![]() |
![]() |
![]() |
[Р-1102] Скопје - Гевгелија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Минатата недела ја извозев делницата Велес-Градско. Во целина не е лоша
со исклучок на еден дел на неколку километри јужно од Велес кој е во
катастрофална состојба. Но не го документирав тој дел бидејќи тешко е
човек да се сконцентрира на фотографирање кога вози по таква подлога.
Остатокот како што може да се види од сликите е пристоен како за
алтернативен пат.
Инаку патов го користат доста камиони, а патничките возила претпоставувам дека се повеќе локален сообраќај бидејќи автопатот и покрај патарините ми се чини дека е поекономична опција. Патем, дали некој знае зошто би можел да е срушен надвозникот на слика бр.9? 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 ![]() 11 ![]() 12 ![]() 13 ![]() 14 ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Патот Р-103 се протега од Скопје, преку Петровец, Катланово, Башино Село, Велес, Градско, Неготино, Демир Капија, Миравци, Негорци до Гевгелија, а веројатно и до самата грчка граница кај Сехово (Идомени). Вкупната должина е 158km.
Тој е алтернативен пат на автопатите по најголемата должина на М-1 и добар дел од М-3 и за разлика од автопатите кои поминуваат покрај истите места, Р-103 поминува низ нив. На некои сегменти Р-103 е всушност стариот магистрален пат и е во солидна состојба за својата намена, но на некои места каде стариот магистрален пат е искористен за доградба во автопат, Р-103 го претставуваат разноразни локални патчиња кои се слаби алки. Ова се разбира би требало постепено да се поправа (со докомплетирање на некои автопатски делници и со интервенции врз некои делници од Р-103), па во некоја догледна иднина да се надеваме дека патов ќе биде „на ниво“ по целата своја должина бидејќи нуди прекрасни глетки и уникатно возачко искуство. Така да не би бил само алтернатива на автопатот (која не е само како „резерва“ туку е и задолжителна за патишта со патарина ако не се лажам, но токму поради тоа не е во ред да има крајно субстандардни делници). ![]() Edited by Cloverstack - 26-Mar-2009 at 19:15 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |