build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 06-Jan-2011 at 20:21
ApplauseWow Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 06-Jan-2011 at 20:18
Обраснат тунел на оваја делница од трите кој се со вкупна должина од 500 м.



Морам или да го заобиколам тунелот неспремен да влезам и да пројдан низ него а и нис следиот кој е во близина на овој, лизгавиот терен на ридовите ме принудува да се спуштам се до патот.



Во далечината го здогледувам стојалиштето или неговите остатоци, Бигла некогаш железничка станица која го добива името по планината, одалечено 500 м од селото Света које има 300-тини жители.



Следува стојалиштето Единаковци, пред последниот тунел на оваја траса, во близина на Граиште, на Граишка чука, каде во античко време се наоѓал градот Брианион, голема тврдина преку целиот рид, а подоцна средновековниот град Добрун.



И повторно стојалиште Демир Хисар одалечено од самит град и потоа после само 3.4 км стојалиштето Прибилци.



Edited by Vladimir P - 07-Jan-2011 at 10:06
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 06-Jan-2011 at 20:13
После станицата завршува долгиот правец на пругата која скоро под прав агол го менува правецот кон запад напуштјќи ја Пелагонија и навлегува во Демир Хисарската клисура.



Следната место е Бучин со неговото стојалиште на самиот влез во клисурата искачувајќи ја пругата со 12 ‰ за планираната брана на Црна Река.



Во непосредна близина на Бучин е Алкомена, засега сеуште мистичен антички град изграден на бучинското Кале кое според пишаните извори, датира од 4 век пр. н. е.



Пругата продолжува паралелно со патот и Црна Река која е најголема десна притока на Вардар. Нејзината должина изнесува цели 207 км.



И ја здогледувам првата пречка.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 06-Jan-2011 at 20:10
Одејќи по праговите на оваја пруга, мислам дека го здогледав најсвежо заменетиот праг на кој беше утиснато 1971 година.



Продолжува монотонијата на оваја делница, извадени штрафови, пропаднати прагови, пруга која времето буквално ја јаде.



Пелагониската рамница нема крај, го поминувам стојалиштето во село Обршани.



Поминуваќи ги во далечината селата Бела Црква и Крушеани, најпосле после приближно 8 км. промена во пејсажот, објект!.



Тоа е железничка станица Воѓани изградена ко товариште, или подобро речено она што останало од нејзе.
Пустелијата на станицата е во радиус од 3.5 км до најблиските неколку села.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 06-Jan-2011 at 20:08


Бакарно Гумно - Сопотница

Или зошто не е изградена трасата Бакарно Гумно - Кичево



Одобрувањето на техничките карактеристики на пругата е на 14-08-1952 год. и е проектирана како индустриска или линија од 2 ред за искористување на многуте рудни богатства нарочно во областа на Демир Хисар (од турски - Железна Планина) т.е. Жван кој е богат со железна руда.

На 07-06-1953 год. комисијата ја одобрува трасата Кичево - Сопотница - Бакарно Гумно. Но со промената на локацијата на железарата од Кичево* во Скопје се ограничува линијата само од Бакарно Гумно до Сопотница во должина од 29.950 м . (* политичка одлука)

Трасата почнува со изградба во 1953 година а нејзино свечано пуштање е на 05-06-1957 година.



Тогаш се изградени следните железнички станици Бакарно Гумно, Воѓани, Бигла, постојка Демир Хисар, Прибилци и Сопотница со постројка за товарење руда.



Веќе по првите метри од распутницата од Коридор Xd кон Сопотница може да се забележи во каква состојба е самата пруга.



Потполно запуштена и обрасната во коров пругата продолжува по Пелагониското поле во праволиниски пред да удри во Бушевската планина.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 26-Dec-2010 at 19:43
Бојане сме се разминале
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 26-Dec-2010 at 18:19
Токму вчера бев во Битола, и истиот проблем со парното се појави во мојот вагон, пареа на сите страни околу вагонот, само во него немаше. Додуша, другите вагони беа стоплени, ама нечисти. Она што ме изненади е тоа што утринскиот воз во Битола пристигна повеќе од 10 минути порано од предвидениот возен ред. Назад во патничкиот воз имаше нов вагон кој мирисаше на боја и во кој од јакото парно мораше да се отвори прозорец. Зачудувачки, во Скопје возот пристигна во 21:52, наместо во 21:55 часот, според предвидениот возен ред.

Да резимирам, до Битола и назад патничките возови можат да се движат и по 3 и пол часа, доколку се сакало.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 26-Dec-2010 at 18:11
Точно во 17:42 веќе сме во станицата Велес.



И само само 42 минути или поточно во 18:25 веќе сум во прекрасната станица и место Богомила на надморска височина од ~500 м, во областа Азот што потекнува од турскиот збор Асии што значи „непокорлив“ но за нашата локомотива 661 или „Кенеди“ не беже провлем да ја покори таа височина.



Се појавува и послената станица на која застануваме во 19:16 часот - Прилеп.



И тука се укрстуваме со патничкиот воз i-R 4904 кој очигледно сеуште го има проблемот со истекот на топлата пареа помеѓу локомотивата и вагоните.



И мојата за жал крајна дестинација од ова прекрасно поминато време - Битола.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 26-Dec-2010 at 18:08
Но при седнувањето приметувам нешто типично наше, веќе некој гасел цигари на корпата за отпадоци.



Додека возот тутни кон Велес не застнанувајќи во попатните станици погледот го кревам нагоре и повторно, на некого и завесата не му била по негов вкус па морал да интервенира.



Тоа ме натера да прошетам и да погледам низ другите вагони, и веке нашите „дизајнери“ ги створиле нивните креции.



Кој стварно бева зачудувачки, и испишани покрај самиот ценовник за штети направени од страна на патници, но веќе е излишно понатаму да ги постирам во оваја репортажа.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 26-Dec-2010 at 17:59
Скопје - Битола

Сакајки да се качам во возот i-R 4903 od Скопје кој тргнува во 14:30 ч. кон Битола, и надевајќи се дека ќе нема гужва бидејќи беше делничен ден се појавива два проблеми:

- Возот од од почеток до крај беше полн ко око, лугето седеа по ходници со кофери испод себе не можежејќи да се помине а камоли да се седне во преполнетите купиња.

- И вториот проблем на овој воз кој го воочив, проблемот за лошото греење во вагоните, целата топла пареа која ја ствараше локомотивата низ неисправните приклучоци на цревата се губеше во ветер, па и патниците иако толку стуткани сигурно ќе имаат право да се пожалат на греењето.



Се одлучив да го фатам следниот воз и да ја споделам со вас разликата. Се упатив до благајната и доплатив за деловниот воз или попознат како „Пелагонија Експрес“ кој е со задолжителна резервација.



17:00 часот локомотивата е веќе спремна и возот i-RX 191 Пелагонија Експрес од Скопје за Битола тргнува точно на време.



Влагам во скоро обновениот и просто нестварно чистиот вагон од прва класа 51 65 10-80 004-3, иако на резервацијата писуваше дека е втора класа.



Влегувам во моето купе со седиште број 66



Светло, пространо, чисто.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 23-Dec-2010 at 21:23
Originally posted by polval


Originally posted by NorthWind


.......особено при налудничаво возење од страна на машиновозачот........
Каква изјава! Машиновозачот не може да „вози налудничаво“, има возен ред и строги правила кои мора строго да ги почитува!


Така е polval во право си само проблемот е што некои немаат поим што пишуваат на форумов...само да се пише нешто ради реда...
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 23-Dec-2010 at 21:10
Originally posted by NorthWind

.......особено при налудничаво возење од страна на машиновозачот........



Каква изјава! Машиновозачот не може да „вози налудничаво“, има возен ред и строги правила кои мора строго да ги почитува!
Back to Top
NorthWind View Drop Down
Infraction Group
Infraction Group


Joined: 28-Sep-2010
Location: Neighborhood
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote NorthWind Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 19-Dec-2010 at 00:02
Значи такви потврди ве молам - Не.

Возовите се смрзнувачка. Ако тргне од Битола кон Скопје, тек во Велес е топло и обратно. Некој треба да им каже на железничарите дека возот треба да биде топол поставен на станица т.е. затоплен уште во депо. А не да му треба саат време во најдобар случај да се стопли. Од друга страна, веројатно пошто па им се брза да го затоплат, а тоа не им успева во пракса - факт, бар навреме, кога конечно ке затопли, ако затопли воопшто, е како во крематориум, не се диши, па и не ме чуди што си отворил прозор. Всушност може на човек дури да почне и да му се врти, особено при налудничаво возење од страна на машиновозачот, што попрво би рекол дека причина е неквалитетот на се` со предзнак МЖ.

И внимателно симнувајте се од возови особено nа раскопани плочки на станица/перони Скопје, луѓе се спрепнуваат и паѓаат, особено по темниците на пероните.

Ако чујам уште некој добар збор за МЖ..... Wallbash навистина ќе помислам дека не живееме во истата Македонија.



Edited by NorthWind - 19-Dec-2010 at 00:03
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 18-Dec-2010 at 23:35
Топло купе, како потврда за Гитар дека возовите кон Битола не се ладни. 
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 18-Dec-2010 at 22:29
T.e go otvoriv prozorecot
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 18-Dec-2010 at 22:29
Mozam da kazam samo deka koga patuvas so voz vo zima e mnogu ubavo dozivuvanje, a inace Vladimir ne mi bese ladno  Big%20smile poradi toa sto vnatre vo kupeto mnogu bese toplo i izlegov malce na svez vozduh Smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 18-Dec-2010 at 20:11
BullDoG, мора да било смржувачка со отворен прозор
Clov, точно на излез од Велес кон Битола
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 18-Dec-2010 at 18:47


Ова е низ Велес нели?

Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 18-Dec-2010 at 18:29

Rakata malce...Ohno, inace se raboti za istiot voz
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 18-Dec-2010 at 18:28

Voz na relacija Bitola-Skopje, broj 4902.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.