build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 27-Feb-2009 at 22:31
Дизел локомотиви од серија 661 произведени од EMD - GENERAL MOTORS model EMD 16-567
подсерија 400

МЖ 661-402 произведена 1972



МЖ 661-403 произведена 1972



МЖ 661-406 произведена 1972



МЖ 661-407 произведена 1972



МЖ 661-409 произведена 1972



МЖ 661-413 произведена 1972

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 27-Feb-2009 at 22:29
Дизел локомотиви од серија 661 произведени од EMD - GENERAL MOTORS model EMD 16-567
подсерија 100 и 200

МЖ 661-147 произведена 1961



МЖ 661-239 произведена 1970

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 27-Feb-2009 at 16:52
Не велам дека е лоша одлука, МЖ треба да размисли за продажба и на бифе-вагоните и спалните вагони кои скапуваат во депото Лисиче или пак да ги пренамени во вагони од 2 класа, кои пак ги имаме премалку. Стварно е жалосно патниците да се гужваат, а во депо да скапуваат десетици неискористени вагони.
Што се однесува до дизел локомотивите, се надевам дека тие неколку стотици илјади евра ќе ги инвестираат токму во транпортотBow!
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 27-Feb-2009 at 10:09
Originally posted by BOJAN

Еве информација што ќе го заинтригира Владимир посебно.
Во денешното издание на Нова Македонија
излезе оглас за продавање на неколку дизел локомотиви Кенеди.
Знам дека се работи за 661-147, 661-239 и уште четири-пет локомотиви од серијата 661-4ХХ!
Почетната цена на лицитацијата им е од 50.000 до 70.000 евра.
Мислам дека се работи за оние локомотиви што седат во депото расипани,
па еве да ви ја соопштам информацијата дека за кратко време најверојатно ќе одат на топењеDunno!

 

ЈА ПОЗДРАВУВАМ ОВАА ОДЛУКА НА МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ ТРАНСПОРТ А.Д. - СКОПЈЕ !!!

Сигурен сум дека со добиените пари ќе се влезе во нови инвестиции,

па затоа мора да се расчистуваат колосеците од локомотиви во кои не се инвестира!

 

Поздрав до господинот Владимир Петков, кој подготвува фото документација!

 

Поздрав до сите од железничарот по струка и душа!

 


Edited by MAPJAH - 10-Apr-2014 at 07:29
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 26-Feb-2009 at 22:11
Еве информација што ќе го заинтригира Владимир посебно. Во денешното издание на Нова Македонија излезе оглас за продавање на неколку дизел локомотиви Кенеди. Знам дека се работи за 661-147, 661-239 и уште четири-пет локомотиви од серијата 661-4ХХ! Почетната цена на лицитацијата им е од 50.000 до 70.000 евра.
Мислам дека се работи за оние локомотиви што седат во депото расипани, па еве да ви ја соопштам информацијата дека за кратко време најверојатно ќе одат на топењеDunno!
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 25-Feb-2009 at 12:42

Originally posted by Cloverstack

Благодарност за деталното објаснување Cheers
Можеш ли да направиш една кратка споредба
на модернизацијата на локомотивите МЖ441 --> МЖ442
со тековнава модернизација МЖ461 --> МЖ462.
Дали се работи за модернизација по ист терк,
или сегашнава е поопсежна?

 

Модернизацијата е по ист терк,
само што четириосните локомотиви кај нас МЖ442
немаат електродинамичка кочница,
т.е. влечните мотори не може да работат како генератори при кочење,
па значи модернизацијата МЖ461 --> МЖ462 е поопсежна.


Јас лично повеќе ги сакам шестосните локомотиви
бидејќи се многу постабилни при влеча и кочење,
како на патнички така и на товарни возови.

 


 


<span>SPED ACCELERATION. </span>

<span>Acceleration on short time and short distance ( 2,5 Km) </span>

<span>with one electric locomotive and 4 wagons. </span>


Edited by MAPJAH - 10-Apr-2014 at 07:22
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 25-Feb-2009 at 11:15


Благодарност за деталното објаснување Cheers

Можеш ли да направиш една кратка споредба на модернизацијата на локомотивите МЖ441 --> МЖ442 со тековнава модернизација МЖ461 --> МЖ462.
Дали се работи за модернизација по ист терк, или сегашнава е поопсежна?
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 25-Feb-2009 at 10:54
Си земам за право и јас да дадам придонес во дискусијава
околу модернизацијата на електричната локомотива МЖ 462-001.

Прво и основно во целата работа е промената на начинот на регулација на влечните мотори.

Претходно локомотивата МЖ 461-117 имаше степенеста регулација на напонот на влечните мотори и тоа со бирач на напонот.
Тоа предизвикуваше неравномерна распределба на оптоварувањата на влечните мотори,
што се манифестираше со пролизгување на тркалата од локомотивата,
особено при тргнување на тешките товарни возови,
за кои и е наменета оваа локомотива.


Сега со тиристоризацијата на локомотивата МЖ 462-001
овозможена е континуирана регулација на напонот за секој влечен мотор посебно,
што значи дека секој влечен мотор влече онолку струја колку што му е потребно за да ги совлада отпорите на движење,
па не може да се случи пролизгување на тркалата.


Пролизгувањето на тркалата е особено штетно бидејќи при тоа се оштетуваат венците на тркалата,
а може да доведе и до усукување на погонското вратило,
на кое што со запчаник е врзан влечниот мотор,
па тоа усукување (торзионен момент) предизвикува пукање на погонското вратило и хаварија на локомотивата.


Исто така во однос на компјутерското управување,
битно е да се нагласи дека овозможува автоматизирано водење на целиот процес на управување со локомотивата,
при што при влечење се задава максималната брзина за возот на возената делница
и локомотивскиот компјутер ја превзема улогата на машиноводителот кој предходно рачно вршеше регулација на брзината,
со помош на бирачот на напонот и локомотивскиот и возниот продолжен кочник.


Имав можност уште како млад инженер пред 25 години да ја управувам првата тиристорска електрична локомотива ЈЖ 442-001
и тоа со меѓународен експресен воз од Загреб Главни колодвор до Копривница, близу до границата со Унгарија,
како и со меѓународен товарен воз од Загреб Ранжирни колодвор до Славонски Брод на двоколосечната магистрала од Коридор 10.


Можам да кажам дека младешкиот ентузијазам не ме напушти до денес.


Да резимирам.


Со модернизацијата на електричната локомотива МЖ 462-001 се добива најмоќна локомотива на електрифицираните пруги,
што ќе резултира со зголемување на обемот на работа
и рационално користење на ангажираната електрична енергија од контактната мрежа.

 


Се надевам дека ќе имам можност да управувам и со оваа локомотива,
па тогаш детално ќе ве известам за моите согледувања и впечатоци.

 

Благодарам за вашето внимание и интерес.

 

Поздрав од железничарот по професија и душа.


Edited by MAPJAH - 10-Apr-2014 at 07:12
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 24-Feb-2009 at 20:50
Originally posted by Vladimir P

Кога ќе дојдеме до тех. документација ќе имаме точни бројки, ако се баш важни.
Мене поважно ми е дека имаме една т.е. две нови современи лок.

Се разбира дека тоа е најважно, не велам поинаку Big%20smile
Но сепак добро е да ги расчистиме и деталите на оваа модернизација.


Edited by Cloverstack - 24-Feb-2009 at 20:50
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 24-Feb-2009 at 20:40
Кога ќе дојдеме до тех. документација ќе имаме точни бројки, ако се баш важни.
Мене поважно ми е дека имаме една т.е. две нови современи лок.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 24-Feb-2009 at 20:08
Во ред е сето тоа, но тоа сепак не значи дека моторите сега се со поголема моќност Dunno

Значи сигурно можат подобро да ја искористат моќноста, но дали и на самите мотори е интервенирано некако како би се зголемила нивната моќност е друго прашање.

Ако не се лажам пред модернизацијата овие локомотиви имаа 5100kW. Дилемата е дали е зголемена оваа бројка и ако да колку изнесува сега таа.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 24-Feb-2009 at 19:41
Негдека предходно назначив - сликовито кажано:

Тоа е како некоја снажна кола која шлајфуе во место и не може да ја потегне приколицата - неконтролирана снага.
И од друга страна некоја послаба кола која контролирано тргнува и ја влече приколиццата - контролирана снага.

И уште некој значајни измени во сопирањето, нарочно во случај на опасност

Edited by Vladimir P - 24-Feb-2009 at 19:42
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 24-Feb-2009 at 18:24
Originally posted by Cloverstack

сега има зголемена моќност на влечните мотори
Точно ли е ова? Знае некој колкава е моќноста на локомотивава после модернизацијата?


Па беше тиристоризирана, а системот на работа со тиристори колку што знам е сосем друг начин на работа, помодерен, а мислам и дека поснажен - повторно на струја, но со милион други цаки. Да не зборувам јас, еве Википедија што има да каже: http://en.wikipedia.org/wiki/Thyristor
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 24-Feb-2009 at 15:49
сега има зголемена моќност на влечните мотори
Точно ли е ова? Знае некој колкава е моќноста на локомотивава после модернизацијата?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 24-Feb-2009 at 14:27
Економија
Локомотива на МЖ со компјутерско управување



Економија
„Македонски железници“ изврши целосна модернизација на локомотивата од серијата 462-001, која беше на генерален ремонт во „Кончар - електрични возила“ од Загреб. Со овие поправки се подобрени карактеристиките на локомотивата, која сега има зголемена моќност на влечните мотори, подобро триење меѓу тркалото и шината.

Модернизацијата на локомотивата ќе овозможи намалување на трошоците на експлоатација преку заштеда на електрична енергија и зголемување на напонот на влечните мотори. Со обновувањето на локомотивата е извршена и компјутеризација на управувањето, со што се подобрени условите на работа на машиновозачите, кои можат да работат во климатизирани простори.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=8&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=325&ArticleID=18818
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 22-Feb-2009 at 02:02
Ма Горбачов се супер возови, вчера се возев со двата и двата беа полни, топли и брзиBig%20smile! Со Шпанците не сум се возел во зима и не знам дали се топли, но знам дека ни требаат дизел моторни возови под хитно, бидејќи Шпанците нема да може уште долго да трчаат. Правени се како прототипови, а како слушам доста често откажуваат, така што ни треба нешто ново!
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 22-Feb-2009 at 00:41
Originally posted by beTon

     добро но иста  приказна како шпанците се т.е. нема локомотива туку машината е внатре   


Сосема точно, и двата се моторни возови кои користат различна технологија, 712 (Шпанецот) е дизел, 412 (Горбачов) е електричен.


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 22-Feb-2009 at 00:21
Originally posted by beTon

значи зборувам во контекст на приватна инвестиција, колку е реално и поволно да се најде  половни интерсити композиции, а и она со лизингот не е далеку од умот само доколку им излезе добро есапот на лизинг компаниите да застанат зад ваков проект!  

Да бидеме реални, Македониа е мала, во смисла да некој инвестира во патнички сообраќај кој буквално скоро секаде во светот е субвенциониран од државата, едино би дошло во предвид приватни инвестиции во товарниот сообраќај, каде може да има профит.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 22-Feb-2009 at 00:13
значи зборувам во контекст на приватна инвестиција, колку е реално и поволно да се најде  половни интерсити композиции, а и она со лизингот не е далеку од умот само доколку им излезе добро есапот на лизинг компаниите да застанат зад ваков проект!  
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 22-Feb-2009 at 00:00
Previous @ beTon

Добро бар две овакви локомотиви се останати, за кој се надевам дека нема да одат ко старо железо него ко експонат

Иначе и еден настан, човеков што е на сликава е дојден од Германија само да ја услика и одма се врати назад, плашејќи се дека више нема да ја има знаејќи дека Македонија нема Музеј на железница.



А сега за IC, негдека на почетокот имаме говорено за тоа, дека сега МК нема шанси за такво нешто додека не го поврати оноа со децении оставено на забот на времето, а потоа можеме да размислуваме и за такво нешто.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.246 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.