build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 13-Jul-2008 at 16:35
RunawayCrazy

п.с Сметам дека требаше оваа клучка комплетно да биде изведена, а не вака половично, па после да се јават проблеми кога ќе се гради автопат за приштина.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 13-Jul-2008 at 16:29
Originally posted by lslcrew

Па еве да речеме првата слика. Треба да е од пр кон ск. Тогаш нема логика ох и те да се лево, а ку и ве да се десно.


Има... погледни ја клучката на Google Earth онаа веднаш до аеродромот Стенковец.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 13-Jul-2008 at 16:27
Па еве да речеме првата слика. Треба да е од пр кон ск. Тогаш нема логика ох и те да се лево, а ку и ве да се десно.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 13-Jul-2008 at 16:23
Originally posted by lslcrew

Зашто малце не ми се логични знациве. Ај на гоогле еартх одбележи ги локациите на знациве.


Нема што да се обележува сите се пред клучката стенковец сликани и од страната кон Приштина и од страната кон Скопје
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 13-Jul-2008 at 16:21
Зашто малце не ми се логични знациве. Ај на гоогле еартх одбележи ги локациите на знациве.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 13-Jul-2008 at 15:25
Еве неколку слики од сигнализацијата на M3 при вкрстувањето со обиколницата (ваљда е тоа клучка Стенковец?)

1

2

3

4

5

6 Дел од новиот лепотан



Edited by pbanks - 13-Jul-2008 at 15:29
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 08-Jul-2008 at 10:06
kamoli neka e gotovaLaugh
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 08-Jul-2008 at 00:46
Иначе у текстот ни трага од некаква информација дека фали сегмент од обиколкницата... Обиколницата била готова... Јухууууу!

А ете сега и најнова и апсолутно најнереална наводна цена - 60 милиони евра...

„Браво“ за новинарот! Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 08-Jul-2008 at 00:57
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 08-Jul-2008 at 00:36
Originally posted by pbanks



Еве уште една потврда за театарот кој следува. Bash Ваков развој на настаните создава услови случајот фарма Белимбегово да добие антологиски размери како куќата на Водњанска Bash


Абе какво Белимбегово, фармата во прашање е на излезот од Сингелич накај Арачиново. Си ги помешал фармите друже LOL
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 07-Jul-2008 at 22:47


Еве уште една потврда за театарот кој следува. Bash Ваков развој на настаните создава услови случајот фарма Белимбегово да добие антологиски размери како куќата на Водњанска Bash

Завршена изградбата на скопската заобиколница

Скопската заобиколница кон крајот на месецот се очекува да биде пуштена во употреба. Градежните работи привршуваат. Проблем засега се само високите температури, бидејќи работниците по цел ден се на сонце.

„И сабота и недела не тераат на работа, по цел ден на вруќинава. Оваа делница е наша, ова е се наш пат, оди до Оризари, скоро до Шутка“, рекоа работниците.

Во фондот за патиштата изјавија дека сите градежни работи се завршени и дека треба да се средат уште административните. Сепак, немаа конкретен одговор од кога скопската заобиколница ќе започне и официјално да функционира.

И покрај предупредувачкиот знак, многумина од возачите на свој ризик веќе ја користат заобиколницата. Неодамна, тврдат градежните работници, за малку бил избегнат голем несреќен случај.

Скопската заобиколница најверојатно ќе го растерети главниот град на републикава. Се очекува сите камиони, шлепери, цистерни да го избегнуваат центарот на Скопје, да ја користат заобиколницата.

Најверојатно решени се и проблемите со жителите од околните села низ кои поминува патот. Тие бараа поместување околу 300 метри над селата. Поставена е и заштитата од бучавата која би се создавала со сообраќајот.

Проектот заобиколница околу Скопје чини 60 милиона евра. Се гради веќе четири години.



http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=95038
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 06-Jul-2008 at 17:53
Сарај-Стенковец или цел западен сегмент Сарај-Оризари, нема да бидат искористени ни со 10% од тоа што би се постигнало со пуштање на комплетната обиколница. Подобро нека не прават такви театри!

А и за друга работа да искоментирам - градба на градски сообраќајници поврзани со обиколницава. Поврзувањето на клучката кај Лепенец и клучката кај Бутел со зацртаните сообраќајници којзнае кога ќе го дочекаме... Клучката кај Стопански Двор пак ќе биде поврзана, но со некакво мизерно патче... А сето ова требаше да биде исто готово до сега...

Bash


Edited by Cloverstack - 06-Jul-2008 at 18:06
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 06-Jul-2008 at 17:47
Еве најдов нешто но мислам дека читав друга објава каде ова беше претставено малку посликовито. Сепак... BashBashBashBash Фазното пуштање во употреба е убаво најавено. BTW веќе го пробиле и рокот кој се споменува во првата реченица.

Од Шпиц 12.06.2008 линк

Обиколницата ќе го промени Скопје

Маја МИХАЈЛОВСКА

За влез и за излез од главниот град, за две недели возачите ќе може да ја користат втората делница од скопската обиколницата од Оризари до Сарај во должина од речиси 12 километри, информираат од Фондот за патишта. Овој патен правец е замена за сообраќајниот хаос преку населбата Ѓорче Петров. До него ќе може да се пристапи преку шест нови клучки, кај Оризари, Стенковец, Орман, Стопански Двор и кај Сарај.
Анализите покажале дека обиколницата ќе го намали транзитниот сообраќај низ Скопје до 30 отсто, а со тоа ќе се намалат и количествата издувни гасови во градот. Сепак, од Фондот велат дека нема да го забранат поминувањето на товарни возила низ Скопје.
Обиколницата е нешто подолга од 26 километри има четири ленти и широка е околу 27 метри. Автопатот ќе биде осветлен и од Водно ќе се гледа како полукружен златен прстен на Скопје. Максимална дозволена брзина ќе биде 120 километри на час.
Првата делница, на потегот од Хиподром до Оризари, во должина од околу 15 километри, ќе се отвори за сообраќај кон средината на летото. Во овој дел се уште се решаваат имотно-правните односи со земјиштето, но од Фондот тврдат дека ќе бидат решени во најбрз рок и дека нема да се одолжува финализацијата на капиталниот проект вреден над 80 милиони евра.
Долж обиколницата има вкупно девет пристапни патишта по кои ќе се одвива сообраќајот меѓу скопските населби близу автопатот
и кон Велес и Куманово на исток и Тетово кон запад. Тоа се клучките кај
Хиподром, Ченто, Стајковци, Бутел, Оризари, Стенковец, Орман, Стопански Двор и кај Сарај. Хиподром, Стајковци и Сарај се во финална фаза, а останатите шест се завршени. Од Фондот велат дека останува да се постават и проѕирни ѕидови за заштита од бучава и заштитен премаз од корозија на бетонските делови.
- Сообраќајот долж северната обиколница на Скопје во корен ќе ја измени состојбата со сообраќајот во метрополата. Треба да го преземе транзитниот сообраќај исток - запад, но и транзитниот сообраќај кон Косово. Сега тој се одвива низ центарот на градот и сведоци сме на сообраќајните метежи и заглавувања заради тешките товарни камиони - вели Катерина Пановска- Илиевска од Фондот за патишта.

Патарините немаат смисла

Доколку се воведат патарини, тие ќе го уништат целиот концепт зашто се градеше обиколницата. Тешките товарни камиони за да ги одбегнат трошоците и понатаму би поминувале низ срцето на Скопје, смета Зоран Дамјановски, сообраќаен експерт од Градот Скопје.
Во Фондот уште размислуваат дали да постават патарини на обиколницата. Според нив, поверојатно е дека ќе нема патарини, од едноставна причина што деветте пристапни патишта технички го оневозможуваат тоа.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 06-Jul-2008 at 17:41
Крајот го краси делото. А крајот е усран. Јас сум ипак да се пушти цела комплет, башка кој министер ќе сече лента на полуготов проект. Подобро да се почека да биде готово све и нормално, да се убрзаат работите.

Edited by lslcrew - 06-Jul-2008 at 17:42
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 06-Jul-2008 at 17:29


Да надополнам. Пред 4-5 дена пропуштив да постирам објава на оваа тематика а сега не ми текнува во кој весник беше. Таму пишуваше дека обиколницата ќе биде готова во следниве два месеца но за делницата хиподром пишуваше дека е можно да се гради понатаму. Се ова беше нејасно напишано и ноншалантно нафрлено но некако отвори опција дека обиколницата можеби ќе се пушта бев делницата хиподром CrazyCrazyCrazyBash.

Ако се земат досегашните искуства со мостот кај транспортен центар, Водњанска како и со предвременото пуштање во употреба на салата Борис Трајковски (иако не беше скроз готова ни салата ни околната инфраструктура) не би ме зачудило ако го отворат делот Сарај-Стенковец за почеток.

Инаку во петокот поминав кај клучката Кондово и таму веќе ги прават финалните спојки, поставени се дури и патокази.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 06-Jul-2008 at 17:26
Обиколницава по се изгледа дури на пролет ќе ја возиме. Повторно истите работи, монотонија. Пак некој локален мангуп изиграва држава. Тоа е. Сигурен сум дека сите тие ситни проблеми ќе се решат, само кај нас тие работи идат поспоро. Мене долдо време ме чуди делот кај бутел што иде така споро, а рокот беше близу. Како и да е, сепак мислам дека на пролет ќе биде денот д.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 06-Jul-2008 at 17:18
Рокот веќе е пробиен!

Денеска направив извидување кај Хиподром и кај Сингелиќ, со надеж дека се работи за мало прекорачување ради некакви ситници... За жал попусто сум се надевал. Кај Сингелиќ клучката нема абер - од последен пат кога бев (пред пола година) единстваена разлика е што се монтирани носачите на надвозникот... Немаат дури ни почнато со насипување на краците на другата страна од фармата... Сегментот што фали (околу 400m) исто така не е ни чепнат колку што можев да видам, то ест не е ни трасиран!
Како капак на се, уште не е завршена ни клучката Хиподром, која се гради со години, а каде што нема имотно-правни пречки!
Сепак јасно е дека вистинскиот проблем не е кај Хиподром туку кај Сингелиќ. Не знам колку години треба да се реши проблемот со таа проклета фарма. Ако „фраерот“ е толку инает, досега барем судските органи требаше да се справат со случајот... Не смее инфраструктурен проект вреден над сто милиони евра и од толкаво големо значење да зависи од табиетот на поединец. Се плашам од задкулисни игри, сепак ова може да биде параван за поприлични суми!

Крајно разочарувачки... Не знам на што се базираа најавите за пуштање на обиколницата во употреба неколку месеци пред актуелниот краен рок. Наместо тоа, изгледа ќе имаме сериозно пролонгирање. Оргиналниот „краен рок“ кој беше 2005 веќе сите и го заборавија...


Ohno Ohno Ohno

Bash Bash Bash
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 16-Jun-2008 at 14:59
Што се однесува до бучава, максимална бучава во град навечер е 30dB. Преку ден незнам, нешто малце повисока. Е сега пошто се работи за вон-градска средина и пошто се работи за потреси, незнам колку е. Ваљда има некои други прописи кои се однесуваат на интензитетот на потресите, можеби по меркалиева или рихтерова скала, ама којзнае. Ама сигурен сум 99% дека има законско решение за ова. Ама поверојатно ми е дека некој сака лежеечки да млати пари.

Edited by lslcrew - 16-Jun-2008 at 15:00
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 16-Jun-2008 at 14:52
Не ми е јасно како оштетувања се направиле дури до Сарај...
(евентуално ако пак е некоја новинарска збунка, па да ги помешале локациите каде има оштетување)

Ама ако навистина има штета, апсолутно треба да се процени штетата и да се обесштетат засегнатите. Од друга страна пак, ако некој глуми лудило за да изнуди државни пари, тогаш треба да сноси последици... Сигурно во законите има предвидено нешто и за такви случаи.
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 16-Jun-2008 at 12:05
Pa sto da pravi koga lugjeto se bunat. Ke im pomine, ke se pomirat so obikolnicata i ke nikne se toa. Inace ne veruvam deka masinite do tolku mozat da im nastetat na kukjite, ne gi vozat slepci ili majmuniTongue
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 16-Jun-2008 at 09:11
Протести против обиколницата

Жителите од околината на Сарај денеска протестираат против изградбата на обиколницата.

Како причина за протестот е посочено оштетувањето на нивните куќи предизвикано од работењето на градежните машини. Протести имаше и викендов.



http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=32501&kategorija=1


Аман бе до кога оваа држава ќе се расправа со сељаци?!?!



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.