build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 30-Jun-2021 at 10:33
НЕ РАБОТАТ КЛИМА УРЕДИТЕ ВО ЧЕКАЛНАТА НА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА ВО ВЕЛЕС, ПАТНИЦИТЕ ЧЕКААТ НАДВОР



Патниците на Железничка станица Велес реагираат што на овие високи температури мора да користат чекална каде не работи клима уредот. Ваквата состојба е регистрирана изминатите десетина дена, откако започнаа жештините.

„Во текот на вчерашниот ден, пладневниот воз од Скопје за Битола доцнеше 90 минути поради, како што ни објаснија од станицата, проверка на шините кои од високата температура можеле да се оштетат. И на таква температура кога железото се оштетува, ние моравме да стоиме или надвор на +40 или во чекалната каде не работат клима уредите. Реагиравме, но ни кажаа дека биле расипани и чекаат да се поправат“, велат патници кои попладнето патуваа за Прилеп и Битола.

Од Македонски железници (МЖ) – Инфраструктура велат дека клима уредите ќе се сервисираат чим се избере сервисер.

„Минатата недела е објавен оглас за сервисер за клима уредите. Истите ќе бидат во функција откако ќе заврши процедурата за избор на сервисерот“, велат од МЖ – Инфраструктура.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/ne-rabotat-klima-uredite-vo-chekalnata-na-zheleznichka-stanitsa-vo-veles-patnitsite-chekaat-nadvor/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 31-May-2021 at 17:06
Мислев дека е пак некоја комуњарска жалопојка за некаков безвезен идентитет постземјотресен и дека треба да вадиме некаква нумизматичка вредност од некои застарени технологии за приказ на возен ред! Нема врска, ок, ако била реакцијата за чистотата на пероните.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 31-May-2021 at 01:05
Originally posted by user8642

И?, што ако се фрлени на страна?? И старово железо ли сега ќе го прогласиме за идентитетска вредност? Јас незнам што не го однеле одма во ѓубре, или барем собирачи на секундарни суровини да го земале.
мислам дека критиката е баш за тоа зошто се така само фрлени како на отпад, небаре е некое буниште, а не главен терминал на Скопје... и тоа тревата од страна исгледа е од новите проекти за зелени покриви
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 30-May-2021 at 11:57
И?, што ако се фрлени на страна?? И старово железо ли сега ќе го прогласиме за идентитетска вредност? Јас незнам што не го однеле одма во ѓубре, или барем собирачи на секундарни суровини да го земале.
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 29-May-2021 at 17:02
Сликано на железничката станица во Скопје, пред некој ден.
Ова се мислам оригиналните огласни табли за возниот ред.
Фрлени на страна, до еден од бетонските објекти:

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 20-Apr-2021 at 16:40
Железничките станици и стојалишта во Скопје – заборавени од времето и од надлежните институции [галерија]

И покрај ветувањата за нивна ревитализација од пред неколку години, железничките станици и стојалишта во Скопскиот регион се посебна хорор приказна за граѓаните кои патуваат со воз. „Мета.мк“ направи обиколка на дел од локациите на кои патниците треба да се симнат или качат на воз во главниот град и откри дека станиците и стојалиштата се наоѓаат во катастрофална состојба.

До некои од локациите со тешкотија пристапивме бидејќи на Гугл Мапс не може да се пронајде железничките стојалишта и станици. Ниту граѓаните кои ги сретнавме на терен не можеа да ни кажат во кој правец да се движиме за да стигнеме до овие локации. Од сите железнички станици и стојалишта кои ги посетивме во Скопскиот регион, единствено во населбата Ѓорче Петров наидовме на табла која што покажува во кој правец треба да се движат патниците за да стигнат до објектот.

Железничка станица Скопје Север

Железничката станица Скопје Север нема никаква информативна табла за пристапот до неа од околните улици во населбата. Објектот не е впишан ниту на Гугл Мапс, а пристапот до станицата е по пешачки патеки кои се затрупани во ѓубре. Околу самиот објект има депонија, а единствената позитивна работа е што од оваа локација поаѓаат автобуски линии што можат да им служат за прекачување на граѓаните. И покрај ова, железничката станица Скопје Север нема паркинг за велосипеди. Пероните за качување и симнување на патници се обраснати со трева, подземните пешачки приоди од страничниот објект до пероните се нефункционални, а осветлувањето и сијалиците се испокршени.







