build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 30-Mar-2012 at 00:21
Originally posted by OCB

Провери ја постапката овде:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1265&PID=114527#114527

Сајтот каде што е брошурата со информации и упатство, не е достапен речиси од моментот кога го постираше. Дали брошурата може да се најде и на некоја друга локација?
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 29-Mar-2012 at 13:29
На веб страната на бирото стои дека претплатата е возможна и за физички лица, но преку интернет формуларот за регистрација задолжително е да се пополнат информации кои ги имаат само фирми. Се јавив во Бирото за јавни набавки да ми објаснат на кој начин се врши регистрација за физички лица. Службеничката, видно збунета, се обиде да ми објасни дека под „физички лица“ се мисли на лица регистрирани во Централниот регистар. Оттаму моја претпоставка беше дека се мисли на ДООЕЛ, по што таа се согласи. Прашав и дали регистрацијата е можна за здруженија на граѓани на што добив потврден одговор. Пристап до тендерската документација е од големо значење како за пошироката јавност така и за форумов. Неможам да се изначудам како медиумите кај нас (судејќи според нивните објави) сѐ уште се немаат претплатено на овој сервис. Би било полезно доколку некој член на форумов ја има регистрирано својата фирма да ги споделува со нас информациите кои ни се од интерес. Доколку таков нема, би можеле да се претплатиме преку едно здружение во кое јас членувам...
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 28-Mar-2012 at 01:29
Originally posted by OCB

Виалто, како приватна компанија, не е законски обврзана да ти достави информации. Градот е оној кој во случајов е обврзан на тоа. Провери ја постапката овде:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1265&PID=114527#114527

Законот е препишан од држави во кои се почитува владеење на правото, а кај нас функционира само делумно. Моја претпоставка е дека доколку воопшто ти одговорат ќе биде нешто во стилот „наскоро ќе биде објавен тендер по што документацијата ќе можете да ја превземете од електронскиот систем за јавни набавки - https://e-nabavki.gov.mk“. Од пред неколку седмици, тендерската документација за сите јавни набавки во системот е достапна само за претплатници. Со овие две постапки (нецелосна достапност на јавни информации и претплата) властите незаконски и на товар на граѓаните се штитат од откривање на коруптивни зделки и отчетност. Со среќа, но не очекувај многу.


Извинете вака надвор од тема, ама кратко прашање до ОСВ, не ли е можно да се направи граѓанско здружение во кое сите малку ќе инвестираат а кое ќе може да ги плати средствата од чланарината за добивање на информациите и јавно да ги први достапни на граѓаните?
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 27-Mar-2012 at 22:53
Виалто, како приватна компанија, не е законски обврзана да ти достави информации. Градот е оној кој во случајов е обврзан на тоа. Провери ја постапката овде:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1265&PID=114527#114527

Законот е препишан од држави во кои се почитува владеење на правото, а кај нас функционира само делумно. Моја претпоставка е дека доколку воопшто ти одговорат ќе биде нешто во стилот „наскоро ќе биде објавен тендер по што документацијата ќе можете да ја превземете од електронскиот систем за јавни набавки - https://e-nabavki.gov.mk“. Од пред неколку седмици, тендерската документација за сите јавни набавки во системот е достапна само за претплатници. Со овие две постапки (нецелосна достапност на јавни информации и претплата) властите незаконски и на товар на граѓаните се штитат од откривање на коруптивни зделки и отчетност. Со среќа, но не очекувај многу.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 27-Mar-2012 at 22:10
OCB или некој друг што би можел да знае. Дали има некој закон (кај нас или во рамките на ЕУ) за прозрачност и достапност на информацијата? Ова го прашувам затоа што планирам да напишам меил на унгарската фирма која ја правеше студијата за трамвајот во Скопје, со цел подетално да објаснат неколку аспекти меѓу кои и како предвиделе толку ниски нива на сообраќај. Знаејќи го нивото на транспарентност во Унгарија и општата состојба во која се наоѓа државата, би сакал да имам некакви основни познавања во врска со евентуалната заштита која би ми ја дало законодателството. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 20-Mar-2012 at 01:41
Originally posted by zabegan


Originally posted by Тркало

Без навреда до поддржувачите на идејата за трамвај во Скопје, мене ми е во најдобар случај смешна.Не знам со кој ум во 2012 година трамвај отприлика 100 години после градба на главните трамвајски мрежи, а од друга страна имаме неискористена релативно разградена железничка пруга.
Ако на ова го поврзам и изгледот на Скопје 2014 (немам замерка на сите објекти, туку како целина и времето на градба), мислам дека подобро име би било Скопје 1914.

Размислувањето за одење напред е сведено на дополнување пропуштени работи од историјата (трамвајот, дел објекти од пред 1963 год.), а не на пресметување на реални потреби кои можат да се исполнат со скокнување на дел од работите.
не разбирам, не поддржуваш ЛРТ, или не поддржуваш трамвај, онака како што намислиле да го прават градските власти? бидејќи се работи за нешто сосема различноа не ми се верува некој да не поддржува нови видови на јавен превоз во градота што се однесува до плановите, за да може градот да напредува понатаму, мора да се довршат концептите од минатото, бидејќи на нив е базирана урбаната основа на градот... тоа е најголем проблем на градов, што не се довршени основите, а врз тоа што е започнато, се лупа безвезе нешто ново, тотално неповрзаноако некој создал план во минатото кој е започнат, тој план треба сеуште да се следи, се што треба е само да се шири и надополнува, но кај нас многу работи останале во почетна фаза, токму тука е проблемот


Не поддржувам трамвајско решение во било каков облик, а особено не во обликот во кој е најавен, по најгустите сообраќајници + исклучување на автобуска алтернатива по тие улици, а истовремено мал капацитет и поврзано со капацитетот релативно долги интервали меѓу 2 линии.
А концептите од минатото се работени со прескоци и своеглаво според моменталните бизнис интереси на финансиерите на различните гарнитури на власт.Истото е и со трамвајот, и Трајановски и многу други се свесни дека делницата по Партизанска би предизвикала уште поголеми проблеми во сообраќајот, ама бизнис интересите на дел од луѓето во неговото опкружување се посилни од логиката.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 19-Mar-2012 at 21:10
Originally posted by Тркало

Без навреда до поддржувачите на идејата за трамвај во Скопје, мене ми е во најдобар случај смешна.Не знам со кој ум во 2012 година трамвај отприлика 100 години после градба на главните трамвајски мрежи, а од друга страна имаме неискористена релативно разградена железничка пруга.
Ако на ова го поврзам и изгледот на Скопје 2014 (немам замерка на сите објекти, туку како целина и времето на градба), мислам дека подобро име би било Скопје 1914.

Размислувањето за одење напред е сведено на дополнување пропуштени работи од историјата (трамвајот, дел објекти од пред 1963 год.), а не на пресметување на реални потреби кои можат да се исполнат со скокнување на дел од работите.
не разбирам, не поддржуваш ЛРТ, или не поддржуваш трамвај, онака како што намислиле да го прават градските власти? бидејќи се работи за нешто сосема различно
а не ми се верува некој да не поддржува нови видови на јавен превоз во градот

а што се однесува до плановите, за да може градот да напредува понатаму, мора да се довршат концептите од минатото, бидејќи на нив е базирана урбаната основа на градот... тоа е најголем проблем на градов, што не се довршени основите, а врз тоа што е започнато, се лупа безвезе нешто ново, тотално неповрзано
ако некој создал план во минатото кој е започнат, тој план треба сеуште да се следи, се што треба е само да се шири и надополнува, но кај нас многу работи останале во почетна фаза, токму тука е проблемот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 19-Mar-2012 at 20:44
Без навреда до поддржувачите на идејата за трамвај во Скопје, мене ми е во најдобар случај смешна.Не знам со кој ум во 2012 година трамвај отприлика 100 години после градба на главните трамвајски мрежи, а од друга страна имаме неискористена релативно разградена железничка пруга.
Ако на ова го поврзам и изгледот на Скопје 2014 (немам замерка на сите објекти, туку како целина и времето на градба), мислам дека подобро име би било Скопје 1914.

Размислувањето за одење напред е сведено на дополнување пропуштени работи од историјата (трамвајот, дел објекти од пред 1963 год.), а не на пресметување на реални потреби кои можат да се исполнат со скокнување на дел од работите.


Edited by Тркало - 19-Mar-2012 at 20:45
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 19-Mar-2012 at 19:57
делницата покрај кејот веќе е дискутирана тука на форумов и поради разни пречки, меѓудругото и (не)функционалноста на таква трса, ја прави таквата идеја тотално непотребна
и не знам зошто сеуште толку многу луѓе мислат дека на кеј треба да има траса... каде се тука некои експ0ерти, да внесат малку разум во јавното мислење?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 19-Mar-2012 at 09:04
Да зборувавме и за ова, но за разлика од метрополите во Европа во кои сум бил никој нема луксуз како Скопоје да има шеталишта и патеки за рекреација долж целиот кеј.
Поентата е, никој во Скопје не живее покрај кеј. Веро центар-Влада и Старион-мост обединети нации.

Да бидеме реални, трамвајот за скопските градоначалници е "светиот грал". Со децении се збори за тоа, се ветува... се мисли дека тој што ќе го реализира ќе биде алфа и омега во градот... Но градот се зимени во последните децении, а со него треба да се менуваат и идеите.
Доволно е на GoogleEarth да погледнете како изгледаше Скопје во 2001-ва и ќе се запрепастите колку е различно да не збориме од времето кога се родила оваа идеја.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 19-Mar-2012 at 01:53
Петок, 16 Март 2012 20:42

Скопскиот трамвај да минува крај реката Вардар. Трасата за трамвајот во централното градско подрачје да минува од Карпош до Аеродром, да се движи по кејот, од десната страна на Вардар, a доколку е неопходно и да се издигне на столбови.

Tram_248
Градот да ја разгледа оваа идеја и доколку има можност да се реализира, односно да се вметне во новите ппроекции на Генералниот урбанистички план, бараат од општина Центар.

Градските власти, пак, сметаат дека тоа е неостварливо.

-Јас мислам дека тоа е неостварливо и нефункционално барем не сега, истакна Трајановски.

Според измените кои се планираат во новиот ГУП, предвидено е Зелено пазарче да ја задржи сегашната локација.

Новиот генерален урбанистички план би требало да стапи на сила до крајот на годината.

http://kurir.mk/republika/skopje/64564-Tramvajot-na-stolbovi-ke-minuva-pokraj-Vardar
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 19-Mar-2012 at 00:07
Парите очигледно не се проблем. Трамвај = на Триумфалната порта + Архив + Ротонда + Мост со Панорамско тркало.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 18-Mar-2012 at 21:24
1. Parite ne se izgovor tuku realnost. Zarem navistina nekoj misli deka Skopje, pa ako sakate i Makedonija, ima pari za metro ili LRT...?
2. Tramvaj i LRT ne e isto. Mislam deka ni e jasna razlikata pomegu ovie dva vida na zeleznicki prevoz. Tramvajot e mnogu poevtina varijanta, tuka nema dilemi!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 18-Mar-2012 at 18:19
Originally posted by Denko

Za vistinska debata ke pocekame, no fakt e deka na grad kako Skopje mu treba alternativen prevoz. Metro ili nadvozna zeleznica e perfektno resenie no za takov luksuz Skopje nema pari. Zatoa vlastite se resile za tramvaj (moja pretpostavka), koj pokraj avtobuskiot e najzastapen gradski prevoz vo evropskite gradovi.  
не знам зошто парите сеуште се користат како изговор кога не е морално тоа
плус, и за изградба на класичен трамвај ќе бидат потребни претерано многу средства, а градот ќе треба да прави импровизации на сообраќајот, и при изградбата, и потоа...

и парите кои ќе се даваат за сите тие нови импровизации, надградби и доградби на планот, бидејќи првиот план не бил наоправен како што треба, може да се дадат уште од почеток, за еден квалитетно склопен и реализиран проект
поради такви бедни изговори и „проекти“ градов одамна тоне во импровизации и привремени решенија и сообраќајот му е дисфункционален

и меѓу изградбата на ЛРТ и изградбата на трамвај не би требало да има голема разлика во цената, освен ако нема подземни делници, а во Скопје, барем на поголемите булевари има доста простор за такви линии, плус ,ако сум разбрал добро, можно е да се искористи веќе постоечката железница за предградијата
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 18-Mar-2012 at 17:39
Za vistinska debata ke pocekame, no fakt e deka na grad kako Skopje mu treba alternativen prevoz. Metro ili nadvozna zeleznica e perfektno resenie no za takov luksuz Skopje nema pari. Zatoa vlastite se resile za tramvaj (moja pretpostavka), koj pokraj avtobuskiot e najzastapen gradski prevoz vo evropskite gradovi.  
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 18-Mar-2012 at 16:57
Јас сакам да има трамвај во Скопје, или барем сакав, но по ова кое е претставено и замислено, не. Имам претстава дека целта на изградба не е за подобрување на квалитетот на живот на граѓаните туку нешто сосема друго. Целиот концепт сметам дека не е правилно поставен.

Прашањето кое веќе еднаш го поставив останува: "Зошто да се прави трамвај кој ќе поминува на исто место каде поминуваат моментално автобусите, кој ќе запира на истите семафори и со кој времето на патување ќе остане непроменето, а приота ќе плаќате повеќе?"
Само ќе се искомплицира сообраќајот, ништо повеќе.

Дали има цел која ќе се исполни и која ќе биде вредна или целта е "Трамвај во Скопје по секоја цена"?
*дали воопшто имаме потреба од трамвај?
*дали тој ќе го намали сообраќајниот метеж во градот?
*дали ќе го скрати времето на патување?
*дали ќе биде поевтино?

Кога се конструира авион целта е: побрзо, подалеку, повисоко. Која е целта во овој случај?

Ова беше само да ви дадам насока на размислување. А доколку целта е да се растерети сообраќајот во Скопје сигурен сум дека на форумов се поставени десетици и тоа како добри идеи.

Доколку имаме професионалци во област пр. "сообраќај" како студенти, професори + кoлку новински агенции го следат активно форумот сигурно може да се организира нешто пред се квалитетно и со крајна цел изнаоѓање издржани решенија.


Edited by alexsend - 18-Mar-2012 at 17:34
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 17-Mar-2012 at 22:38
Убав предлог. И јас би ги охраблил оние кои најмогу ја разработуваа оваа тема да организираат конферецнија/трибина. Сигурно само форумов ќе привлече 20тина учесници + 30тина студенти од градежен/архитектура. Сигурен сум дека некој од факултетите ќе излезе во пресред и ќе даде простор, а исто така Ви гарантирам присуство барем на 4-5 важни медиуми. Андреј_ЛЈ го повикувам да го представи својот труд за ова прашање.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 17-Mar-2012 at 15:21
Намерата е да се изгради трамвај по секоја цена без да се чуе јавното мислење или предлози. Иначе незнам дали може да помогне но еве го emailот на градоначалникот Трајановски па пишете му во врска со трамвајот.
gradonacalnik@skopje.gov.mk
kabinet@skopje.gov.mk

Edited by Macedonicus - 17-Mar-2012 at 15:22
ಠ_ಠ
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 17-Mar-2012 at 15:15
Originally posted by alexsend

И покрај се што ни е достапно за комуникација во денешно време сепак не може да смениме ништо за што мнозинството се слагаме.
Толку луѓе кои се професионалци во оваа област, па и толку ентузијасти кои солидно ја имаат проучо не ли може да сменат нешто со своето мислење, знаење, искуство...?
Не ли може да се организира некоја трибина на градежен факултет и да се сопре ова лудило наречено "Трамвај по секоја цена во Скопје"?
Крајно ме фрустрира фактот што сме само неми сведоци на сите лудории во нашиот град.
Ne razbiram na sto se odnesuna recenicata "Tramvaj po sekoja cena vo Skopje". Protiv tramvaj vo Skopje ili protiv nacinot na koj ke se izvede ovoj projekt (ako voopsto se realizira)?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 17-Mar-2012 at 11:55
И покрај се што ни е достапно за комуникација во денешно време сепак не може да смениме ништо за што мнозинството се слагаме.
Толку луѓе кои се професионалци во оваа област, па и толку ентузијасти кои солидно ја имаат проучо не ли може да сменат нешто со своето мислење, знаење, искуство...?
Не ли може да се организира некоја трибина на градежен факултет и да се сопре ова лудило наречено "Трамвај по секоја цена во Скопје"?
Крајно ме фрустрира фактот што сме само неми сведоци на сите лудории во нашиот град.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.352 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.