![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 60> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Сајтот каде што е брошурата со информации и упатство, не е достапен речиси од моментот кога го постираше. Дали брошурата може да се најде и на некоја друга локација? |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
На веб страната на бирото стои дека претплатата е возможна и за физички лица, но преку интернет формуларот за регистрација задолжително е да се пополнат информации кои ги имаат само фирми. Се јавив во Бирото за јавни набавки да ми објаснат на кој начин се врши регистрација за физички лица. Службеничката, видно збунета, се обиде да ми објасни дека под „физички лица“ се мисли на лица регистрирани во Централниот регистар. Оттаму моја претпоставка беше дека се мисли на ДООЕЛ, по што таа се согласи. Прашав и дали регистрацијата е можна за здруженија на граѓани на што добив потврден одговор. Пристап до тендерската документација е од големо значење како за пошироката јавност така и за форумов. Неможам да се изначудам како медиумите кај нас (судејќи според нивните објави) сѐ уште се немаат претплатено на овој сервис. Би било полезно доколку некој член на форумов ја има регистрирано својата фирма да ги споделува со нас информациите кои ни се од интерес. Доколку таков нема, би можеле да се претплатиме преку едно здружение во кое јас членувам...
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Извинете вака надвор од тема, ама кратко прашање до ОСВ, не ли е можно да се направи граѓанско здружение во кое сите малку ќе инвестираат а кое ќе може да ги плати средствата од чланарината за добивање на информациите и јавно да ги први достапни на граѓаните? |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Виалто, како приватна компанија, не е законски обврзана да ти достави информации. Градот е оној кој во случајов е обврзан на тоа. Провери ја постапката овде:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1265&PID=114527#114527 Законот е препишан од држави во кои се почитува владеење на правото, а кај нас функционира само делумно. Моја претпоставка е дека доколку воопшто ти одговорат ќе биде нешто во стилот „наскоро ќе биде објавен тендер по што документацијата ќе можете да ја превземете од електронскиот систем за јавни набавки - https://e-nabavki.gov.mk“. Од пред неколку седмици, тендерската документација за сите јавни набавки во системот е достапна само за претплатници. Со овие две постапки (нецелосна достапност на јавни информации и претплата) властите незаконски и на товар на граѓаните се штитат од откривање на коруптивни зделки и отчетност. Со среќа, но не очекувај многу. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
OCB или некој друг што би можел да знае. Дали има некој закон (кај нас или во рамките на ЕУ) за прозрачност и достапност на информацијата? Ова го прашувам затоа што планирам да напишам меил на унгарската фирма која ја правеше студијата за трамвајот во Скопје, со цел подетално да објаснат неколку аспекти меѓу кои и како предвиделе толку ниски нива на сообраќај. Знаејќи го нивото на транспарентност во Унгарија и општата состојба во која се наоѓа државата, би сакал да имам некакви основни познавања во врска со евентуалната заштита која би ми ја дало законодателството.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Не поддржувам трамвајско решение во било каков облик, а особено не во обликот во кој е најавен, по најгустите сообраќајници + исклучување на автобуска алтернатива по тие улици, а истовремено мал капацитет и поврзано со капацитетот релативно долги интервали меѓу 2 линии. А концептите од минатото се работени со прескоци и своеглаво според моменталните бизнис интереси на финансиерите на различните гарнитури на власт.Истото е и со трамвајот, и Трајановски и многу други се свесни дека делницата по Партизанска би предизвикала уште поголеми проблеми во сообраќајот, ама бизнис интересите на дел од луѓето во неговото опкружување се посилни од логиката. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
а не ми се верува некој да не поддржува нови видови на јавен превоз во градот а што се однесува до плановите, за да може градот да напредува понатаму, мора да се довршат концептите од минатото, бидејќи на нив е базирана урбаната основа на градот... тоа е најголем проблем на градов, што не се довршени основите, а врз тоа што е започнато, се лупа безвезе нешто ново, тотално неповрзано ако некој создал план во минатото кој е започнат, тој план треба сеуште да се следи, се што треба е само да се шири и надополнува, но кај нас многу работи останале во почетна фаза, токму тука е проблемот |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Без навреда до поддржувачите на идејата за трамвај во Скопје, мене ми е во најдобар случај смешна.Не знам со кој ум во 2012 година трамвај отприлика 100 години после градба на главните трамвајски мрежи, а од друга страна имаме неискористена релативно разградена железничка пруга.
Ако на ова го поврзам и изгледот на Скопје 2014 (немам замерка на сите објекти, туку како целина и времето на градба), мислам дека подобро име би било Скопје 1914. Размислувањето за одење напред е сведено на дополнување пропуштени работи од историјата (трамвајот, дел објекти од пред 1963 год.), а не на пресметување на реални потреби кои можат да се исполнат со скокнување на дел од работите. Edited by Тркало - 19-Mar-2012 at 20:45 |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
делницата покрај кејот веќе е дискутирана тука на форумов и поради разни пречки, меѓудругото и (не)функционалноста на таква трса, ја прави таквата идеја тотално непотребна
и не знам зошто сеуште толку многу луѓе мислат дека на кеј треба да има траса... каде се тука некои експ0ерти, да внесат малку разум во јавното мислење? |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Да зборувавме и за ова, но за разлика од метрополите во Европа во кои сум бил никој нема луксуз како Скопоје да има шеталишта и патеки за рекреација долж целиот кеј.
Поентата е, никој во Скопје не живее покрај кеј. Веро центар-Влада и Старион-мост обединети нации. Да бидеме реални, трамвајот за скопските градоначалници е "светиот грал". Со децении се збори за тоа, се ветува... се мисли дека тој што ќе го реализира ќе биде алфа и омега во градот... Но градот се зимени во последните децении, а со него треба да се менуваат и идеите. Доволно е на GoogleEarth да погледнете како изгледаше Скопје во 2001-ва и ќе се запрепастите колку е различно да не збориме од времето кога се родила оваа идеја. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Петок, 16 Март 2012 20:42
Скопскиот трамвај да минува крај реката Вардар. Трасата за трамвајот во централното градско подрачје да минува од Карпош до Аеродром, да се движи по кејот, од десната страна на Вардар, a доколку е неопходно и да се издигне на столбови.![]() Градските власти, пак, сметаат дека тоа е неостварливо. -Јас мислам дека тоа е неостварливо и нефункционално барем не сега, истакна Трајановски. Според измените кои се планираат во новиот ГУП, предвидено е Зелено пазарче да ја задржи сегашната локација. Новиот генерален урбанистички план би требало да стапи на сила до крајот на годината. http://kurir.mk/republika/skopje/64564-Tramvajot-na-stolbovi-ke-minuva-pokraj-Vardar |
||
![]() |
||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
|
Парите очигледно не се проблем. Трамвај = на Триумфалната порта + Архив + Ротонда + Мост со Панорамско тркало.
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
1. Parite ne se izgovor tuku realnost. Zarem navistina nekoj misli deka Skopje, pa ako sakate i Makedonija, ima pari za metro ili LRT...?
2. Tramvaj i LRT ne e isto. Mislam deka ni e jasna razlikata pomegu ovie dva vida na zeleznicki prevoz. Tramvajot e mnogu poevtina varijanta, tuka nema dilemi! |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
плус, и за изградба на класичен трамвај ќе бидат потребни претерано многу средства, а градот ќе треба да прави импровизации на сообраќајот, и при изградбата, и потоа... и парите кои ќе се даваат за сите тие нови импровизации, надградби и доградби на планот, бидејќи првиот план не бил наоправен како што треба, може да се дадат уште од почеток, за еден квалитетно склопен и реализиран проект поради такви бедни изговори и „проекти“ градов одамна тоне во импровизации и привремени решенија и сообраќајот му е дисфункционален и меѓу изградбата на ЛРТ и изградбата на трамвај не би требало да има голема разлика во цената, освен ако нема подземни делници, а во Скопје, барем на поголемите булевари има доста простор за такви линии, плус ,ако сум разбрал добро, можно е да се искористи веќе постоечката железница за предградијата |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Za vistinska debata ke pocekame, no fakt e deka na grad kako Skopje mu treba alternativen prevoz. Metro ili nadvozna zeleznica e perfektno resenie no za takov luksuz Skopje nema pari. Zatoa vlastite se resile za tramvaj (moja pretpostavka), koj pokraj avtobuskiot e najzastapen gradski prevoz vo evropskite gradovi.
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Јас сакам да има трамвај во Скопје, или барем сакав, но по ова кое е претставено и замислено, не. Имам претстава дека целта на изградба не е за подобрување на квалитетот на живот на граѓаните туку нешто сосема друго. Целиот концепт сметам дека не е правилно поставен.
Прашањето кое веќе еднаш го поставив останува: "Зошто да се прави трамвај кој ќе поминува на исто место каде поминуваат моментално автобусите, кој ќе запира на истите семафори и со кој времето на патување ќе остане непроменето, а приота ќе плаќате повеќе?" Само ќе се искомплицира сообраќајот, ништо повеќе. Дали има цел која ќе се исполни и која ќе биде вредна или целта е "Трамвај во Скопје по секоја цена"? *дали воопшто имаме потреба од трамвај? *дали тој ќе го намали сообраќајниот метеж во градот? *дали ќе го скрати времето на патување? *дали ќе биде поевтино? Кога се конструира авион целта е: побрзо, подалеку, повисоко. Која е целта во овој случај? Ова беше само да ви дадам насока на размислување. А доколку целта е да се растерети сообраќајот во Скопје сигурен сум дека на форумов се поставени десетици и тоа како добри идеи. Доколку имаме професионалци во област пр. "сообраќај" како студенти, професори + кoлку новински агенции го следат активно форумот сигурно може да се организира нешто пред се квалитетно и со крајна цел изнаоѓање издржани решенија. Edited by alexsend - 18-Mar-2012 at 17:34 |
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Убав предлог. И јас би ги охраблил оние кои најмогу ја разработуваа оваа тема да организираат конферецнија/трибина. Сигурно само форумов ќе привлече 20тина учесници + 30тина студенти од градежен/архитектура. Сигурен сум дека некој од факултетите ќе излезе во пресред и ќе даде простор, а исто така Ви гарантирам присуство барем на 4-5 важни медиуми. Андреј_ЛЈ го повикувам да го представи својот труд за ова прашање.
|
||
![]() |
||
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
|
Намерата е да се изгради трамвај по секоја цена без да се чуе јавното мислење или предлози. Иначе незнам дали може да помогне но еве го emailот на градоначалникот Трајановски па пишете му во врска со трамвајот.
gradonacalnik@skopje.gov.mk kabinet@skopje.gov.mk Edited by Macedonicus - 17-Mar-2012 at 15:22 |
||
ಠ_ಠ
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
И покрај се што ни е достапно за комуникација во денешно време сепак не може да смениме ништо за што мнозинството се слагаме.
Толку луѓе кои се професионалци во оваа област, па и толку ентузијасти кои солидно ја имаат проучо не ли може да сменат нешто со своето мислење, знаење, искуство...? Не ли може да се организира некоја трибина на градежен факултет и да се сопре ова лудило наречено "Трамвај по секоја цена во Скопје"? Крајно ме фрустрира фактот што сме само неми сведоци на сите лудории во нашиот град. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |