build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 181920
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 07-Apr-2009 at 11:38
Originally posted by zabegan

\што е со француските тунели и тунелот под Ла Манш? ова го кажувам онака од ракав, ако има некој податоци нека ги постира Smile
Тунелот под Ла Манш е долг 50,450m a базниот Готард 57,072m. Вториот по должина француски (француско-итаљански) тунел е железничкиот Fréjus, долг "само" 13,636m.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 07-Apr-2009 at 10:52
Да допунам уште нешто од еден друг форум каде еден наш македонец кој е во Швајцариуја објаснува за овој тунел.

... Da ti odgovorim na pitanje u vezi Lötschberg-Basis-tunela. Da ponovim, ukupna dužina je 34,6 km, od čega je svega oko 13 km sa dvokolosečnim saobraćajem. Znači, do potpunog završetka nedostaje da se uradi još oko 21 km duplog koloseka. Evo jedne šeme koja pokazuje današnje stanje:



Da još nešto interesantno dodam. Upravo u Lötschberg-Basis-tunelu postignuta je dosad najveća brzina na švajcarskim šinama - dana 16. decembra 2006. godine pola sata posle ponoći (00:30 h) je tunel testiran nemačkim vozom velike brzine tipa ICE-S, koji je dostigao brzinu od 281 km/h!. Inače, tunel je dimenzionisan za komercijalnu brzinu od 250 km/h.

Punom parom napreduju radovi na izgradnji Gotthard-Basis-tunela. Kada bude završen (oko 2017. godine) biće to najduži železnički tunel na svetu - čak duži od tunela ispod La Manche-a! Tako će se putovanje Zürich HB - Milano Centrale sa sadašnja 4 h 10 min skratiti na 2 h 40 min; kada bude gotov i Ceneri-Basis-tunel u kantonu Ticino, to putovanje će se skratiti još za 30 minuta, pa će putovanje Zürich HB - Milano Centrale trajati svega 2 h 10 min. To znači da će mi od 2017. godine 2 sata manje trebati da stignem na sunčane plaže italijanske ligurijske obale ili francuske Azurne obale, ili: ručak u Zürich-u, večera na mom brodiću na Ligurijskoj ili Azurnoj obali uz pogled na obalsku prugu Ventimiglia - Menton - Monaco-Monte Carlo - Nice-Ville.

Pozdrav
GANZ

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 07-Apr-2009 at 07:46
Готхард тунелот владее!!! навистина ми се допаѓаат вакви олеснувања во инфраструктурата и храброста да се направат
а инаку најдолг тунел? што е со француските тунели и тунелот под Ла Манш? ова го кажувам онака од ракав, ако има некој податоци нека ги постира Smile


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 06-Apr-2009 at 23:39
Додека ние воглавно трошиме пари и енергија на непродуктивни будалаштини, богатите во континуитет масивно вложуваат во инфраструктура - меѓудругото затоа и се богати.

Во Швајцарија моментално е во тек е реализацијата на проектот "Alp Transit" кој треба значително да го зголеми капацитетот и перформансите на клучните железнички врски преку Алпите. Најзначајни алки на двата засебни коридори кои се во фокуст на овој проект се новите два мега-тунели:

- Gotthard Base Tunnel - 57km долг тунел (поточно два одвоени паралелни тунели со по еден колосек секој, и поврзани со специјални врски на секои 300m поради безбедносни причини). Бушењето е почнато во 2003, а пуштање во употреба се очекува во 2015. Кога ќе биде завршен ќе биде најдолгиот тунел (железнички или патан) на светот. Ќе биде алтернатива на постојната врска преку стариот Готард железнички тунел (кој е импресивна приказна и сам за себе), овозможувајќи пократок пат, поголеми брзини и поголема безбедност.

- Lötschberg Base Tunnel - 34,5km долг тунел (повторно два колосеци секој сместен во посебен тунел). Изградбата започнала во 1999, а едниот тунел (колосек) е пуштен во употреба во 2007. Исто како и во претходниот случај, се работи за посовремена алтернатива на постоечкиот истоимен тунел кој функционира од 1913.


1


2


3


4


5


6


7

Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 26-Mar-2009 at 07:25
Netherlands Spoorwegmuseum
 
Холандски железнички музеј



Благодарам на мојот колега М-р Владимир Трајковски, дипл.град.инж.
за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 25-Mar-2009 at 11:01
Патување од Милано до Рим со брзина од 300 километри на час

Супер брз воз бил пуштен вчера во употреба во Италија, објави европската телевизиска станица “Јуроњуз“.

Новиот воз, кој се движи во брзина од фантастични 300 километри на час, од вчера сообраќа редовно на линијата Милано-Рим.

Италијанскиот премиер Силвио Берлускони бил првиот патник на промотивното возење од Милано до главниот град на Италија со супер брзиот воз, чие име е “Фреча Роса“, што во превод значи “Црвена Стрела“. Патувањето од едниот до другиот италијански град, со овој воз, трае 3,30 часа.


http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=52643&kategorija=6

Back to Top
KamaZ View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Apr-2008
Location: Sk/Rotterdam
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote KamaZ Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 16-Mar-2009 at 12:40
Убава репортажа Марјан.
Што се однесува до Холандската железница, морам да кажам дека ми се допаѓа тоа што е ужасно раздвижена. Возови има многу често и до секоја локација имаш поврзаност со најмногу 2 воза. Исто така поприлично се точни и релативно брзи (поспори се од возовите во Германија и Франција на пример ама сепак се доволно брзи). Според тоа како изгледаат имам забележано дека се користат и доста стари ама одржани вагони и локомотиви покрај тие поновите и побрзите.
Важен момент кој мора да го разбереме е дека колку и да се добри композициите, брзината е одредена од шините (барем кај нас). Секој ќе каже дека вагоните се катастрофа или дека локомотивите се прастари ама и тие композиции не можат да постигнат максимални брзини на нашите шини. Кај нас фалат инвестиции и одржување на шините прво, а после композициите.
И самата навика на народот да користи возови се има изгубено кај нас. Тоа е разбирливо кога ќе видиш дека ти требаат 5 саати од скопје до битола и имаш 1-2 воза дневно. Чисто за споредба, Ротердам и Амстердам се на 100тина километри еден од друг, се стига за 1 саат максимум, и има возови на 10тина минути.
Можеби темава е покриена во некој друг треад па ако треба може и да се префрли постов на друго место

Поздрав
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 16-Mar-2009 at 09:12
Еден од историските возови во Унгарија кој сообраќа од централната станица во Будимпешта (Nyugat) до Железничкиот музеј (Magyar Vasúttörténeti Park), каде беше собир на кралски возови од цел свет.



Локомотивата е BCmod-390
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 14-Mar-2009 at 07:57
Railroads of Netherlands
 
Холандски железници



Благодарам на мојот колега М-р Владимир Трајковски, дипл.град.инж.
за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 08-Apr-2008 at 01:22
Originally posted by lslcrew

делумен офтопик: Абе знае ли некој што е работата со пругите во чешка и словачка. Порано во чехословачка ре користеле некои малце пошироки пруги он останите држави и на граница патниците се префрлале од еден во друг воз. Ај ако е некој упатен нека пише што е работата со тоа, стварно ме интересира!


Бидејќи мотото на La Linea е - омогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!

Види на [urI]http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BA[/urI]

Не ми искаца со ликот - на вики потражи: Ширина на колосек
ги имас сите податоци
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 08-Apr-2008 at 01:05
делумен офтопик: Абе знае ли некој што е работата со пругите во чешка и словачка. Порано во чехословачка ре користеле некои малце пошироки пруги он останите држави и на граница патниците се префрлале од еден во друг воз. Ај ако е некој упатен нека пише што е работата со тоа, стварно ме интересира!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 181920

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.