build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 09-Apr-2015 at 16:26
Овие трамваи на Шкода во Будимпешта ми се посимпатични од тие во Прага.



Edited by jyvation - 09-Apr-2015 at 16:26
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 23-Mar-2015 at 21:08
Незнам дали знаете,мисијата Аполо13 која имаше хаварија на патот до месечината,беше заснована на овие водородни ќелии.Тие 21 ампер кои беа граница која можеше во тие хавариски услови да ги даде погонот,беа добиени од проток на водород и кислород низ пакети од горивни ќелии.

Само што во меѓувреме 40-50 години истите тие ни продава финти да ја користиме нафтата,а глеј-имало веќе спремно решение за енергија.

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 23-Mar-2015 at 15:12
Кина го произведе првиот трамвај на водород

Кинеската компанија Сифанг го произведе првиот трамвај со водородни горивни ќелии во светот. Иновативното возило веќе излезе од фабриката на компанијата во Кингдао, провинцијата Шандонг.



Tрамвајот има капацитет од 380 патници, а местата за седење се 60. Дизајниран е со многу ниска платформа – 37,8 сентиметри од шините за да се олесни качувањето и слегувањето на патниците.

Според извори од компанијата развојот му траел околу 2 години, во кои со помош на истражувачки институции се дозволени клучни технолошки проблеми.

Трамвајот ги исполнува сите еколошки барања и не ја загадува природата. Единствено што ќе одделува, додека се движи, е вода.

Според информациите во кинеските медиуми, со едно водород полнење трамвајот може да измине 100 километри со просечна брзина од 70 километри на час. Полнењето трае само 3 минути. Просечната должина на една трамвајска линија во Кина е 15 километри.

Водородните горивни ќелии се нови, еколошки извор на енергија кој веќе наоѓаат примена во автомобилите.

http://vecer.mk/ekonomija/kina-go-proizvede-prviot-tramvaj-na-vodorod
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 26-Feb-2015 at 18:00
Originally posted by gjoko

ништо чудно,и кај нас го има(скоро секогаш)


чудното е што е метро во прашање, па тро поклаустрофобично, ем за град ко Москва и неверојатно, исто тоа старите композиции немаат сензори, па штом ти фати врата пљачките или нешто поситно остана да висиш така
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 24-Feb-2015 at 22:11

чекај ова и анимации може да постираме во нишкава иако велат нормална појава ет [1]
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 24-Feb-2015 at 21:58
Тоа не е ништо. Погледнете го ова:

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 24-Feb-2015 at 17:18
ништо чудно,и кај нас го има(скоро секогаш)
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 24-Feb-2015 at 00:25

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 20-Feb-2015 at 20:42



русија наскоро со 11 метроа [1]

нормално кинезите без конкуренција со 23 и со нови 15 во изградба

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_metro_systems#List

туку Турција пријатно ме изненади со 5 уште малку и на секои 10 милиони жители по едно, добра статистичка компарација за кај нас т.е. амбициите на форумашите тука
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 19-Feb-2015 at 15:00
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 12-Feb-2015 at 17:41

interesno e deka vo zima vo 1 saat po polnokj gi zatvoraat vratite na metroto, poshto zaradi ekstremno ladnite temperaturi dosta bezdomnici gledaat da se butnat pod zemja

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=312&PID=185134#185134

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 19-Dec-2014 at 20:15
Реставрација на еден од Лондонските стари даблдекери кој го спремаат за извоз во Австралија.Немам податоци колку имаат порачано, можеби само еден кој би бил туристичка атракција.







Edited by jyvation - 19-Dec-2014 at 20:16
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 30-Oct-2014 at 22:32
Каде во ЕУ градскиот превоз е најевтин, а каде најскап?



Градскиот превоз во Софија е најевтин, споредено со цените во останатите главни градови на земјите од Европската унија, покажува истражување спроведено од белгиските медиуми.

Оваа услуга е најскапа во Копенхаген, 17 евра за билет со важност до 24 часа. На второ место според висината на цената е Стокхолм со 12 евра.

Во Софија таков билет чини две евра, во Букурешт 3,60 евра, а во Атина четири евра.

Брисел е во средината на класификацијата со цена на дневен билет од седум евра.

Во Париз дневниот билет чини 10,85 евра, а во Лондон меѓу 11 и 21 евро, според часовите на патувањето.

http://lider.mk/2014/10/30/kade-vo-eu-gradskiot-prevz-e-najevtin-a-kade-najskap/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 09-Oct-2014 at 18:05
Даблинските двокатни автобуси.

За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 05-Sep-2014 at 21:03
така изгледа но во пракса не е така.кај нас во рек осломеј направија слично со неколку автобуси за превоз на работници.битолска фирма темелно им ја реконстуираше шасијата,внатре го сменија цел ентериер со нови материјали,генерален ремонт на моторот и механиката и нормално фарбање.сето тоа за неколку илјади евра по автобус,а нов знаеме колку кошта
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 05-Sep-2014 at 20:35
Originally posted by zabegan

знам дека прашањево е поставувано и претходно, ама која е поентата да вршиш ремонт на возило ако го смениш од корен? нели е подобро да си купиш ново?


И јас сакав да го прашам истото. И би додал: зарем не е поевтино да се изгради ново возило одошто да го „реконструираш“ од корен?
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 05-Sep-2014 at 17:14
знам дека прашањево е поставувано и претходно, ама која е поентата да вршиш ремонт на возило ако го смениш од корен? нели е подобро да си купиш ново?
високоподните трамваи и онака се историја веќе
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 05-Sep-2014 at 16:10
На стоногоалка ми личи.
Грдо нешто.
Traveling.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 05-Sep-2014 at 12:22
Originally posted by jyvation




Ваков ли трамвај треба да добие Скопје?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 05-Sep-2014 at 08:53
Ремонт на трамвај во Русија








Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.148 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.