Железничка станица Маџари

На слична состојба наидовме и на железничката станица Маџари. Иако се наоѓа на централно место во оваа скопска населба, нема никаква информативна табла за приодот на патниците кон станицата. Во близина на објектот има автобуска постојка што им овозможува патниците да го продолжат своето патување со јавен превоз, но во рамките на објектот нема паркинг за велосипеди. Има асфалтиран пристапен пат до станицата, но затоа пак самиот станичен објект се наоѓа во руинирана состојба и не е реконструиран со години наназад. На Гугл Мапс не може да се пронајде локацијата на железничката станица Маџари.





Железничко стојалиште Зелениково Ново и станица Зелениково



Нашето патување го завршивме во Општина Зелениково, каде што ја посетивме железничка станица Зелениково и стојалиштето Зелениково Ново. Од правец кон Скопје, најпрво се пристигнува до стојалиштето, на кое не е поставен никаков знак што ќе ги информира патниците на која локација се наоѓаат. Клупи за седење и настрешница нема, информативна табла во околината нема, возниот ред не е прикачен, а за паркинг за велосипеди не станува ниту збор. Единствено има автобуска постојка за линијата 67 од скопскиот јавен превоз, па така патниците можат да се прекачат од воз на автобус и обратно.

И железничката станица во Зелениково иако е изградена во втората половина на дваесеттиот век, се наоѓа во запуштена состојба. Нема никаква информативна табла на околните улици за пристап на патниците до станицата, ниту пак има паркинг за велосипеди во рамките на објектот. Граѓаните единствено можат да се прекачат на автобус во близина на самата железничка станица.

Железничките станици и стојалишта во Скопскиот регион се под директна ингеренција на Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ, до кое поставивме прашања во два наврати изминативе две недели, но не добивме одговори на оваа тема.

Скопскиот градоначалник Петре Шилегов во предизборната програма пред локалните избори во 2017 година „Живот за сите“, на страница 18, има ветено дека Градот Скопје ќе ги ревитализира запоставените железнички станици во Драчево, Транспортен центар, Маџари, Скопје-Север, Волково и Ѓорче Петров, ветувајќи воедно изградба на рампи за велосипеди и нови велосипедски патеки до овие железнички станици. И до Градот Скопје на 2 и на 12 април испративме прашања за тоа до каде е ревитализацијата на запоставените железнички станици, но досега не добивме одговор на нашите прашања.

Скопскиот регион со пругите во должина од околу 100 километри има извонредни услови за воспоставување на градско-приградска железница, која што на граѓаните би им овозможила брзи, евтини и еколошки патувања во рамките на главниот град, но ваков проект не е воспоставен. „Мета.мк“ веќе пишуваше дека со ваквите железнички линии би се патувало барем двојно побрзо во споредба со постојниот јавен превоз во Скопје.

https://meta.mk/zheleznichkite-staniczi-i-stojalishta-vo-skopje-zaboraveni-od-vremeto-i-od-nadlezhnite-instituczii-galerija/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 18-Dec-2020 at 18:41
Железничката станица ќе биде готова до крајот на годината



Во тек е завршната фаза од реконструкцијата на Железничката станица,

со која ќе се обноват: чекалната, билетарата, санитарните јазли и останатите простории во рамките на Железничката. Но, исто така се санира и обнови фасадата на објектот, со што Железничката ќе добие нов лик. Станува збор за објект кој е прогласен за споменик на културата, поради што и реконструкцијата беше забавена. Имено, преостанатите 10 железнички станици во земјата веќе се завршени, во рамки на проектот „ЕУ за тебе“ на Делегацијата на Европската Унија, а кој се финансира со донација од Шпанската влада.

             На денешната средба на претставниците на: Македонски железници, Заводот за заштита на спомениците на културата-Струмица и изведувачот беше констатирано дека работите околу реконструкцијата и фасадата на ова значајно здание во Гевгелија се во завршна фаза. Пред да биде извршен технички прием, сакавме да направиме увид и заедно со сопственикот на објектот и изведувачот да укажеме на работите кои треба да се завршат. До крајот на годината Железничката станица во Гевгелија ќе треба целосно да биде готова, а тоа значи внатрешна реконструкција и целосно обновена фасада. На челната страна од објектот ќе бидат поставени грбовите на Општина Гевгелија и на Македонски железници, вели директорот на Заводот за заштита на спомениците на културата Аце Манински.

             Притоа, објаснува дека изведбените работи на овој објект се забавени поради потребата од целосна примена на Законските одредби за заштита на споменици на културата и изработка на посебни елаборати. Железничката станица во Гевгелија која беше изградена во 1874 година, го задржува стариот лик на фасадата. Најавена е и можноста за урбано уредување на просторот околу старата локомотива што се наоѓа пред Железничката станица во Гевгелија.

http://www.gevgelija.gov.mk/vesti/1949-железничката-станица-ќе-биде-готова-до-крајот-на-годината
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 16-Nov-2020 at 19:52
Не знам дали досега сме ја имале фоткава од Богомила... (од фб)

За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 03-Nov-2020 at 22:15
толкава дискусија, пропуштен моментот декастаницава е два пати реконструирана во рок од 10 години и дека воопшто не се запазуваат правилата во земјава во име на мир љубов и меѓусебно разбирање
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 03-Nov-2020 at 22:13
Originally posted by <Fresno>

Нема врска тоа со писменост, таков бил говорот во тоа време. И барем пробај на кирилица да пишуваш додека ја критикуваш плочава . Инаку, терминот во тоа време не бил навредлив колку што знам, така што плочава заслужува да се најде барем во железнички музеј со објаснување.

Поголемиот проблем е редоследот на јазиците и немање никаков симбол на држава, општина, лого на железница итн. Како станица во некоја двојазична паланка делува, а не во град со долга традиција и главен во западна Македонија.
Apsolutno ima vrska so pismenost. Ne stanuva zbor za govor tuku za pismena forma na makedonski literaturen jazik.
PS: Ne pisuvam na kirilica edinstveno poradi tehnicka pricina.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 03-Nov-2020 at 22:06
Нема врска тоа со писменост, таков бил говорот во тоа време. И барем пробај на кирилица да пишуваш додека ја критикуваш плочава . Инаку, терминот во тоа време не бил навредлив колку што знам, така што плочава заслужува да се најде барем во железнички музеј со објаснување.

Поголемиот проблем е редоследот на јазиците и немање никаков симбол на држава, општина, лого на железница итн. Како станица во некоја двојазична паланка делува, а не во град со долга традиција и главен во западна Македонија.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 03-Nov-2020 at 17:50
Originally posted by гитардемон

Originally posted by Denko


Plocata e polna, pred se, so gramaticki greski...



Јазикот немал официјална граматика пред да биде кодифициран во 1945, така што за периодот од кој потекнува и не е толку страшно. Никој кој бил полнолетен во 1952 (кога била поставена плочава) не израснал учејќи настава на македонски.
Sakas da kazes deka vlastite bile polupismeni. Imalo i togas obrazovani koi ili na vreme se iselile ili bile zatvoreni od polupismenite. Nisto podobro ne e nitu denes. Partijata gi jade sposobnite kadri a polupismenite potpisuvaat tekstovi koi i samite ne gi razbiraat, taka sto na krajot ispaga deka nie samite sme najgolemite unistuvaci na makedonskiot jazik.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 03-Nov-2020 at 16:57
Originally posted by Denko


Plocata e polna, pred se, so gramaticki greski...



Јазикот немал официјална граматика пред да биде кодифициран во 1945, така што за периодот од кој потекнува и не е толку страшно. Никој кој бил полнолетен во 1952 (кога била поставена плочава) не израснал учејќи настава на македонски.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 03-Nov-2020 at 15:36

Plocata e polna, pred se, so gramaticki greski...
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 03-Nov-2020 at 15:12
Originally posted by my Macedonia

Originally posted by Marxentric

Ништо навредливо немало во тоа ословување. Побарајте извадоци од радио и телевизија од пред 60-70 години, нарекувањето "Шиптари" било нормално и произлегувало од тоа што самите луѓе се така нарекувале, со една буква плус де. Исто како што некаде фигурираат како Арнаути, Арбанаси итн. Но дојдоа модерни времиња, јбг.

Чекај чекај една буква? Би било за тебе ок да те нарекувам Макдонец? Или славомакедонец? Колку што знам на македонски се нарекува Албанец а не Шиптар, ако сакаш да почитуваш тогаш и точно а тоа е Shqiptar. Faleminderit

Поентата е дека тогаш не се навредувале, но отпосле почнало да се смета како дерогативен термин. И ако одиме според твојата логика, Maqedonas и maqedonisht се изговара Мачедонас и мачедоништ, дали треба да сме навредени бидејќи модифицирате букви? User убаво кажа, тоа е проблем кој е решен и нема што да му даваме значење, но вакви табли треба да стојат и тоа на сред плоштад, за да промовираат соживот и напредок. И нормално, законот мора да се почитува, не може македонскиот јазик да се деградира и да се става на второ место, не само што е противправно дело, но и разгорува етнички тензии..
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 03-Nov-2020 at 12:21
Уште една фотка...



https://meta.mk/portalb-vo-tetovo-renovirana-zheleznichkata-stanicza-posle-70-godini-no-nema-koj-da-patuva-od-nea/
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 03-Nov-2020 at 08:06
Реконструирана железничката станица во Тетово – возовите се од 80-те, граѓаните малку знаат за нивното функционирање



https://mk.tv21.tv/rekonstruirana-zheleznichkata-stanitsa-vo-tetovo-vozovite-se-od-80-te-graganite-malku-znaat-za-nivnoto-funktsionirane/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 03-Nov-2020 at 01:14
Самата табла по себе нема нумизматичка вредност, вредноста е лоцирана во објаснувањето на настанот. Да објаснам подетално, значаен е настанот кој се случил 1952-ра година изградбата на пругата, самата табла не е значајна по ништо иако постои неколку децении и е поставена временски оддалачено од самиот настан кој го референцира, така да не гледам што би било проблем ако се прилагоди таблата на модерните ословувања. Така да пожелно решение би било, наместо "...Македонци, Шиптари и Турци...", едноставно да се стави нова табла со "...Македонци, Албанци и Турци..." и животот да продолжи да си тече понатаму. Греота е да се прерипа еден историски момент на поврзување, колку и да е минорен, а суровата вистина е дека ги немаме баш многу заеднички.

Не ја гледам поентата во ова некое наметнато инсистирање дека или таблата треба да ја има со "Шиптари" на нејзе или неможе да ја има. Зашто да не има некое вакво out-of-the-box решение, кое не е ни толку out-of-the-box па крај крајева. Незнам од каде ова до толку задоволство да се протне некое ословување кон народ кој не сака да биде така ословуван, и да се бара некакво оправдување за тоа, некаков sugarcoating дека ете таблата во оригинал била таква и мора да е понатаму таква. Била! Минато време! Нема да биде таква понатака. Па уште од Македонци да се отвораат темиве, како проблематизирана нација, а да немаат разбирање општествено за овие теми, не ми е јасно. Дебативе се тераат уште во утринските емисии по српски тевизии кај Миломир Мариќ и никаде веќе по балканов. Аман веќе, grow up!! Ќе викнат албанец гостин во саат време емисија, и пола саат ќе изгубат на прашањево "Албанци или Шиптари", губат време на затворено прашање!

Edited by user8642 - 03-Nov-2020 at 01:18
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 02-Nov-2020 at 22:08
Originally posted by Marxentric

Ништо навредливо немало во тоа ословување. Побарајте извадоци од радио и телевизија од пред 60-70 години, нарекувањето "Шиптари" било нормално и произлегувало од тоа што самите луѓе се така нарекувале, со една буква плус де. Исто како што некаде фигурираат како Арнаути, Арбанаси итн. Но дојдоа модерни времиња, јбг.

Чекај чекај една буква? Би било за тебе ок да те нарекувам Макдонец? Или славомакедонец? Колку што знам на македонски се нарекува Албанец а не Шиптар, ако сакаш да почитуваш тогаш и точно а тоа е Shqiptar. Faleminderit
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 02-Nov-2020 at 20:31
Originally posted by Закон за употреба на јазиците

Член7

(1) Називитенаинституциите одчлен1став(3)ичлен2став(3)одовојзакон,какои ситедругиинституции инивнитеподрачниединицивоединицитеналокалната самоуправа вокојанајмалку20%одграѓанитезборуваатслужбенјазикразличенод македонскиот јазикивоСкопје,ќесенапишатнамакедонскијазикинеговотокирилско писмоинајазикотштогозборуваатнајмалку20%одграѓанитеинеговотописмокакои наанглиски јазик.Називите ќебидатсоистаголемина ифонт,пришто називот на македонски јазик и  писмо ќе биде напишан прв.
apj.gov.mk
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.