![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 181920 |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Да допунам уште нешто од еден друг форум каде еден наш македонец кој е во Швајцариуја објаснува за овој тунел.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
Готхард тунелот владее!!! навистина ми се допаѓаат вакви олеснувања во инфраструктурата и храброста да се направат
а инаку најдолг тунел? што е со француските тунели и тунелот под Ла Манш? ова го кажувам онака од ракав, ако има некој податоци нека ги постира ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Додека ние воглавно трошиме пари и енергија на непродуктивни будалаштини, богатите во континуитет масивно вложуваат во инфраструктура - меѓудругото затоа и се богати.
Во Швајцарија моментално е во тек е реализацијата на проектот "Alp Transit" кој треба значително да го зголеми капацитетот и перформансите на клучните железнички врски преку Алпите. Најзначајни алки на двата засебни коридори кои се во фокуст на овој проект се новите два мега-тунели: - Gotthard Base Tunnel - 57km долг тунел (поточно два одвоени паралелни тунели со по еден колосек секој, и поврзани со специјални врски на секои 300m поради безбедносни причини). Бушењето е почнато во 2003, а пуштање во употреба се очекува во 2015. Кога ќе биде завршен ќе биде најдолгиот тунел (железнички или патан) на светот. Ќе биде алтернатива на постојната врска преку стариот Готард железнички тунел (кој е импресивна приказна и сам за себе), овозможувајќи пократок пат, поголеми брзини и поголема безбедност. - Lötschberg Base Tunnel - 34,5km долг тунел (повторно два колосеци секој сместен во посебен тунел). Изградбата започнала во 1999, а едниот тунел (колосек) е пуштен во употреба во 2007. Исто како и во претходниот случај, се работи за посовремена алтернатива на постоечкиот истоимен тунел кој функционира од 1913. 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() |
|
![]() |
|
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
Netherlands Spoorwegmuseum
Холандски железнички музеј Благодарам на мојот колега М-р Владимир Трајковски, дипл.град.инж. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
KamaZ ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 07-Apr-2008 Location: Sk/Rotterdam Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Убава репортажа Марјан.
Што се однесува до Холандската железница, морам да кажам дека ми се допаѓа тоа што е ужасно раздвижена. Возови има многу често и до секоја локација имаш поврзаност со најмногу 2 воза. Исто така поприлично се точни и релативно брзи (поспори се од возовите во Германија и Франција на пример ама сепак се доволно брзи). Според тоа како изгледаат имам забележано дека се користат и доста стари ама одржани вагони и локомотиви покрај тие поновите и побрзите. Важен момент кој мора да го разбереме е дека колку и да се добри композициите, брзината е одредена од шините (барем кај нас). Секој ќе каже дека вагоните се катастрофа или дека локомотивите се прастари ама и тие композиции не можат да постигнат максимални брзини на нашите шини. Кај нас фалат инвестиции и одржување на шините прво, а после композициите. И самата навика на народот да користи возови се има изгубено кај нас. Тоа е разбирливо кога ќе видиш дека ти требаат 5 саати од скопје до битола и имаш 1-2 воза дневно. Чисто за споредба, Ротердам и Амстердам се на 100тина километри еден од друг, се стига за 1 саат максимум, и има возови на 10тина минути. Можеби темава е покриена во некој друг треад па ако треба може и да се префрли постов на друго место ![]() Поздрав |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еден од историските возови во Унгарија кој сообраќа од централната станица во Будимпешта (Nyugat) до Железничкиот музеј (Magyar Vasúttörténeti Park), каде беше собир на кралски возови од цел свет.
Локомотивата е BCmod-390 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
Railroads of Netherlands
Холандски железници Благодарам на мојот колега М-р Владимир Трајковски, дипл.град.инж. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Бидејќи мотото на La Linea е - омогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија! Види на [urI]http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BA[/urI] Не ми искаца со ликот - на вики потражи: Ширина на колосек ги имас сите податоци |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
делумен офтопик: Абе знае ли некој што е работата со пругите во чешка и словачка. Порано во чехословачка ре користеле некои малце пошироки пруги он останите држави и на граница патниците се префрлале од еден во друг воз. Ај ако е некој упатен нека пише што е работата со тоа, стварно ме интересира!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 181920 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |