build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надградба на Куманово - Табановце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 9>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 26-Sep-2011 at 15:32
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 22-Sep-2011 at 07:58
Кумановци, ќе даду ли некој слики од овој, да гу видимо ?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 08-Sep-2011 at 13:11

Пуштен во употреба автопатот Табановце - Куманово

Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески денеска по повод Денот на независноста, во придружба на министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески го пушти во употреба автопатот Табановце – Куманово долг 7,6 километри.

Делницата, која е дел од Коридорот 10, се градеше во изминатите четири години. Вкупната вредност на проектот изнесува 15,5 милиони евра, а го спроведе Агенцијата за државни патишта во соработка со Светска банка.

- Станува збор за најзначајната инфраструктурна артерија во нашата земја – автопат кој не поврзува со север и Европа од една страна, односно со југ и за македонската економија важното Солунско пристаниште од друга страна. Ова не е само асфалт, ова е инвестиција која ќе ја подобри геостратешки добрата позиција на Македонија и нејзината атрактивност за инвестирање, истакна Ставрески во обраќањето пред пуштањето на делницата.

Патиштата поврзуваат и развиваат, а Македонија, нагласи вицепремиерот, конечно го најде својот вистински пат по кој ќе обезбеди посилен економски развој, подобри услови и животен стандард за своите граѓани.

Во наредниот период Владата ќе се залага за почеток на изградба на последната делница од Коридорот 10, Демир Капија – Смоквица.

Како што информира министерот Јанакиески, тендерот е распишан на 30 август годинава, а во мај се очекува да почнат градежните работи.

- Приоритет остануваат и работите околу подобрување на регионалната и локалната патна мрежа, напомена Јанакиески.

Директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска рече дека е гордост да се биде Македонец во време на напредок, во период кога се гради и создава, кога се остваруваат капитални проекти.

- Денеска во функција го ставаме новоизградениот автопат од Куманово до граничниот премин Табановце. Денеска и овој влез во државата добива нов лик. Беше вистински предизвик да се реализира овој капитален проект што почна во време на економска криза. Главната траса е со должина од 7,6 километри и широчина од 11 метри во секој правец. Автопатот ќе има поврзување со две клучки - Табановце и Речица, ќе има повеќе објекти на патот, а во следниот период ќе се изградат и пристапни патишта во должина од 600 метри, нагласи Волкановска.

По завршување на Табановце – Куманово, македонскиот автопатски дел од Коридорот 10 треба да се комплетира уште со делницата Демир Капија – Смоквица во должина од 28,2 километри за чија изградба Владата обезбеди 270 милиони евра од ЕБРД, Европската инвестициска банка и ЕУ. Изградбата треба да почне следната година и е предвидено да трае пет до шест години.

Во Македонија последниве пет години како странски директни инвестиции влегле 1,8 милијарди евра што е двојно повеќе од странските вложувања во претходните 10 години. Странските директни инвестиции, како што подвлече вицепремиерот и министер Ставрески, не значат само влез на свеж капитал, туку и отворање нови работни места, како и пренесување знаења и искуства. - На тој начин и македонскиот производ станува поквалитетен и поконкурентен за извоз. Благодарение на константното вложување во изградба и модернизација на инфраструктурата набрзо може да се очекуваат нови инвеститори кои во Македонија ќе градат фабрики и ќе отвораат нови работни места, рече Ставрески.

http://daily.mk/cluster3/6e07c7ce0c829788e80c06e8c52e81b8/894923
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 08-Sep-2011 at 10:36
Originally posted by gjoko

несакам да испадне дека правдам,но мислам дека таму најголем проблем бил експропријацијата,сите знаеме ако некој уценува,неможиш да одиш понатака.кој не верува нека се сети за Водњанска колку години седи куќата среде улица кај клинички,а не да се расправаш со стотици такви


Вистина е дека имаше протести во два наврати во 2009 година токму за експропријацијата на земјиштето, т.е. за цената на експропријација на земјиштето, но баш сега ги читам вестите од тогаш и децидно стои дека паралелно со протестите изградбата на автопатот се работела. Башка, читам што сме коментирале во 2008 година на почетокот на изградбата, тогаш сме се карале за предолгиот период од година и пол време за градење, но очигледно дека можеме да ги срушиме сите неславни рекорди.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 08-Sep-2011 at 10:11
несакам да испадне дека правдам,но мислам дека таму најголем проблем бил експропријацијата,сите знаеме ако некој уценува,неможиш да одиш понатака.кој не верува нека се сети за Водњанска колку години седи куќата среде улица кај клинички,а не да се расправаш со стотици такви
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 08-Sep-2011 at 10:02
Срамота е по толку години градење на три ленти од 7 километри свечено да се пуштаат во употреба, можеби постоеле објективни причини за вака долгиот период на изградба, но сепак со ова се докажува кои се нашите приоритети.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 08-Sep-2011 at 01:01
Originally posted by kultuzin

Исто така бог да чува од партиска обоеност и искомплексираност. Која за жал од авион се гледа и опасно се стреми форумот да го претвори во партиска пропаганда. Очигледни се црно белите гледишта кон проектите со кој се нарушува и квалитетот на форумот. Очигледно е и постојаното барање на влакно во јајцето , целта е јасна. А уште полошо е кога тоа влакно се бара не со свои очи туку врз база на „инсајдер„ информации или информации од партиски штаб народски кажано. Значи ако сакаш веќе да плукаш тогаш направете напор и одете сликајте ги сите недостатоци па потоа ќе разговараме како и што му доликува на формот. Жал ми е што морам ова јавно да го пишам но штетите кои ги трпи форумот се очигледни.

П.С. Извинување до Администраторите кои најмалку заслужуват да бидат малтретирани со вакви постови а уште помалку заслужуват постојано да бришат постови.

Ќе се обидам најконструктивно да ти одговорам. Воопшто не сакам „рекла-казала“ муабети и јас самиот. Се потегнав да напишам, затоа што се работи за луѓе кои работат во професијата веројатно подолго отколку што имаш ти години...и не верувам дека сакаш имиња да ти дадам овде...

Не ти е гајле целиот процес на градење на оваа делница со смешни размери за светски (да не речам за афрички) услови и те мрзи да прочиташ назад колку години се тегави изведбата на овој објект, ама не те мрзи одма со „партии“ и со „штабови“ да се бавиш....

Еве мојот пост е наивен, супер-наивен...зошто не се обиде да демантираш со некаква информација - пр. ангажирани други подизведувачи, повеќе механизација, повеќе работници или измисли нешто...викаш да одам и да сликам - во последниве 3-4 месеци најмногу 3 пати сум поминал по патов (факт е дека немам слики), толку често патувам јбг - и искрено сум изненаден дека сега ќе се пушта во употреба - колку за твоја информација, возев таму пред 2 недели....е сега ете, не сум патар, не сум стручњак по нискоградба, ама нема зошто да не им верувам на луѓе, кои тоа им е работа и буквално работат на изведбата...сигурно тоа ќе го земам како релевантен податок, него некоја „екстра е“ или „леле, браво, топ е“-бљувотина што ќе ја пласира некој попален симпатизер...

И извинувај се колку сакаш, ама нивото го спуштате (заедно со неколку твои другарчиња), со едноредни постови напишани во нечиј скут, а кои не би ги цитирал пошо на сите црева ни се превртуваат од нив...некој кога ќе ве спушти во реалноста одма составувате вакви жалопојки и цмиздралки до модераторите во немоќ да извадите некој реален аргумент...не е лошо да сконтате дека има луѓе кои размислуваат со свој мозок, ги анализираат информациите по релевантност и гледаат со скепса кон работите што ги опкружуваат, како за промена...



А за мојата партиска припадност...седни, види ги коментарите за објекти на приватни инвеститори, владини, опозициони, вонземски инвеститори, па тогаш етикетирај...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 07-Sep-2011 at 22:15
еее,за квалитет на асфалт прашајте ги тие што го правеа Гостивар-тетово,лично од еден од директорите тогаш ми беше кажано дека се платени огромни казни за правење далавери со асфалтот,а подлогата е башка работа,плаќано е посебен тампон од подалечно место(тампон,превоз) а ставан е локален неквалитетен.по негово кажување(пред повеќе од 10 години) брго ќе попушти автопатот,што и набрзо се случи
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 07-Sep-2011 at 21:47
Originally posted by kultuzin

Исто така бог да чува од партиска обоеност и искомплексираност. Која за жал од авион се гледа и опасно се стреми форумот да го претвори во партиска пропаганда. Очигледни се црно белите гледишта кон проектите со кој се нарушува и квалитетот на форумот. Очигледно е и постојаното барање на влакно во јајцето , целта е јасна. А уште полошо е кога тоа влакно се бара не со свои очи туку врз база на „инсајдер„ информации или информации од партиски штаб народски кажано. Значи ако сакаш веќе да плукаш тогаш направете напор и одете сликајте ги сите недостатоци па потоа ќе разговараме како и што му доликува на формот. Жал ми е што морам ова јавно да го пишам но штетите кои ги трпи форумот се очигледни.

П.С. Извинување до Администраторите кои најмалку заслужуват да бидат малтретирани со вакви постови а уште помалку заслужуват постојано да бришат постови.

па некој друг упорно ја врти на политика страната само колку да се забатали некоја дискусија... можеби пишал и нешто што не треба, ама главната поента на Дејв е што фрустрира фактот што еден едноставен проект се влечка со години и на крај за два дена се избрзува, само колку проектот да бил завршен за некој празник, и притоа се прават пропусти и грешки на кои подоцна не им се обрнува внимание
и сето ова се кажува од гледна точка на искуство од сите досегашни проекти кои биле иницирани од политика (без разлика на партии и власт)
и не знам, објасни ми како со фотоапарат, да доловам квалитет на асфалт, и дали подлогата на асфалтот е добро изведена, како и дали делницата е осигурана од геолошки аспект, за да немаме куршлузи како со обиколницата на пример?
плус, што се однесува до искуство, ете ти ги градските улици, види само колку лошо беше сменет асфалтот и дека веќе ќе почне да пропаѓа...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 07-Sep-2011 at 19:41
Исто така бог да чува од партиска обоеност и искомплексираност. Која за жал од авион се гледа и опасно се стреми форумот да го претвори во партиска пропаганда. Очигледни се црно белите гледишта кон проектите со кој се нарушува и квалитетот на форумот. Очигледно е и постојаното барање на влакно во јајцето , целта е јасна. А уште полошо е кога тоа влакно се бара не со свои очи туку врз база на „инсајдер„ информации или информации од партиски штаб народски кажано. Значи ако сакаш веќе да плукаш тогаш направете напор и одете сликајте ги сите недостатоци па потоа ќе разговараме како и што му доликува на формот. Жал ми е што морам ова јавно да го пишам но штетите кои ги трпи форумот се очигледни.

П.С. Извинување до Администраторите кои најмалку заслужуват да бидат малтретирани со вакви постови а уште помалку заслужуват постојано да бришат постови.



Edited by kultuzin - 07-Sep-2011 at 19:47
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 07-Sep-2011 at 18:06
Не мора да ја земеш за озбилно информацијава, без да вадам имиња или нешто слично, од inside-ри од повеќе страни - квалитетот на работите е очаен, не дека нешто посебно ќе ве изненади...инаку се работи под невиден притисок (се знае од кого)и логично е нешто што се влечка три години, дека сега ќе се замачка и за брзо време ќе го немаме....не дека до сега се работеше made in germany, ама сега се проголтуваат катастрофални грешки, само заради смрдената црвена лента и ножиците пред камера...

Не ја разбирам стварно поентата,...стварно!!!....што е битно дали е 8 септември-11 октомври, Илинден-Велигден!? Каде во светов премиер сече ленти на проширување на улица или 15км пат!? Скопје денешниов ден буквално стоеше во место заради некоординираните (дивјачки) градежни активности и парадирања на поголем број локации само за да изгледа се' се преградува, надградува...па врв на се' - уште ова со автопатов!?

Со среќа празников и Бог да не чува!
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 07-Sep-2011 at 17:02
Ќе оди некој од вас утре на отворањето, многу ме интересира како се сработи ова после толку години влечкање, особено што пред неполни два месеци имаа доста работа останато, вклучително и на мостовите. Треба да се поздрави фактот што на новиве делници на сите клучки има поставено столбови за осветление. Исто така профилов на кој треба да се обесат знаците, ме окуражува дека делницава ќе биде соодветно и без грешки сигнализирана. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 07-Sep-2011 at 16:32
Најдеов некои слики од Хуљуси Комерц од нивниот фејсбук профил пишува дека ја асфалтираат Куманово-Табановце но очигледно се гледа дека само го вградуваат асфалтот другото го работи АЛПИНЕ се гледа и по работниците а и по машините на хуљуси е само финишерот се друго е на алпине еве неколку слики






Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 07-Sep-2011 at 14:49
               Грдата вистина е дека околу една третина од автопатов  уште не е заградена со мрежа.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 07-Sep-2011 at 14:40
Аха за 5-6 год.Ако ја градат со темпо како Ку-Табановце тогаш би рекол 20-30 г.
Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 07-Sep-2011 at 00:04
НА 8 СЕПТЕМВРИ


Во употреба делницата Куманово - Табановце


На Денот на независноста на Македонија - 8 Септември, ќе биде пуштена во употреба делницата од патниот Коридор 10 од Куманово до граничниот премин Табановце во должина од 7,4 километри.
Оваа делница, што е дел од Коридорот 10, се гради веќе четири години, а вкупната вредност на овој проект е 15,5 милиони евра. Иако првичните најави беа дека овој дел од автопатот ќе биде готов за година и пол, крајниот рок неколкупати се продолжуваше.
По завршувањето на делницата Куманово - Табановце ќе остане уште делот од Демир Капија до Смоквица за да се комплетира македонскиот автопатски дел од Коридорот 10. За изградба на оваа последна делница Владата обезбеди 270 милиони евра од ЕБРД, ЕИБ и средства од ЕУ, а нејзината изградба треба да почне следната година.
Делницата долга 28,2 километри, според плановите, треба да биде готова за пет-шест години.

http://vecer.com.mk/?ItemID=B55740C701021A4E96ED055015CA5896
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 05-Sep-2011 at 05:18
Аирлија нека е, после толку време!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 05-Sep-2011 at 03:12
За прославата на независноста.
Во 12.30 часот свечено ќе биде пуштена во употреба  новата автопатна делница Табановце – Куманово на Коридорот 10

http://www.netpress.com.mk/mk/vest.asp?id=91174&kategorija=1
Back to Top
jonny View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Oct-2009
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote jonny Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 18-Aug-2011 at 19:51
Вчера патував, и асфалтот на цела делница е турен, само на некои места не беше ставена банкината од страните. Колку што можев да забележам, само тоа се работеше.
Иначе добро изгледа, дупки не осетив воопшто. И срамота ќе беше да има, цел век го прават тој дел.
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 14-Aug-2011 at 00:05
Staven e asfaltot na celata delnica nekoi sitini raboti rabotat
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.093 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.