој думаше налик опции наместо Трам, не ни извади муабет за ЛРТ крак до аеродром [1] за кој попрво ќе дочекаме можеби кинеско-балканска екскурзија та да го споиме и аеродромот железнички [1]
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 29-Oct-2017 at 10:39
ГРАДСКА ЖЕЛЕЗНИЦА
Од априла БГ возом и из Ресника

Уз железничку станицу требало би да се уреди и паркинг за житеље тог краја који на станицу долазе аутомобилом, а биће прилагођени и поласци локалних аутобуса.- До краја године почеће и модернизација пруге од „Прокопа” до Старе Пазове због чега ће од пролећа поласци градских возова од Батајнице до Овче бити проређени

За је­дан од нај­по­у­зда­ни­јих и нај­бр­жих сред­ста­ва јав­ног пре­во­за у пре­сто­ни­ци ва­жи БГ воз. Али у по­год­но­сти­ма град­ске же­ле­зни­це, тре­нут­но, мо­гу да ужи­ва­ју ис­кљу­чи­во пут­ни­ци на тра­си од Ба­тај­ни­це до Ов­че. То би тре­ба­ло да се про­ме­ни на про­ле­ће 2018, нај­ве­ро­ват­ни­је од апри­ла, за ка­да је пла­ни­ра­но по­кре­та­ње дру­ге ли­ни­је БГ во­за од Ре­сни­ка до ста­ни­це „Бе­о­град цен­тар”. До та­да би мо­ра­ли да бу­ду за­вр­ше­ни ра­до­ви на пру­зи од Ра­ко­ви­це до Ре­сни­ка ко­ја се тре­нут­но об­на­вља.

Пре уво­ђе­ња ове но­ви­не, већ за не­ко­ли­ко не­де­ља, от­при­ли­ке кра­јем но­вем­бра, по­че­ће и мо­дер­ни­за­ци­ја пру­ге од ста­ни­це „Бе­о­град цен­тар” до Ста­ре Па­зо­ве (у окви­ру ра­до­ва на же­ле­знич­кој де­о­ни­ци од Бе­о­гра­да до Бу­дим­пе­ште). Ка­ко се том пру­гом кре­ћу и ком­по­зи­ци­је БГ во­за од Ба­тај­ни­це до Ов­че, би­ће уве­де­на ре­дук­ци­ја же­ле­знич­ког са­о­бра­ћа­ја. Али, ре­дов­ни пут­ни­ци БГ во­за ко­ји су се упла­ши­ли да ће њи­хов пре­воз би­ти уки­нут док тра­ју ра­до­ви не тре­ба да стра­ху­ју.

http://www.politika.rs/scc/clanak/391583/Od-aprila-BG-vozom-i-iz-Resnika
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 24-Oct-2017 at 08:29
За да се вклучи скопскиот железнички јазол во јавниот превоз ќе мора да се купат нови гарнитури со многу повеќе вагони од кинеските возови на МЖ. Тоа сигурно ќе мора да се направи.

Шилегов зборува за оваа идеја за градска железница, но во целиот свет таа првенствено е наменета за реоните околу градот и мотивирање на населението да живее таму. Првата линија сигурно не би можела да биде од Драчево до Скопје Север, бидејќи никој не би ја користел линијава.

Едноставно, мислам дека ќе се работи најпрво на врската кон аеродром и линија од главната станица во правец на Миладиновци. Тука имаме аеродром што ближи кон 2 милиони патници, Бунарџик, нови населби во Илинден, вработени во нови фабрики во Илинден/Петровец и рафинеријата. Наспроти градската железница, за урбаните делови од градот ќе мора да се најде друго решение.
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 23-Oct-2017 at 22:00

тамам 2050та и 2 мил. жители, е' тогаш ќе има аир од ЛРТ на овој потег, до тогаш вака оваа идеја на Шилегов ет празен муабет ...

најпаметно ет ЛРТ да оди само од Железничка до Петровец и Бунарџик евентуално Куманово, а Трам или БРТ систем да има средишно по булеварите ...

Back to Top
Blagh View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 23-Oct-2017 at 21:36
Прстенов за кој што зборев во оригиналниот пост и е прикажан на сликата е булеварско патно решение (според тоа што го најавуваа, а и што стои во ГУП-от).

Коментарот мој беше повеќе во насока дека тој булевар во поголем дел од трасата се поклопува со железничкиот прстен, па ќе може да се надополнат за развој на тие делови од градот. Да се надеваме ќе се добие порамномерен развој и намалување во билдањето на правецот исток-запад. Сепак, да профункционира правилно потребни се плус уште многу вертикални сообраќајни коридори (север-југ) кои би се врзувале со него, бидејќи сега би поминувално воглавно низ периферија или ниви.

Инаку апсолутно се согласувам дека Скопје е мал град за да железничкиот прстен им служи нешто посебно на скопјани и да им нуди заштеда на време. Доколку се прави повеќе го гледам како можност за поврзување со луѓето од околните градови (Тетово, Куманово, Велес) кои имаат дневни мигрирации во Скопје, или пак врска до индустриските зони Бунарџик и Аеродоромот Александар Велики.


Edited by Blagh - 23-Oct-2017 at 21:40
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 23-Oct-2017 at 19:06

Blagh те цитирам во соодветна нишка, и само ќе те надополнам, Шилегов рече дека конекцијата до/од овие станици околу градскиот железнички прстен ќе бидат покриени автобуски, но ни од далеку тоа нема да ги натера скопјани да го користат масовно овој потег за дневни потреби, директно пак ќе си одат со автобус, кола ил такси до Центар и потака, има поназад статистика низ свет во кој случај која е искористеноста на ваков систем, а во овј случај тоа ќе би на минимум, евентуално да се пушти еден јуќен крак кој би ги споил Тутунски со Ѓорче преку зеленилити кај бул. М.Т.Гологанов кој би пробил потем некако по Кеј натака, но за ваков проект не чувме во програмата, нит пак е лесно и брзо изводлив, попрво булеварски Трам ќе дочекаме него некое вакво ЛРТ

Originally posted by Blagh


Да се надоврзам на горниов пост, Шилегов пред изборите на презентација за сообраќајните инфраструктурни проекти доста време посвети на северниот секундарен прстен.Сликата е од видео презентацијата.Идејата е добра да се направи, поготово во усогласување со таа најавувана градска железница (која по мое мислење треба да се прошири до Куманово, Тетово, Велес), но тешко дека некој од Кисела Вода би се служел со нејзе доколку сака да отиде на Западен излез од градот. Најголемата грижа ми е дека прстенов не поминува низ многу населби и доколку сакаме да биде вистински корисен ќе мора да биде и вертикално поврзан со сите општини, а тоа значи градење на повеќе мостови на Вардар. Тесното грло кај надвозникот во Автокоманда исто така е проблем и ќе мора да му се даде алтернатива на тој мост за оние луѓе кои не би ја возеле таа рута, туку би сакале да стигнат во Центар/Бит Пазар (мостот кај МЗТ сала како најсоодветно решение).Целото видео е тука:https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/1852396201756580/
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 23-Oct-2017 at 18:54

зар веруваш дека ќе ја дадат на приватен концесионер, тоа немаа есап за Трам сред Скопје, а не пак некое ЛРТ приватно ем околу Скопје ... може ЈСП ќе инвестираат во ЛРТ
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 23-Oct-2017 at 17:21
Originally posted by Zelenikovo


е сега да ја стркалам назад на тема, а во однос линкуваниот абер горе, ова идејата на Шилегов за активирање локално на примарниот железнички прстен ветува, но јас нечув никаде нови железнички композиции или ЛРТ, може ќе ги пренаменат кинеските за ова, а на нивно место да ги исклацкаат само старите возои, та зар и со ЈСП не почнаа тоа да го прават, може примети неопходни беани старите саноси пак ко градски, хм само што овамповеже ми делува ко некаков носталгично-пагански агитпропколку да се отштрафи што повеќе што би потсетувало на претходниците ... вака видено се прашувам дали и што ќе менуваат на поарно новите власти

ајде, како и да ја свртат, со само активирање на МЖ внатре градски, локално, кога и да е ќе дојдат до повеќе опции и потреба и од МЖ-авто-паркинзи ... потреба која ќе се изнедри само ако решиме навистина да удриме озбилно по авто-загадувањето во градов, почнувајки од такса и за самите скопјани ко домакини пр. за транзитирање низ Центар, па завршувајќи со гостите LOL и да ги бидне дали на крај ќе стават камери и обезбедување за да не му остануе на народ аутата на трупчиња и од досегашните скотски имигранти, македонска работа, ќе треба уште долго за да се решиме да остаиме колата подалеку од нас, не толку од каубојски менталитет отколку заради апашка атмосфера, нели стравот денес е сеприсутна норма можеби ко некоја потсвесна недоверба кон системо ...

а навистина би била интересна идејата уште сега да се размислува за ЛРТ на релација Скопје-Куманово за да со време и енергијата да се насочи не само локално него и меѓуградски, но ова би било корисно и во однос ширењето на Скопје и потака од Скопско поле, ајде за почеток и ова е арно, а потем ето и Трам негде некако и ете би дошле до некое нзс дури и во постојниве околности


Немој само МЖ да се активираат, немој само тие. Тие би го упропастиле и Шинкансен, а не градската скопска железница што допрва треба да се имплементира и популаризира.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 23-Oct-2017 at 17:08

е сега да ја стркалам назад на тема, а во однос линкуваниот абер горе, ова идејата на Шилегов за активирање локално на примарниот железнички прстен ветува, но јас нечув никаде нови железнички композиции или ЛРТ, може ќе ги пренаменат кинеските за ова, а на нивно место да ги исклацкаат само старите возои, та зар и со ЈСП не почнаа тоа да го прават, може примети неопходни беани старите саноси пак ко градски, хм само што овамповеже ми делува ко некаков носталгично-пагански агитпропколку да се отштрафи што повеќе што би потсетувало на претходниците ... вака видено се прашувам дали и што ќе менуваат на поарно новите власти

ајде, како и да ја свртат, со само активирање на МЖ внатре градски, локално, кога и да е ќе дојдат до повеќе опции и потреба и од МЖ-авто-паркинзи ... потреба која ќе се изнедри само ако решиме навистина да удриме озбилно по авто-загадувањето во градов, почнувајки од такса и за самите скопјани ко домакини пр. за транзитирање низ Центар, па завршувајќи со гостите LOL и да ги бидне дали на крај ќе стават камери и обезбедување за да не му остануе на народ аутата на трупчиња и од досегашните скотски имигранти, македонска работа, ќе треба уште долго за да се решиме да остаиме колата подалеку од нас, не толку од каубојски менталитет отколку заради апашка атмосфера, нели стравот денес е сеприсутна норма можеби ко некоја потсвесна недоверба кон системо ...

а навистина би била интересна идејата уште сега да се размислува за ЛРТ на релација Скопје-Куманово за да со време и енергијата да се насочи не само локално него и меѓуградски, но ова би било корисно и во однос ширењето на Скопје и потака од Скопско поле, ајде за почеток и ова е арно, а потем ето и Трам негде некако и ете би дошле до некое нзс дури и во постојниве околности
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 23-Oct-2017 at 16:44
Originally posted by phenomenon


И кога ќе му дојдат роднини или пријатели од внатрешноста, што треба да прави:
- да им даде на сите по еден точак
- на сите да им купи по една скопска картичка
- да им викне такси
- да им рече ни случајно кај него да не доаѓаат без кола?


охо Фено оштроумно, ја би ги пуштил и на ролери, пардон викнал, нормал ако за тоа има услови, а ако има линиско такси и по една шипка задолжително на гепек и да се лечат на скирол

мислам ако претерувам во идеализирањето, би реално би подржал и експресни Вело патеки та од Куманово да можеш и анатомски да прелеташ, со лезет и насмевка на лице ако в Скопско поле Воздухот е чист, илити бар иам субвенционирани филтер маски за велосипедисти, хм може би било неопходно и законски ова да е норма за секој корисник точак в Скотје ...


но дебата бе Фено, немет озбилна јавна дебата, академски од повиканите да се исцрпи некоја политика, бар новите скокаа за ова, а сега мукла, што вика Андреј споредувајќи не со Љубљана, зар до толку сме абдали да и до сега не сме можеле да примениме некоја новина од оние кои ете и тука на Балкан имале позитивни резултати
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=460&PID=18901#18901

арно ама во писаниево заборава на чопорскиот менталитет заради урбано сиромаштво т.е. пролетеријат со аги во недоглед, што пак таму е колку толку ресетирано бидејќи селото во Словенија е здраво зачувано, но повторно и ова го засега нашиот избор да денес во кашатализмов немаме време да седнеме на маса нели сите кои можат сакаат и требаат да пресечат која е точката на топење, почнувајќи од Просторните планови преку ГУП-овите па се до ДУП-овите во однос денешните центрифуги на живот, иако теоретски стандарди има, но дали ко такви се долгорочно применливи во пракса, затоа и неопходна е задолжителна не телевизиска тука Форумска дебата пред се помеѓу науката и институциите а потем и со јавноста доколку истата е транспарентна ... баш ме интересира што би искоментирал некој сообраќаен инжињер на абериве на Андреј пример но и они ко и сите останати зачмаени во празнословие на фејкбук, незнам само до кога, можеби кога ќе го прогласат ко мрежат неподобна за македонци



Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 23-Oct-2017 at 12:00
Originally posted by zabegan


колку само не е чаре бесплатниот јавен превоз... видовме веќе такво нешто и беше ужасно... треба целосна реформација на ЈСП за да може да се воведуваат некои такви решенија... ама баш последно нешто што сакам да правам е да се возам во пренатрупан Јутонг, без соодветно подесен вклучен клима уред, и тоа да трае најмалку околу 15-тина минути... и пари да ми дадат не би влегол


Не реформација, туку целосна елиминација. Еве ние од внатрешноста, ако треба да одиме до Клиничкиот Центар во Скопје, со што да одиме? Со свое возило, со такси или да денгубиме и купуваме и надополнуваме картички за себе и за болниот кој е со нас, заради каприците на Коце?

Originally posted by zabegan

ЈСП како одговорно претпријатие треба да го истражува теренот и потребите, да воведува нови линии, да прави промена во старите, да воведе соодветни тарифи и начин на наплата, констатно да го возобновува возниот парк и различните типови на возила одговорно и правилно да ги распоредува по линиите, според прометот и теренот по кој се движат, како и редовно да ги одржува и сервисира... најлесно е само „на, еве ти без пари“


Гледам колку го истражува теренот и потребите. На сајтот на Скопска под придобивки пишува: автоматска изработка и оптимизација на возен ред.

Па тогаш зошто нема разлика помеѓу возниот ред во понеделник и возниот ред во вторник (пензионерски ден)? Треба да си ненормален ако тоа не можеш да го согледаш без валидирање на патниците преку Скопска.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 23-Oct-2017 at 11:51
Originally posted by Zelenikovo


Z земи Точак ил оди пеш во таков случај, а може ќе дочекаш и линиско такси доколку го воведат како норма ...


И кога ќе му дојдат роднини или пријатели од внатрешноста, што треба да прави:
- да им даде на сите по еден точак
- на сите да им купи по една скопска картичка
- да им викне такси
- да им рече ни случајно кај него да не доаѓаат без кола?

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 22-Oct-2017 at 23:16

Z земи Точак ил оди пеш во таков случај, а може ќе дочекаш и линиско такси доколку го воведат како норма ...

нормално, гужвата се ресетира со поголем број автобуси по линија, и не смее да има пренатрупаност по истите него само допуштен број патници, што пак се решава за почеток со кондуктер ил застанување на автобусот по алармирање, а наутро ова би било и бонус со оглед дека сите итаат кон Центар ...

реално, загаденоста бар што е до автомобилите само со масовен јавен транспорт може да се ресетира, сигурно ова ќе наметне и брзо воведување и на Трам, само треба да се премерат здравјето на скотјани, како и сите останати потфати апропо истото ... просто народ неможеш сред ваква сиромаштија да одвратиш од лоши навики освен ако за истите нема попримамлива алтернатива, истото е и за греењето например, но со приватна Топлификација ова е фатаморгана, а тука во сличен контекст може да се гледа и на Индустријата која би се дислоцирала од градот само ако за тоа има друге екстра бенифит како државна потпора, пример ЛРТ по постојниот железнички колосек надвор од Скопско Поле ...

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 22-Oct-2017 at 22:53

колку само не е чаре бесплатниот јавен превоз... видовме веќе такво нешто и беше ужасно... треба целосна реформација на ЈСП за да може да се воведуваат некои такви решенија... ама баш последно нешто што сакам да правам е да се возам во пренатрупан Јутонг, без соодветно подесен вклучен клима уред, и тоа да трае најмалку околу 15-тина минути... и пари да ми дадат не би влегол

ЈСП како одговорно претпријатие треба да го истражува теренот и потребите, да воведува нови линии, да прави промена во старите, да воведе соодветни тарифи и начин на наплата, констатно да го возобновува возниот парк и различните типови на возила одговорно и правилно да ги распоредува по линиите, според прометот и теренот по кој се движат, како и редовно да ги одржува и сервисира... најлесно е само „на, еве ти без пари“
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.340 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.