![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 5> |
Author | |
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Овие трамваи на Шкода во Будимпешта ми се посимпатични од тие во Прага.
![]() Edited by jyvation - 09-Apr-2015 at 16:26 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Незнам дали знаете,мисијата Аполо13 која имаше хаварија на патот до месечината,беше заснована на овие водородни ќелии.Тие 21 ампер кои беа граница која можеше во тие хавариски услови да ги даде погонот,беа добиени од проток на водород и кислород низ пакети од горивни ќелии.
Само што во меѓувреме 40-50 години истите тие ни продава финти да ја користиме нафтата,а глеј-имало веќе спремно решение за енергија. |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Кина го произведе првиот трамвај на водород
Кинеската компанија Сифанг го произведе првиот трамвај со водородни горивни ќелии во светот. Иновативното возило веќе излезе од фабриката на компанијата во Кингдао, провинцијата Шандонг. ![]() Tрамвајот има капацитет од 380 патници, а местата за седење се 60. Дизајниран е со многу ниска платформа – 37,8 сентиметри од шините за да се олесни качувањето и слегувањето на патниците. Според извори од компанијата развојот му траел околу 2 години, во кои со помош на истражувачки институции се дозволени клучни технолошки проблеми. Трамвајот ги исполнува сите еколошки барања и не ја загадува природата. Единствено што ќе одделува, додека се движи, е вода. Според информациите во кинеските медиуми, со едно водород полнење трамвајот може да измине 100 километри со просечна брзина од 70 километри на час. Полнењето трае само 3 минути. Просечната должина на една трамвајска линија во Кина е 15 километри. Водородните горивни ќелии се нови, еколошки извор на енергија кој веќе наоѓаат примена во автомобилите. http://vecer.mk/ekonomija/kina-go-proizvede-prviot-tramvaj-na-vodorod |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
чудното е што е метро во прашање, па тро поклаустрофобично, ем за град ко Москва и неверојатно, исто тоа старите композиции немаат сензори, па штом ти фати врата пљачките или нешто поситно остана да висиш така |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Тоа не е ништо. Погледнете го ова:
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ништо чудно,и кај нас го има(скоро секогаш)
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
![]() русија наскоро со 11 метроа [1] нормално кинезите без конкуренција со 23 и со нови 15 во изградба http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_metro_systems#List туку Турција пријатно ме изненади со 5 уште малку и на секои 10 милиони жители по едно, добра статистичка компарација за кај нас т.е. амбициите на форумашите тука |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
interesno e deka vo zima vo 1 saat po polnokj gi zatvoraat vratite na metroto, poshto zaradi ekstremno ladnite temperaturi dosta bezdomnici gledaat da se butnat pod zemja http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=312&PID=185134#185134 |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Реставрација на еден од Лондонските стари даблдекери кој го спремаат за извоз во Австралија.Немам податоци колку имаат порачано, можеби само еден кој би бил туристичка атракција.
![]() ![]() ![]() Edited by jyvation - 19-Dec-2014 at 20:16 |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Каде во ЕУ градскиот превоз е најевтин, а каде најскап?
![]() Градскиот превоз во Софија е најевтин, споредено со цените во останатите главни градови на земјите од Европската унија, покажува истражување спроведено од белгиските медиуми. Оваа услуга е најскапа во Копенхаген, 17 евра за билет со важност до 24 часа. На второ место според висината на цената е Стокхолм со 12 евра. Во Софија таков билет чини две евра, во Букурешт 3,60 евра, а во Атина четири евра. Брисел е во средината на класификацијата со цена на дневен билет од седум евра. Во Париз дневниот билет чини 10,85 евра, а во Лондон меѓу 11 и 21 евро, според часовите на патувањето. http://lider.mk/2014/10/30/kade-vo-eu-gradskiot-prevz-e-najevtin-a-kade-najskap/ |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Даблинските двокатни автобуси.
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
така изгледа но во пракса не е така.кај нас во рек осломеј направија слично со неколку автобуси за превоз на работници.битолска фирма темелно им ја реконстуираше шасијата,внатре го сменија цел ентериер со нови материјали,генерален ремонт на моторот и механиката и нормално фарбање.сето тоа за неколку илјади евра по автобус,а нов знаеме колку кошта
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
И јас сакав да го прашам истото. И би додал: зарем не е поевтино да се изгради ново возило одошто да го „реконструираш“ од корен? |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
знам дека прашањево е поставувано и претходно, ама која е поентата да вршиш ремонт на возило ако го смениш од корен? нели е подобро да си купиш ново?
високоподните трамваи и онака се историја веќе |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
На стоногоалка ми личи.
Грдо нешто. |
|
Traveling.
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Ваков ли трамвај треба да добие Скопје? |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Ремонт на трамвај во Русија
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |