![]() |
![]() |
![]() |
Македонски железници низ слика и видео |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 35> |
Author | ||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Обраснат тунел на оваја делница од трите кој се со вкупна должина од 500 м.
![]() Морам или да го заобиколам тунелот неспремен да влезам и да пројдан низ него а и нис следиот кој е во близина на овој, лизгавиот терен на ридовите ме принудува да се спуштам се до патот. ![]() Во далечината го здогледувам стојалиштето или неговите остатоци, Бигла некогаш железничка станица која го добива името по планината, одалечено 500 м од селото Света које има 300-тини жители. ![]() Следува стојалиштето Единаковци, пред последниот тунел на оваја траса, во близина на Граиште, на Граишка чука, каде во античко време се наоѓал градот Брианион, голема тврдина преку целиот рид, а подоцна средновековниот град Добрун. ![]() И повторно стојалиште Демир Хисар одалечено од самит град и потоа после само 3.4 км стојалиштето Прибилци. ![]() Edited by Vladimir P - 07-Jan-2011 at 10:06 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
После станицата завршува долгиот правец на пругата која скоро под прав агол го менува правецот кон запад напуштјќи ја Пелагонија и навлегува во Демир Хисарската клисура.
![]() Следната место е Бучин со неговото стојалиште на самиот влез во клисурата искачувајќи ја пругата со 12 ‰ за планираната брана на Црна Река. ![]() Во непосредна близина на Бучин е Алкомена, засега сеуште мистичен антички град изграден на бучинското Кале кое според пишаните извори, датира од 4 век пр. н. е. ![]() Пругата продолжува паралелно со патот и Црна Река која е најголема десна притока на Вардар. Нејзината должина изнесува цели 207 км. ![]() И ја здогледувам првата пречка. ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Одејќи по праговите на оваја пруга, мислам дека го здогледав најсвежо заменетиот праг на кој беше утиснато 1971 година.
![]() Продолжува монотонијата на оваја делница, извадени штрафови, пропаднати прагови, пруга која времето буквално ја јаде. ![]() Пелагониската рамница нема крај, го поминувам стојалиштето во село Обршани. ![]() Поминуваќи ги во далечината селата Бела Црква и Крушеани, најпосле после приближно 8 км. промена во пејсажот, објект!. ![]() Тоа е железничка станица Воѓани изградена ко товариште, или подобро речено она што останало од нејзе. Пустелијата на станицата е во радиус од 3.5 км до најблиските неколку села. ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() Бакарно Гумно - Сопотница Или зошто не е изградена трасата Бакарно Гумно - Кичево ![]() Одобрувањето на техничките карактеристики на пругата е на 14-08-1952 год. и е проектирана како индустриска или линија од 2 ред за искористување на многуте рудни богатства нарочно во областа на Демир Хисар (од турски - Железна Планина) т.е. Жван кој е богат со железна руда. На 07-06-1953 год. комисијата ја одобрува трасата Кичево - Сопотница - Бакарно Гумно. Но со промената на локацијата на железарата од Кичево* во Скопје се ограничува линијата само од Бакарно Гумно до Сопотница во должина од 29.950 м . (* политичка одлука) Трасата почнува со изградба во 1953 година а нејзино свечано пуштање е на 05-06-1957 година. ![]() Тогаш се изградени следните железнички станици Бакарно Гумно, Воѓани, Бигла, постојка Демир Хисар, Прибилци и Сопотница со постројка за товарење руда. ![]() Веќе по првите метри од распутницата од Коридор Xd кон Сопотница може да се забележи во каква состојба е самата пруга. ![]() Потполно запуштена и обрасната во коров пругата продолжува по Пелагониското поле во праволиниски пред да удри во Бушевската планина. ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Бојане сме се разминале
![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Токму вчера бев во Битола, и истиот проблем со парното се појави во мојот вагон, пареа на сите страни околу вагонот, само во него немаше. Додуша, другите вагони беа стоплени, ама нечисти. Она што ме изненади е тоа што утринскиот воз во Битола пристигна повеќе од 10 минути порано од предвидениот возен ред. Назад во патничкиот воз имаше нов вагон кој мирисаше на боја и во кој од јакото парно мораше да се отвори прозорец. Зачудувачки, во Скопје возот пристигна во 21:52, наместо во 21:55 часот, според предвидениот возен ред.
Да резимирам, до Битола и назад патничките возови можат да се движат и по 3 и пол часа, доколку се сакало. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Точно во 17:42 веќе сме во станицата Велес.
![]() И само само 42 минути или поточно во 18:25 веќе сум во прекрасната станица и место Богомила на надморска височина од ~500 м, во областа Азот што потекнува од турскиот збор Асии што значи „непокорлив“ но за нашата локомотива 661 или „Кенеди“ не беже провлем да ја покори таа височина. ![]() Се појавува и послената станица на која застануваме во 19:16 часот - Прилеп. ![]() И тука се укрстуваме со патничкиот воз i-R 4904 кој очигледно сеуште го има проблемот со истекот на топлата пареа помеѓу локомотивата и вагоните. ![]() И мојата за жал крајна дестинација од ова прекрасно поминато време - Битола. ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Но при седнувањето приметувам нешто типично наше, веќе некој гасел цигари на корпата за отпадоци.
![]() Додека возот тутни кон Велес не застнанувајќи во попатните станици погледот го кревам нагоре и повторно, на некого и завесата не му била по негов вкус па морал да интервенира. ![]() Тоа ме натера да прошетам и да погледам низ другите вагони, и веке нашите „дизајнери“ ги створиле нивните креции. ![]() Кој стварно бева зачудувачки, и испишани покрај самиот ценовник за штети направени од страна на патници, но веќе е излишно понатаму да ги постирам во оваја репортажа. ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Скопје - Битола
Сакајки да се качам во возот i-R 4903 od Скопје кој тргнува во 14:30 ч. кон Битола, и надевајќи се дека ќе нема гужва бидејќи беше делничен ден се појавива два проблеми: - Возот од од почеток до крај беше полн ко око, лугето седеа по ходници со кофери испод себе не можежејќи да се помине а камоли да се седне во преполнетите купиња. - И вториот проблем на овој воз кој го воочив, проблемот за лошото греење во вагоните, целата топла пареа која ја ствараше локомотивата низ неисправните приклучоци на цревата се губеше во ветер, па и патниците иако толку стуткани сигурно ќе имаат право да се пожалат на греењето. ![]() Се одлучив да го фатам следниот воз и да ја споделам со вас разликата. Се упатив до благајната и доплатив за деловниот воз или попознат како „Пелагонија Експрес“ кој е со задолжителна резервација. ![]() 17:00 часот локомотивата е веќе спремна и возот i-RX 191 Пелагонија Експрес од Скопје за Битола тргнува точно на време. ![]() Влагам во скоро обновениот и просто нестварно чистиот вагон од прва класа 51 65 10-80 004-3, иако на резервацијата писуваше дека е втора класа. ![]() Влегувам во моето купе со седиште број 66 ![]() Светло, пространо, чисто. ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Така е polval во право си само проблемот е што некои немаат поим што пишуваат на форумов...само да се пише нешто ради реда... |
||
![]() |
||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
|
Каква изјава! Машиновозачот не може да „вози налудничаво“, има возен ред и строги правила кои мора строго да ги почитува! |
||
![]() |
||
NorthWind ![]() Infraction Group ![]() Joined: 28-Sep-2010 Location: Neighborhood Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Значи такви потврди ве молам - Не.
Возовите се смрзнувачка. Ако тргне од Битола кон Скопје, тек во Велес е топло и обратно. Некој треба да им каже на железничарите дека возот треба да биде топол поставен на станица т.е. затоплен уште во депо. А не да му треба саат време во најдобар случај да се стопли. Од друга страна, веројатно пошто па им се брза да го затоплат, а тоа не им успева во пракса - факт, бар навреме, кога конечно ке затопли, ако затопли воопшто, е како во крематориум, не се диши, па и не ме чуди што си отворил прозор. Всушност може на човек дури да почне и да му се врти, особено при налудничаво возење од страна на машиновозачот, што попрво би рекол дека причина е неквалитетот на се` со предзнак МЖ. И внимателно симнувајте се од возови особено nа раскопани плочки на станица/перони Скопје, луѓе се спрепнуваат и паѓаат, особено по темниците на пероните. Ако чујам уште некој добар збор за МЖ..... ![]() Edited by NorthWind - 19-Dec-2010 at 00:03 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Топло купе, како потврда за Гитар дека возовите кон Битола не се ладни.
|
||
![]() |
||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
T.e go otvoriv prozorecot
![]() |
||
![]() |
||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
Mozam da kazam samo deka koga patuvas so voz vo zima e mnogu ubavo dozivuvanje, a inace Vladimir ne mi bese ladno
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
BullDoG, мора да било смржувачка со отворен прозор
![]() Clov, точно на излез од Велес кон Битола |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Ова е низ Велес нели? |
||
![]() |
||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
![]() Rakata malce... ![]() ![]() |
||
![]() |
||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
![]() Voz na relacija Bitola-Skopje, broj 4902. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 35> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |